Огляд FarCry 5

Ubisoft зробив майже те саме з серією Far Cry, як це було зроблено з Assassin’s Creed за останні десять років. Дві серії, ранні версії яких були одними з найкращих у своєму жанрі та принесли багато нових ідей у ​​світ відеоігор. Але кількість їхніх примірників була безпосередньо пов’язана з їх популярністю, а їх якість – у зворотній залежності. Ubisoft схаменувся за останні один -два роки, і результат цієї зміни політики ми бачимо в їхній останній грі. Farcry 5 – це не просто черговий Farcry. У нього є нові професії, і він може трохи заїкатися, але якщо ви сідете поговорити, хороші речі вас спіймають. Наприклад, початковий етап гри – найкращий стартовий етап у всій серії. У перші півгодини ви говорите собі: “Ви маєте на увазі цього Фаррі?” Але на двадцятій годині ви переслідуєте оленя, щоб вбити його, не використовуючи куль, щоб забрати його пошкоджену шкіру. Ядро гри те ж саме, і ми навіть не можемо сказати, покращене, але воно стає більшим і пропонує більше можливостей. Це збільшення навіть розширило історію гри, і ми більше не маємо справу лише з одним харизматичним негативним персонажем у коротких реченнях. Тепер у нього є два брати та сестра, і сім’я може видати багатотомну збірку своїх цитат про людину та життя та смерть. Джозеф Сайєд на прізвисько «Батько», людина, яку ви бачите в центрі обкладинки гри, – це таємничий персонаж, якому не дуже сонячно до кінця гри. Він – останній гігант сцени, а його брати та сестра – середні гіганти. Ідея релігійної групи у віддаленому місті Монтани чудово підходить для Фаррі. Екстремістська група, яка контролює все, і ми, як завжди, робимо їх все менш доступними для міста та його населення.
Атмосфера історії гри трохи нагадала мені Just Cause 3 та її диктаторське правило про те, що ми повинні очистити пропаганду уряду від міст та вулиць. Хоча Фаркрі черпає пряме натхнення з поточних світових проблем у цьому випуску, і час від часу ми навіть чуємо діалоги про те, що ми не можемо пропустити певних людей на чолі світу, але зворотною стороною ігрової історії є те, що чотири брати і сестри занадто схожі. Вони повторюють професії один одного і не мають своєї особистості. Насправді ніякого персонажа не формується, і вони настільки двовимірні та гасла, що ніби творці хотіли створити лише гірку гумористичну версію сучасного світу. Однак чотири різних антагоніста позитивно вплинули на ігровий процес: троє з них контролюють три основні області масивної карти гри, і, увійшовши в кожну область, ви зможете здогадатися, хто з членів сім’ї Насіння володіє цими областями. Етапи та місії кожного різні, і кожен зосереджений на певному аспекті маленької країни, яку вони побудували для себе. Наприклад, права рука Джейкоба забезпечує паливом і боєприпасами для їхніх людей (яких ми називаємо культистами), а Віра, молодша сестра родини Саїд Джіахі, розсадила всі її поля, що є своєрідною психоделічною речовиною. Поділ карти на три основні частини та два острови означає, що в кутку завжди є чим зайнятися, а дублюючі пробіли призначені не лише для того, щоб збільшити ігровий світ.


