Коли ми озираємось назад і переходимо до старих ігор, ми можемо легко відчути слід студії Nate Dogg Studios у формуванні наших спогадів про відеоігри; Від того чудового краху до Джека та Декстера, які мали величезний вплив на їх стильові ігри. Давайте повернемось у минуле до того дня, коли студія вперше додала Натана Дрейка до незліченної кількості персонажів відеоігор.
Натан не є ні героєм, ні антигероєм; Ми не можемо віднести його до жодної з цих двох категорій. Натан Дрейк більше схожий на сірого персонажа, який може бути і хорошим, і поганим одночасно. Безперечно, Натан має добру особистість у свідомості своїх шанувальників, і хоча він негайно вбиває ворогів і прагне вкрасти всесвітньо відомі скарби, він милий. Це смішно і, звичайно, не бійся. Коли Натан вперше відвідав скарб Ельдорадо в першій версії гри, можливо, мало хто думав, що історія крадіжки відомих скарбів і початок історії, шукаючи труну свого діда, сер Френсіс Дрейк, стане настільки популярною, що вона стане однією з найкраща серія ігор, народжених у сьомому поколінні консолей. Станьте домогосподаркою.
Що стосується історії гри, так як багато з вас ще не відчували цієї назви, я не маю наміру підганяти її для вас, і ми загалом розберемося з цією темою. Деякі шанувальники хвилювалися перед виходом гри, що, оскільки Ніл Дрейкмен має історію створення The Last of Us, він міг би внести темну історію в Uncharted 4. Але не тільки цього не сталося, а сталося навпаки, і можна з упевненістю сказати, що Uncharted 4 має найцікавішу і дещо милу історію з усіх назв цієї унікальної франшизи.
Історія Uncharted 4: A Thief’s End починається дуже спокійно і спокійно, головною причиною цього є те, що гра та її історія зрозумілі тим, хто вперше увійшов у світ цієї серії, і раптом з величезною кількістю інформації. Не стикайтеся. Після короткої гри гра переведе нас до розділу Навчальні посібники, який містить невелику кількість глав і полегшує роботу новачкам. Слід зазначити, що більшість із цих підручників включають, як встановити сцену та تا, а не дії та бої.
Коли запускається Uncharted 4, слідів колишнього Натана Дрейка не знайти. Ні ентузіазму, ні хвилювання, ні скарбу і навіть справжньої зброї! Тепер він і Олена Фішер, його супутниця в різних виданнях як журналіст -фрілансер, виконують роль дружини Натана Дрейка, який провів з ним багато авантюрних днів. Початок Uncharted 4 може бути не таким захоплюючим, як раніше, історія може бути не швидкою, але Натану слід приділити більше часу. Зараз у нього є денна робота, начальник, дружина, і він живе у великому будинку з трьома спальнями. Але цей спокій порушує хтось, кого всі вважали мертвим 15 років тому. Коли Сем (брат Натана) і Натан знову бачаться через 15 років, починається історія гри.
Історія Uncharted 4: A Thief’s End – це в будь -якому сенсі дуже захоплююча, неймовірно захоплююча та захоплююча історія, і, звичайно, вона дуже мила та захоплююча. У загальній грі ми бачимо повороти історії. Крім того, розповідь та розповідь робляться найкращим чином, і я повинен запевнити тих, хто був стурбований розлукою Емі Хеннінг із серіалом, що вам не варто хвилюватися взагалі, тому що Ніл Дрейкмен повністю і глибоко зрозумів цей серіал. четверта версія цієї серії є чистим Uncharted у всіх відношеннях. Слід навіть сказати, що в цій версії ми бачимо зростаючу та зрілу розповідь, ніж усі попередні заголовки цієї серії.
Герої серії Uncharted завжди були правдоподібними та глибокими, але у четвертій версії ми все ще бачимо розвиток та поглиблення характеристики Натана Дрейка та інших персонажів, і насправді в цій назві всі герої досягли свого остаточна зрілість та еволюція. Вони, як і звичайна основа серіалу, все ще будуть залучені до пошуків скарбів, але саме проблеми, які проявляються у міру просування історії у напрямку цих персонажів, поглиблюють історію та захоплюючих героїв гри. твори творців і письменників найкращим чином розкрили своє мистецтво. Нарешті, я повинен сказати, що я повністю задоволений прогресом історії, оповіданням, поворотами сюжету та висновком, і я дійсно повинен сказати, що краще бути не може.
Напевно, ви всі бачили різні трейлери та відеоролики від вступу Uncharted 4: A Thief’s End до випуску гри, і ви знаєте, що найпоширеніше питання, яке виникає з цього приводу: “Чи має Uncharted 4 якість свого шоу та трейлери чи ні? “”. Дозвольте мені відверто сказати “ні”. Ти знаєш чому? Тому що Uncharted 4 набагато, набагато краще за все, що ми бачили до виходу гри. Візуальні ефекти гри настільки красиві, що ви ніколи не бачили нічого подібного в будь -якій іншій назві консолі, а генії Natigdag зробили найкрасивішу консольну гру з точки зору графіки на сьогоднішній день, і вам нічого турбувати про ігрову графіку .
