Ми переглядаємо гру One Clap Handing. Насправді ми працюємо зі звуковими механізмами, а це означає, що ви повинні рухати свого персонажа вгору-вниз, підвищуючи і зменшуючи гучність голосу, щоб ви могли розгадати загадки на його шляху.
Ця гра може бути однією з найкрасивіших незалежних ігор з точки зору графіки Університету Гілана, в якій з самого початку гри гравці можуть мати дуже особливі стосунки з графікою, а також барвистим середовищем і художнім дизайном гра.
Наприклад, на перших етапах можна побачити ляльок із чорними тінями, розміщених поруч, а повз них проходить головний герой.Атмосфера, в якій оточення мало особливий зв’язок і змогло не тільки зробити гру веселою, але й також забезпечують темне середовище.
А також якщо взяти персонажа з його власних задумів, або це дуже гарне і смішне створіння рожевого кольору, яке стрибає вгору-вниз з вашим голосом.
Ви можете запитати себе: добре, якщо звук навколо нас у сільській грі може дуже добре нервувати гравців, і, можливо, ми змусимо їх продовжувати грати, добре чи погано, що ви маєте рацію і що ваш мікрофон чутливий. Наприклад, ви можете не сказати жодного слова, але при найменшому звукі, який видає навколо вас, ваш персонаж рухався, і насправді те, що ви хотіли, не сталося.
Ігровий процес стандартний за основним тоном, які звуки розгадувати та які наслідки загадки. Вони також не дуже складні та складні. Наприклад, головоломки, які існують, це головоломки, які потрібно переміщати кубом за допомогою тону голосу, щоб мати можливість відкрити шлях головному герою продовжити ваш шлях у грі.
Крім того, в деяких частинах гри, щоб продовжити свій шлях, ви повинні тримати свій голос вгору-вниз і поставити веселку на шляху головного героя, щоб служити мостом для нього, щоб перейти. частини можна вважати однією з найскладніших частин, тому що не всі гравці в змозі зробити це на першому етапі, і насправді попереду є складне завдання сформувати міст, від якого хоче головний герой. і деякі гравці, можливо, не зможуть видавати цей звук вгору і вниз по стовбурах. Для мене особисто це було величезним викликом, і кожен раз, коли вони хотіли, щоб я робив це в середині. Я відчував задишку і змушений був зробіть це знову з самого початку. Різний цей виклик для тих гравців і гравців, які не хочуть так підвищувати голос І менше гальмуйте
Але дизайн сходинок добре виконаний, і у вас немає іншого завдання, окрім цієї головоломки, окрім завдань, які головному візнику доводиться перестрибувати через перешкоди, а ви повинні робити це своїм голосом.
У вас має статися так, що ви швидко переходите до розділу налаштувань звуку в грі, і мікрофон не повинен бути одним із хороших мікрофонів, які можуть по можливості скасувати зайві звуки навколо вас і не вводити їх у гру. у вас немає хорошого мікрофона, грайте в цю гру взагалі. Вона вам не пропонує, тому що вона вам нічого, крім нервів, але в налаштуваннях гри є недоліки, наприклад, коли ви певною мірою збільшуєте або зменшуєте чутливість мікрофона , гра знову отримує зайві звуки, і ви не можете цього зробити. Ви хочете грати в гру точно і керувати персонажем однаковим голосом вгору і вниз Завжди є зайвий звук, який псує її.
Бездіяльна музика Фонова музика – це хороша музика, яка дуже сумісна з ігровим середовищем і графікою, але через деякий час може стати повторюваною і нудною, але не може бути, тому що ця музика для двовимірної гри у них набагато більше, ніж власна, і можна сказати, що озвучка персонажів, а також мистецтво, в якому виконується гра, її художня графіка мають особливий зв’язок.
Особисто мені дуже сподобалася ця гра, за винятком тих частин, де ми повинні були працювати зі звуком. Ви керували нею своїми джойстиками. У грі можна було б трохи урізноманітнитися і вийти з цього режиму. Хоча ця гра не має дуже довгий ігровий процес, але можна сказати, що з однаковими звуковими механізмами, інноваційна робота в ігровій індустрії, особливо Грав в самостійні ігри
Якщо ми хочемо поставити її графіку 10 балів, я повинен сказати, що ця гра отримує повну оцінку, і графіка цієї гри виконана найкращим чином, що може бути трохи краще з точки зору ігрового процесу та більше ніж що це таке, і звуки, які є в грі для персонажів, а також озвучка, що стоїть за грою, має особливе співвідношення з ігровою графікою, і якщо ми хочемо розповісти частину історії, історія дуже простаТреба і можна сказати, що вона має особливі стосунки з іншими частинами цієї гри, і цю гру можна розглядати як самостійну гру, одну з найкращих ігор цього року.
Якби в звуковому розділі не було проблем і геймплей був трохи різноманітнішим, можна було б сказати, що ця гра отримує повну оцінку з нашого сайту в усіх частинах, але, незважаючи на цю невелику відданість і невеликі технічні проблеми в звуковому розділі, ми повинні бачити, що ця гра отримує трохи менше, ніж ця кількість світла, хоча це була одна з найкращих ігор, які ми бачили в цій області.
музыка - 6.5
гісторыя - 6.5
геймплэй - 6
графічны - 7
6.5
Незважаючи на хорошу художню графіку гри, але в грі були помічені фанатські та графічні помилки, а також звукова система гри трохи порушила процес створення гри, але ця гра добре зроблена з точки зору звукового та сценічного дизайну.