Але їх звільнення (якщо ви не відразу перейдете до них і одночасно виконаєте сюжетні місії) займає відносно тривалий час. Насправді, щоб розблокувати Farcry 5, потрібно чимало: від того, щоб літати разом з Wingsut до того, щоб носити динаміт та інші бомби. Останнє було досягнуто в попередніх версіях гри крафтом, який зараз є у списку змін гри, і більше немає конструкції, як у попередніх іграх. У Farcry 5 система прогресування дерева стала важливішою, ніж будь -коли, і вам слід використовувати цю систему для оновлення свого персонажа. Щось ми бачимо майже в кожній грі Ubisoft, і тепер це привертає більше уваги у Farcry. З оцінками Perk ви можете отримувати всі види оновлення за допомогою цієї системи, починаючи від швидшого перезавантаження зброї до відкриття сейфів та автоматичного ремонту транспортних засобів. Але звідки беруться оцінки Перка? Від вирішення завдань. У гру включені десятки різних завдань, таких як вбивство певної кількості ворогів спеціальною зброєю або полювання на деяких тварин або навіть гра в кооперативному режимі, що є ще одним шаром у змісті перестановки гри.
Якщо залишити осторонь деталі ігрового процесу, ми переходимо до самих місій, де, на відміну від таких ігор, як Assassin’s Creed, вони взагалі не відчувають себе повторюваними або нудними. Як уже згадувалося, завдяки додаванню антагоністів гри та безлічі персонажів, кожен етап має своє відчуття, і хоча не можна очікувати, що кожна з ігрових місій буде унікальною, але протягом 20-30 годин, які я провів у грі, я не втомитися їх виконувати. Навпаки, завдяки системі розробки ігор я прагнув скоріше розпочати XP і відкрити бічні місії і дістатися до Джозефа Саєда. Навіть якщо ви один з тих людей, які люблять випробовувати гру до останньої краплі, Ubisoft має можливість скидати бази після підкорення, щоб якимось чином перетягнути режим «Нова гра +» до решти ігор. За допомогою цієї функції ви зможете знову перейти до нещасних ворогів, коли отримаєте всі оновлення та випустіть допоміжних персонажів. Вороги – найбільший негативний момент гри. Так, нам не слід очікувати захоплюючого виклику від Фаррі в його боротьбі, але рівень IQ новачків у родині Сайєдів знаходиться за межею бідності.Червоний. Ви просто повинні бути більш дискримінаційними, допомагаючи іншим людям. У них навіть майже однаковий одяг зі схожим волоссям і корінням, і, здається, творці лише скопіювали ворогів. Звичайно, у грі є снайперські, сильніші вороги з підпалювачами, такі як зомбі, яких називають «ангелами» (оскільки на них сильно впливають психоделічні рослини сестри Джозефа), але вони насправді не додають особливих викликів етапам. Це іноді зменшує задоволення від гри, ніби вони встановили рівень складності гри раніше, ніж легко.
Це змушує стелс ніде не знайти в грі. Більшість задоволення від підкорення баз у попередніх версіях полягало в тому, щоб крадькома очистити базу від ворогів без дзвінка, щоб отримати більше очок, але зараз навіть за тиждень (що, звичайно, є однією зі зброї, про яку йде мова). Мої інтереси у грі) Будьте зеленими посередині бази, і ви не відчуєте жодних проблем. Ваші новобранці, яких ви можете зателефонувати в будь -який час, і хоча вони адаптуються до вашого стилю гри, і ви можете пройти кроки з деякими з них спокійно, але ви не отримаєте особливого задоволення від цієї роботи, тому що знаєте, що вороги більш неосвічені, ніж ця Є професії, які завдають вам труднощів сховатися. Інша річ, яка, на жаль, стала набагато менш важливою у цій версії, – це розділ полювання. Це повертається до тієї самої функції збірки в попередніх версіях, яка була майже усунена в цій версії; Тому що, грабуючи коробки та ящики, ви отримуєте матеріали, необхідні для виготовлення бомб, коктейлів Молотова та динаміту, а полювання на тварин абсолютно марне, окрім продажу їх шкур. У грі є набагато простіші способи заробітку грошей, і хоча дизайн джунглів у грі чудовий, ви більше не захоплені збиранням луків та стріл, ударом у серце джунглів та полюванням на впертих тварин. Існують деякі сюжетні місії, які просять вас виготовити спеціальні шкури тварин, а ваші взаємодії з тваринами можна підсумувати таким чином. Прикро, що творці, незважаючи на всі зусилля, які вони доклали для вивчення фауністичних шарів лісів Монтани та розробки їх у грі, не заохотили гравця більше полювати і проігнорували один з найважливіших аспектів ігрового процесу. Це легко, але керуючи транспортним обладнанням, воно повністю виступає за гру, і будь -яке обладнання, від квадроцикла до літака та гелікоптера, настільки легко контролюється, що з ними можна практикувати драматичні рухи. Оскільки ці пристрої можна викликати, посилаючись на певні точки на карті, дуже легко відвезти гелікоптер, оснащений кулеметами та ракетами, до баз противника і закінчити свою роботу, не ступаючи на землю.

