Огляд marvel’s spider-man

На E3 2016 було оголошено, що право на використання імені Людини -павука в іграх було придбано Sony від Activision, і ексклюзивна назва PS4 для цього надзвичайно популярного персонажа знаходиться в стадії розробки. Протягом багатьох років Activision не міг зробити відповідну назву для Людини-павука, і час від часу, з дуже стереотипними та посередніми назвами, це робило шанувальників ще більш розчарованими. З новиною про купівлю заголовка цієї назви компанією Sony надії відновились. Чи матиме Людина -павук нарешті титул, гідний свого імені у ігровому світі, або ми все одно повинні бачити оголошення, наповнені барвистими обіцянками та зовсім іншими результатами? Незважаючи на значний досвід Sony щодо ексклюзивних релізів, ймовірність того, що це станеться, мала, але огляд минулого в історії ігор Людини -павука все ж викликав у наших серцях трохи занепокоєння. Insomniac Games відповідала за створення гри, яка не була чужою монополіям Sony, і це було доведено всіма, створивши популярну серію Resistance. З наближенням дати виходу гри та виходу різних трейлерів тривоги поступово поступилися місцем безсоння та захоплення та захоплення Sony. Минуло кілька днів з моменту виходу Людини -павука The Marvel. Назва, яка, звичайно, відрізняється від інших ексклюзивних назв PlayStation. Приєднуйтесь до нас, коли ми досліджуємо Людину -павука Marvel. Ласкаво просимо на Манхеттен, Нью -Йорк.
Якщо ви читали комікси про Людини-павука, то знаєте, що час не має сенсу для цього персонажа; Це означає, що цей персонаж у різний час пережив багато приємних і неприємних подій, кожен з яких може стати основою для створення фільму чи гри. У формі «Людини-павука» Пітер Паркер пережив перемогу і поразку, смерть, розлуку зі своєю коханою, боротьбу з терористами та багато інших речей, які є не що інше, як першокласна історія, якщо лише мати трохи крил. Insomniac Games міг би досягти цього, адаптувавши одну з цих історій і надавши трохи гламуру деталям. Знаючи, що назва цієї творчої компанії пов’язана з інноваціями, і очікувати повторення від Insomniac трохи нерозумно, ми не бачимо нічого подібного у Людини -павуку Марвела. Замість того, щоб просто імітувати одну з історій Людини -павука (що Activision робив роками), Insomniac взяв нотатки з усіх коміксів Людини -павука і визначив свою власну оригінальну історію в грі. Хоча ця гра повністю лояльна до коміксів і не має з ними протиріч, вона розповідає абсолютно нову історію для Людини-павука і ні від чого не адаптується.


Дозвольте мені сказати вам правду. У перші дві години гри (з точки зору історії) я відчував, що зіткнувся з черговим клоном попередніх ігор, і я все більше розчаровувався. Гігантський негативний персонаж, який, як зазвичай у попередніх заголовках, переслідував і руйнував місто зі своєю бандою і мав бути заарештований. Навіть не було помітного розрізу, щоб переконати мене, що моє мислення неправильне, і гра рухалася в абсолютно повторюваному напрямку. Але буквально за кілька хвилин все змінилося з землі на небо. Історія гри обернулася настільки, що я не думав навіть на один відсоток, що збираюся зіткнутися з такими подіями. Лише через кілька годин розповідь про гру стала настільки красивою, що я порівнював «Безсоння Людини-Павука» з Batman Rock Steady! Назва, яку раніше Sony Spiderman я називав цілковито неперевершеною, але зараз вона дещо інша. Історія та розповідь цієї гри настільки хороша та доречна, що не тільки Бетмен Рокстед, але й будь-яка назва, орієнтована на історію, може кинути виклик і взяти верх. Перш ніж випробувати гру, враховуючи розробника і видавця ігор, таких як Sony, я був певно впевнений, що історія гри буде хорошою; Але так добре? Якщо чесно, ні!
На початку гри єдина небезпека, яка вас турбує і ви вважаєте своїм найбільшим ворогом – це Фиск. Людина -велетень, яка своїм величезним багатством купує все і всіх і контролює майже все місто. Через деякий час ви знайдете ще одну неприємність для своєї роботи, а незабаром після цього – ще одного небезпечного ворога. Насправді, усуваючи або нейтралізуючи будь -яку загрозу, наступна небезпека відкриває ногу для ігрового світу, який настільки серйозніший за попередній, що вам хочеться, щоб той самий ризик гри залишався головною небезпекою назавжди! Надгробний камінь, Чорний кіт, Мартін Лі та Містер Негатив-це лише деякі з численних ворогів у грі, у яких чудові персонажі, і якщо ви прочитали один чи два комікси про Людини-павука, ви будете більше у торкатися з ними. Але не хвилюйтесь, якщо ви вперше потрапляєте в цей чарівний світ, вам все одно сподобається чудова історія гри. Крім багатьох ворогів, які чекають вас у Нью -Йорку, у вас є хороші друзі та товариші; Тітка Мей, яка завжди була найближчою людиною до Шпигуна і виховувала його в дитинстві, спочатку єдина людина, яку ви намагаєтесь тримати подалі від своїх ворогів, але з приходом Одруження Джеймса, Девіса, Майлза та кількох інших, багатьох люди дадуть вам пріоритет…
Гра розповідає кілька історій одночасно. Найважливіша відмінність між історією Людини-павука від Sony та іншими іграми про Людини-павуки та титулами супергероїв взагалі полягає в тому, що вона стосується особистого життя Пітера Паркера, а також показує його надзвичайну роботу. Пітер Паркер – людина, незважаючи на те, що він герой і має здібності супергероя, і він може робити все, що робить людина!

