Assassin’s Creed Mirage було розроблено з навмисним поверненням до основних принципів серії, віддаючи належне оригінальній грі Assassin’s Creed і її фокусу на стелс. Такий підхід сподобався гравцям і призвів до того, що гра досягла найвищих показників початкових продажів серед усіх ігор Ubisoft на PlayStation 5 та Xbox Series X | Покоління консолей Xbox Series S. Хоча кількість гравців у грі на момент запуску була порівнянна з попередніми назвами, як-от Origins і Odyssey, вона не досягла рекордного успіху Assassin’s Creed Valhalla, яка зібрала приголомшливі 1 мільярд доларів доходу.
Це досягнення знаменує собою важливий поворотний момент для Ubisoft, враховуючи проблеми, з якими вони зіткнулися, зокрема скасовані проекти, численні затримки гри та інші проблеми. Випуск Assassin’s Creed Mirage на ряді платформ, включаючи PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X | Xbox Series S і ПК демонструють широку доступність гри.
Цікаво, що команда Ubisoft Bordeaux спочатку зазначила, що не планує довгострокової підтримки чи випуску пакетів доповнень для Assassin’s Creed Mirage. Однак ігрова індустрія, що постійно розвивається, часто спонукає видавців переглядати свої стратегії у відповідь на відгуки гравців і ринкову динаміку, тому ще невідомо, чи можуть ці рішення змінитися в майбутньому.