Огляд Shadow Of War

Колекція GRR Tolkien Середзем’я настільки цінна і глибока, що її можна вважати однією з найкращих колекцій фентезі, коли-небудь створених. Книги автора створили такий багатий і цілісний світ, і вони мають стільки чудових персонажів, яких можна використовувати в різних засобах масової інформації, таких як кіно чи відеоігри, для створення надзвичайних творів. У зв’язку з цим Пітер Джексон зміг представити унікальний кінематографічний досвід, створивши трилогію “Володар кілець”, і, звичайно, пізніше йому не вдалося повторити свій успіх у “Володарі перснів”.
Перша версія гри почалася на базі сил Гондору на тіньових воротах Мордора. Протягом тривалого часу ця стіна була в руках людей, але потроху відбуваються рухи темних сил Сирона. Головний герой гри на ім’я Таліон-один із відносно високопоставлених солдатів-людей у ​​Чорних воротах. Гра починається з того, що орки вторглися в замок і вбили його сім’ю від рук орків. Його самого вбиває на спеціальній церемонії полководець орків Чорна рука, але перед своєю повною смертю він зустрічає одного з найважливіших персонажів Середзем’я, Келебримбора, у світі привидів і привидів. Калбрімбор – ельф, який створив ряд силових кілець, і Кір обманув його, дізнавшись секрет виготовлення цих кілець. Насправді, дізнавшись таємницю виготовлення силових кілець з Калбрімборо, Сайрон таємно будує своє власне кільце. Зі своїми особистими мотивами помститися Сайрону, а також захопити владу, Калбрімбор обіцяє допомогти Таліону, якщо він дозволить йому проникнути в тіло Таліона, помститися тим, хто вбив його сім’ю.
Після різних подій, що відбуваються в цій версії, друга версія, яку ми збираємось вивчити, починається з важливої ​​події. Побудуйте ще одне силове кільце від Kalbrimbor. Він має намір здобути величезну владу, побудувавши ще одне коло влади, безпечне від корупції Сайрона. Тим часом Шелоб (великий павук, якого ми бачили у третьому фільмі «Володар кілець») захоплює частину його душі і таким чином отримує нове кільце. Водночас виявляється, що цей павук має багато образи до Кіра, і, показуючи частину майбутнього Таліону, він повідомляє йому про низку подій. Зрештою, з якихось причин кільце знову з’являється у Таліоні та Калбрімборі, а решта історії відбувається у цій версії, щоб сформувати армію орків, про які ми не маємо наміру вдаватися до деталей.
Ця версія набагато ширша з точки зору історії, ніж попередня версія, і історія в ній приділяється набагато більше уваги. Творці історії істотно намагалися використати свою творчість, і тому ми бачимо багато змін та інновацій порівняно з основною історією серіалу в цій назві, що може не сподобатися деяким шанувальникам серіалу, але визначити нову історію. Вони здавалися необхідними. Мабуть, найбільш помітним на початку гри є зображення оболонки, яка в оригінальних оповіданнях є лише у вигляді гігантського павука у вигляді жінки. Таким чином, творці, певним чином, знайшли для нього більше можливостей для характеристики, а завдяки ряду частин історії, які були відіграні в грі, вони також звернули увагу на його мотивацію помститися Кірону .


Історія Середзем’я: Тінь війни-про характер Таліона, а його події оповідаються після подій попередньої версії. Де Таліон разом з Калбрімбором створили власне кільце; Кільце, яке дозволяє оркам та деяким іншим істотам керувати ігровим світом, і тепер вам доведеться зібрати армію орків завдяки цій функції і врешті здолати Сайрона. Історія Середзем’я: Тінь війни має як ряд хороших аспектів, так і ряд поганих аспектів, які протистояння між ними зробило нас свідками нормальної і навіть прямолінійної історії в грі.
Однією з хороших особливостей історії гри є те, що під час неї ми відвідуємо різні куточки Середзем’я і бачимо зблизька різні важливі події. Приклади таких подій включають падіння міста Мінас Етіл або боротьбу з Балрогом, якому вдалося донести до аудиторії це унікальне почуття творів Толкіна. Але з іншого боку, те, що робить історію гри звичайною, полягає в тому, що, по -перше, ми не бачимо в ній хорошої характеристики, а такі ігрові персонажі, як Шилоб, Калбрімбор чи інші персонажі, ніколи не стають нічим іншим, як картоннім персонажем. Спосіб Вони не там, де ви можете піклуватися про них та їхню долю, і таким чином брати участь у історії гри.
Середзем’я: Тінь війни, навпаки,-це вся гра, в якій творці найбільше зосередилися на створенні хорошого ігрового процесу, і це трохи наносить удар по сюжетній лінії гри, роблячи її посереднім елементом. Наприклад, у грі є моменти, які залишаться у вашій пам’яті після того, як ви закінчите, наприклад, коли ви воюєте з групою орків, ведете групу з них до захоплення замку або шукаєте одного з капітанів орків для вбивства його або набрати свою армію, і як тільки гра закінчиться, ви ніколи не згадаєте нічого подібного долі персонажа або навіть того, як історія закінчиться в грі, і це не стане приємним досвідом.