То чому б не зобразити його особисте життя і постійно займатися його роботою супергероїв? Це збільшило привабливість історії гри. Пітер працює науковим співробітником Дослідницького центру доктора Отто. Отто – геніальний винахідник, який запатентував багато винаходів і в даний час працює над механічними органами для людей, які працюють з силою розуму та мислення, і він досяг великих успіхів з Паркер. Мер Манхеттена Осборн не зайняв багато часу, щоб законно закрити лабораторію і запропонувати Отто роботу під його опікою. Демони, навпаки, вночі нападають на будинок -музей, як Фиск, і здійснюють велику крадіжку. Через деякий час Пітер розуміє, що причина нападу демонів на будинок Фіска не має нічого спільного з відмінностями між двома групами, і що мета Демонів набагато брудніша за це; Але вже пізно, і з їхніми бомбардуваннями мерії у центрі Нью-Йорка та терактом, щоб вбити мера, місто перебуває у повній смуті, і єдиний спосіб врятувати його- це не такі люди, як Пітер Паркер чи наш власний Павук- Людина.
Поряд з цими двома сюжетами та іншими пригодами, які відбуваються під час приходу суб-персонажів, стосунки Паркер з оточуючими зображуються якомога красивіше: Мері Джейн як колишня кохана Пітера, тітка Мей, яка є матір’ю Паркер Хе ближче, і Гаррі, як його найближчий друг, має з ним дуже ефективні та правдоподібні стосунки, що допомагає налагодити ваші стосунки з головним героєм гри. Звернення уваги на емоційний аспект характеру Людини-павука та виявлення його любові та прихильності до оточуючих зробило його у десятки разів більш реальним та правдоподібним, ніж раніше. Вперше в комп’ютерній грі я побачив зрілі та прекрасні стосунки між Натаном та Оленою у світі Uncharted, а особливо у четвертій версії. Як красиво, так мило.
Найбільший і найкращий позитивний момент гри, який у багатьох випадках навіть деякі її незаперечні негативні моменти не впливають на задоволення, яке ви отримуєте від неї, – це створення великого, динамічного та детального Нью -Йорка, який рухається між хмарочосами і навіть пішли надзвичайно енергійні. Це особливо очевидно в більш -менш мінливому кліматі, а також у тому, як транспортні засоби та люди рухаються від кута до кута, і, очевидно, Insomniac Games витратили чимало часу на те, щоб зобразити місто найкращим чином. Це особливо помітно, коли після тривалого польоту над вулицями ви спускаєтесь на різноманітність і проводите деякий час на землі і стрибаєте через машини. Де, всупереч нашим очікуванням, ми все ще бачимо плавний ігровий процес, простий і водночас привабливий механізм руху Людини-павука і, звичайно, повне поглинання таких елементів, як перфекціоністська анімація його руху скрізь. Від реакції людей на Людину-павука та індивідуальну діяльність NPC, кожен з яких справді у своїй правдоподібній атмосфері, до відчутного шуму автомобілів та постійної суєти міста, що аудиторія повністю розуміє. Все це-речі, які роблять переміщення містом та вивчення його захоплюючим заняттям для геймерів, незалежно від основних та підетапів, різноманітності та краси приміщень у приміщенні та всього іншого. стає більш помітним для глядачів через захоплюючу та привабливу атмосферу міста.
Однак, як і деякі попередні роботи Insomniac Games, підетапи гри могли бути створені шляхом зловживання цією чарівністю. Тому що кожен з них – це лише спосіб залучити все більшу аудиторію у місті або протистояти їм повторюваним і не дуже привабливим ходом ворогів. З цієї причини, чи то на етапах, на яких вам доведеться збирати птахів друга шпигуна з усього міста, чи у заходах, які замикають вас у оточенні та змушують гравця перемогти велику кількість ворогів, -стадії попереднього проектування Вони застарілі і зовсім не стануть сильними сторонами. Водночас, є ще декілька речей, які слід зазначити щодо них. По-перше, через дуже високу швидкість ігрового процесу, незаперечну привабливість переміщення по місту та той факт, що кожен підквест ледь займає більше п’ятнадцяти хвилин аудиторії, простота їх дизайну ускладнює перетворення Це стає дратівливим. По-друге, історія гри не така довга, а в дивовижній складності (еквівалентній звичайній складності у Людини-павуку Marvel) вона займає лише близько шістнадцяти годин. Через це, особливо між великими частинами оповідання, вас волею чи неволею тягне до підстадій, і тому ми не можемо просто забути, що вони не творчі.
Insomniac Games використовує два методи для збільшення важливості підстадій гри; Киньте виклик гравцям, щоб виграти всі трофеї, що все ще більш бажано, ніж багато ігор на ринку через високу швидкість ігрового процесу, і запропонуйте йому різні нагороди та бали під час цих дій, наприклад, виготовлення різних гаджетів і костюмів Людини-павука. І їх оновлення стане в нагоді. Звичайно, другий метод діє тільки до кінця оповідання, і коли ви ще відчуваєте підстадії, щоб отримати нові костюми та здібності, щоб пройти більш привабливі головні етапи.

