Огляд Days Gone

Від швидкісних мотоциклів Dicken на ґрунтових та вузьких гірських дорогах, які, особливо через те, що ви не знаєте на початку дороги, змушують вас знову і знову впадати у критичні ситуації, до повільно рухаються мотоциклів, які мають шанс стати кидається на землю Freaker. Відноситься до істот, схожих на зомбі, в ігровому світі (схованих у кутку) збільшується. Від удару по бездоріжжю та зустрічі з дикими ведмедями та вовками до того, щоб залишатися на дорозі та мати червоний лазер, який з’являється на спині Дікона, і скинути його на землю снайпером. У будь -якому випадку, і з будь -якою конкретною стратегією, яку ви можете придумати, світ минулих днів все ще буде невпевненим у собі і все одно знайде спосіб знищити вас. На відміну від багатьох найкращих ігор AAA у світі за останні роки, переміщення від точки А до точки В на карті Bend Studio не пропонує досвіду, який ви хочете винести за межі основних етапів, незалежно від сильних та слабких сторін роботи Поміркуйте. Тому що до того, як ви досягнете середини ігрового досвіду, будь -яка поїздка може призвести до вашої смерті, і навіть після цього гра має багато нових небезпек познайомити вас і застрягти з їх допомогою. Зауважте, що це зовсім не про складні особливості гри, і все зводиться до чарівності, напруженості та стресу за рутиною. Випадок, який ставить Days Gone у становище шанованого виклику, що переживає складні виклики, і перетворює його на продукт для шанувальників такого роду ігор, продукт, який, безперечно, має йти на секунду.

У будь -якому випадку ми всі погоджуємось, що мета 73 не може бути виправданою. Наприклад, назва, яка закінчується метам від 80 до 85, означає, що гра хороша і в цілому хороша. Те, що я дізнався про Days Gone, – це смак гри! Насправді, Days Gone – одна з тих ігор, з якими можна жити або, навпаки, ненавидіти. Особисто я потрапляю до першої категорії, але можна зрозуміти, що смаки різні, і Days Gone – це не така назва, яка подобається всім. Звичайно, у гри є свої проблеми, і в огляді особистий смак критика не матиме місця. У цій статті ми намагаємось залишити осторонь смаки та інтереси, дійсно досліджувати слабкі сторони гри та не ігнорувати її позитивні сторони. Days Gone – одна з тих ігор, де я побачив велику різницю між своїми оцінками та своїм особистим досвідом. В цілому, мета можна вважати відносним показником «якості» гри, хоча, здається, минулі дні були недооцінені. Як вже згадувалося, не можна заперечувати проблеми гри. Days Gone-не ідеальна гра, і вона має нижчий рівень порівняно з великими багатоплатформенними іграми цього року або порівняно з іншими консольними іграми Play Station 4. Звичайно, цей нижчий рівень ніколи не робив Days Gone поганою грою. Days Gone – це титул, сильні сторони якого переважають над його слабкими сторонами. Порівняно з іншими іграми на основі зомбі, Days Gone знаходиться на більш високому рівні, і завдяки відповідній формулі, що використовується в її грі, вона може значно розважати свою аудиторію. Продукт SIE Bend Studio слідує у середовищі відкритого світу, що певним чином нагадало мені трилогію Tomb Raider. Під час гри ви помітите, що творці використовували різні елементи для успіху своєї гри. Елементи виживання, рольової гри та прихованості, які, поєднавшись, забезпечують захоплюючий ігровий процес для своєї аудиторії. Однак у Days Gone є свої проблеми в цьому ігровому процесі. Хоча історія гри буде схвалена під час цього огляду, але вона не ідеальна, а місцями вона хитається. Передвипускні припущення були в основному правдою, і ми могли передбачити багато проблем гри кілька тижнів тому. Перевіряючи коментарі на сайті, я помітив, що багато користувачів чекають нашого огляду цієї гри. Тож приєднуйтесь до мене, щоб переглянути першу ексклюзивну консоль PS4 у 2019 році.