В цілому, творці гри, здається, зосереджуються на ігровому процесі і лише намагаються створити просту історію, яка не позбавлена ​​історії. З цієї причини, незважаючи на низку незабутніх моментів, таких як битва з Назгулами або битва з Балрогом, які особливо захоплюють шанувальників цього серіалу, історія в інший час є звичайною і простою і ніколи не стає нічим іншим що.
Але якою б складною не була історія Середзем’я: Тінь війни з точки зору історії, вона пропонує дуже хороші показники з точки зору ігрового процесу. У цій частині гри об’єдналися численні фактори, які зробили Monolith Studio приємним та приємним досвідом. Основною проблемою попередньої версії гри було її повторення через деякий час, що, можливо, має місце у Середзем’я: Тінь війни, але вона значно покращилася, і гра покращилась у цьому плані. Наприклад, низка місій, таких як порятунок солдатів чи інших персонажів, може трохи повторюватися, але ядро ​​ігрового процесу настільки сильне, що навіть у цих випадках вам не буде нудно, і принаймні з усіх сил досягти цієї мети і виконати місію. Подаруйте, насолоджуйтесь.
Насправді, одна з найкращих особливостей Середзем’я: «Тінь війни»-це бойова система гри, і це важливо з огляду на той факт, що більшість вашого часу в цій грі витрачається на боротьбу; Тож сила бойової системи дуже позитивно впливає на загальну гру. Однією з позитивних рис боротьби гри є свобода дій, яку дає Середзем’я: Тінь війни геймеру у цьому завданні. Наприклад, якщо ви любите вбивати і діяти, ви можете легко підійти до середини купі орків і вбити їх мечем. З іншого боку, якщо ви зацікавлені в приховуванні, ви можете взяти цей стиль гри і спокійно знищити ворогів. Чесно кажучи, стелс-частина гри працювала настільки добре, що іноді під час досвіду Середзем’я: Тінь війни це викликало у мене відчуття старих і кращих версій серії Assassin’s Creed і нагадувало мені про можливість вбивати ворогів з над будівлями чи іншими предметами. У серії Assassin’s Creed є секрети.

Але давайте зосередимось на найважливішій частині гри – геймплеї. Напевно, якщо ви пережили попередню версію серії, ви погодитесь, що відчуття гри в грі є дещо поєднанням механізмів Assassin’s Creed та серії Batman: Arkham. З одного боку, низка прихованих, платформерних та потужних функцій Assassin’s Creed стали фантастичними та уявними та увійшли в гру з набагато більшою швидкістю, а з іншого боку, деякі з бойових механізмів Batman: Arkham мають додано до нього. На щастя, поєднання цих систем працює добре, і з розділами, які сама назва додає до ігрового процесу двох ігор, загалом досягається дуже хороший баланс між розділами бойових дій, невидимості та платформерності. У той же час, додавання таких елементів, як рогатки та використання елементів навколишнього середовища (про які ми згадуватимемо пізніше) разом із космосом Середзем’я, надало особливого та неповторного смаку серії Середземнозем’я.
Але найважливішим елементом, що відрізняє цю назву та попередню версію від інших назв, є система під назвою Nemesis. У цій грі поряд з різними здібностями, які набуває персонаж, найважливішою здатністю, яка відіграє ключову роль у всьому ігровому процесі та його історії, є вміння користуватися орками. Завдяки силі Калбрімбора Таліон може звільнити орків від панування Кірона і перетворити їх на членів його армії. У кожній з цих областей орки природно мають ієрархію, і деякі з них є капітанами орків, а деякі-воєначальниками, і, нарешті, головнокомандуючим цієї області та її орками. Для того, щоб Таліон зміг збільшити і вплинути на свою армію, йому, природно, доведеться йти до верхніх орків і домінувати над ними, і тут вступає в дію система Немезиди. Усі основні орки гри, незалежно від фізичних відмінностей, мають свої сильні та слабкі сторони з точки зору їхніх здібностей. Водночас у цій версії кожне з них належить до певного племені (наприклад, плем’я вбивства, плем’я терору тощо), і таким чином вони також отримують вигоду від ряду властивих цьому племені характеристик . Це робить боротьбу з кожним із них унікальною.
Такі випадки створюють багато побічних історій під час гри, що робить простір історії ігровим і повністю динамічним. Наприклад, ви можете завдати великої шкоди орку в бою, але він врешті -решт уникне вас. Наступного разу, коли він побачить вас, він добре запам’ятає гіркі спогади про попередню битву, і, крім подолання своїх слабкостей, він битиметься з вами ще більше гніву. Такі випадки не обмежуються цими двома прикладами, і багато інших різних подій можуть статися під час гри та спричинити багато змін у ваших стосунках з орками. Можливо навіть, що якщо один з ваших орків отримав травму, і ви не реанімуєте його, щоб померти, він може якимось чином пережити смерть і вдарити вас ножем у спину з попередньою образою і побачить вас знову. Спробує вас убити.
Ще одним важливим моментом у розробці орків цієї системи є специфічні моральні та мовленнєві характеристики кожного орка. Деякі з них дуже жорстокі і нещадні і просто хочуть вас убити. Інші були мертвими орками, які були відроджені, а їх тіла були одержимі паразитами.

