Історія гри розповідається після подій з пакету розширень “Доля Атлантиди” Assassin’s Creed: Odyssey. Де Лейла Хасан взяла на себе Едемський посох або стародавню тростину. Ubisoft використовує міфічну історію вікінгів для оповідання Валлали, і гра починається з перерви зі святкування. Група вікінгів святкує, а ви граєте роль дитини Айвера, головного героя.
Незабаром після цього на вашу групу нападають і батьки Івера вбиваються. З тих пір пройшли роки, і Айвер став універсальним вікінгом. Найцікавіше в Assassin’s Creed: Valhalla, яке ви розумієте з самого початку, – це те, що ви можете змінити стать Івера з самого початку. Звичайно, те, що історія розповідається у Валгаллі, – це те, що дозволяє вам це зробити, і з плином часу, і коли ви дойдете до останніх годин, ви дізнаєтесь, чому ви використовуєте цю систему.
З тих пір, як я побачив перший трейлер Assassin’s Creed: Valhalla, ця гра стала однією з найочікуваніших назв у моєму житті. Крім якості та привабливої теми гри, найважливішим для мене було те, що ігри цієї серії завжди були одними з найкращих назв у моєму житті, і навіть найслабші ігри цієї франшизи – з найкращого вільного світу в історії. Принаймні з моєї точки зору, маючи приблизно 3 десятиліття ігрового досвіду. Я грав кожну версію цієї серії з любов’ю та задоволенням, і я ніколи не був розчарований цією франшизою. Після довгого очікування час виходу Assassin’s Creed: Valhalla нарешті настав, і ця гра була випущена пару днів тому 9 листопада 2020 року для PlayStation 4, Xbox One та ПК, і ми також випустили її близько 7 днів тому Ми отримали вигоду від критичної версії цієї гри, щоб ми могли швидко переглянути цю гру відповідно до світових оглядів.
Assassin’s Creed: Valhalla – шедевр розміром з Відьмак. Чому відьмак? Тому що найбільш схожа гра за структурою – це «Валхалла Відьмак», і цікаво сказати, що це правда, що вона в деяких частинах є вищою та потужнішою, але «Валхалла» точно така ж! Тобто він вищий у арифметичних розділах. Наприклад, які частини? Різноманітність і жахливі, дивні і неприродні побічні дії, які потрібно робити в грі. Тепер я поділю їх для вас віч -на -віч у продовженні огляду. Приймати чи не приймати це з вами, але це моя місія. Я сиджу і граю тиждень, і я кожну хвилину гри робив для вас промову та фотографію, щоб розповісти вам все повністю. У цій статті, і приблизно через 60 годин, проживши цей титул, ми до ваших послуг, детально вивчивши Assassin’s Creed: Valhalla, а потім переглянувши весь його досвід гри. Тож якщо ви прихильник Assassin’s Creed: Valhalla і хочете повністю ознайомитися з його різними елементами та кожною частиною гри, я пропоную вам приєднатися до нас нижче.
Після втрати сім’ї Айвор зараз живе в племені Ворона. Він і Зіґер, зведений брат Івера, вирішують поїхати в землі Анджело Саксонського і зробити своє плем’я все більшим і більшим. Насправді Анджело Саксонський можна назвати середньовічним періодом Англії. Ubisoft вступив у період, коли ми є свідками великої битви між королем Альфредом та Гуттермом, лідером датчан, відомої як битва при Едінгтоні. Ubisoft використав цю історичну подію та її героїв, щоб найкращим чином розповісти історію Івера та його пригоди з Сігардом.
Характеристика – це ще одна річ, яка стала однією з сильних сторін гри. Івер стає повноцінним персонажем протягом усієї історії після того, як його минуле добре проілюстровано. Звичайно, інші персонажі, такі як Один, також допомагають йому приймати кращі рішення. Крім того, тип взаємодії між Айвером та Сігардом є однією з найкращих частин гри, яка зазнає різних підйомів і падінь до останнього пункту історії. Інші головні герої оповідання також мають свою характеристику. Assassin’s Creed: Valhalla також має сірих персонажів, які добре дивують гравця в найчутливіших частинах історії.
