Огляд God Of War

Ця гра, остання версія серії «Бог війни», останній шедевр із студії Санта -Моніки, була тією, в якій ми сумнівалися, але результат їх роботи, результат 5 -річної роботи над цією роботою, такий гарний і страшний що його можна назвати ігровим класом. Гра досконала у всіх відношеннях, вона здивує вас у всіх відношеннях, і вам сподобається у всьому. Я не пам’ятаю, коли востаннє гра з’являлася у цьому діапазоні. Дивовижний досвід Бога війни remind нагадує вам “Останній з нас”, твір, який найкращим чином описує товстий кабінет сьомого покоління. Досвід цієї гри нагадує вам Gears of War, яка у 2006 році стала класом шутерів від третьої особи. Досвід цієї гри нагадує мені Halo: Combat Evolved, роботу, яка перетворила шутер від першої особи на консолях. Остання версія серії God of War, як і згадані ігри, є революцією, але цього разу іншою революцією; Революція, яка не додасть нічого нового у ігровий світ. Ця революція – чудовий урок, важливий урок для геймерів, урок для видавців. Цей урок-це не що інше, як сила високого ризику і внесення позитивних змін у твір, який подобається кожному, і водночас не хоче знищувати ці гарні спогади за допомогою колекції, повторюючи минуле.
Щодо історії про нову гру God of War, ми не маємо наміру зіпсувати навіть частину її вам дорогим, щоб ви могли вперше торкнутися всіх моментів та подій гри, і ви можете бути впевнені, що ви можна легко зробити це за допомогою програми Read. Як ви, напевно, знаєте, як і всі ігрові елементи, історія та сюжет цієї версії змінювалися з землі на небо і мігрували в інші землі та легенди. До цього часу ви були свідками спалення північних та скандинавських земель та північних легенд. давайте будемо воротами Валгалли від Крета Великого. Так, це правда, Бог війни прийшов у скандинавські землі з Греції та міфів про Грецію та її богів, а Крет прийшов до Скандинавії та її міфів після вбивства Греції та її богів, і, звичайно, має особливу місію у вихованні дітей.

У новій назві God of War найважливіше в історії гри – це додавання до історії великого емоційного навантаження, яке ми не бачили навіть у частині цього почуття в попередніх назвах серії, і дивлячись з цього нового ракурсу з навантаженням Більше емоцій у новому титулі Бога війни – це дуже цікава та захоплююча тема, яку творці добре вирішили в серці гніву та насильства Кратоса. Я впевнений, що ви, як і багато інших шанувальників цього популярного серіалу, не хотіли б бачити історію про грецьких богів, гору Олімп та титанів, з якою ми досі розглядали у 6 іграх, і це питання повністю З відгуків Ascension було зрозуміло, що ця серія хоче зміни простору, а коли покоління вийшло, воно також хоче глибокої зміни простору. Цілком зрозуміло, що Корі Барлог та його команда художників це добре знають, і вони застосували цю глибоку зміну простору, змінивши країну гри від Стародавньої Греції та Олімпу до скандинавських міфів та легенд у грі, так що простір повністю Забезпечте ще один шедевр для нового міфотворення та створення тріо.
Ці широкі та глибокі зміни в історії гри є одним із найважливіших моментів у грі, і я повинен сказати, що це одна з найбільших переваг нової гри, а нова історія та пригода Критосу у північних країнах має все, від кохання та почуттів до батька та постійного гніву та божевілля Критоса. Цікаво те, що коли ви починаєте гру і трохи прогресуєте в ній, ви повністю усвідомлюєте, що крім простору, історії та землі гри, головне, що змінилося в грі, – це характер самого Критоса та його світогляд, який набагато зріліший. Він покращився, і причина цього – ніщо інше, як народження дитини, яка бачить свого батька своїм героєм і вчиться у всьому, що він робить, і знає, що це правильно. Насправді, Крітос дуже добре знає, що тепер він є книгою життєвої освіти для своєї дитини, і давно говорилося, що, мабуть, найзліші та найгірші люди у світі, коли у них є дитина, намагаються бути найкращими попереду Вони дивляться на речі, які цілком зрозумілі про Крітос у новій грі «Бог війни». Людина, яку зводило з розуму гаряче вбивство своєї дочки та його дружини і перетворила на бойню богів, тепер, коли у нього є син, який повністю бачить себе в ньому, ніколи більше не хоче втрачати можливості, яку він має. Він хоче виховувати добру і чесну дитину разом із сильним воїном. Насправді, у цьому заголовку ми бачимо ще один аспект характеру Критоса, аспект, якого ми ніколи не бачили і не знаємо, що Критос може бути такою людиною. Насправді, у цій грі, крім гніву та божевілля, смерті та страждань, ми спостерігаємо за батьківським персонажем Критоса, який дуже привабливий.
Цікаво, що під час гри ми постійно порівнюємо Крітоса з його минулим і з персонажем, якого ми знали від нього, ми вимірюємо кожне його рішення і бачимо, як його особистість змінюється через його дитину і, звичайно, тому що вона стає більш досвідченою. Дуже, дуже привабливим і новим, і нам цікаво, що ми стикаємося з іншим кутом характеру людини, яку знали. “Крет, який перетворився зі смертного на бога і вбив кожного окремого бога і навіть гігантського і легендарного титана”. Чоловік, який назавжди вбиває жінку

