Існує багато факторів, що перетворюють Red Dead Redemption 2 у надзвичайний досвід, але найбільше в цій грі виділяється ідеальна гармонія та гармонія, яку створили творці між її елементами; Після закінчення гри, якщо ви подивитесь на свій довгий досвід, вам навряд чи вдасться представити певний елемент або функцію як її основну силу, і все – від чудової графіки гри до ігрового процесу, історії та навіть музики. Вони чудово підходять. рівня, і, що важливіше, вони настільки добре пов’язані та скоординовані, що відсутність одного з них або їх слабкість могли мати великий вплив на загальний досвід гри, але це ніколи не відбувається, і саме тому гра живий виступ музики, в якому всі учасники групи виконують свою роботу від початку до кінця максимально досконалим способом.
Історія Red Dead Redemption 2 починається з того, що команда Нідерландів змушена втікати після невдалого пограбування, і їх робота досягає гірських і засніжених територій. Гра має бурхливий початок, і хоча початкові місії можуть бути не дуже захоплюючими, Red Dead Redemption 2 починає свою роботу, принаймні з точки зору сильного та захоплюючого розповіді. Найбільше шокує глядачів – це сильна характеристика героїв і, перш за все, Даха ван дер Лінда. Якщо ви зіткнулися з попередньою версією гри, то, напевно, побачили, що у вас негативний, божевільний і нервовий персонаж з голландського Вана в Лінді, якого нічого не влаштовує, окрім вбивства. Але у Red Dead Redemption 2, оскільки ми на стороні приквелу, нідерландська зображується по -іншому; Чудова та витончена форма, яка, за іронією долі, ця голландська характеристика також є однією з головних переваг Red Dead Redemption 2. У цій версії нідерландська мова-це багатошаровий персонаж, ідеології та філософії якого дійсно привабливі, а ще більш привабливою є дуга характерів цього персонажа; Дуга, яка зображує трансформацію Нідерландів від його нинішнього персонажа до того, що ми бачили в попередній версії, і тим часом з ним трапляється стільки неймовірних і цікавих речей, що, можливо, якщо ми підемо до Red Dead Redemption після завершення Red Dead Redemption 2, ми можемо, як не дивно, ми ототожнюємось з голландським навіть більше, ніж з таким персонажем, як Джон Марстон.
Ця чудова характеристика стосується й інших персонажів; Від Хосії, який якимось чином є логічним персонажем групи, а історія справді є однією з найкращих частин гри, до інших персонажів, таких як Джон Марстон або навіть Міка, який, можливо, є самим незахищеним учасником групи, але все ще має його власна унікальна особистість та рок -зірка. Протягом усієї своєї довгої історії він зміг прийняти всіх героїв у грі прийнятним чином, тим самим розважаючи глядачів різними сюжетами навколо цих персонажів.
Але ми говорили про всіх персонажів, і настала черга Артура Моргана; Головним героєм, який перед тим, як пережити гру, було питання для всіх нас, яка доля чекає на нього, що робить його невідомим у Red Dead Redemption. Найбільше мені сподобалося в Артура, це що він був сірим. Артур не є повноцінним героєм, вчинками якого ми можемо захоплюватися, і він не бунтар, до якого наші почуття більше ненавидять. В якийсь момент Артур б’є і б’є нещасного фермера за кілька пригорщів доларів, а в інший момент він бере свою дитину на риболовлю, щоб заспокоїти стурбовану матір. Це правда, що геймер також відіграє велику роль у визначенні характеру Артура і може зробити його героєм або нещадним персонажем, але, зрештою, важливо те, що з Артуром Морганом дійсно легко спілкуватися і після закінчення гри, Ви зрозумієте рішення Rockstar щодо того, чому, наприклад, він звернувся до Артура замість того, щоб повторно використовувати Джона Марстона.