Хоча всі персонажі, негативні чи позитивні, мають прийнятну історію, Ubisoft могла б краще використати короля Альфреда. На даний момент він не вважається головним антагоністом Вальгалли, але міг би мати більш помітну і впливову присутність в оповіданні Вальхалли. Тим часом я повинен зазначити, що в грі є діалоги та система вибору діалогів у сюжеті. Ці варіанти не змінюють основний кінець гри, але вони змінюють спосіб закінчення кожної сюжетної дуги. За визначенням, Assassin’s Creed: Valhalla – одна з найважливіших його переваг, і, незважаючи на всі свої зручності, історія може вас розважати.
У грі ви спочатку знайомитесь з маленьким Айваром, у якого, як ви бачите, хороші батьки, і вони його люблять, а його батько – друзі та брати з королем цієї землі, а їх головами є Айвар і Сігурд, старший за Айвар і син. Король як брат. На вечірці один з розбійників і хуліганів у цьому районі, якого називають «безжальним і жорстоким», нападає і боягузливо вбиває батьків Айвара, а сам він виживає з трудом, а потім історія продовжується роками пізніше, що Айвар Хан Чжам відчуває спрагу крові вбивці своїх батьків, а Сіґурд і його батько тепер справді схожі на його батька та брата.
Вони стоять, і він вірний своєму братові до самої смерті. Я не буду пояснювати вам далі, але не думайте, що історія гри – це історія помсти Айвара своєму вбивці сім’ї. Ні друзів цього розділу, навіть десятої частини історії гри.
Звичайно, частиною цього великого завдання є ігровий процес. Ігровий процес зазвичай вважається більш вдосконаленою версією Аддіса, яка зазнала різних змін. Тому, з точки зору ігрового процесу, Valhalla, хоча і має багато схожості з попередньою версією, але також містить нові та кращі кейси, щоб запропонувати новий досвід. Боротьба гри різноманітна завдяки використанню різної зброї, і гравці можуть випробувати різні методи боротьби, перемикаючись між різною зброєю, або закінчити гру лише однією зброєю, навіть не втомлюючись від битв та механізмів.
Використання дієвих навичок відіграло важливу роль у привабливості битв. Команда розробників використовувала два шорти з чотирьох частин для використання навичок Айвера. Під час вивчення ігрового світу гравці можуть набувати та використовувати корисні навички у вигляді колекційних предметів. Різноманітний і унікальний дизайн кожної з цих навичок – ось що робить систему боротьби аудиторії настільки добре. Дерево навичок також відіграє дуже важливу роль у геймплеї та силі Айвера.
Такі ігри, як Path of Exile, мають повністю пасивну систему оновлення, яка є дуже широко доступною для користувачів, і кожна категорія має важливу та головну особливість, яка оточена іншими функціями. Насправді цей тип будови можна розглядати як дуже велику павутину. Ubisoft пішов на таку систему у Валгаллі. Пасивні навички в цій версії спочатку ведуть гравця до трьох різних розділів. Таким чином, ви можете збільшити свою приховування, дистанцію стрільби з лука або фізичні удари, а потім, за допомогою різних відносин, з’єднати їх.
Іноді це робиться краще, а іноді слабше, але у Валгаллі я повинен сказати, що це одна з найкращих практик зв’язування вбивць з одним із найстаріших племен світу – вікінгами. Насправді поєднання двох тем вікінгів та вбивць у чудовий, правдоподібний та захоплюючий спосіб показує, як секта вбивць відкрила свої двері в історію вікінгів і як вона ділиться своїм вченням з цими могутніми бійцями, які Вони не поділилися таємно. Вони поділилися і навчили їх основам та користуванню прихованим лезом. Історія полягає в тому, що, як ви знаєте, і як ми бачили в серії про вікінгів, вікінги постійно подорожували, щоб відкрити нові землі по той бік морів, принести здобич тощо і побудувати нові бази.
Ігровий процес гри не закінчується лише на основному та підетапах, а для гравців передбачені різноманітні заходи. Від пошуку прихованих предметів, деякі з яких передбачають придбання нового придатного для використання одягу та навичок, до мародерства, позначеного на карті гри, кожен із них має свої принади. Однак мародерство можна вважати найважливішою піддією діяльності Assassin’s Creed: Valhalla. Одним із аспектів ігрового процесу Valhalla є розширення вашого племені. Це розширення здійснюється шляхом створення різних баз та їх оновлення.
