Огляд Mass Effect: Andromeda

На початку гри геймери повинні вибирати між близнюками Скотта або Сари Райдер, і відповідно до звичного розпорядку мідних ефектів, доступна можливість глибокої персоналізації зовнішності, класу та екіпіровки. Андромеда значно покращила налаштування у порівнянні з попередніми версіями Mess Effect. Вершники – це прості сили, які входять до групи дослідників, і гравці повинні своїми рішеннями перетворити їх на героїв та могутніх лідерів.
З першого моменту гри Андромеда добре показує свої проблеми. Перша і найбільша проблема гри – це анімація та вираз обличчя героїв, які взагалі не мають ознак ігор восьмого покоління. Найважливішою проблемою Андромеди в цій частині є аномальний стан облич, на яких немає ознак стану персонажів. Це питання в деяких ситуаціях стає дуже гострим, і іноді ми бачимо, як персонаж сміється у складних ситуаціях, що дуже смішно.
Надмірні рухи брів та очей разом з ненормальними рухами губ іноді викликають сміх. Поставте це поруч із ненормальними рухами тіла персонажів, щоб побачити повне скасування Bioware у розділі анімації персонажів. Рухи рук і тіла людей під час діалогів взагалі ненормальні; Наприклад, під час розмови з випадковими людьми ми бачимо раптові поштовхи тіла або численні повтори певної дії аудиторії, що, здається, висміяло гравця. Можливо, головною причиною цих проблем є новий двигун з мідним ефектом. Очевидно, BioWare ще не знайомий з двигуном Frostbite, тому ми бачимо дивні проблеми з графікою.
Першу трилогію Copper Effect можна вважати лідером оповідання в ігровому світі. Але численні графічні та анімаційні проблеми в діалогах героїв в Андромеді навіть не дозволяють звернути увагу на більш глибокі діалоги в цій версії. В Андромеді зараз є чотири різні відповіді, які формують характер вершника відповідно до того, скільки разів вони використовуються. Емоційні, логічні, дотепні та серйозні – це чотири нові стани уважності. Ця зміна є досить позитивною в порівнянні з Messy Effect 3, і, звичайно, це було забезпечено лише багатьма діалогами Андромеди.
Відома як Мессьє 31, M31 або NGC 244, Андермеда-це спіральна галактика, розташована приблизно за два з половиною мільйони світлових років від Землі. Цікаво знати, що ця галактика отримала свою дивну назву з грецької історії. У давньогрецькій міфології Андромеда – це ім’я дочки царя Ефіопії Цефея та його дружини Касіопеї. Вона була прекрасною дівчиною, а її мати стверджувала, що вона навіть прекрасніша за русалку Нереїду. Слідуючи цим вимогам, Посейдон, бог моря, викликав морського чудовиська на ім’я Кетус і відправив його на свою землю, щоб помститися. Андромеда роздягнувся, щоб врятувати людей своєї землі, і висміяв себе перед чудовиськом. Але потім герой на ім’я Персей врятував його. Галактика Андромеда нагадує жінку зі зв’язаними руками і ногами, тому вчені вибрали для неї таку назву. Ми також обрали назву статті з вільною інтерпретацією цієї події.


Історія гри “Мідний ефект”: “Андромеда” відбувається в тому ж знайомому світі з трьох попередніх, але більше немає новин про командира Шепарда, і гра розповідає історію двох абсолютно нових персонажів. Брат -сестра -близнюк на ім’я “Скотт” і “Сара”, відомі в грі як “Вершники”. (Скотт і Сара Райдер) Гравець повинен вибрати між ними двома як головними героями. Сара – жіночий персонаж гри, а Скотт – чоловічий, і залежно від вибору актора один з них зіграє головну героїню історії. Звичайно, гравці все ще можуть безтурботно грати за типових персонажів і оформляти обох братів і сестер на свій смак, як справжню рольову гру. Цікаво, що обличчя їхнього батька також створено на основі вашого вибору та розумно. Звичайно, гравцеві заборонено змінювати прізвище двох (тобто Райдера), оскільки в цьому випадку буде важко звернутись до них під час гри, але їх ім’я можна змінити. Пропонуємо продовжити гру з тими самими персонажами за замовчуванням, оскільки в цьому випадку обидві анімації облич будуть виконуватися краще, а завдяки чітким іменам персонажів можна побачити більш природні та інтимні діалоги.
Скотта та групу людей відправляють у Хабітат 7 для початку пошукових операцій. Але, як зазвичай, все йде не так, як планувалося, і під час заходу космічний корабель розбивається, а його мешканців кидає кожен у куточок планети. Вони виявили, що планета, яка до цього часу вважалася новим домом людства, знаходиться не тільки в умовах нестабільності, але й домом дивних космічних істот, про яких немає інформації. Ця космічна цивілізація, яка, здається, зробила багато технологічних досягнень, не пахла мирною та цивілізованою поведінкою, і з того моменту, як ви потрапили на цю планету, вона увійде у ваше життя без будь -якого словесного спілкування. Ви починаєте роль молодого гонщика і повинні знайти інших загиблих пасажирів. Знайшовши їх і багато разів маючи справу з дивними космічними істотами, ви знайдете заповідну територію. Під час подій, що відбуваються в цій частині, головний герой та його батько кидаються в долину через великий вибух. Оскільки скляна частина шолома космонавта Скотта розбита, йому доводиться дихати поганим повітрям планети.