І він несе з собою дочку. Людина, яка вбиває свого легендарного брата Геркулеса та його матір. Його батько, бог богів, вбиває Зевса, навчає бога війни воїна, засліплює Посейдона пальцем і відсікає голову Геліосу. Людина, яка ставить гігантського Кронуса на коліна і знищує його. Чоловік, який не витримує зради матері -землі, Геї, відрізає їй руку і відправляє її з висоти гори Олімп на знищення. Людина, яка йде до серця пекла і перетворює підземний світ і пекло для його власника, Аїда, який сам є богом пекла та підземного світу і забирає душі померлих у пекло і посилає бога смерті до на межі смерті. Тепер він сильно змінився ». І він робить кожну свою поведінку в грі, виходячи з того, який вплив він робить на сина, і він піклується про свою дитину набагато більше, ніж він, і навіть у новій грі ми бачимо, що Кратос іноді сердиться, він контролює перед своєю дитиною і піклується про свого сина більше, ніж про себе.
Найдивовижніша зміна, яка іноді навіть дивує вас, – це фундаментальна зміна нашого бога війни, самого Крета. Перед грою було важко і неможливо уявити спокійного Кратоса, який більше не прагне гніву, насильства та помсти. Крет, з яким ми зустрічаємося в новій версії, не шукає богів, не має з ними проблем і не має до них нічого спільного. Він увійшов у скандинавський світ, щоб жити зі своєю загадковою дружиною і виховувати сина, як нормальну людину. Тепер, за невідомих обставин, дружини Крітоса більше немає в живих. Тепер є Кратос і хлопчик на ім’я Атреус, які мають виховувати його для барвистого і нещадного скандинавського світу. Історія гри спочатку здається простою. Кратос повинен виконати останнє бажання своєї померлої дружини та матері разом із сином; Принесіть його прах на найвищу вершину в скандинавському світі. Чому у матері має бути таке сильне бажання? Ну, це питання має дивовижну відповідь, до якої ви дійдете в кінці гри, і ваше волосся стане дибом. Але достатньо знати, що історія гри Бога війни з усіма її поворотами, з кожною дрібницею історії, яку ви чуєте чи бачите в куточках скандинавського світу, – все це дивовижно. Історія нової версії Бога війни, далека від будь -якої помсти та насильства, пов’язаної з назвою цієї серії, є унікальною та найкращою у своєму роді.