І після закінчення історії, окрім шанувальників різних трофеїв та людей, які хочуть кинути виклик собі, решта аудиторії не знайде приводу вдарити по центру міста та займатися побічними заходами. На додаток до цієї слабкості, гра має ще один недолік, частина якого є не що інше, як створення дуже обмежених бойових структур для ворогів, а частина пов’язана з відсутністю складності проектування етапів, у всіх частинах .
Помилкова думка полягає в тому, що Людина-павук Marvel веде нудні битви, тоді як гра, про яку йде мова, ніколи не нудьгує і не нудьгує майже за секунду. Справа в тому, що приблизно через п’ять годин від початку гри кожен з ваших вуличних боїв, бічні етапи і навіть основні етапи будуть однаковими. У великому середовищі завжди є велика кількість ворогів, дехто з них стріляє з гармат, а хтось із ракетних установок, а хтось нападає на вас із кулаками, холодною зброєю або деякими чітко визначеними та повторюваними спецназом. Що ще гірше, у більшості битв немає необхідності використовувати різні гаджети Spyde або продумувати творчі способи подолати ворогів, і все, здається, можна вирішити за допомогою ваших звичних можливостей або нерегулярного використання певних здібностей та гаджетів.
Звичайно, Insomniac Games також має конкретні та захоплюючі плани, щоб зберегти свою привабливість у довгостроковій перспективі. Крім надзвичайної історії гри, про яку я розповім далі, ми також бачимо речі в ігровому процесі, які роблять гравця так званим ефективним. Творці гри, які, безумовно, усвідомили, що гравцям не потрібно розумно використовувати своє індивідуальне спорядження під час битв, неодноразово досягали успіху у відтворенні предметів, які роблять гру більш привабливою, ніж будь-коли раніше, під час проходження гри. Від детальних та привабливих костюмів Людини-павука, які навіть вважалися матеріалами, необхідними для їх виготовлення, і кожен з яких пропонує свою особливу та унікальну силу, до надзвичайно різноманітних рухів, які ви можете вдосконалити, покращивши можливості Spyde і прокручуючи меню гри. І вивчіть їх, використовуйте їх, щоб приємніше перемагати своїх ворогів.
Усе це, разом, утворює привабливий і великий діапазон, який гравець навіть охоче завершує підетапи за рахунок все більшого занурення всередину них. Особливо через надзвичайно високу технічну графіку твору, боротьба часто набуває кінематографічного стану, і тому використання різного одягу чи гаджетів приваблює вашу увагу.
З технічної точки зору графіка та звуки гри одним словом бездоганні. Тому що гра розповіла свою історію в дуже різних і детальних місцях і має дуже хорошу безперервність. Наприклад, Людина-павук Marvel майже нічого не називає завантаженням, і навіть якщо це так, це завжди затримує аудиторію менше ніж на десять секунд для завершення. Катаклізми в грі мають надзвичайну якість, і очікується вираз обличчя головних героїв, позитивний і негативний. Точні реакції їх обличчя та тіла, розрахований та детальний дизайн усіх середовищ, які часто наповнені елементами, що реагують на ваші рухи, та висока якість текстур, що використовуються точка за точкою на великій ігровій карті, від PlayStation 4 ексклюзивних Людини-павука, візуальний досвід. Досвід, якого, звичайно, не бракує з художньої точки зору, і поряд із пристрасними, емоційними чи болісними звуками та музикою він добре ковтає гравця.
Крім усього вищесказаного, однією з найважливіших та чудових особливостей Людини-павука Marvel є те, як вона пропонує гравцям прихований ігровий процес у різних її частинах. Чарівний ігровий процес, в якому гаджети, оновлення та всі очки, які ви заробляєте під час гри, стануть вам у нагоді, а завдяки порівняно високому штучному інтелекту та повному задоволенню ворогів, якщо ви будете терпляче виконувати вправи, то зможете отримати багато задоволення. Вийти з гри. Крім деяких частин ігрового процесу, які змушують вас обходити ворогів, не розкриваючись і мовчати на піку, у багатьох частинах вибір залежить лише від вас. Так що деякі з найважливіших етапів історії можна пропустити, стрибнувши посеред натовпу та ухилившись, розмивши, використовуючи дронів-павуків і кілька разів вмираючи, і в той же час ці етапи можна зробити, повісивши ворогів Зрозуміло, що в кінцевому підсумку він тихо рухався навколо оточення, відокремлював ворогів один від одного і застрявав зерно за зерном. Звичайно, на відміну від дії, стелс гри не так легко повторити, і через оскарження всіх здібностей і, звичайно, розуму геймера, він не стикається з закритими дверима, щоб розважити його.

