ОГЛЯД In My Shadow

Гра In My Shadow, яку ми хочемо розглянути сьогодні, насправді надає гравцям дивний режим, щоб вони могли продовжити свою гру, гру, яка не схожа на будь-яку іншу гру, і це може бути так само. Для більш складних гравців залишайтеся налаштований до решти цього огляду

Гра In My Shadow, по суті, як випливає з її назви, тече в тіні, а ви граєте в цих тінях у тінях, які сяють на стіні світлом у кутку кімнати, щоб впасти на стіну. ідіть, і насправді ваша головна героїня, маленька дівчинка на ім’я Белла, насправді є тінню, яка проходить усередині цих тіней, щоб вона могла рухати гру вперед.


Насправді, якщо ми хочемо мати справу з основним моментом гри, якою є історія, я повинен сказати, що історія гри має дуже хороші схвалення, хоча вона не могла ефективно взаємодіяти з самим ігровим процесом, але вона Можна сказати, що у гравців немає поганої історії, вони можуть добре з нею спілкуватися
Історія гри полягає в тому, що головний герой, якого було названо раніше, не пам’ятає свого емоційного минулого, і насправді ці тіні, головного героя гри, можуть йти за ними та спогадами, які зависають у повітря. Пройдіть кожен крок у середині гри, щоб згадати спогади про власне минуле. Тепер це залежить від того, чи це спогади про його брата, чи про стосунки його батьків, чи про собаку, яку вони мали вдома.
Насправді, у цьому ігровому процесі ви маєте завдання створити частини для головного героя, обертаючи об’єкти, якими сяє світло, щоб сформувати для нього шлях, і стрибаючи на ці частини, де вони можуть бути сидіннями або об’єктами. Інший полягає в тому, щоб рухатися горизонтально по вертикалі, ліворуч і праворуч і фактично стояти перед джерелом світла, щоб створити фігури, щоб головний герой міг рухатися по них. Перехрестіть їх і дістаньтесь до іншого боку стіни, щоб побачити, чи є персонаж собака. Оригінал або брати чекають на нього
Насправді ця система може здатися вам простою. Треба сказати, що на початку гри ця система однакова, і спочатку вам потрібно просто переміщати коробки, щоб створити на стіні фігури високої та низької висоти, які тіні, які головний герой стрибає на них і досягає іншого боку стіни, але ми повинні бачити, що в міру проходження етапів і в міру того, як ви йдете швидше, це завдання стає дещо складнішим для гравців і настільки, що вони втомлюються від цього, і якщо вони шанувальники стилю головоломки, і якщо вони не є загадкою, вони можуть грати недбало.

Загалом, гра ведеться в чотирьох різних кімнатах, за винятком загального обличчя, для завершення гри вам може знадобитися 50 архітекторів, тому в грі не так багато ігрового процесу та часу, і цілком можливо, що ті, хто любить цей стиль і може взяти гру на три-чотири години вперед і закінчити її або принаймні половину
Але про гру в дизайні персонажів, а також про персонажів, які з’являються всередині катіонів між етапами гри, можна сказати, що вона не мала дуже хорошого візуального режиму, і ці персонажі розроблені ненормально, що деякі гравці, які відчувають гра Також бояться
Але слід сказати, що ця гра не має багато помилок з точки зору виконання, і можна сказати, що в найкращому графічному стані вона не має графічних журналів і помилок, і ви не бачите в ній великого падіння кадрів, і можна сказати, що ця гра працює добре. Це було зроблено
Після того, як ви пройдете початкові етапи і початкові кімнати гри, і через деякий час ви зрозумієте, що стіни в грі змінюються з однієї на дві, і насправді ви повинні побачити предмети, які освітлені світлом в кутку кімнати тощо. Розмістіть їх поруч на двох виробничих стінах, щоб головний герой міг пройти через об’єкти, щоб дістатися до цієї сторони стіни.
Варто сказати, що коли ваш персонаж знаходиться на цих сайтах, ви не можете похитнути контракт, а коли ви розхитаєте людину, ваша робота повертається на вихідну точку, і ми повинні робити це з самого початку, що насправді так і є. Робить цю гру складнішою
Звук гри добре зроблений, можна сказати, що він дуже відповідає фіналу та атмосфері, яка існує в цій грі. Можна сказати звук піаніно, який можна почути на фоні та позаду гри бути дуже чутним. Головоломки та загадки спрацювали дуже добре
Різні частини гри працювали добре, хоча з точки зору графіки він міг би бути кращим, ніж цей режим мультфільму, а також дизайн персонажів, яких немає в Neka Cinema, а також етиленовий ігровий процес може бути більш складним, ніж на деяких етапах нормально. І деяким гравцям це може набриднути, але для гравців, які люблять стиль архітектури і головоломки, це може бути дуже приємно.

Ще один позитивний момент у грі полягає в тому, що ви були на кожному етапі та годині, і ви відчували, що ми не можемо пройти цей етап. Завдання цього етапу занадто звичайне, щоб ви могли пройти цей етап за допомогою кнопки та перейти на наступний рівень, це чудова робота, і насправді розробники дозволили гравцям застрягти десь у грі і перейти до наступних кроків і отримати приємний досвід гри.

музыка - 8
гісторыя - 7.5
геймплэй - 8.5
графічны - 7.5

7.9

Привабливий геймплей з красивими головоломками і загадками, а також бездоганність гри у виконанні можуть зробити цю гру такою ж красивою.

ОГЛЯД Fishing: North Atlantic

ОГЛЯД One Hand Clapping