Більша частина гри відбувається в Мідгард, і під час подій у сюжеті, під час пригод, що Кретус та Атрей мають досягти найвищої вершини у скандинавському світі, ви відвідаєте інші сфери цієї гри. Дизайн етапів гри розумний і привабливий. Слід зазначити, що ця робота не є грою з відкритим світом, але її розміри не дозволяють відчувати, що ви на стороні відносно лінійної гри. Наявність великих площ, багато свободи дій і той факт, що ігрові етапи розроблені так, щоб мати можливість подорожувати між ними, є однією з найважливіших змін у грі. На етапах гри відбувається багато чого, і на вашому шляху буде багато перешкод. Серед цих перешкод – ігрові головоломки. Головоломки відіграють важливу роль у цій грі і не просто розглядаються як прості міні-ігри. Загадки гри, всі вони інтегровані зі скандинавськими персонажами та оповіданнями, служать як історії, так і крокам, які пройдуть через них, а також службі досягнення різних предметів у кутах гри. Якщо ми кажемо, що дизайн цих головоломок поганий, ми помилилися з грою. Іноді ці загадки можуть мати просту форму, але їх не можна вважати звичайними загадками. Деякі з цих головоломок знаходять лише скандинавські урни по кутах гри. Знайшовши їх, наприклад, ви можете дістатися до ящиків, які містять надзвичайно цінні предмети. Деякі головоломки впорядковують серію скандинавських елементів, які виконуються за допомогою Atreus, а навіть інші є перешкодами, які, якщо їх не зробити правильно, можуть вас убити. У цій грі ви не зіткнетеся з жодною головоломкою, яка стоїть на вашому шляху без причини.