Чесно кажучи, до виходу Red Dead Redemption 2 одним з моїх побоювань щодо гри була її історія. Тому що як приквел, ми були на стороні твору, який багато з нас знали, де закінчиться історія гри, але добре, що сталося, це те, що Rockstar поєднав цю передбачувану історію з тонкощами, які слідують за нею. Вони роблять це приємним. Наприклад, ми всі знаємо, що Джон Марстон, головний герой попередньої версії, повинен вижити до кінця гри, але, незважаючи на те, що вони це знають, творці поставили місії в гру з акцентом на порятунок Джона Вони захоплюючі і мають особливе відчуття напруженості. Крім цього, тип розповіді цієї історії також дуже важливий, і творці використовували його як місток для з’єднання історії та ігрового процесу.
З плином часу та випуском невеликої та великої інформації про гру, геймери поступово охоче відчували новий шедевр Rockstar. Випробувати справжнє життя як стрілець, разом із його захоплюючими та захоплюючими пригодами, – це не те, чого можна було чекати. Минали місяці, і з офіційним розкриттям або оприлюдненням ігрової інформації про її надмірну реалістичність знову з’явилися негативи щодо їх втручання у основну концепцію та мету гри, а саме розваги. Звичайно, ці негативні моменти не були марними, адже цього року в заголовку «Ми щасливі мало», в якому були реалізовані механізми задоволення основних потреб ігрового персонажа,Ми побачили зловживання цією ідеєю та нудною грою у сенсі цього слова. Додайте до цього той факт, що головним героєм гри був не Джек Марстон, як очікувалося, і історія гри прослідкувала у формі приквелу до першої версії з абсолютно новим персонажем на ім’я Артур Морган, який сам по собі, нав’язливості, хоча й невиправдані.
Що може бути приємнішим, ніж чиста історія на Дикому Заході, коли ми не відчували розповіді в цьому прекрасному світі протягом багатьох років? І яка краща компанія, ніж Rockstar, щоб написати для нас ще одну дивовижну історію, як 8 років тому? Дозвольте мені спочатку заспокоїти вашу думку, що в історії та оповіданні гри немає ні найменшої проблеми; Історія гри, безсумнівно, входить до трійки найкращих історій покоління. Я говорю це, поки пережив багато історій, і я їх шалено люблю. Від таких шедеврів, як «Відьмак 3: Дике полювання», до маленьких незалежних заголовків, які важко вимовити. Однак, я смію сказати, що історія Red Dead Redemption 2 – це не тільки один з найдосконаліших оповідань, які я особисто пережив; Це золотий листок в історії відеоігор. Гра розповідає абсолютно нову, захоплюючу і смертельну історію, що іноді хочеться залишити всі аспекти ігрового процесу та історію Артура Моргана та його групи (звичайно іноді відбувається навпаки) з самого початку, коли ви усвідомлюєте, що ви повністю оповідаєте про себе зіткнулися з серйозною ситуацією, яку ні в якому разі не можна ігнорувати. Rockstar займає лише кілька хвилин, щоб донести до вас Артура, Голландія, їхніх супутників та їхні проблеми, і він робить це найкращим чином. З самого початку, коли Морган розповідає про свої вбивства, але водночас шукає одного зі своїх зниклих безвісти, ви помічаєте в ньому особливу жорстокість і доброту; Подвійність, яка супроводжує вас протягом усієї гри, а також впливає на ваші рішення.
Історія гри бере свій початок у 1899 році. Де Артур Морган та його група на чолі з голландцем Ван Дер Лінде розробляють план викрадення з човна, наповненого коштовностями та грошима в районі Блеквотера, який врешті -решт потрапляє на скелю і не тільки досягає успіху. Вони не крадуть із човна та тікають на захід, де вони втрачають кількох важливих членів, а тим часом нідерландка навмисно чи ненавмисно вбита Нідерландами. Після катастрофи Голланд і Морган ведуть групу до замерзлих гір Заходу, щоб вони могли бути в безпеці від поліції та інших гангстерів протягом кількох тижнів. Тим часом голландці з’ясовують, що один із їхніх давніх ворогів, група О’Дрісколла, також оселився по всьому району і має намір викрасти потяг та його майно. Голланд і Морган беруть одного із своїх членів в заручники, отримують докази того, що потяг рухався, і вкрали його раніше, ніж ворожа група, вбивши більшість членів О’Дросколла. Омолодившись і заробивши трохи грошей, Нідерланди вирішують вести групу до Хертсленду та району Валентина, міста, повного ресурсів та природи, придатних для кемпінгу. Відносний спокій повертається до групи через тривалий час, але О’Дрісколл та їхній лідер Колм О’Дрісколл все ще є загрозою для них. Решта учасників О’Дрісколла за допомогою Пінкертонів і, що ще важливіше, Корнуолла (у якого група Моргана вкрала, напавши на його потяг і прагнучи жорстокої помсти), вирішили найняти Росса і Мілтона, двох дуже сміливих агентів. Вони знищують Моргана та Голландця. У продовження суспільних, політичних і навіть романтичних подій відбуваються дуже привабливі і важливі речі, які багато разів перевертають сторінку і подвоюють чарівність гри. З іншого боку, як і попередня назва компанії, Grand Thef Auto V, ми бачимо багато пограбувань протягом усієї гри, які відбувалися відповідно до історії, і найголовніше, ви повинні визначити, як це зробити та як це вплине на гру процесу.