Days Gone, по -своєму, є продуктом детальної відеогри, яка не знає більшого ворога, ніж повторення. Ворог, який діє Через кілька годин, ви помітите абсолютно передбачуваний та взаємонадихаючий зразок кроків, і коли вам більше не страшно через ваш логічний прогрес з оновленнями, зробленими в дереві навичок (це на піку простоти) один з найкращих елементів ігрового процесу) У вас немає початку його світу, іноді навіть сумніваєтеся в його задоволенні. Що ще цікавіше, елемент повторення етапів жодним чином не спостерігається на підстадіях Days Gone, на відміну від більшості подібних ігор, і в ньому переважають основні лінії розповіді.
Вам цікаво, де ці помилки привернуть вашу увагу як ніколи? Коли ви хочете побачити остаточний кінець гри, яка практично успішно готує майданчик для наступної можливої ​​версії, і таким же чином вам доведеться пройти 100% кожної з дій на її карті. Тут ви глибоко усвідомлюєте, що Days Gone, можливо, запропонували вам більше п’ятдесяти годин сольних розваг і повністю виправдовує свою ціну в 60 доларів у цьому плані, але цей довгий досвід є результатом повторення одних і тих же дій знову і знову. Використання різних історії. Саме в другій половині сюжетної кампанії гри, яка приносить історію до її захоплюючих моментів, вона стає помітнішою за дядька.

Лише у десяти відсотках часу, який ми проводимо за грою, ми бачимо розповіді та сценічне оформлення одночасно на піку.
Ми знаємо ігри Sony з їх прекрасними історіями. Від PS1 до PS4, ексклюзивні консольні ігри Sony майже завжди могли включати нові ідеї у свої історії. Крім того, цим ідеям вдалося створити тривалі та незабутні персонажі, щоб закарбувати ці назви у свідомості геймерів. За останні кілька років ми можемо згадати такі приклади, як «Останні з нас», «Horizon Zero Dawn», «Бог війни», «Bloodborne» та інші. Кожна із згаданих ігор має свої особливості в оповіданні та відрізняється у всіх сферах свого жанру. Тому можна сказати, що попереду у Days Gone чекає важке завдання. Очікується, що продукт SIE Bend Studio також зможе розповісти історію про масштаби та розміри згаданих ігор. Як згадувалося у вступі, Days Gone-це гра на основі зомбі, а ігри на основі зомбі, як правило, не мають глибокої історії та емоційних стосунків характеру. Ви граєте у такі ігри більше через їхній ігровий процес та атмосферу, аніж досвід ідеальної історії. З іншого боку, Days Gone немає що сказати порівняно з згаданими іграми, і це питання не обмежується лише його історією. З усіма цими тлумаченнями, але у мене для вас є добра новина; Історія “Пройдених днів” перебуває у задовільній та задовільній ситуації! Історія гри полягає в тому, що епідемія перетворила людей на істот, схожих на зомбі, яких називають Freakers, і ці дикі істоти є скрізь. Історія гри починається, коли Сара, дружина головного героя гри, Дікона, отримує травми, і за допомогою свого чоловіка та чоловіка на ім’я Бузер (друг Дікона) він потрапляє до гелікоптера, що залишає територію. Оскільки гелікоптер вміщує всього 2 людини, одна особа повинна залишитися від Бузера, Сари та Дікона. Під час розмов між трьома персонажами Бузер і Дікон залишаються позаду, а Сару виводять з небезпеки на гелікоптері. Згадані речі відбуваються в тій же послідовності перших 5 хвилин гри, а потім ми входимо в сьогодення. Минуло майже два роки від початку захворювання, а Бузер і Дікон все ще разом. Хоча творці згадували у своїх розмовах про те, що станеться з Сарою, ми не маємо наміру зіпсувати гру при перегляді цього заголовка, а тому відкриття остаточної долі дружини Дікона залишаємо за вами.