Під час гри та під час розвитку головного героя він постійно знайомиться з вченням вбивць і поступово стає вбивцею, що є великою і правдоподібною історією для гравця. З точки зору всієї історії, розповіді та характеристики, Вальхалла отримує цілком прийнятну оцінку, і мені особисто історія подобається набагато більше, ніж попередня версія, тому що її персонажі повністю оплачуються і набагато більше з важливими героями під час гри. І ви отримаєте знати їхню поведінку та глибину їх характеру, що дуже важливо для гри. Вміло вибравши вік вікінгів, творці створили захоплюючу сюжетну тему з своєчасними поворотами, глибокими та оплачуваними персонажами, цілеспрямованим оповіданням та чудовою розповіддю, яка не залишає місця для нарікань. Валхалла, без сумніву, одна з найкращих ігор у цілій серії з точки зору історії. Франшиза, яка завжди була козирем у найслабших версіях. Якщо я хочу сказати, що є найважливішим позитивним моментом історії про Валгалу, слід сказати, що введення та поєднання великої історії про вбивць з історією вікінгів найбільш правдоподібним і реальним способом та проявлення терпіння та великодушності Ассаїнів під час навчання нових і впертих сил, таких як Айвар, який доброзичливо і без будь -якого тиску дозволяє йому прийняти і прийняти їхнє вчення від душі, а не змушувати його. Чи можна взагалі змусити божевільного вікінга? !!
Однак найбільша проблема Assassin’s Creed: Ну, з точки зору ігрового процесу, ШІ дуже слабкий. У більшості випадків, коли ви намагаєтесь приховати, ви будете стикатися з кумедними і слабкими випадками в тому сенсі, що з часом ваш досвід буде пошкоджений. Навіть гравці можуть змінити рівень складності ігрового штучного інтелекту, і розміщення його на останньому можливому рівні не може вирішити проблему цієї частини.
На додаток до вищесказаного, додайте аварійне завершення роботи. Іноді вдається потрапити в помилки та збої посередині кроків, єдиний спосіб їх виправити – це перезавантажити гру або останній контрольний пункт, а також бажаний крок. Серія Assassin’s Creed завжди мала хороший досвід у сфері музики та версію ValhallaM не є винятком із цього правила. Під час їзди, підйому на гори та подібні райони, а також битв звучить різноманітна музика. Ви також можете доручити екіпажам співати пісню під час використання вашого корабля. Разом ці речі роблять гарний настрій того часу.
Одним з позитивних моментів технічної графіки в цій грі є важливе питання часу завантаження ігор, яке, незважаючи на величезну гру та її якісну графіку, ми бачимо розумне та пристойне завантаження сторінок, які не нудять гравця, на відміну від багатьох ігор Нові та найновіші ігри, які страждають від цієї проблеми, і я особисто бачив дратівливі сторінки завантаження у багатьох нових іграх, які я нещодавно випробував, але в Assassin’s Creed: Valhalla, незважаючи на великий розмір та якість графіки. вище, ніж у багатьох з цих ігор, але він має хороший та розумний час, який показує, що гра добре відшліфована та оптимізована творцями та їх високим володінням графічним движком Anvil. На відміну від багатьох нових ігор, в Assassin’s Creed: Valhalla якість текстур відмінна навіть зблизька, і ми буквально спостерігаємо графічний шедевр восьмого покоління, де все, що ви бачите, прекрасне. Від найбільших будівель до найменших текстур – все зроблено з максимальною якістю. Загалом, з технічної точки зору, я повинен дійсно попрощатися з виробниками.
музыка - 7
гісторыя - 8
геймплэй - 7
графічны - 6.5
7.1
Апавяданне гульні вельмі прывабнае, і ў канцы мы бачым дзіўны фінал. З іншага боку, апавяданне персанажаў - гэта яшчэ адна праблема, якая закранае гульца. Акрамя гісторыі, а таксама геймплэя, які з'яўляецца яшчэ адной станоўчай часткай Valhalla, гэтая гульня тэхнічна ўяўляе сабой вялікую масу розных праблем.