ОГЛЯД Ritchy’s Nightmare

Якщо вам подобаються такі ігри, як Limbo та Inside, хлопче, продовжуйте цей огляд разом із нами, тому що ми хочемо переглянути назву, яка може бути особливо цікавою для будь-кого, і це повністю залежить від вас, як ви бачите гру.
У цій грі є щось спільне, і суть усіх цих ігор очевидна в тому, що в Nines ми всі тікаємо від того, що є в цих двовимірних пригодницьких іграх, хоча це може бути тлом того, у що ви рухаєтеся. немає, але ми повинні бачити, що через деякий час у грі будуть особливі стосунки з вами і змусить вас рухатися вперед якомога більше.
Ця гра має багато подібності до Qazvin з іграми, про які ми згадували, тому ми в цілому можемо розглядати ці ігри як ослаблену гру цих ігор, і тому що, якщо ви стикалися з іграми, які ми згадували, ви можете знати, що водні ігри мають дуже історичні історії в якій проводяться експерименти над людьми і рятуються від рук цих злих сил, і вони завжди шукають вас, і коли ви це робите, увійдіть, ви отримаєте пригоди та труднощі, які супроводжують вас у грі ефектів. Тепер кошмарна гра Рітчі це також гра, яка має майже подібну історію, і історія гри викладена таким чином, що одного разу ваша сім’я пішла на пікнік, але дитина Молодша сім’я не слухає їх і заходить до кімнати, а коли біля них розбивається машина, його мати кидається посеред траси, щоб врятувати його, але замість цього її мати врізається в машину.Мама може втратити життя, і це стає приводом для дитини піти туди вночі під приводом Шосе змусило смерть його матері щоночі бачити сни та кошмари, які є приводом для початку нашої гри, і насправді ці пригоди — кошмари цієї самої дитини, які були сформовані цією подією.

Кошмар Рітчі в різних частинах страждає єдиною ірраціональністю, так що в деяких частинах, коли головний герой рухається на холоді і сторінка якого знаходиться в грі, є системи управління та переміщення, які для головного героя Сущі настільки рідкісні, що в деяких частинах вона повністю виходить за межі області, і гра стає занадто складною, і складність полягає не в тому, що творці хотіли, щоб ви зіткнулися з дуже серйозними викликами, а тому, що гра Без логіки вашої частини, не знаючи причини, ви втрачати своє життя одна за одною. У іграх, про які ми згадували, ми зазвичай повинні рухатися вперед з думкою, тобто ми повинні використовувати себе в різних частинах, і залишати головоломки та загадки, які має для нас гра, з рухом системи і карти, які є в грі, але про яку б гру ми сьогодні не говорили, я намагався надихнутися і в деяких частинах ці ігри хороші, але можу сказати, що в багатьох частинах це було можливо. Які повинні діяти і відповідати очікуванням
Мета, яка стоїть за головоломками та загадками творців, просто розставляючи їх одну за одною, є негативним моментом у грі, а також рух і механічна система головного героя несправні на самому початку гри, коли ми хочемо перекласти гра Ми бачимо, що ці технічні проблеми можуть викликати багато проблем для гри
У деяких частинах карате потрібно пройти, а цього не відбувається, і контролювати персонажа в середині гри може бути дуже важко, щоб робити те, що ви відчуваєте, частинами, що великий м’яч слідує за вами, і ви повинні бути дуже швидкими, рухаючись занадто багато без руху душі в цій грі може стати причиною удару гравця з цієї гри
Звичайно, неправильно порівнювати гру з такими великими іграми, як Limbo, хоча ця гра створена незалежною компанією, і, створюючи цю гру, ми не маємо величезного бюджету та величезних грошей, але ця гра зроблена з особистими бюджет. І це чудово, але в багатьох частинах ми стикаємося з дуже чіткими проблемами, що ця гра може мати хоча б коротші години гри, але вона вирішує ці проблеми, наприклад, ті ж системи та механіка ходьби головного героя та шлях Переходячи до ігрового процесу гри, про яку ви згадали в огляді, усі вони мають проблеми з тим, що в цьому огляді, посилаючись на деякі тексти, книги гравців дуже рівні і викликають бажання продовжувати гру, а деякі частини, коли вам захочеться перестрибнути з однієї сотні на інший рівень, гра буде вас турбувати, і ви, можливо, не зможете розмістити упаковку адресного символу Тебріз, що може трохи дратувати, особливо частинами від однієї частини до іншої, остерігайтеся явища в дірках Підготував.

Але фон і тло гри стоять за роботою і на ній розповідається про гру. Це дуже красиво, у нас дуже гарне поєднання кольорів. Ми стикаємося з багатьма речами, які є ще одним моментом, який робить інші творці не докладають особливих зусиль для створення ігрових моделей, і ця проблема змусила розробників ігнорувати інші частини гри, такі як ходьба та механічні системи.У цій грі є гра, кожна з яких має технічні проблеми, які можна вирішити в повітрі. На жаль, з випуском цієї гри було трохи поспіхом, через що ми зіткнулися з цим ефектом сьогодні.

Pros

+ Досить захоплююча історія гри

+ Красивий фоновий дизайн

Cons

– Головоломки та загадки гри повторюються

– Механіка руху в грі несправна

– Система переміщення персонажів трохи повільна

– Відсутність належної фізики

музыка - 5.5
гісторыя - 6.5
геймплэй - 5
графічны - 5.5

5.6

Натхненна чудовими іграми, такими як Limbo, ця гра намагалася створити прекрасний незалежний ефект, який, звичайно, в певній мірі вдалося, але технічні проблеми в грі ніколи не виходять за рамки цієї гри. Це виходить за рамки того, що розробники гри хотіли, щоб вона була , що робить її однією з ігор, яку потрібно виправити, щоб отримати більше помилок. Щоб отримати повний огляд цієї гри, перегляньте огляд, який ви бачите вище.

ОГЛЯД Dungeons of Dreadrock

ОГЛЯД Citizen Sleeper