Підземелля можуть зробити вас особливим до тих пір, поки вони вас розважають. Ми стикаємося з чорними дірами в Dungeons of Dreadrock. До яких чорних дір ви ходите, і ви повинні робити це зі своїм братом? Будьте в такому стилі.
Як ми вже згадували, не варто очікувати розширеної історії та великої складності, але історія виправдала очікування, і коли ви йдете до чорних дір зі своїм братом, ви можете зустріти багато персонажів з усього світу. Познайомтеся з традиційними і бачиш, як вони шепочуть тобі на вухо і запрошують, до якого підземелля піти.
У грі намагалися розставити пазли і загадки в різні частини, в ті частини, де ви повинні рухатися у вигляді читачів, і з кожним рухом ви віддаляєтесь, звичайно, можна сказати, що головоломки і загадки в грі є все схоже. Є багато чого робити один з одним. Гра в стандартному режимі така, що ви повинні рухатися всередині цих квадратів, де немає чорної діри, і відкривати собі шлях. Там можуть бути речі, які чекають гілки, які, коли ви зіткнутися з ними. Ви можете вдарити їх кинджалом і ножем у своїй руці та знищити їх. Цікава річ у грі полягає в тому, що, перемагаючи цих ворогів, ви вбиваєте їх. Ви можете побачити, як ваша нога зображена на землі за вашим персонажа, щоб очистити цю кров від підошви головного героя.
Історія гри може надати гравцям дуже красиві та креативні деталі під час обміну діалогами, але я особисто не хочу максимально псувати вам гру, тому що історія гри, як на початку цього огляду , Ми згадували, що це може бути дуже красивим і приємним, а завдяки гарним деталям і діалогам між героями він може бути дійсно привабливим.
Іншою дуже креативною річчю, яку я помітив у грі, було те, що деякі головоломки вимагали від вас повернутися до попередньої частини, де ви були, і виконати їх знову. Іноді ви можете це зробити. Щоб мати можливість розгадати головоломку та загадку перед ви, але це може мати негативні моменти. По-перше, коли ми повертаємося до попередньої частини, ми можемо не захотіти переглядати цю частину знову і знову, і в умах багатьох гравців, коли зараз вони переживають гру. повторювані частини в грі дуже допомагають повторити процес, а інша частина, через яку гра має ще одну невелику проблему, полягає в тому, що якщо ви повернетесь до цих інших частин, які ви пройшли, ви повернетесь знову. втратити життя, вам доведеться повторити попередню частину, і одна з технічних проблем гри полягає в тому, що ви не повертаєтеся до нової частини, що ви зробили в грі, щоб зберегти, і ви повинні зробити все, крім попередню частину, де ви були присутні, повторіть це з самого початку Це може бути стомлюючим для багатьох гравців, і той факт, що ми повинні виконувати ці повторювані завдання поспіль, також може бути ще одним негативним моментом у грі.
Гра може додавати головоломки та сюрпризи до гри за допомогою головоломок і загадок у різних частинах підрахунку кожної з цих головоломок, деякі з яких є складними та можуть кинути виклик гравцям.
Відповідно до частин гри, ви не можете зіткнутися з деякими ворогами, і ми повинні їх пересувати
Таким чином, один з ворогів може слідувати за вами, і ви не матимете достатньо сили, щоб протистояти їм, і цей ворог буде саме туди, куди ви хочете піти, щоб перейти до наступної частини. Ви повинні витягти його звідти. і потягніть його за собою, щоб ми могли повернутися до цієї частини якомога швидше, щоб ніхто вас не турбував.
І іноді вбивство цих ворогів може бути трохи виснажливим і справді складним, і якщо ви не влучите їх у потрібний момент, вони дійсно можуть убити вас.
Звуки, які відтворюються у вашій свідомості, насправді можуть створити особливу атмосферу в грі, яка добре поєднується з відчуттям чорних дір і створює особливий настрій, який спонукає вас продовжувати гру.
Милі деталі в грі можуть привернути увагу кожного. Деталі від механіки та контролю болю в грі до переміщення обіцянки, яка хоче знищити вас будь-якою ціною. Пастки, які відкриваються на землі, а також деталі руху та анімації чудово, і ця система, яку ви повинні зробити, щоб перемістити сходинки, щоб відкрити двері, на перший погляд може здатися трохи нудною, але ми повинні вам сказати, що це зовсім не так, але ці дуже красиві деталі, а також природні звуки в діалогах, які підказують вам, що робити, настільки природні та надають грі красивий ефект, що вона аж ніяк не нудна. Хоча загальна ідея гри може повторюватися на багатьох етапах, цього не відбувається на все, і ми ніколи не бачимо повторюваної та нудної гри, для якої потрібні Dungeons of Dreadrock. Помилуйтеся цією грою, навіть якщо вона має спеціальну тему для створення, а ви Neste добре прокидається і може дати нам відчуття чорних дір разом із ігровим процесом у поєднанні з головоломками та загадками, щоб ми насолоджувалися цим у повній мірі, тоді, якщо ви сумніваєтеся, що ця гра Купувати чи ні, скажімо, ця гра може бути багато весело для вас, незважаючи на те, що деякі гравці можуть програти і через деякий час, з причин, зазначених в огляді, вони втомлюються в грі. Що я можу сказати? Я особисто відчуваю, я дуже рекомендую цю гру всім і відчуваю це.
Pros
+ Творчі головоломки та загадки
+ Інновації в ігровому процесі
+ Захоплюючий голос у діалогах
+ Приємна і приваблива графіка
+ Чуйна і красива історія
Cons
– Гра застрягла на деяких етапах
– Щоб вирішити деякі головоломки, вам потрібно перейти до попередніх кроків
музыка - 8.5
гісторыя - 8
геймплэй - 8
графічны - 7.5
8
Якщо ви шукаєте цікаву і чутну історію, ігровий процес включає в себе багато веселих головоломок і загадок, тому обов'язково перейдіть до досвіду цієї гри, про який не йдеться, а я залишаю вам прочитати огляд, після прочитання рішення Прийміть це як належне, але якщо ви вважаєте, що вам потрібне моє рішення, обов'язково спробуйте цю гру.