Основні етапи відбуваються в абсолютно різних місцях, де графічне мистецтво реалістичне і гідне прийняття гри, а в поєднанні з відповідною музикою це чудово звучить навіть при розмові з самим собою, а детальне освітлення надзвичайно правдоподібне у всіх місцях Темрява і світло збільшують карту, змушуючи принаймні ці подібні кроки, як згадувалося, відбуватись у різних місцях. Крім того, дуже висока привабливість рукопашного бою в рукопашній руці в грі, яка представлена ​​максимально майстерно і робить її баггі, але приємним ігровим процесом у поєднанні з самим собою, робить ваші поєдинки з людьми, фрікерами та тваринами, Будьте милі і милі. Тим більше, що вороги гри, незважаючи на майже невелику різницю у зовнішності один з одним, що іноді призводить до конфронтації з чотирма ворогами з однаковим обличчям, тілом та одягом на даний момент, дуже різноманітні за здібностями та стилем бою та гравцем Вони кидають виклик. Додайте до цього, на додаток до зручностей, нагальну потребу постійно шукати навколишнє середовище та ризикувати, щоб знайти ресурси, необхідні для виготовлення зброї та медичних товарів, щоб зрозуміти, чому така кількість повторюваних завдань у Центрі дизайну “Дні минулих” по -друге, не отримуйте ні найменшого задоволення.
Історія гри має прийнятну розповідь. Коротше кажучи, справа не в таких проблемах, як розповідь нечітка або відхилена від мейнстріму, і Dane Gone не є унікальним у цьому плані, але вона зробила хорошу роботу. Великою проблемою, з якою я зіткнувся з цього приводу, була слабкість у характеристиці героїв. Бузер і Дікон, якими б дружними вони не були, їхні стосунки під час гри не можуть мати для вас особливого сенсу. Практично те, що станеться з персонажем, для вас не матиме значення, і, крім обмежених емоційних послідовностей гри, які ухиляються від взаємодії між Діконом та Сарою, не буде жодних новин про створення почуття жалю, співчуття та ненависті. Початкова мета Дікона та Бузера – вирушити на північ, але те, що відбувається на перших хвилинах гри, затримує подорож. Під час гри Дікон зустрічає героїв, яких він уже знає. Я ще раз підкреслюю, що суб-персонажі гри абсолютно не хвилюють і гра в цій частині не може виправдати очікувань. Навіть сам Дікон не є персонажем, який може привернути увагу гравця протягом перших кількох годин. Взаємовідносини між Сарою та Діконом в обговоренні характеристики та взаємодії між персонажами є відомим прикладом старомодного взуття в пустелі. Хоча обидва персонажі знаходяться на відстані кількох кілометрів від таких персонажів, як Натан і Олена, Джоель і Еллі, і навіть Критос та його син, їм вдалося витягнути своїх килімів з води і бути принаймні на один рівень вище, ніж решта гри персонажів. Хоча мотоцикл Deacon – це майже все і відіграє першу роль у геймплеї цього мотоцикла, він також впливає на історію гри.

Лежить. Насправді, всі ранні пригоди гри починаються там, де ламається двигун Дікона. Історія гри насправді складається з місій, які покладаються на Дікона тими, хто вижив навколо нього, і він отримує щось взамін за те, що він робить. Більше розповісти про деталі історії гри не допоможе вам це зрозуміти. Нарешті, історія Days Gone позбавлена ​​концепцій, які ми звикли бачити в іграх Sony. Використана ідея – хороша ідея, і історія проходить добре, характеристика та взаємодія між героями, але це проблема, яку неможливо легко подолати.
На жаль, технічна гра гри не зовсім така, як описано вище, і під час минулих днів, навіть за останні оновлення, випущені для досягнення ефекту на сьогоднішній день, ви неодноразово стикаєтесь з дратівливими проблемами, такими як відсутність текстур. Наприклад, в одному з катаклізмів килими та багато елементів середовища мають більш катастрофічну якість, ніж піксельний режим, і вони сильно впливають на смак аудиторії. Не слід забувати, що такі ефекти, як кровопролиття, палаючі предмети та будь -який інший рухомий графічний елемент у Days Gone, не мають належної якості та значно знижують рівень технічної графіки. Так що в грі можна побачити багато прекрасних моментів, а погляди на зоряне небо вночі завжди здаються привабливими, але врешті-решт, завдяки анімаціям та низькорівневому дизайну облич, значна кількість підсимволів та предметів, згаданих раніше Слід визнати, що Days Gone не має очікуваної гостроти зору гри AAA в кінці восьмого покоління консолей.