Гра унікальна з точки зору технічної та художньої графіки, настільки красива і приваблива, що не залишає місця для слів чи приказок. Творці жахливо витратили час на всі графічні деталі гри, включаючи текстури та дизайн облич, і найкращим чином реалізували їх у грі з певною одержимістю. Подробиці облич та виразів обличчя персонажів під час розмовиСерфінг в захоплюючій обстановці. Світлові ефекти настільки досконалі і природні, і на піку краси, що іноді ви стоїте в грі і спостерігаєте за променями світла, що просвічують крізь листя дерев або сяють на обличчях вбудованих і більш зрілих персонажів ігрових персонажів. і захоплюватися творчістю творців ..
Підрахунок позитивних моментів гри слід починати з того самого процесу розповіді та способу її розповіді. Розповідь та спосіб спілкування кількох персонажів у грі настільки міцний і актуальний, що не можна враховувати жодних деталей. Сем, Натан, Віктор та Олена не можуть бути складними, філософськими персонажами з важкими діалогами, але почуття, яке вони відчувають один до одного, і те, як режисери вибирають виставу, залишило все на місці. Цей спосіб розповіді історії протягом гри ніколи не підводить і, звичайно, не повторюється. Замість гри можна побачити смак режисерів. Коли Натан перестає рухатися на шляху до своєї мети, яка є мистецьким скарбом Ейвері, і розмовляє з Оленою про його подружнє життя, він робить комплімент Джеку на її вухо, щоб поговорити з його братом Семом про їх дитинство.
Ці випадки створили багато особистих моментів під час хаотичного та піратського світу гри. Моменти, які ми рідко бачимо в інших іграх; Як відчувати себе близнюком з персонажем у грі. Ви можете легко поставити себе на місце Натана, впоратися з його проблемами і привернути його увагу до всіх персонажів, які для нього важливі.
Окрім спокійних, красивих та емоційних сцен, гра має набагато більший масштаб, повна захоплюючих, насичених захопленнями, захоплюючих сцен, у яких брати Дрейк (мабуть, одного з них не вистачило!) З дверима, стіни, вікна та аварії автомобілів, одним словом, вони борються з усім і всюди. Візуально Uncharted 4 бездоганний, незайманий і гламурний. Вони багато розроблені, і кожен із них захоплений грою.
Гра також дуже потужна з точки зору стабільності при частоті кадрів, і ви жодним чином не зіткнетесь із падінням кадрів у грі. З інших технічних аспектів гра – у найкращій якості, і ви ніколи не побачите таких речей, як запізніле завантаження деяких текстур, які сьогодні впливають на багато чудових ігор світу. З точки зору “глибини зору”, гра надзвичайно красива, і ми бачимо дуже красиві та вражаючі пейзажі на відстані.
Одним з дійсно негативних моментів гри є те, що вона дуже красива і привертає увагу. Якщо ви хочете зробити це, вам доведеться постійно припиняти ігровий процес, а якщо ви цього не зробите, ви будете страждати від совісті, щоб пропустити такі сцени та середовища, яких ви не бачили в жодній іншій грі, і не знімайте їх скріншоти . Коли Нейт Догг робить гру, проблеми та негативні моменти гри полягають у тому, що ми не знаємо, що робити з красою!
Загалом, немає ніяких заперечень щодо графічних ефектів гри, ні технічно, ні з точки зору художнього оформлення, і творці гри вчинили правильно в цьому випадку, як і інші розділи, так що ми отримали ідеальну гру . Технічно, а також художньо, Uncharted 4: A Thief’s End – це технічний шедевр, і все.
Хоча різноманітність ігрових середовищ не надто велика, і більшість з них відбувається в лісових середовищах, але все ж ці декілька середовищ спроектовані настільки добре та велико, що їх неможливо детально розглянути. Що стосується великих середовищ, ми підходимо до передвипускної розмови режисерів ігор. Той Uncharted 4, на відміну від своїх попередників, більше не є повністю лінійною грою, і є лише один шлях. У Uncharted 4 ігрові середовища розроблені настільки великими та величезними, що іноді ви дивуєтесь глибині зору в них. Коли ви стоїте на вершині вежі або скелі, дуже легко побачити відстань не раз, а знову і знову. Такий розмір ігрового середовища також вплинув на ігровий процес. Цей ефект робить Uncharted 4 не просто лінійною пригодою, як попередні ігри. Хоча врешті-решт злодій все ще є сюжетно-лінійною грою, на цей раз є лише один спосіб дістатися до місця призначення, і ви можете просуватися по-різному в грі.