І вони мають намір напасти на вас такою ж бідою. Тим часом, мабуть, найцікавішими є орки поета, які загрожують вам своєю поезією смертю! На додаток до всього, слід зазначити, що ваші вороги-це не тільки орки, а серед воєначальників ворогів також можна побачити особливий тип тролів під назвою Олог-Хай. Ці види, природно, мають набагато більший розмір і фізичну силу, ніж орки, через їхню природу тролів, але в той же час через їх розміри вони менш спритні, і це буде їх слабкістю перед вами.
Ще одне важливе питання, яке було додано до гри і тісно пов’язане з системою Немезиди, – це облога замків. У грі є 5 різних локацій, кожна зі своєю системою рейтингу косаток, і, нарешті, командир косаток – головний замок. У кожному з цих місць ви повинні сформувати повну облогу проти ворогів, приєднавши орків до своєї армії і, врешті-решт, сформувавши велику армію, і, нарешті, перемогти головного командира замку, щоб ви могли отримати нового орка від свого Призначте там командира. Щоб обложити замок, ви повинні додати до своєї армії кілька капітанів ворожих армій і призначити кожного з них командиром частини операції. У той же час ви повинні надати спеціальну техніку або бойові сили для кожного з цих командирів ігровою валютою, а потім атакувати противника з повним спорядженням армії. Водночас ви повинні знати, що противник також розгорне своїх командирів у форті, і кожен з них буде відповідати за впровадження спеціальних підрозділів оборони, які ускладнять роботу ваших сил. Щоб знищити військову техніку противника, ви повинні знищити головних командирів замку (вождів) або приєднатися до своєї армії перед битвою. Таким чином, спостерігаючи за всіма цими випадками, ви повинні атакувати ворожі форти і, нарешті, просуваючись у них, дістатися до головного ватажка цього району і вбити його або здати.
Ця система йде ще далі, і окрім нападу на ворога, вони можуть напасти і на вас. Ці атаки відбуваються як під час розповіді про гру, так і за те, що серія атак буде здійснена іншими гравцями, якщо гра проводиться онлайн. Ці атаки виставили вас прямо перед площею, і цього разу ви повинні зупинити проникнення ворожих полководців і знищити їх зброю, перш ніж проникнути у ваш замок. Таким чином, ви повинні максимально зміцнити свою систему захисту замку, щоб, наприклад, її стіни були більш стійкими до ударів противника, або поставити дракона за воротами, щоб стріляти по ворогам, що наближаються до воріт.
Крім системи Nemesis, ігрові місії також якісні. Ігрові місії мають кілька різних категорій, кожна з яких випливає з відносно незалежної, але водночас пов’язаної історії з основною історією. Більшість з цих місій, хоча загалом схожі, мають відмінності, які зберігають ритм гри і практично не повторюють гру. Під час цих місій ми побачимо різні події. Від боротьби з кількома назгулами до запеклої битви з величезним і дуже потужним Балрогом. Усі ці місії зберігають свою різноманітність до кінця, і в цілому гра отримує прийнятний бал у цій сфері.
Загалом, такі цікаві сценарії дали грі величезну різноманітність, і вам не завжди доведеться боротися з ворогами власним мечем, і в результаті бої через деякий час стають нудно однорідними; Натомість ви можете, наприклад, покататися на Дрейку чи Карагорі та використати їх як з’єднання, які обидва використовуються для швидшої подорожі у ігровому світі, а завдяки їм ви можете використовувати нові методи, щоб охопити своїх ворогів. Загалом, як ми вже згадували раніше, низка завдань у грі може повторюватися з плином часу, і в деяких місіях вам може здатися, що ви це робили раніше, але наявність такого різноманітного сценарію зробило це можливим для вас виконувати однакові завдання знову і знову. Виконуйте навантаження по -новому і навіть насолоджуйтесь цією повторюваною роботою.
Звичайно, це не означає, що ігрові місії слабкі або повторювані; У цьому плані ми також бачимо велику різноманітність основних та другорядних місій. Один з найцікавіших типів місій, які у вас є, – атакувати зі своєю армією замки Дуги і захопити їх, що є дуже привабливим і створює відчуття участі в епічних битвах серії “Володар кілець”, хоча і в меншому масштабі. . Ви також можете зробити це онлайн і атакувати замки інших гравців. Крім того, інші місії в грі, такі як сюжетні місії або побічні завдання, які ви виконуєте, дуже привабливі, і гра в цілому не має особливих проблем у цьому плані, за винятком деяких місій, які мають подібний механізм.Після завершення основних сюжетних місій серія повторюваних місій починає облягати міста, яких також відносно багато. Спочатку ці місії веселі, але врешті -решт, через зростаючі труднощі, вони стають дещо нудними, і хоча жодна з них не стає такою складною, через деякий час вони змусять вас нудьгувати. Проблема в тому, що тут вступають в дію ігрові платіжні системи, що дозволяє вам легко додавати справжніх і потужних орків до своєї армії за реальні гроші, щоб ви могли легко протистояти атакам ворогів.