Що відрізняє розповідь гри від інших титулів світу, це, по -перше, її художні злети та падіння в потрібний час, а по -друге, той факт, що всі події гри пов’язані з основною сюжетною лінією опосередковано або безпосередньо. Як ми вже згадували, друга версія Red Dead – це дуже серйозна та жорстока гра, і ми не знаходимо в ній дуже щасливого середовища; Але розробник гри добре усвідомлював, що якщо ця тенденція збережеться протягом усієї гри, гравець може з часом втомитися і не сильно поглинутись головною сюжетною лінією. З цієї причини ігрові місії мають абсолютно висхідну-низхідну тенденцію. Це означає, що ви виконуєте дві-три насильницькі місії та просуваєте важливі частини історії, але в наступній Головній місії ви побачите відносно несерйозний та розважальний процес, який хоча й пов’язаний з основною сюжетною лінією, але це більше для геймеру не нудьгувати від ігрового процесу і це своєрідне оновлення сюжетної лінії. Такий процес максимально супроводжуватиме вас прекрасною історією гри. Крім того, у грі кожна маленька та підмісія, яку ви виконуєте, так чи інакше пов’язана з вашою власною групою або групами ворога, і в грі немає додаткових та несуттєвих місій. Навіть коли ви, як і багато інших місій підмісії, шукаєте невідому особу на прохання одного з NPC, згодом ви виявите її чи її важливу особистість та вплив у вашій групі чи одній із ворожих груп. Насправді, я запевняю вас, що ви не зробите нічого марного та безцільного в грі.
Що різні частини Red Dead Redemption 2 перебувають у гармоніїВони чудові разом, і ми навіть говорили про те, як пов’язати історію гри з її ігровим процесом. Але ще один елемент, який може зробити начебто нудні частини більш привабливими, – це ідеальний дизайн ігрового світу. Те, що Rockstar Games зробило максимально ідеально, і коли ви вперше увійдете в основний світ гри, провівши кілька хвилин у засніженому середовищі та побачивши її надзвичайну широту, ви зробите висновок, що світ Red Dead Redemption 2 відрізняється з усіх світів, які ви бачили в полегшених іграх. На сьогоднішній день було багато ігор, які чудово зображують величезний світ, але без перебільшення світ Red Dead Redemption 2 – це голова і шия вище всього нашого попереднього досвіду. Тому що ігровий світ настільки величезний, такий різноманітний, такий красивий, а головне, динамічний і детальний.
Природно, якби ми зіткнулися з великим світом у грі, в якому нам нічого особливого робити, цей великий ігровий світ через деякий час втратить свою чарівність. Однак світ Red Dead Redemption 2 має потенціал здивувати аудиторію в будь -який момент, і саме це змушує нас називати ігровий світ досконалим. Уявіть, що ваша мета – досягти точки, де ви зможете отримати нову місію. Для цього ви сідаєте на коня і, визначивши для себе певний маршрут, починаєте подорож. Під час цієї подорожі з вами можуть трапитися різні речі, про які ви раніше навіть не здогадувалися; Наприклад, на вас можуть напасти вовки, або раптом з точки зору з’являються кілька призерів і стріляють у вас. Крім цього, ваш кінь може навіть панікувати, побачивши змію чи будь -яку іншу дику тварину і кинувши вас на землю. Крім усього цього, ви можете зустріти незнайомця, у якого по дорозі виникають проблеми, і, допомагаючи йому, для вас буде активована приваблива побічна місія, так що ви абсолютно не знатимете про свою основну місію і підете на це!
