Koei Tecmo та Team Ninja Studios нещодавно оприлюднили ключові деталі ігрового процесу для «Повстання Роніна», проливаючи світло на різноманітні стилі бою та вирішальну роль Кі в бойових зіткненнях. Хоча ветерани Nioh можуть вважати ці елементи знайомими, у грі представлено нюансований підхід до складності з трьома режимами: Світанок (легкий), Сутінки (нормальний) і Сутінки (важкий). Примітно, що гравці мають можливість перемикатися між цими рівнями складності в будь-який момент гри.
Як зазначено на офіційній сторінці PlayStation для «Rise of the Ronin», кожен режим складності пропонує певні переваги та виклики. У режимі «Світанок» гравці отримують переваги від збільшення регенерації здоров’я під час використання зілля та зменшення втрати Кі під час атак. Це сприяє більш спокійному досвіду, дозволяючи гравцям зануритися в розповідь і дослідження без постійного тиску бою.
Події гри розгортаються в 1863 році після трьох століть сьогунату Токугава. Досліджується ключовий момент, коли Японія бореться з хаосом, спровокованим прибуттям західних кораблів. У той час як розповідь створює історичний фон, згадка про режим New Game Plus викликає запитання щодо потенційних розбіжних сюжетних шляхів і додаткового вмісту, схожого на відому серію Nioh.
Хоча подробиці про численні сюжетні шляхи та додатковий контент залишаються нерозкритими, реліз «Повстання Роніна» запланований на 22 березня 2024 року ексклюзивно для PlayStation 5, обіцяючи захоплюючу подорож у бурхливу епоху історії Японії з поєднанням багатих бойових дій. механіка та глибина оповіді.