Оскільки більшість різних частин “Днів, що минули” мають певний вплив на те, позитивні вони чи негативні, і цілком гідні послідовного та загального судження, розповідь гри багатогранна, заснована на стосунках диякона Сент-Джона з різними людьми, Повні сильні та слабкі сторони різні, і це ускладнює загальне судження про їх цінність. Загалом, слід визнати, що розповідь про гру з часом стає кращою, більш захоплюючою та емоційною, а творці використовують різні спогади про роман Діккена з його особливою та іншою дружиною Сарою, щоб дедалі більше вдосконалювати його характеристику. Як людина, яка раніше була учасником злочинної групи та мотоциклістом, він більшу частину гри бореться з насильством, страхом та тривогою, і, схоже, Сара – єдина частина його життя, яка надає йому більш гуманного образу. Тим часом події самої гри не мають достатнього впливу на Дікона, і, здається, творців Days Gone більше цікавлять його минулі виступи та поведінка, ніж інвестування у зображення його змін як головного героя Зіткнувшись із гірким життям, вони зосередилися.

Не можна сказати, що дні пройшли без технічних проблем! Фактично, саме тут працюють і говорять багато багатьох фірмових ігор Sony. У випадку з Дізганом, однак, такої думки дати неможливо. Звичайно, незважаючи на випуск оновлення та патча, гра зараз у відносно хорошому стані, але, як виявилося, до цих оновлень ми мали справу з назвою, у якій не було браків та технічних проблем. Можна з упевненістю сказати, що тривалі навантаження – одна з найбільш дратівливих частин гри. Початкове завантаження гри, ймовірно, займе від двох до трьох хвилин, що зовсім не виправдано для назви, яка вийде в 2019 році. У самій грі все ще спостерігаються такі проблеми, як повільне завантаження деяких текстур. Повідомлялося про більш катастрофічні проблеми до виходу оновлень гри, тому, оскільки я особисто не стикався з ними, краще не говорити про них у цьому огляді. Але художня гра гра одним словом фантастична. Загалом, можна сказати, що атмосфера гри сильно відрізняється від тієї, яку ми бачили в іграх Survival Horror. Проектування різних ігрових середовищ, лісів, покинутих та покинутих автомобілів, таборів для тих, хто вижив тощо, – це деякі з моментів, які заслуговують похвали. Days Gone справді ідеальний у цьому плані. Навіть ситуація всередині будівель сумісна з екологічними умовами гри. Дизайн облич героїв також отримує прийнятну оцінку. На обличчях добре видно текстури обличчя Дякона та інших ігрових персонажів. Ще один важливий момент про Days Gone – чудовий голос, що діє на персонажів гри. 41-річний Сем Вітвер-озвучувач головного героя гри, Дікона. Вітор – американський актор, який раніше знімався у таких фільмах, як «Геймер» і «Кренк». Говорячи про резюме персонажа, можна сказати, що він чудово виконує роль актора голосу Діккана. Перед обличчям зомбі Дікен дихає і в його голосі відчувається страх. Це також одне з мистецтв творців. Звукоізоляційний стан інших персонажів у грі також чудовий, і в цьому немає недоліку або слабкості. У лісі можна почути звук лісу і насолодитися ним. Звук, що чується в цьому середовищі, – це той самий звук, який ви чуєте в справжніх лісах. Іноді ці звуки також використовуються у фільмах жахів. Ігрові виродки також мають власні звуки, і ці звуки можна виявити на відстані. Насправді, звук гри в основному такий, який ви всі відчуваєте протягом перших кількох годин гриЗомбі поруч з вами. Це відчуття додасть вам більше в темну погоду і посилить захоплення від гри. Використання відповідних та чутних діалогів також є однією з сильних сторін гри. Звичайно, краще було б розглянути це питання в розділі оповідань. У будь -якому випадку, діалоги гри, хоча і не концептуальні і не вчать гравця нічого нового, надзвичайно солодкі. Зовсім по -іншому і в стилі голлівудських фільмів!

музыка - 6.5
гісторыя - 7
геймплэй - 7.5
графічны - 7

7

Days Gone ніколі не была доўгачаканай гульнёй на прэс-канферэнцыях Sony, а памылкі, некаторыя тэхнічныя збоі, абмежаваныя памылкі Ganuplay і дызайн не вельмі разумных і паўтаральных этапаў не дазваляюць ёй раскрыць свой патэнцыял. Але яна таксама можа быць цікавым для многіх. Таму што з дыяканам Святым Янам гэта адпраўляе вас у свет, дзе вы павінны зрабіць кожны крок, які толькі можаце прыдумаць, і вы ніколі не будзеце ў поўнай бяспецы.

Огляд Devil May Cry V

Огляд Call Of Duty Modern Warfare