Назва Batora: Lost Haven намагалася створити креативну та нову гру, поєднуючи різні місця на рівні різних ігор у різних стилях, у яких ми можемо використовувати механіку рольової гри та використовуючи сюжетні рамки, які є всередині. Ця гра розповідається. У вас гарна назва. Залишайтеся з нами в продовженні огляду, щоб детально поговорити про різні частини та перевірити, чи здатна ця гра об’єднати різні сповіщення з різних стилів – це те, чого вона хотіла.
Batora: Lost Haven — це гра в стилі RPG Action, яка розповідається в режимах дії. Завдяки поєднанню стилю RPG зі стилями hack and slash ця гра змогла створити відносно нове середовище, яке кожні кілька місяців Режим Ми також бачили назву минулого року в інших іграх, ця гра є основним ядром її бойових систем, і ми повинні проходити частини. Це залежить від нових ворогів, які прибули, влаштовуйте власні битви з ними. Це основні особливості цієї гри.
Ви в ролі дівчини, яка повинна врятувати планету Земля, і для цього ви подорожуєте на 4 різні планети, і на кожній з них вам потрібно пройти крізь ворогів і, нарешті, досягти битви з босами та провести складну боротьбу з ними. ваша гра в потрібний час
Слід також зазначити, що під час гри ми маємо дві абсолютно різні кінцівки, і ці дві абсолютно різні кінцівки залежать від ваших виборів у грі, і вони далекі від вас у деяких частинах гри кількома способами, якими ви повинні Робіть вибір. Майте право виражати свої особливі емоції під час розмови, а персонажі розвивати свій сюжетний шлях по-іншому, хоча цей вибір, схоже, впливає на гру та може призвести до інших кінцівок для вас. маю, і я повинен сказати, що в багатьох частинах ці вибори абсолютно безглузді, і на практиці я не дуже логічний, тому що персонажі, які розміщені в нашому спорті, коли ви розмовляєте з ними, усвідомлюють, що абсолютно блискуче сьогодні нелогічно. І хоча все це повністю веде до іншого Звісно, зараз у моїй грі є ще одна частина, яка називається гра+, де ви можете повністю відчути обидві кінцівки, які є в грі, подивіться, що ця кінцівка. Як справи?
Завантажуючи гру, теоретично на екрані з’являються діалоги персонажів, хоча в грі є деякі недоліки, що ми можемо почути голоси головних героїв і побачити, наскільки добре і красиво ці голоси використані.Основна робота викликає захоплення, але я повинен сказати, що інші роботи в грі не мають дуже хороших ефектів і досить прості, а інші частини музики та озвучення досить хороші та прийнятні, що ми можемо використати, щоб розглянути чудовий генератор атмосфери для гри що має прекрасне середовище.
Говорячи про ігрове середовище, оскільки ми згадували в цьому мовному огляді, що в Batora: Lost Haven ми подорожуємо на чотири різні планети, і кожна з них має абсолютно різні середовища, кожна з планет повністю відокремлена від іншої. чиє середовище повністю відрізняється від одна одна, наприклад, це може бути засніжена планета, але інша планета перебуває в найбільш спокійному стані, поки історія розвивається сама по собі, ці особливі стани кожної з цих планет дозволили творцям гри встановити хороші стосунки з навколишнім середовищем, і ми можемо бачити дуже красиві та детальні художні проекти в різних частинах цих планет, хоча гра має відносно повторюваний ігровий процес усередині себе, але незважаючи на ці дуже гарні деталі в цьому середовищі, ми спостерігаємо їх, ми можемо ігнорувати певною мірою ці повторювані ситуації.
Битви в грі є частиною шляху, коли ви знищуєте своїх друзів у тій частині, а в іншій частині знову з’являються вороги, і вам потрібно їх знищити, і, нарешті, ви досягаєте битви з босом і знищуєте її. і завершуєте конкретну гру частина, яку ви хочете, перейдіть до наступної частини, гра повторюється таким же чином, і під час цих битв у цій грі є дуже прості та поверхневі головоломки, які ви зазвичай можете виконувати, вирішуючи їх, натискаючи кілька кнопок і створюючи шляхи, які розміщені перед вами, можна сказати, що ці головоломки розміщено в цій грі більше, щоб показати можливості навколишнього середовища та продемонструвати художній дизайн цієї гри. і я не використовую головоломки та загадки, тому для Ви, якщо вас цікавлять ігри з головоломками та архітектурою і ви дивитеся на цю гру лише таким чином, я повинен сказати, що ви вибрали для себе не ту гру.