У цьому скрутному становищі ми бачимо, що батько знімає капелюх і надягає синові. І тому він жертвує собою, щоб Скотт міг вижити і показати дорогу людям. Скотт приходить до тями через кілька днів і чує звістку про смерть батька. Це не тільки для нього несподіванка, але він також усвідомлює, що його батько перед смертю передав йому всі якості, які він набув як Шукач шляхів і офіційно обрав його наступним. Тепер він має психічний зв’язок із дуже просунутим штучним інтелектом під назвою SAM і може чути його голос у своїй свідомості, навіть не усвідомлюючи цього. Після смерті свого батька ці цивілізовані людські істоти більше не будуть сумними та пригніченими, як ми, і вони не отримають ритуалів та трауру до третього, сьомого та сорокового. Але буквально через кілька годин Скотта можна знайти, як він гуляє на вечірку!
Андромеда має хорошу історію, і її історія досить цікава, що може привести вас до кінця. Крім того, з його численними персонажами та високооплачуваним світом можна сказати, що у вас немає виправдань нудьгувати або нудьгувати під час гри. Усі персонажі гри розглядаються найкращим чином, і ніхто з них не має особливих недоліків у чарівності та глибині. Новий головний герой, Вершники, з їх чудовим дизайном і, звичайно, з відчуттям близькості між гравцем і головним героєм, може стати хорошою альтернативою Шепарду.

Переглядаючи розділ графіки та анімації, ми підходимо до ігрового процесу Андромеди, який є найважливішим елементом завдяки рольовому стилю гри. Андромеда має більший розмір, ніж Чумацький Шлях, а Biovar розробив різноманітні середовища. У розробці різних середовищ ми чесно приклали багато зусиль до Biover і бачимо різноманітні частини. Сухі пустелі з радіоактивним випромінюванням, величезні підземні світи, холодні та мертві планети, пишні зелені насадження та колонії сучасної людини – лише деякі з середовищ, створених у галактиці Андромеда. Biovar створив у цій галузі величезну різноманітність, на повне вивчення якої вам знадобиться більше 100 годин.
Nomad – це новий автомобіль із серії Musafact, який робить вивчення нових середовищ дуже приємним. Управління цим тривісним автомобілем дуже добре, і, звичайно, його можна налаштувати та оновити, як і інші деталі. В Андромеді є кілька предметів та предметів, які ви можете знайти, щоб пришвидшити гру та оновити вершника, тим самим відкриваючи нові побічні місії. Загадки та загадки також є в Андромеді, як це прийнято малювати.
Основною проблемою геймплея Andromeda можна вважати його побічні місії. Схоже, BioWor намагався змусити користувачів будь -яким чином досліджувати всі середовища; Навіть якщо це коштує не таких привабливих і важливих місій. Усі побічні ефекти міді майже ідентичні. Процес цих місій виглядає наступним чином: попросити анонімну людину допомогти з проектом, прийняти його вершником, дослідити навколишнє середовище, щоб знайти необхідні предмети, а також повернути і представити їх людині. Виконання цих місій збільшить популярність і прийняття молодого гонщика в галактиці Андромеди, що приведе гравця до нових стратегій у продовженні гри.
Мабуть, головна сила Андромеди – її боротьба. BioWare успішно розробив ігровий процес Musfact 2 і 3, і ми бачимо деякі цікаві моменти в цьому розділі в Андромеді. Зараз битви йдуть трохи швидше, а геймери більш відкриті завдяки більшим можливостям, доступним для гонщиків. Тактичні битви як і раніше є найважливішим елементом бою, і в Андромеді за допомогою двох членів вашої групи ви зіткнетеся з великою кількістю ворожих сил. Дайте деякі речі. Якщо складність гри зростатиме, більше співпраці з учасниками команди буде обов’язковою, а знищення всіх ворогів стане неможливим лише завдяки наїзнику та його здібностям.
Андромеда носить велике ім’я, яке дуже ускладнило ситуацію. Незабаром BioWare випустить нове оновлення для усунення графічних проблем гри, після негативних відгуків та масових протестів журналів ігор щодо анімації гри та графічних катастроф. Маючи це на увазі, Андромеда вважається дуже хорошою рольовою грою через її величезного середовища, захоплюючих битв та різних закінчень. Але ім’я Мессі ефект викликало багато очікувань від Андромеди. Очікування, які швидко виявляють найменші проблеми і перетворюють це на великий негативний бал для гри.
Відчуття єдності з головним героєм гри буде створено у вас якомога красивіше. Все це завдяки відмінному вибору гри та діалоговій системі. Діалогова система гри часто змушує вас вибирати з декількох варіантів, і ви можете вибрати один відповідно до своїх смаків та особистості. У деяких випадках гра запропонує вам два варіанти. Два варіанти, один із символом серця, а інший із значком шестірні. Звичайно, один із цих двох є символом розуму, а інший – символом емоцій. Гравець може вибирати між двома, щоб висловити діалоги. З іншого боку, в деяких інших ситуаціях гравцеві доводиться вибирати між діалогами, висловленими в безтурботній і жартівливій формі, та діалогами, висловленими в серйозній, твердій і яскравій (!) І насправді професійній манері..

