Огляд Call Of Duty Modern Warfare

Повернення розділу оповідань у Modern Warfare – це добра новина сама по собі. Це правда, що минулорічна версія серії Black Ops 4, незважаючи на видалення цієї частини, все -таки мала успіх завдяки привабливій багатокористувацькій частині, а також таким режимам, як Blackout, але як би там не було і скільки б нам подобається багатокористувацька частина ігор цієї серії, Call of Duty-одна з тих шутер від першої особи, яка зуміла розповісти нам чудові історії в різних версіях, і що більш важливо, багато милих персонажів від Капітана Прайса до супу Макеттаві, Привид та багато іншого до популярних поганих персонажів. سازد. Але більш важливим, ніж повернення розділу історії в Modern Warfare 2019, є те, що Infiniti Ward в значній мірі виконав усі обіцянки, які він дав у цій частині гри, і в результаті ми бачимо розповідь, напевно, таку ж хорошу, як і перша дві версії оригінальної сучасної трилогії. У Warfare немає чарівних і дивовижних етапів, але це кілька головок і шийок над сюжетною частиною версій, які були зроблені з серії після цих ігор.
Історія гри починається, коли група солдатів у присутності сили ЦРУ на ім’я Алекс проникає в район, щоб отримати смертельні хімічні гази, в яких вони утримуються. Але атака провалилася з приходом невідомих ворогів, і гази потрапили в руки цих сил. Потім командувач американськими силами просить допомоги у знайомого і дуже популярного діяча, нашого власного капітана Прайса, щоб знайти ці смертоносні гази, які становлять серйозну загрозу, і відтепер ми є свідками офіційного початку історії гри пригоди. Але дозвольте мені не розкривати вам більше деталей історії, а замість цього давайте більше зосередимось на якості цієї частини гри. Найбільше мені сподобалось у кампанії Warfer Modern Story Campaign – це темна, реалістична розповідь про війну, яку ми бачимо. Чесно кажучи, ігри воєнних шутерів можуть легко опинитися в стереотипах про битву добра і зла, які ми бачили знову і знову в різних іграх і фільмах, і завжди добра фракція стикається з темною і злою фракцією, і кінцевий результат Це передбачувано. Але сучасна війна доклала чимало зусиль, щоб дистанціюватися від цих стереотипів і натомість показати, що в жорстокій війні, в якій відстань між життям і смертю достатньо велика, щоб випустити кулю, ніхто не винен. Це не гріх, і щоб вижити, кожен повинен слідувати ряду моральних принципів.
Капітан Прайс помститься Макарову, повісить його, а потім запалює його знамениту, привабливу сигарету. Побачити тіло цього терориста не повернуло нашого дорогого Мила назад, але принаймні трохи полегшило біль. Хоча ми були присутні, щоб страждати від кількох версій Макарова та його саботажу, це Мило. З його чоловічим тоном, ніби його персонаж був народжений вести, давати накази і сам братися за всі важливі завдання. З самого початку Call Of Duty Modern Warfare 3 настільки сильно вразив Міхша в розділі історії, що багато його послідовностей були точно зафіксовані у нашій свідомості, а іноді ми навіть дивимось на них у соціальних мережах і згадуємо.