Взявши ці моменти разом, можна зробити висновок, що Ubisoft хотіла полегшити гру, щоб залучити більше глядачів. Це полегшується ціною усунення виклику режиму приховування та не дбаючи про сферу ремесел та будівництва, що є негативним моментом для більш професійних геймерів. Трапляється, що ти багато разів помираєш під час гри, тому що ти просто безцільно влучив у серце ворога, і ти знав, що ти можеш легко пропустити будь -який етап з одним чи двома пакетами здоров’я. Ці випадкові смерті часто перешкоджають створенню інтегрованого досвіду, і особливо тривалі навантаження іноді можуть піти вам на нерви. Все це того варте, тому що Farcry 5 не залишає бажати кращого, і ви завжди знайдете чим зайнятися. У наші дні проблема беззмістовності охоплює багато очікуваних ігор, і сама Ubisoft неодноразово піддавалась критиці з цього приводу, тому вона засвоїла свій урок, і крім трьох, здавалося б, привабливого вмісту, який можна завантажити, він зміг це зробити у основна гра сама. Неповторювані та розважальні речі включені, щоб коштувати ціну та розважати аудиторію протягом десятків годин. Якщо самої гри вам недостатньо, цього разу Ubisoft розмістив у грі розділ побудови карти більший, ніж будь -коли, і назвав його Far Cry Arcade. Окрема частина основної гри, де гравці можуть створювати маленькі та великі сцени та ділитися ними з тисячами доступних інструментів та предметів. Сама компанія Ubisoft створила кілька професійних кроків, щоб ознайомитися з цим розділом та зрозуміти його потенціал. Через кілька місяців після виходу гри досвід інших творінь буде вражаючим. Робота з цим розділом вимагає багато терпіння та навчання, але, як виявляється, у ньому можна розмістити дуже привабливі офлайн та онлайн -режими для кількох гравців. З мого досвіду роботи з цим розділом рецензент веб -сайту Eurogamer створив сцену з особливою атмосферою та дуже цікавим настроєм, на якій він також використав інші елементи ігор Ubisoft, такі як Watch Dogs 2 та AC: Black Flag.
Farcry 5 здивував мене всіма своїми сильними та слабкими сторонами в одній області: графічне та художнє оформлення його зелених насаджень та лісів. З першого моменту після початкового етапу, коли ви виходите з підвалу, ви стикаєтесь зі сценами, які, безсумнівно, першими бачать Ubisoft. Технологія, яку Ubisoft використовувала для створення лісів Farcry 5 – це найкраще, що коли -небудь траплялося з цією серією. Світло за листям дерев і легкий туман, що утворився на висотах, створили сцени настільки близькі до реальності, що не можна не захоплюватися нею. З іншого боку, технічна гра гри точно такаЗнаходиться в протилежній точці. Якщо ви шукаєте захоплюючі краєвиди лісів Монтани, просто знайдіть хвилину і подивіться на землю, щоб побачити обмеження ігрового движка Ubisoft у рендерингу текстур зблизька. Моделювання та якість об’єктів абсолютно посередні, що, звичайно, здається нормальним для гри такого масштабу світового рівня, але ця різниця в дизайні дещо дивна. Наприклад, деталі всередині автомобілів, інтер’єри деяких будинків та предмети, знайдені тут і там, навіть не такі гарні, як ігри Ubisoft двох років тому. Divison був випущений два місяці тому цього місяця, і шалена увага його дизайнерів до деталей у Нью -Йорку викликала захоплення, але тут, мабуть, вся увага приділяється лісам, а жодних деталей в інших місцях. Ця ж проблема помітніша в звуку пістолета в грі. Якщо ваше вухо звикло до точних звуків таких ігор, як Battlefield 1, що спеціалізується на ньому, звуки деяких видів зброї Farcry 5 (крім Western Week) будуть звучати як іграшкові рушниці. Для студії, яка пропонує від двох до трьох чудових ігор з відкритим світом на рік, це не є пріоритетом, але саме ці дрібниці змушують такі ігри, як The Withcer 3, з’являтися раз на кілька років, а ігри Ubisoft – тричі на рік.
Насправді, Far Cry 5, як завжди в цій серії, ми бачимо акуратну та красиву графіку та дуже різноманітні середовища з точки зору художнього дизайну та стабільну гру без проблем та помилок тощо з точки зору технічної графіки. У сфері художньої графіки творці та дизайнери робочого середовища проробили чудову та захоплюючу роботу, і вони заклали фундамент у проектуванні різних середовищ та створенні красивих областей у грі. Гра художньо зображує різні та різноманітні сфери, а Аль-Хак-це не що інше, як художній дизайн та графіка. Дизайнери ігор діяли унікально і створили уявну землю округу Хоуп якнайкрасивіше в грі, і ви можете побачити будь -яке оточення, про яке ви можете подумати у Far Cry 5, від лісових та пишних та красивих ділянок до ферм. Пшениця, церква , місцеві будинки тощо створюються в грі, щоб побачити велику різноманітність у грі.
Нескінченно барвистий, прекрасний світ цієї гри дещо нагадує нам з точки зору якості шедевра третьої версії цієї франшизи, а також спостереження за різними частинами ігрового світу від прекрасних пшеничних полів до церкви та сонячного світла на рівнинах та лісах . А краса гри з її надзвичайною різноманітністю та колірною гамою дуже приємна та приваблива. На щастя, Far Cry 5 також дуже добре працює з точки зору технічної графіки, і в грі, за винятком одного -двох дуже маленьких випадків, я не бачив різних помилок, відставання та падіння урни, а гра має високу стабільність. Якість гри під час кооперативу також дуже висока, і ми не бачимо жодної проблемної графіки, такої як відставання, помилки тощо. Наслідки вогню та вибухів у грі чудові, і ми досі бачили цю якість у меншій кількості назв, і дійсно різні графічні ефекти чудово спрацювали в грі, і краще, щоб ці ефекти були навіть у найважчих та завантажених режимах ., Не скидайте жодного кадру.