Іноді гра дає вам ці чотири варіанти разом і дозволяє вам будувати свого персонажа за вашим бажанням. Моральний характер Райдера виховується цими діалогами і поступово зростає. Хоча така система не виглядає дуже новою і на перший погляд здається простою, але завдяки відмінному вибору діалогів та відмінному висвітленню всіх можливих сценаріїв, цей вибір передасть вам величезне задоволення. У грі ви буквально “граєте в ролі” і будуєте свого персонажа так, як вам подобається. Коли іноді ви можете бути серйозним, впорядкованим і жорстоким лідером і серйозно боротися з будь -яким розладом? Іноді ви можете бути дружніми з людьми і проявити трохи гнучкості. Ви можете висловлювати свої почуття та діяти емоційно, а також іноді жартувати та віддалятися від серйозного простору. Граючи в різні випадки надасть вам такі можливості. Ви можете поєднувати їх скільки завгодно, і що цікавіше, персонажі гри також демонструють дуже ефектну реакцію на цей вибір. Наприклад, коли ви відтворюєте ситуацію і ситуацію в небезпечній ситуації і говорите невідповідні слова, ви також виявите неадекватну реакцію своєї аудиторії!
Андромеді вдалося підняти систему бойових дій до ігор на найвищий рівень із чудовим оновленням та досягти рівня, унікального як у рольовій грі, так і в шутері. Як бачите, серія ігор Mass Effect була однією з найуспішніших назв, яка змогла поєднати ці два популярні стилі (шутер та рольова гра) таким чином, що не горять ні шампури, ні шашлики. Тобто дизайнери об’єднали їх таким чином, що в ньому можна знайти як принади ідеального шутера від третьої особи, так і особливості, які повинні бути присутніми в бойовій системі, гідній рольового ефекту.