Серія Call Of Duty має стільки хороших і незабутніх версій, що, якщо я хочу згадати половину з них, мені потрібна стаття з кількох тисяч слів! Правда в тому, що серія має слабку історію в кількох виданнях, і в більшості її назв є сильне перевидання. Але, на жаль, від першої версії до Black Ops 2 ми бачили стільки різних історій у різних налаштуваннях, що такі назви, як Infinite Warfare та Advanced Warfare, здаються слабкими. Очевидно, якби історія цих двох назв була включена до інших ігор, вони були б високо оцінені; Але Call Of Duty слід зважувати лише проти Call of Duty! Незважаючи на дуже хорошу версію Другої світової війни, геймери все ще відчували дефіцит у серії, знайомий недолік, про який не чули роками. Тут усі в один голос сказали: Activision, дякую за Другу світову війну, але повірте мені, Modern Warfare знизив нашу кров!
Це більше стосується характеристики персонажів. Наприклад, однією з найважливіших груп сюжетної частини гри є терористична група під назвою Аль-Катла, посеред якої ми бачимо промову їх лідера на ім’я Вовк, а також його правої руки, м’ясника . Infinity Ward, зображуючи різанину як терористичну групу, учасники якої бачать, як вони здійснюють вибухи та теракти -смертники на вулицях Лондона і відчувають жах цього всією своєю істотою, але також ряд конкретних ідеологій. Він пояснив їм, що він навіть міг би привести нас до ототожнення з деякими (але не всіма) їхніми діями. Наприклад, якщо ви послухаєте Вольфа, то виявите, що причиною утворення цієї групи є те, що іноземні країни, в’їжджаючи на свою батьківщину, Узбекистан, яка є уявною країною, прагнуть отримати свої ресурси та жорстоко поводитися з ними. люди. В результаті цього була створена група вбивств з першочерговими цілями свободи, щоб вигнати ці іноземні сили зі своєї території. Отже, наскільки терористичні акти та бомбардування цієї групи у різних містах світу зображуються як їхня погана поведінка у грі, настільки ми бачимо їх раціональні переконання, які можуть змусити глядачів задуматись. Хоча бДеякі персонажі, такі як Алекс або Кайл, які іронічно переживають багато гри у своїй ролі, могли б мати кращу характеристику, а генерал Барков – це лише приклад поверхневого та кліше -антагоніста і нічого більше, але хороша характеристика таких персонажів, як Вовк і Мясник значною мірою компенсує цю слабкість, тоді як інші персонажі, такі як Фара Карім та її брат, які є борцями за свободу, а також милий капітан Прайс, присутні в грі і настільки добре введені, що ми можемо бути повністю задоволені характеристикою гри. До них ми повинні додати кілька хороших поворотів історії, які, здивувавши гравця, зроблять історію гри не втратою своєї привабливості до кінця.
Усі були щасливі, коли вперше була представлена ​​нова версія Call of Duty. Все було на своїх місцях. На відміну від BO4, нова версія мала розділ історії, персонажів зі знайомими іменами, а найголовніше – Modern Warfare. Назва нової версії не була Modern Warfare 4, яка не мала номерів. Гра була перезавантаженням серії Modern Warfare і не мала бути продовженням попереднього випуску. За словами творців гри, це була повна данина старим гравцям серії та захоплююча історія сучасних версій гри, і на цей раз Infinity Ward та Activision здалися плодовими. Як виявилося, творці наполегливо попрацювали над тим, щоб завоювати серця тих, кого не влаштовувала історія останніх версій, і щоб максимально наблизити гру до реальності. Історія та багатокористувацькі розділи намагалися додати багато нових предметів відповідно до шоу; Але чи вдалося Call Of Duty: Modern warfare зберегти вірність своїм корінням, додавши нові? Скільки коштує ця версія 60 доларів та досвід її розділів для кількох людей? Чи може історія гри справді повернути серію до її розквіту? Приєднуйтесь до нас в огляді цієї популярної гри.