Освітлення гри надзвичайно природне і реальне, і округ Хоуп виглядає набагато красивіше з цим повністю восьмим поколінням та унікальним освітленням. У грі ви будете бачити такі сцени знову і знову в різних областях і на відстані, які вас здивують, або коли ви літаєте над ігровим світом на літаку, вам захочеться провести час у повітрі для розваги. Поверніться і насолоджуйтесь краєвидами та знімайте екрани. Коли ви перебуваєте в небі і літаєте з різними видами спорядження або своїм льотним одягом, і ви дивитесь вниз і на ігрові сцени, ви неодмінно погодитесь зі мною, що це один з найкращих і найкрасивіших пейзажів та графіки коли -небудь у поколінні Ви побачите восьму, яку ви бачили, і вони настільки красиві і привабливі, що вам не подобається приземлятися, і вам просто хочеться літати і веселитися. Звісно, ​​добре, що коли ви спускаєтесь, нічого цього краси не зменшується, і знову ж таки, декорації та ігрове середовище та їх якість дійсно чудові та якісні.
Треба визнати, що робота творців над художньою графікою Far Cry 5 дійсно викликає захоплення, і ця висока якість дизайну демонструє художній смак і, звичайно, здібності дизайнерів ігор, які створили його найкрасивішим чином і, звичайно, з тієї ж версії. Перший Farcry ніколи не був таким. Загалом, з візуальної точки зору, слід сказати, що Far Cry 5-це дуже барвиста, красива і справжня гра восьмого покоління, яка може задовольнити найзапекліших шанувальників та критиків. Гра також успішна з точки зору стабільності виконання, а також дизайну сцен та їх різноманітності, і сяє, як і попередні назви цієї серії, і навіть перевершує їх. Гра візуально повністю віддана корінню цієї серії, і, без сумніву, шанувальник цієї франшизи може значною мірою здогадатися, що ці зображення пов’язані з назвою Far Cry, побачивши кілька зображень ігрового середовища.
З точки зору ігрового процесу, Far Cry 5, як завжди,-це гра в жанрі шутера від першої особи та вільного світу, в якому гравець може вільно досліджувати величезний світ пішки або на різних транспортних засобах. Головне в ігровому процесі Far Cry 5 – це нові інновації та елементи, які були додані до ігрового процесу, і певним чином можна сказати, що він надав грі колір і запах, а творці гри додали ці елементи, щоб додати Перейдіть до Far Cry 5 і вийдіть з ньогоВони використовували повторюваний режим і цим рішенням додали грі нову атмосферу. Насправді, в той час, коли творці назв більшості жанрів, починаючи від Asasin та закінчуючи іншими іграми, додають у свої ігри рольові елементи, щоб поглибити ігровий процес своїх назв, використання цих елементів у Far Cry 5 також є це було правильно. Одна з цих нових частин у Far Cry 5 пов’язана з частиною створення персонажів, яка досі у всіх попередніх іграх цієї серії головним героєм гри була фіксованим та заздалегідь визначеним персонажем з точки зору зовнішності та ،, але у Far Cry 5 На початку гри ви можете повністю персоналізувати свого персонажа з точки зору зовнішності та вибрати колір шкіри, стать та به на свій смак, що є абсолютно новою темою цієї серії та іншим у рольових іграх, Ви можете побачити цю функцію. Ми були і є.

музыка - 7
гісторыя - 7.5
геймплэй - 8
графічны - 7

7.4

Для Farcry, Far Cry 5 са ​​сваімі новымі ідэямі рэгіструе сваю назву як адна з добрых гульняў у гэтай серыі. Магчымасць выклікаць іншых персанажаў на дапамогу ў сярэдзіне сцэны цалкам закладзена ў геймплэй, і ў гульнявым свеце заўсёды ёсць што прапанаваць.

Огляд Shadow Of War

Огляд God Of War