Крім цих двох, є й інші захоплюючі персонажі, які вам точно сподобаються. Від таємничого чарівника джунглів, особа якого буде поступово відкриватися вам, аж до його смерті, наймудрішої людини в скандинавському світі, чиї надзвичайні діалоги лише змогли створити одну з принад цього твору. Навіть присутність найбільшого гіганта в скандинавському світі, присутність гігантської змії Мідгард, її надзвичайно дивний звук, захопить вас, і ви любите уважно слухати її звук, коли це можливо. Двоє інших важливих персонажів у грі, Брук і Сінді, – це два дуже милих і смішних карликів, які кожного разу, коли ви до них дістаєтесь, вам просто хочеться звернути увагу на їхню поведінку і прислухатися до їх слів. Це справедливо для всіх негативних персонажів у грі, і ви не знайдете жодної людини в грі, з якою не можна легко зв’язатися.
Кратос взаємодіє з різними персонажами в грі, і ці взаємодії та стосунки, у тіні Крітоса, постійно думаючи про те, який вплив вони мають на його сина, розповідають набагато глибшу історію, ніж раніше, а одновимірний персонаж абсолютно жорстокий і бездумний І божевільні фігури Критоса. Ці персонажі іноді є нашими друзями і деякими з наших ворогів, і Крітос постійно намагається зберегти поведінкову рівновагу між своєю дитиною та іншими персонажами, і не показує цього божевільного обличчя та цієї машини для забою свого сина, за винятком битв з монстрами. Загалом, слід сказати, що творці та письменники все ще перебувають у сфері розповіді та характеристики Вони зробили велику роботу і показали нам інший кут смертельного та жорстокого характеру Критоса, якого ми завжди знали однаково, і вони не годують нас цією зміною без причини та даремно. Є причина як і чому Крітос побачив ці зміни, і це причина, чому його син у грі, що, я можу сказати, навіть важливіше в грі, ніж сам Крітос, і, здається, у творців гри багато Вони мають на увазі майбутнє для Крітоса та його сина, і ми станемо свідками їхніх захоплюючих пригод. Бог війни є ще більш надзвичайним з точки зору глибини історії та чарівності оповіді та характеристики, ніж фільм з унікальною історією, і в цьому плані він на рівні провідних назв.
Що стосується негативних персонажів, то слід пам’ятати, що не всі боги Норвегії більше впадуть на Крета. Історія гри розгортається так, ніби це прелюдія до набагато більшої пригоди для майбутніх ігор. Кількість богів, з якими ви стикаєтесь як з ворогами, невелика, дуже, дуже мала, настільки мала, що я сам цього не очікував. З іншого боку, великі і маленькі вороги гри мають свої точні деталі. Кожен з драконів, чорних ельфів, гігантів і тролів має свої унікальні риси. Вороги гри поступово стають все більш різноманітними, але, чесно кажучи, я не захоплений скандинавським світом, я не був здивований різноманітністю ворогів. Студія Санта -Моніка не створила стільки ворогів, як колись, але не в тій мірі, в якій я хотів би це назвати. Це не так розчаровує, але я очікував більшого у чарівному скандинавському світі. Наприклад, Санта -Моніка, щоб урізноманітнити ігрових ворогів, намагалася урізноманітнити драггерів кількома різними моделями дизайну, додавши до них ряд елементів, таких як лід чи вогонь. Те ж саме стосується гігантів і тролів. Вони можуть виглядати по -різному, вони можуть нападати на вас по -різному, але те, як ви з ними боретеся і навіть вбиваєте всіх, однакове відповідно до їх раси, і ви не побачите в цьому жодного різноманіття.
Більшість битв у грі проводяться в безпосередній близькості, і відповідно до звичної традиції цих ігор, два легких і важких удару разом з кількома спеціальними ударами, але з обмеженим часом заряджання, формують бойову систему гри. Як завжди, комбінація легких і важких атак може бути застосована до різних ударів по ворогам, і її продуктивність добре продумана в грі. У грі, на відміну від минулого, це робиться за допомогою двох кнопок R1 і R2, а функції квадрата та трикутника були повністю змінені. Хоча ви можете змінити функцію кнопок на власний розсуд, якщо ви звикнете до самої гри, то вам буде легше щось робити. Також, поєднуючи кілька кнопок, Кратос може завдати противнику особливих ударів. Наприклад, завдяки здатності крижаної стихії, сокиру можна з усієї сили вдарити по землі, щоб заморозити ворогів у певному радіусі, після чого Крет терпляче розчавить їх. Або, потягнувши сокирою по землі, як сірник, ви надішлете ворогу лід, що сильно вплине на його здоров’я. Різноманітність таких пострілів відносно хороша, і нова зброя вас не розчарує. Тим більше, що справа не тільки в ближньому бою. Деякі вороги знаходяться далеко, або деякі з них настільки дратують, що ви не хочете, щоб вони наближалися до вас. Тоді на допомогу вам приходить дивовижна сила Левіафана. Приціліться і киньте сокиру з усіх сил. Або ворог висохне через льодові елементи, або завдяки вашій метальній здатності ворог буде сильно уражений і загине.
Звичайно, не тільки Левіафан приходить вам на допомогу, але й у Кратоса є ще одна секретна зброя; Кулаки! Кулаки Критоса досить сильні, тому їх можна вважати окремою зброєю для гри. Цікаво, що на початку гри, коли я кидав Левіафана і бив інших ворогів, удари були настільки хорошими, що іноді я забував повернути сокиру Критосу, натиснувши кнопку трикутника. Звичайно, удари – це не просто додаткова зброя в грі. Деякі вороги, деякі з яких самі створені з елементів льоду та холоду, не зазнають впливу сокири Крета, і вам доведеться їх пробити.

музыка - 9
гісторыя - 9.5
геймплэй - 9.5
графічны - 9

9.3

God of War - гэта поўны пакет лепшых элементаў гульнявога свету. Гэтая гульня была дзіўнай ва ўсіх сферах і з'яўляецца сапраўдным класам для распрацоўшчыкаў. Ад унікальных экшн-гульняў і цудоўных сцэн да элементаў займальнай ролевай гульні і апавядання.

Огляд FarCry 5

Огляд marvel’s spider-man