Світ Red Dead Redemption 2 сповнений таких чудес, і з цієї причини будь -яка подорож і пригоди в ньому можуть стати дивовижним і незабутнім враженням, і це саме те відчуття жвавості та динамічності ігрового світу, яке вже отримала Rockstar Він має багато обіцянок, оскільки Він це здійснив, і він був досить успішним. Це також має ще один важливий вплив на гру і надає їй дуже високе значення повторення. Тому що, по -перше, у ігровому світі завжди відбуваються несподівані події, які можуть здивувати вас навіть у другому досвіді гри, і що Rockstar дав вам багато свободи у виборі стилю та контексту, який вам подобається грати.
Чесно кажучи, представити Red Dead Redemption 2 як гру з безмежною свободою дій може бути неправильним; Тому що для того, щоб мати можливість розповісти багату історію, яку він хоче, Rockstar іноді грає у гру так, як йому хочеться, і це зовсім не неправильно. Але, крім цих хвилин, акторська робота в різних інших творах ставить перед аудиторією світ свободи. Наприклад, ви можете врятувати людину в ігровому світі, яка опинилася в пастці, і це зробить вас більше героєм, але для цього немає примусу, і ви можете Не пройти повз цю людину необережно, інакше ви навіть підете далі і вкрасти його коня! Крім того, що ці речі мають особливу привабливість, вони також впливають на вашу долю в грі, і позитивним моментом, який зробила Rockstar у цьому плані, є те, що він ніколи не заохочує користувача бути добрим і дозволяє йому піти Він вибирає те, що йому подобається і як і наш реальний світ, на будь -який вибраний вами шлях чекає на вас ряд позитивних подій та низка негативних подій.
Якщо залишити осторонь прекрасну розповідь та основну лінію оповідання, ми дійдемо до ідеальної характеристики та шедевру гри. Мало того, що характер Артура, Нідерландів та інших головних героїв гри, яких дуже багато, не є ні найменшою проблемою; Швидше за все, під персонажі, деякі з яких можуть здатися дуже незначними, мають сильне походження, і всі їх дії мають підстави та мету. Персонажі, такі як Marry-bethT чи Molly та багато інших, хоча вони можуть здаватися поверхневими, мають власні історії, і якщо ви трохи потерпите і вислухаєте їх, коли з’явиться можливість, ви побачите, що їхні милі, а часом і огидні персонажі виграють. Нідерланди – вперта людина, яка постійно хоче показати себе мудрою і терплячою людиною; Персонаж, якого ми неодноразово бачили у фільмах про Дикий Захід, і Rockstar надихається ними. Дядько – лінива людина, яка майже нічого корисного для вас не зробить, поки ви не дасте йому наказу. Ваше ставлення до членів групи дуже важливо і визначає їхній підхід та відстань від вас. Саме ви визначаєте характер і поведінку Артура. У грі є параметр під назвою Честь, який ви збільшуєте, роблячи добрі та гуманітарні вчинки, і зменшуєте його, роблячи негативні вчинки та вбиваючи чи крадучи. Чим ви почесніші, тим різним буде ваше ставлення до інших та ставлення до інших, і одна з красивих і привабливих сторін гри – це її акцент на здійсненні позитивних дій та уникненні непотрібних вбивств. У розділі ігрового процесуЯ пояснюю ці поняття докладніше, але знайте, що якщо ви хочете запобігти абсолютному беззаконня та жорстокості в грі та постійно відкидати людей, задоволення від гри зменшується вдвічі, а вивчення навколишнього середовища стає пеклом.