Звичайно, якщо ігрове середовище є дуже хорошим і деталізованим, тоді ми маємо справу з відносно хорошою графікою. Різні режими, атмосфери та середовища, які ми бачимо на різних планетах, можуть створити для вас різну графіку з різними текстурами. Це набагато більше і створює більш активне середовище.
Ворог перед вамиВони стають червоними або зазвичай помаранчевими і зазвичай фіолетовими. Використовуючи ці кольори, ми можемо зрозуміти, яким чином вам слід атакувати ворога. Якщо ворог помаранчевого кольору, ви повинні бути близько до нього та використовувати карта меча для атаки. Вдарте їх, щоб пошкодити їх і знищити
Ви повинні бути обережними, тому що коли ви наближаєтеся до ворогів, вони можуть завдати набагато більше шкоди, тому ви повинні бути дуже пильними, щоб натискати потрібні кнопки в потрібний час, щоб залишатися в безпеці.
Бойова система гри може здатися трохи складною спочатку, якщо ви до неї не звикли, і вибір правильних кнопок під час гри проти ворогів ускладнить її, але як тільки ви ознайомитесь із системами та стратегіями гри І ви можете повністю звикнути до цих боїв і легше просувати свої бої, це повністю залежить від ваших навичок і рівня здібностей у грі.
Крім того, внутрішньоігрова система покращень і оцінок дозволяє вам оснащувати елементи в нижній частині екрана в помаранчевій і фіолетовій секціях покращеннями, які дуже допоможуть вам у процесі бою та ігрового процесу. З підвищенням вашого рівня в цьому У грі ви можете розмістити більше рун в помаранчевих або фіолетових областях внизу екрана, кожна з яких може бути окремим ходом і допомагати вам. Щоб вбивати своїх ворогів різними способами
Залишаючи осторонь ворогів у грі, ми переходимо до битв із босами, які відіграють головну, важливу та впливову роль у грі. Ці команди, кожна з яких зазвичай має фіолетовий або оранжевий рівень здоров’я, дозволяють використовувати кожен із зазвичай вдаряйте по них мечем і вдаряйте з відстані, не наближайтеся до них. Ці помаранчеві кольори та кольори лаку для нігтів поєднуються в цих ворогах, які виглядають як боси етапів, з якими вам слід бути дуже обережними коли використати який із них, звичайно, ця гра покаже вам, які саме слабкі місця є у ворогів у тому, як ці кольори з’являються на них, і ви повністю зрозумієте, що вам потрібно вдарити з близької відстані чи зробити це з відстань.
Нарешті, давайте проведемо наші загальні дискусії про цю гру та подивимося, чи змогла ця гра успішно працювати як екшен чи ні. Зрештою, я повинен сказати, що ця гра поєднує в собі різні стилі RPG і класику, а також режими Системи та стратегії, які існують у бойовій частині гри, можуть створити дуже гарну різноманітність, але режим, де вам потрібно вбивати ворога за одним і переходити до наступної частини, може зробити ігровий процес трохи нудним. деталі навколишнього середовища та художні малюнки в різних частинах можуть бути нудними, що значною мірою компенсує це.
Головоломки — це загадки, які повністю присутні на рівні ігрового процесу та в середовищі. Вони існують, щоб зробити середовище ближчим для вас і показати вам його красу, і це єдина причина, чому їх включили в цю гру. Інших немає, і їх не можна розглядати як дуже складні та складні головоломки, щоб кинути вам виклик.
Однією з інших дуже красивих частин цієї гри є боротьба з ними, кожна з них створить для вас абсолютно різні виклики, і ви повинні вміти використовувати правильні кнопки в потрібний час. Ви використовуєте їх у бою, знищуєте їх.
Pros
+ Красиві художні дизайни
+ Багато оточення та деталей
+ Система покращення бойових предметів
+ Дивовижна графіка та візуальні елементи
+ Гарний дизайн меню
+ Складні битви з босами
Cons
– Велика відстань від камери до головного героя
– Повторюваний процес гри
музыка - 8
гісторыя - 7.5
геймплэй - 7
графічны - 8.5
7.8
Повторюваний процес гри може трохи дратувати, але ця гра з високою деталізацією, складними битвами та системою оновлення змогла значною мірою компенсувати ці частини.