ОГЛЯД Hollow 2

Ми всі знайомі з такими іграми, як Dead Space і Mass Effect, іграми, які залишають вас у темному та порожньому просторі, щоб ви могли знайти свій шлях і продовжити гру, і сьогоднішнього гравця ми хочемо вивчити його, крім цих ігор, тому слідкуйте за оновленнями
Hollow 2 насправді є грою від першої особи, в яку слід грати з точки зору гравців, в якій ігри від першої особи, такі як ця, ми можемо побачити гру з точки зору основного гравця і взятися за зброю і боріться з ворогами. Давайте зіткнемося з цим простором у цій грі
Як ми вже говорили на початку, якщо ви подивитеся на Hollow 2, він дуже нагадує вам комбінацію згаданих ігор. Гра, в якій ви насправді знаходите головний шлях у цьому персонажі в невизначеній та страшній атмосфері Ірану, щоб ми могли врятуватися.
Історія гри схожа на вашу на сторінці, де ви зіткнулися з дуже страшними ворогами, ми поговоримо про те, чи змогла гра пройти гравцям через цих ворогів чи ні була просто слабка назва?
Мій перший і основний досвід цієї гри полягає в тому, що подібність зброї не є унікальною для ігор, які ми згадували раніше в цьому огляді, але у нас є зброя, яка схожа з багатьма іншими іграми, які, можна сказати, були натхненні цією грою. Однак ця зброя не має чудової анімації для метання куль або лазерів, випущених у ворогів, і є лише поганою копією всієї іншої зброї у згаданих іграх.
Деякі принципи змушують вас кидати міни у ворогів, щоб підірвати їх, але загалом ви можете грати в цю гру загалом візуально, особливо в бойовій частині відсутність візуальних особливостей. Ранджбар, коли ви берете гармати і стріляєте в них, Ви чітко бачите, що гармати не реагують так, як повинні були б на постріл.


Хоча можна сказати, що тип зброї в грі непоганий і ми стикаємося з різноманітною зброєю, але всі вони роблять те саме, а система бою та захисту гри точно так само, як ви входите різні кімнати, щоб перемогти ворогів і перейти до наступної кімнати
Щойно ми говоримо про це, ми бачимо, наскільки нудним і нудним є це речення — заходити в різні кімнати один за одним і перемагати ворогів, не запропонувавши нам нічого нового.
Представлені в цьому стилі, але можна сказати, що вони могли переходити з кімнати в кімнату з іншими предметами, такими як різноманітні вороги та більш різноманітна зброя та складна бойова система, поки не буде нічого нового, щоб запропонувати, і ми коли йдемо від однієї кімнати до іншої ми бачимо точно всі тривимірні предмети та моделі, які знаходяться в одній кімнаті та в іншій кімнаті, можна сказати, що гра стає дуже нудною через короткий час, щоб інші гравці могли її продовжувати.
Не так багато, і загалом можна сказати, що ми маємо справу з чотирма-п’ятьма різними типами ворогів, і гра насправді показує вам тренування або спосіб перемогти їх, і ви можете побачити, де вони знаходяться. Чутливе тіло має те, що ви можете тягнути їх
Але присутність цих ворогів у тих кімнатах, що повторюються, з більшою кількістю ворогів, а також зброєю, яка все ще з’являється у вас знову, і ви не бачите нічого нового в цій грі, дуже болісно.