І так був створений Mass Effect. Після цього, під час трьох випусків, випущених із цієї серії, ця формула була сильно змінена і ставала все більш і більш повної, і, звичайно, досвід Бівера був включений до ще одного з його успішних рольових заголовків-«Dragon Age». З випуском інквізиційної версії Dragon Edge творці створили найповнішу бойову систему на основі шутерів у рольовій грі. Система досить динамічна та динамічна, і на момент написання цієї статті немає конкурента.
Гра чудово спрацювала при розробці системи кампаній. Перше, що кидається в очі спочатку-це самопокриття. Цей механізм, який нещодавно був помічений у багатьох шутер -іграх, аж ніяк не ідеальний і стикається з багатьма проблемами. Звичайно, в цій грі ми бачимо, що автоматична обкладинка реалізована найкращим чином і знаходиться в найменш недоліках. Хоча це іноді може викликати у вас проблеми, як тільки ви переживете гру, ви легко впораєтеся з нею, і особливих проблем у вас не виникне. У цій версії творці часто пропонують вам вийти з обкладинки і боротися безпосередньо. Здатність високо стрибати безпосередньо приписувалася боротьбі і офіційно трансформувала її. За допомогою цієї функції гра може спроектувати своє середовище набагато ширше і масштабніше, а також досягти висот і дахів. Завдяки можливості стрибка ви можете залишатися у повітрі протягом декількох секунд завдяки можливостям реактивного літака Pectan. За допомогою цієї функції ви можете негайно вибратися зі свого прикриття та здивувати ворогів, які почуваються у вашій обкладинці в безпеці. Крім того, з можливістю бігати навколо, ви можете надати біям новий ефект. Таким чином ви можете звільнити місце від атак гігантських монстрів і збільшити швидкість битв. Тим часом у рольовій системі гри також багато участі. По -перше, який у вас клас героїв і які навички та вміння ви маєте на увазі для нього, дуже ефективні в бою. З новими здібностями та навичками поєдинки приймуть зовсім інший стан, і залежно від типу навичок та їх поєднання з майстерністю гравця, сукупність поєдинків можна змінити з кореня. Інший пункт стосується предметів, які ви використовуєте під час гри. У грі багато предметів. Від різної зброї різних класів до різного одягу, обладунків та спорядження. Яка зброя ви будете використовувати, також вплине на вашу боротьбу. Тому що ігрова зброя сильно відрізняється один від одного. У таких випадках, як кількість пошкоджень, які вони завдають, і кількість куль, … а також деякі види зброї мають спеціальні особливості, які можуть повністю змінити бій. Від вас залежить, наскільки ви використовуєте ці функції та як ви використовуєте різні типи предметів, щоб визначити долю кампанії на вашу користь. У грі також використовується чудова система охорони здоров’я. Кожен персонаж має певну лінію здоров’я. Стан здоров’я, який чітко відображається внизу сторінки. Але це здоров’я – не єдине джерело захисту гравця. Кожна людина (і навіть багато ворогів) має спеціальний щит на лінії здоров’я, який захищає їх від нападів. Цікавим моментом цього щита є те, що якщо він деякий час не буде пошкоджений, він відновиться, і його кількість збільшиться. Відповідний щит разом зі здоров’ям гравця – це обидві змінні, які можна покращувати різними предметами. Звичайно, це також відповідає вашому класу.

Він, швидше за все, отримає поранення і стане менш здоровим, коли отримає напад.
Як завжди традиція біоігор, ця гра надасть вам двох супроводжуючих персонажів, які будуть керувати ними під час гри та давати їм необхідні команди. Вони допоможуть вам у боях і допоможуть подолати безліч перешкод у грі. Під час гри між вами та вашими помічниками встановлюється глибокий емоційний зв’язок. Відносини, які через деякий час дуже важко розірвати, і, звичайно, гра ні з ким не жартує, і її не шкода! Вашими супутниками в Андромеді, як і інші версії, буде три людини. Звичайно, це кількість людей, які будуть грати безпосередньо з вами. Інакше у вашому розпорядженні буде велика кількість людей, які візьмуть із собою для виконання ваших небезпечних місій. Кожен з цих людей має особливі здібності, і ви можете розраховувати на них для виконання різних місій. Ваші помічники прийдуть з вами в бої і будуть переслідувати вас протягом усієї гри. Вам не потрібно турбуватися про те, що вони залишаться позаду, або скаржитися на свої кінцівки. Вони використовують передову систему для пересування. Система, яка транспортує їх туди, де ви знаходитесь, навіть якщо вони застряють. Ви можете турбуватися про їх штучний інтелект. У цьому випадку слід сказати, що штучний інтелект компаньйонів також має хороші показники в грі. Вони вчасно нападають, вчасно захищаються і добре знають, як атакувати ворогів і захистити свого боса. Часто буває так, що в найгірших ситуаціях і найважчих конфліктах вам на допомогу приходить один із ваших товаришів і своїм сліпучим виконанням перегортає сторінку і змінює долю бою. Хоча вони іноді грають тупо і роблять смішні речі, їх все одно не тільки важко перенести, але іноді приємно. Все це пов’язано з тими ж стосунками, які з часом складаються між вами та вашими одногрупниками.
Андромеда має можливість розважати геймерів годинами. Якщо у вас немає досвіду першої тріади ефекту мес, Андромеда стане вам привабливою; Але для шанувальників серіалу, які вже мають повний досвід і поставили рольові ефекти на перший план у своїх куплених іграх, Andromeda стане лише другорядною грою для серії Copper Effect.

музыка - 6.5
гісторыя - 7.5
геймплэй - 7
графічны - 8

7.3

Гэтая гульня стала адной з самых чаканых гульняў 2017 года і многія прыхільнікі гэтай серыі чакалі працягу прыгод гэтай серыі без капітана Шэпарда. Аднак, нягледзячы на ​​мноства станоўчых момантаў, гэтая гульня не змагла апраўдаць высокія чаканні прыхільнікаў Copper Effect з-за некаторых праблем з анімацыяй, графічных памылак і сумных місій.

Огляд Batman: Arkham Knight

Огляд Uncharted 4 a Thief’s End