Ми говорили про характеристику NPC. Не дивно, що Red Dead Redemption 2 вважається найкращою грою в історії з точки зору цільових та корисних NPC. NPC гри настільки розумно розроблені, що іноді неможливо повірити, що таке існує в цьому поколінні. Маючи більше 50 годин ігрового досвіду, я ніколи не зустрічав двох однакових NPC з точки зору обличчя та роботи чи принаймні однакового звуку. Різноманітність простих людей у грі неймовірна, і ви будете ще більше здивовані, коли вони будуть сперечатися між собою на дуже конкретну тему, про яку ви навіть зможете з ними поговорити або зробити щось на кшталт жебрацтва чи жебрацтва. хто кращий стрілець! Ваше ставлення до них також надзвичайно вражає. Наприклад, якщо ви допомагаєте літній людині, яку десь биють у грі, ви можете зустрітися з нею пізніше у її магазині зброї та отримати вдячність безкоштовну зброю. Так само і ваша погана поведінка запам’ятається людям, і якщо ви ставитесь до них погано, вони зрештою вам десь помстяться. Я кажу це з упевненістю, що в наступному поколінні ми також рідко побачимо точні та використані NPC.
Ми говорили про зброю, і давайте пограємо трохи пороху; Коли ви вперше відчуєте сцену зйомки на перших хвилинах гри, ви можете бути трохи вражені, побачивши, що ваші кулі іноді не влучають у ціль або що зброя має певну вагу під час використання. Однак це не проблема для розробника ігор, і це більше пов’язано з точним моделюванням зброї того часу; Як не дивно, але через деякий час, коли ви звикнете до зброї, ви зрозумієте, що ігровий процес дійсно плавний і плавний, а найголовніше – відчуття стрільби по ворогам реально імітується. Наприклад, коли ви націлюєтесь на ворога на коні, можуть виникнути різні сценарії, такі як людина, яка падає з коня або навіть застряє в сідлі і тягнеться на землю! Така увага до деталей у грі справді є зразковою і чудово викликає відчуття кривавої стрілянини.
Насправді, Red Dead Redemption 2 має кілька етапів, які дійсно унікальні для керівництва; Можливо, не має сенсу вживати слово режисер для ігор через свободу дій, які є у глядачів у таких сферах, як рух, але Rockstar вдалося буквально керувати сценами бойовиків у хвилини своєї нової постановки, а не лише добре виконувати навіть навчати. Наприклад, один із останніх етапів третього сезону гри починається з прекрасного вигляду на учасників групи, які рухаються до певного пункту призначення, а тим часом – на чудові діалоги героїв, а поверх них усіх, створити атмосферу безпомилковості тощо одну секунду цієї місії і насолоджуйтесь сценою на повну силу, і навіть після того, як ви закінчите, зніміть капелюх на честь Rockstar, якому вдалося створити такий надзвичайний кінематографічний досвід у своїй грі.
До них слід додати великий обсяг ігрового реалізму. Окрім усіх деталей, про які ми докладно говорили, Red Dead Redemption 2 має елементи, подібні до тих, які ми більше бачили в іграх у стилі виживання; Такі речі, як Артур, мають такі потреби, як їжа, спрага або навіть сон, і не звертати увагу на будь -яке з них може мати певні наслідки, або навіть нормальна поведінка вашої коні, що якщо ви не зможете добре з нею спілкуватися, у вас точно будуть проблеми … Крім того, протягом усієї гри ви будете мати взаємодії, які здаються дивно природними, і ось уже кілька хвилин здається, що Red Dead Redemption 2 – це більше, ніж просто гра, це реальний світ із реальними людьми, на відміну від інших ігор. У цій грі невідомо, що ви можете робити дивні речі, які є звичайними в іграх, і ігрові NPC, як і справжні люди, демонструють унікальні реакції залежно від вашої поведінки. Припустимо, ви натрапите на людину зі своїм конем під час прогулянки містом, вона розсердиться, як справжня людина, і навіть може змусити представників уряду прийти до вас, і ця, здавалося б, дрібниця з часом призведе до великого заворушення.
музыка - 10
гісторыя - 10
геймплэй - 10
графічны - 9.5
9.9
Гэта менавіта тое, што мы чакаем ад кампаніі Rockstar і гульні ў канцы восьмага пакалення; Відовішчная, займальная і поўная сюрпрызаў праца, у якую не толькі весела гуляць, але нават на працягу многіх гадоў розныя гульні будуць выкарыстоўваць стандарты, устаноўленыя гэтай гульнёй.