Вступаючи в гру, ми хочемо розповісти про оформлення етапів, треба сказати, що ця робота добре сформована, але все заплутано, тому що гра йде вперед, ви повторюєте один і той же етап знову і знову в цьому Бачите, загалом, все, що ми маємо в цій грі, — це повторення першого етапу, зі смаком дуже маленьких варіацій, які не можуть задовольнити гравців.
Завантажити гру Ми зустрічаємо дуже маленькі головоломки та загадки, які, якби вони мали більше різноманітності, могли б певною мірою перешкодити виконанню кроків, а також дизайну гри, але ми можемо сказати, що нас настільки мало, що гравець більше бере участь у вбивстві повторювані вороги в грі Be
Так, все, що нам потрібно зробити, це застосувати наш ефект, увійти в кімнату і піти в іншу кімнату і вбити ворогів, які з’являються на нашому шляху, але є ще один негативний момент, що ми не бачимо, куди вороги прямують до нашого персонажа. Ми просто бачимо ворогів з інших кімнат, які одночасно обрушуються на нас і не можемо передбачити, де вони. Звичайно, мені це сподобалося, тому що в грі з жанрами можна сказати, що це добре. Допомагає зробити гру страшною , але я впевнений, що це робиться в грі безпринципно, що не можна вважати позитивним моментом.
Тепер, коли ви хочете завершити етап, ви переходите на наступний етап, наступну кімнату, щоб вбити наступних ворогів, які з’являться на вашому шляху, і ви фактично входите в безпечне місце, де ви можете оновити свою зброю та зброю. Тут з’являється ще один негатив. що у нас немає принципового способу модернізації зброї, і тільки ви входите на монітор і систему, де написано: оновити зброю, і ми не бачимо жодних змін у зовнішньому вигляді та потужності зброї, і лише витрачаючи свої очки, ви можете оновити свою зброю без будь-яких tДивіться в ньому інші
Справді, якби в грі був спеціальний режим зброї або кращий режим оновлення, це могло б дати гравцям більше проблем, коли вони стикаються з новими ворогами, щоб вони могли зіткнутися з ними і фактично перемогти ворогів, але, на жаль, ми стикаємося з нестача предметів у цьому розділі, та й взагалі така ж проблема в грі в інших розділах.
Звук зброї Через те, що інші частини гри повторюються, ми можемо сказати, що ми маємо більш різноманітний звук, ніж інші частини гри всередині зброї та дрібних предметів з кутів карти, таких як відкриття дверей і звук ворогів.
Але загальний фон фонової музики, яка завжди відтворюється в грі, також повторюється, але можна сказати, що вона добре вписується в ігровий процес і може добре передати своїм гравцям хвилювання і відчуття боротьби.

Ми підходимо до графіки актора, що в грі, як ми трохи згадували, спочатку ви стикаєтеся з різноманітними візуальними та графічними елементами, хоча, проходячи кроки, ми зустрічаємо краплі кадрів, про які можна сказати, що знищити графіку і ми не бачимо гарної графіки в текстурах
Загалом, гра залишає у вас мертву атмосферу, як і свій власний стиль, і графіка в грі здається мертвою, і, як і світ, в якому наші гравці потрапили в пастку, вона страждає від відсутності різноманітності, а також від хорошої графіки режим.
Насамкінець, якщо ми хочемо сказати щось про цю гру, ми повинні сказати, що ця гра не змогла створити для нас красиву гру в стилі хоррор, натхненну іграми, які ми згадували, з мертвим світом, а також погана графіка та текстури. І звук відносно хороший, він не зміг зробити гравців задоволеними
Проблема стає катастрофічною, тому що, проходячи етапи, ви бачите, що вона застрягла в кімнатах, що повторюються, і тих же ворогів, яких ви бачили на початку знову і знову, і нічого нового вам не пропонується, щоб продовжити. гра стимулом
Анімовані режими зброї та дуже погана система оновлення цієї гри також сприяють цьому болісному повторенню, тому гравці не завжди можуть насолоджуватися грою в жанрі жахів, як слід.

музыка - 5
гісторыя - 5.5
геймплэй - 4.5
графічны - 5

5

Ця гра з повторюваним дизайном сцен, а також повторюваним ігровим процесом і поганою системою оновлення зброї, здається, потрапила в повторюваний цикл і страждає від цього.

ОГЛЯД Sword of Elpisia

ОГЛЯД Madness Beverage