Зйомки в Нью -Йорку і стрибки з однієї будівлі в іншу в Spiderman – одна з найприємніших речей, які можна робити у восьмому поколінні. Спінінгова система в цій версії Людини-павука не схожа на інші ігри, названі на честь цього персонажа, за винятком кидання нитки до будівлі, з якої можна повіситись. Коли ви обертаєтесь у повітрі обертанням, ви ні на мить не відчуваєте, що втратили контроль над Spydy, і не бачите ні найменшої затримки у виконанні команд, незважаючи на їх складність. Можливість Web Zip дуже допомогла цій системі

. Якби не ця функція, нам довелося б постійно приземлятися на землю і намагатися знову обертатися, і швидкість і задоволення цих частин були б у кілька разів меншими. Ви також можете стрибати в повітрі під час обертання. Це прискорить вас у середині обертання (коли ви обертаєтесь та перетинаєте шлях) і дасть вам більшу висоту у верхній частині обертання. Навіть під час стрільби та зависання у повітрі ви можете виконувати драматичні рухи, які допомагають зробити її різноманітнішою та швидше заповнити панель фокусування, про що я розповім нижче.
Швидше за все, якщо ви запитаєте геймера про найкращий рукопашний бій за всю історію комп’ютерних ігор, ви отримаєте дві відповіді: притулок Бетмена Аркхема та Бетмен Аркхем-Сіті. Ці дві назви настільки революціонізували рукопашний бій, що ми побачимо використання такої ж успішної системи в іграх дуже довго. Бої в Людини-павука, хоча і схожі за дизайном, принципово різні. Ніби правильно використовуючи успішний елемент заголовка, немає жодних проблем і будуть оцінені. З самого початку гри ви зрозумієте, що боротьба в грі не проста. Існує багато різних комбо, які ви можете надіти на своїх ворогів відповідно до їх здібностей і позбутися від них. Ваше основне завдання під час поєдинків – ухилитися, і якщо ви зможете вчасно ухилитися від ударів і, звичайно, нанести комбо якомога швидше, швидше за все, ви переможете. Використовуючи функцію під назвою «Чуття павука», Людина-павук може виявити, коли ворог робить постріл або стріляє в нього. У цей момент над головою з’явиться біла піктограма, від якої вам доведеться ухилитися, а потім вдарити по ворогу.
Тим часом не варто пропускати кроки, на яких ви берете під свій контроль Пітера Паркера або навіть Мері Джейн замість павука. Кроки з абсолютно різними формами та формами, які часто дають нам безконфліктний та схожий на детектив досвід, а також деякі інші кроки, які я не згадуватиму, щоб запобігти спойлерам, збільшують різноманітність гри. Про Паркер У більшості випадків ваша діяльність здебільшого пов’язана з тим, щоб залишити позаду міні-ігри або поспілкуватися з кількома людьми або дослідити в обмеженому середовищі, що, звичайно, має велику цінність з точки зору розповіді. Але Мері Джейн своїми кроками, крім того, що змінює більшість поглядів аудиторії на себе та набуває дуже привабливої ​​та іншої характеристики, за короткий проміжок часу пропонує таємні та розумні переживання, які постійно стають все більш привабливими та привабливими. ніж раніше. Незабутні будуть події, коли відбуваються і залишають позаду дуже важливі події, незалежно від ситуації ворогів та всіх деталей навколишнього середовища, наприклад, мультфільми, які можуть видати звук та спричинити невдачі. Підсумок полягає в тому, що у світі Людини-павука Marvel Амоджі аж ніяк не невинна дівчина, яка перебуває під загрозою зникнення, яку бачили у фільмах, а персонаж, сповнений захоплюючих рис, які забезпечують вражаючі та приємні сцени.