Чесно кажучи, одна з речей, які мені не дуже сподобалися в сучасному оповіданні Варфера, – це своєрідне поспіх, особливо наприкінці. Пояснюючи, чому це важко, не розкриваючи історію гри, але я повинен сказати, що протягом приблизно 6-7 годин ігрового досвіду творці створюють для нас справді цікаві етапи, маневруючи прямо над такими персонажами, як Фара та її брат. Вони перетворюють зрозумілих персонажів і безжально добре демонструють війну, але на завершальному етапі відчуття передається гравцеві так, ніби Infiniti Ward має намір швидше завершити сюжетну частину та перевести гравця на інші частини гри. З цієї причини, замість того, щоб показати останній крок, який герої роблять, щоб досягти своєї долі та мати можливість краще супроводжувати їх, ми просто бачимо результат їх роботи, і гра закінчується чітким прискоренням. Але крім цього, Modern Warfare має ряд дійсно чудових етапів з точки зору сценічного оформлення, і у формі їх вони передають гравцеві відчуття напруженості та страху війни. Наприклад, ми переходимо на стадію дитинства Фари та її брата, і, крім вагомої ролі цього етапу в характеристиці цих двох персонажів, ми чітко торкаємось впливу, який може мати війна на людей. Або на іншому етапі ми бачимо теракт у місті Лондоні, а Infiniti зображує жорстокий і жахливий характер таких нападів. Не кажучи вже про надзвичайні етапи, такі як посольство, де, коли ви знаходитесь на даху, завдяки чудовій атмосфері цього етапу, як і кожному з них, страх перед наближенням сил вбивчої групи в темряві ніч захоплює ваше існування. Не вимикайте світло, щоб ви могли знищити більше ворогів до того, як вони досягнуть вашої бази. Це відчуття на різних інших етапах, таких як етап шосе або етап, коли ви входите в будинок терористів з капітаном Прайсом і в атмосфері, подібній до документальних фільмів про війну, з часом потрібно очищати підлоги і, звичайно, бути обережним, оскільки постріл означає вбивство людини. Він буде невинним, його передадуть гравцеві, і перш за все він покаже той факт, що війна – це не епічна і приємна битва між двома фракціями добра і зла, що є жахливим і жорстока подія.
Аль-Катала-це група на чолі з Суламаном з Урзікстану, які вважають, що втомилися від втручання Заходу і намагаються стати незалежними. Кайл Грек разом з Прайсом контролює напад, і Алекса відправляють до Узбекистану. Урзікстан, яким зараз керує Барков, зазнає нападу Росії, а лібертаріанці на чолі з Фарою Карім сформували групу, щоб протистояти і не втрачати свою країну. Алекс зустрічається з Карімом і домовляється про безпрограшну угоду: люди Фара допомагають Олексію знайти вантаж, а у відповідь він і його солдати повинні допомогти йому проти росіян. Це лише початок двох захоплюючих та розгалужених історій, які добре залучають вас до чудового оповідання.
Але після завершення розділу сучасної історії війни, вам будуть доступні ще два режими гри. По-перше, це Spec Ops або кооперативний режим гри, під час якого вам доведеться виконати серію місій з іншими гравцями, які з точки зору історії відбуваються після подій у сюжетній частині гри. Чесно кажучи, мені особисто сучасний досвід кооперативу Warfare сподобався менше, ніж дві інші частини гри, і причина в тому, що цій частині, принаймні в її нинішньому стані, цього не вистачає.Це згуртованість, яка може викликати у гравця бажання відчути це, і тим більше лише тоді, коли в нього дійсно можна грати, якщо у вас є добре злагоджена команда з чотирьох осіб; Тому що в іншому випадку ви будете здивовані нераціональною складністю ігрових операцій, а оскільки у вашій команді зі випадковими гравцями кожен, ймовірно, піде на те, що він вважає правильним, тож більшість часу ваш досвід закінчиться невдачею та вбивством … Тим більше, що ворог задушується в місіях цього розділу, і, покинувши перші хвилини, що не дуже складно, ви опинитесь у ситуації, коли вас оточують вороги з усіх боків і стріляють у вас з усіх боків сторони.! Іншими словами, етапи кооперативної частини гри, на відміну від основних етапів сюжетної частини, мають не дуже хорошу структуру, і з цієї причини вони не є досвідом, яким можна багато насолоджуватися. Але на відміну від цієї частини, багатокористувацька частина гри дійсно чудова і захоплююча, і покликана грати гравців протягом дуже тривалого часу.