. Хоча можна протистояти цим атакам звичайним способом і з основним процесом гри, вам, можливо, доведеться виконувати повторюване завдання з набору нових командирів багато разів, і в той же час, якщо облога зазнає невдачі, у вас буде щоб знову підкорити замок. Але з оплатою через додаток це буде зроблено набагато швидше. Остаточний кінець гри буде зіграний після завершення цих місій, тому якимось чином, сплативши оплату через додаток у грі, яка в основному базується на розділі для одного гравця та має дуже обмежений розділ онлайн, ви можете завершити розділ для одного гравця більше швидко. взяти.
Система оновлення персонажів у цій грі більш обширна, ніж у попередній версії, і Таліон може отримати багато різних здібностей. Цікавим у технічному дереві є те, що кожна здатність має три розширені режими, один з яких можна активувати одночасно, тому серед різноманітних здібностей, які ви можете отримати під час гри, вам потрібно вибрати один. Виберіть той, який найкраще відповідає вашому стилю гри або вам знадобиться більше у майбутніх місіях. На щастя, на відміну від деяких ігор, жодна з здібностей не є даремною і марною, і кожна може добре зіграти свою роль на своєму місці.
З точки зору технічної графіки, продуктивність творців також прийнятна, але, дивлячись на низку більш сучасних назв, можна сказати, що гра могла б бути кращою у цьому плані. Ігрове середовище добре працює з точки зору текстур та освітлення, а дизайн ворогів дуже гарний і прийнятний; Але у випадку дизайну людського обличчя, наприклад, гра дуже схожа на свого попередника, який є назвою сьомого покоління, і багато облич зроблені не природним шляхом. З іншого боку, на щастя, анімація рухів персонажів добре реалізована в грі. З точки зору оптимізації, продуктивність творців прийнятна в порівнянні з багатьма сьогоднішніми іграми, які, як правило, надто важкі, а гра з відносно міцною системою з дуже високим рівнем деталізації та роздільною здатністю Full HD добре фіксується на 60 кадрах за секунду. Біжать секунди, і вам не потрібна жахлива система, щоб якісно запустити гру. Єдина важка частина гри – це її 4K -текстури, для використання яких вам знадобиться відеокарта з більш ніж 6 ГБ оперативної пам’яті, але без використання цих налаштувань гра буде добре працювати на порівняно міцних системах з найкращою якістю.

музыка - 7.5
гісторыя - 7.5
геймплэй - 8
графічны - 8.5

7.9

Міжзем'е: Цень вайны Хоць у яго ёсць праблемы з гісторыяй і ў цэлым недасканалы, але ён настолькі прывабны, што вы можаце атрымліваць асалоду ад такіх заданняў, як захоп варожых замкаў, катанне на дракона, забойства оркаў і выкананне місій.

Огляд Grand Theft Auto V

Огляд FarCry 5