Ігровий процес Uncharted 4 – це поєднання реалізації найприємніших елементів відеоігор. Як і його попередники, Uncharted 4-це пригодницька гра від третьої особи, наповнена платформером, розгадуванням головоломок, стрільбою і, звичайно, невидимістю. Одна річ, яка найбільше виділяється в Uncharted 4, – це натхнення з попередньої гри Nate Dogg Studios, The Last of Us. Цей вплив можна побачити в прихованій частині гри. У Uncharted 4 ви можете знищити ворогів без будь -якого шуму через елементи навколишнього середовища і, звичайно, ховаючись від очей. Таким чином, ви можете націлитися на ворогів, націлившись на них і натиснувши клавішу L3, а потім усунути їх по черзі. Звичайно, це не означає, що Uncharted 4 можна порівняти зі стелс -іграми. Стелс – це лише частина багатьох компонентів гри, з вибором способуЗі повертається до вас. Стелс в Uncharted 4 набагато простіше, ніж інші ігри. Це означає, що коли ваші вороги побачать вас у помірних труднощах, ви зможете легко знову встати, і з вами нічого не станеться. Звичайно, це не можна вважати одним з негативних моментів гри, оскільки, як уже згадувалося, невидимість – це лише одна частина різноманітного ігрового процесу Uncharted 4, а не значна її частина.
Хоча оптимальний, бездоганний і, звичайно, приємний ігровий процес може гарантувати успіх гри, Uncharted 4 йде ще далі. Однією з основних особливостей серії Uncharted є «Набір творів». Щось, що стало підписом цієї серії, і в кожній версії ми бачимо, що вони стають все багатшими та більшими. На щастя, четверта частина серії Uncharted – це повна вітрина цих екшн -сцен, що значно покращило гру та її кінематографічну привабливість. Ці сцени іноді настільки масштабні та детальні, що виглядають як знущання над голлівудськими блокбастерами. Знову ж таки, як і раніше, під час цих сцен дій ви можете взаємодіяти з оточенням або використовувати ту ж мотузку, яку ми описали раніше, щоб втекти.
Різноманітність зброї досить добре, а ігровий процес настільки привабливий, як ніколи. Механізм стрільби та прицілювання в грі зроблений найкращим і найприємнішим способом, а також система дослідження гри навіть краще, ніж будь -коли, і працює ідеально коректно та своєчасно, без найменших зайвих рухів. Ігрові битви також стали складнішими та привабливішими завдяки зростанню штучного інтелекту ворогів, і завершити деякі з ігрових битв у вас буде не дуже легке завдання. Творцям гри вдалося створити дуже хороший баланс між дією та частинами серфінгу, дослідження та платформи в грі, щоб ні в якому разі не викликати втомлення та нудьгу у гравця.
Одним з чудових і позитивних моментів гри є те, що, незважаючи на дуже високу якість графіки та вагу, між моментом загибелі гравця та перезапуском немає екрану завантаження, і гра швидко відновлює свій ритм, і це викликає хвилювання ігровий процес нітрохи не зменшується і його чарівність зберігається, і робота творців у цьому плані дуже захоплює.
Штучний інтелект гри чудовий як з боку інсайдерів, так і з боку ворогів. Наприклад, в сутичці один на один, коли хтось із ваших ворогів спіймає вас, ваші друзі швидко прийдуть вам на допомогу і попрацюють, щоб змусити вас піти, і навіть зловлять ворогів за вас, щоб ви могли вдарити їх легше. Вороги зі зброєю рухаються настільки, що рухаються туди -сюди, щоб вам було набагато важче їх вбити, а це зробило гру складною та захоплюючою, і, звичайно, іноді змушує вас уникати конфліктів. І працювати таємно. Трави та високі рослини можуть сховати вас вішалкою, щоб знищити ціль, але справа в тому, що поблизу може блукати ще 10 людей, а це нелегко. Тому, якщо ви хочете знищити їх усіх мовчки і таємно, ви повинні найкращим чином використовувати краї, високі рослини, воду та інші предмети, які можуть заховати вас у навколишньому середовищі, а також продемонструвати високу швидкість дій, щоб визначити Не прати. Коли ви зможете зробити це успішно і керувати ним, ви відчуєте дуже солодке почуття задоволення. Звичайно, в розділі приховування є деякі речі, які іноді можуть здатися дивними, наприклад, коли ви біжите з боку до ворога, який стоїть, щоб убити його, щоб він не кликав інших, вам це здається трохи дивним як він помітив, що ти не пішов йому назустріч ?! Звичайно, ми не засмучені!
музыка - 9.5
гісторыя - 9.5
геймплэй - 9
графічны - 10
9.5
Uncharted 4 каштаваў усяго цярпення. Нарэшце злодзей; Захапляльныя, асабістыя, сюжэтныя, кінематаграфічныя і без сумневу; Гэта будзе адна з самых устойлівых гульняў восьмага пакалення.