На додаток до всіх позитивних і негативних моментів, про які я згадував раніше, розповідь про нову роботу Insomniac Games – одна з найщасливіших речей у ній. Тому що в той час, коли керівники великих компаній, наприклад, забули, що ігри, орієнтовані на сюжети, не приносять прибутку, і було б краще, якби все у світі відеоігор було зведено до багатокористувацьких чи багатокористувацьких ігор, продукту з однієї з найоригінальніших частин відеоігор. Це як чудово, так і описано найкращим чином, можливо, найкраща подія. Людина-павук Marvel намагається розповісти історію з темними та світлими моментами, яка в кінцевому підсумку захоплює, уникаючи повторюваних речей, таких як спотворені повороти історії. Історія, в якій усі позитивні та негативні герої мають досконалу власну характеристику та просвічують такі елементи, як діалог, режисура кінематографічних послідовностей та тисяча інших речей.
На додаток до всього, хімія, вища за очікування, сформовані між більшістю персонажів, і паралельна прогресія декількох різних сюжетів в ігровій історії, які ідеально поєднуються з одного моменту, а також вражають емоції глядачів, шанобливо демонструючи позитивні та негативні моменти вибір персонажів., Перетворив гру на історію, гідну досвіду. Особливо з огляду на гумористичний тон та його лояльність до коміксів протягом більшості хвилин, які, звичайно, не залишили жодного негативного і дратівливого впливу на емоційно та інтенсивно складні моменти розповіді. Зрештою, вам легко уявити, що Людина-павук Marvel настільки чудово оповідає, що не заслуговує жодної згадки!
У грі є панель під назвою Focus Bar Level, яку після заповнення можна використовувати для свого одягу. Кожен наряд у грі дає вам особливу силу, яка активується, заповнюючи панель фокусування. Окрім активації спеціальної сили, ця панель має ще дві важливі особливості: можливість запускати Finisher на ворогів та заповнювати панель здоров’я. Фінішери мають велику різноманітність, і ви можете побачити Фінішеріра лише двічі в кінці гри. Заповнення панелі здоров’я також є дуже важливим елементом у сутичках, і спробуйте прийняти рішення про те, як її використовувати, як тільки панель фокусування буде заповнена, тому що все відбувається швидко в ігрових боях, і у вас немає багато часу на роздуми і аналізуй!

музыка - 8.5
гісторыя - 8
геймплэй - 9
графічны - 8.5

8.5

Незалежна ад таго, ці з'яўляецеся вы прыхільнікам папулярнага персанажа Чалавека-павука, ці з'яўляецеся вы прыхільнікам гульняў, арыентаваных на супергерояў, або геймераў, якім падабаюцца выдатныя сольныя і сюжэтныя гульні, вам абавязкова варта паспрабаваць вопыт Marvel's Spider-Man.

Огляд God Of War

Огляд Forza Horizon 4