На щастя, після тривалого часу ми бачимо потужну та платну історію, яка відповідає корінню гри. Гра добре нагадує деякі реальні події (наприклад, напади ІДІЛ на різні країни) і дуже старалася бути відчутною та близькою до істини. У грі ми бачимо двох антагоністів з дуже хорошим досвідом, щоб грати переконливі ролі та мотивації, і ми не можемо насправді критикувати характеристику антагоністів. Головні та допоміжні герої в історії всі на місці, і те, що привернуло мою увагу більше, ніж будь-що інше, це дуже хороша оплата за таких нових персонажів серіалу, як Фара та ЛаСол, які не були включені до вони відіграють ключову роль.
Багатокористувацька частина гри, з одного боку, включає звичні класичні режими, такі як Team Deathmatch або Domination, а з іншого боку, до неї додано кілька нових режимів. Але перш ніж ми перейдемо до режимів гри, давайте трохи поговоримо про ігровий пістолет, який показує його якість, особливо в розділі для кількох гравців. У всіх своїх останніх версіях серія Call of Duty мала справді хорошу перестрілку, і, як ми вже говорили в минулорічному огляді, чудово підбирати різноманітну ігрову зброю і стріляти з нею; Тим більше, що цього року зброя спроектована дуже якісно, ​​як візуально, так і з точки зору звуку. Наприклад, якщо ви зміните ствол вашої зброї, коли він не повністю порожній, ігровий персонаж утримуватиме його, а не викидатиме попередній ствол, але коли ствол повністю порожній, він кине його на землю. Точність звучання гармат дуже природна, і з цієї причини, крім великої різниці між звуком, наприклад, кулемета та рушниці, ми навіть бачимо багато відмінностей між різними кулеметами. Все це разом із функцією Mount, яка дозволяє вам випробувати режим перетягування каната в грі, призвело до еволюції багатокористувацької серії в цій версії, а використання зброї та націлювання на ворогів з ними дає гравець відчуває себе дуже добре. Крім цієї гри, у багатокористувацькій частині вона також надає повний розділ персоналізації зброї, у якому є багато аксесуарів для кожної зброї, і ви навіть можете змінити зовнішній вигляд зброї та речі, наприклад, їх колір. Звичайно, не всі ці предмети доступні з самого початку, і коли ви використовуєте спеціальну зброю в багатокористувацькій секції, її рівень зростає, і ви можете отримати нове обладнання для нього.
На додаток до звичайних ігрових режимів, де, наприклад, у команді “Матч смерті” ви повинні заробляти очки, вбиваючи гравців протиборчої команди, або в “Домінуванні” утримуйте та утримуйте позначені точки на карті, поки ваш рахунок не досягне кворуму, один з найпривабливіших нових сучасних режимів ведення війни, перестрілка Є два. У цьому випадку кожна команда складається з двох гравців, і вони борються між собою за невеликим планом. Перестрілка – це режим, який спочатку може здатися простим, але завдяки таким функціям, як швидкий характер, на виконання якого не потрібно 10 хвилин, а також такі речі, як обертання зброї, він завжди зберігає свою чарівність, і якщо режими гри набридають У вас немає більш тривалого або ви хочете створити з другом координаційну групу для цього розділу, незабаром він стане для вас дуже популярним режимом. Ще один ігровий режим, який не мав заповнити порожнечу, – це великий режим із великою кількістю гравців, доданих до Modern Warfare, Grand War. Досвід, коли велика кількість гравців вступає в бій на великих картах, і навіть можна використовувати бойові машини. Велика війна за структурою дуже подібна до розділу Battlefield Conquest, і хоча загальна ідея не є проблемою, і як не дивно, це не завжди була ситуація з великою кількістю гравців у серії Call of Duty, а проблема, що Велика війна наразі є ще для обговорення. Це повертається до її дисбалансу. Карта цього розділу розроблена таким чином, що кемпери можуть легко використовувати багато існуючих точок, щоб сховатися на карті і таким чином стати справжньою мукою для інших гравців. З цієї причини снайпер ховається майже на кожній високій будівлі або в кімнатах з хорошим оглядом, і особливо якщо у вас немає злагодженої групи і ви пробуєте цю частину наодинці, ви часто будете плутатися на карті то тут, то там. можливо, навіть не зможе допомогти вашій команді заробити бали так, як слід.

музыка - 8.5
гісторыя - 9
геймплэй - 9
графічны - 8.6

8.8

Вялікім крокам для Infinity Ward Studios з'яўляецца вяртанне ў часы росквіту. Стваральнікі гэтай версіі стварылі твор з выдатнай гульнёй, якая, з аднаго боку, распавядае вельмі добрую гісторыю з прысутнасцю такіх персанажаў, як капітан Прайс, Фара Карым і Алекс, а з іншага боку мае поўную шматкарыстальніцкую секцыю, якую можна забаўляўся на працягу доўгага часу.І дзякуючы сваёй справядлівай і цікавай сістэме прагрэсу, ён літаральна любіў гуляць у сумленным і арыфметычным рэжыме спаборніцтваў.

Огляд Days Gone

Огляд The Last Of Us II