ОГЛЯД GemaBoy Zero Origins

Ми прийшли до вас з іншою назвою, щоб поділитися з вами всім, чого навчилися в цій грі, якщо ви один із тих гравців, яким подобаються двовимірні та ностальгічні ігри з музикою та особливою музикою, яка повторюється в циклі За Nabazi скучили, тому він потрапив у потрібне місце.Прочитавши цей огляд, ви можете перейти до однієї з цих ігор, яка може повернути у вас ці ностальгічні почуття.
На початку цього огляду я повинен зазначити, що з самого початку, коли я сів, щоб спробувати цю гру, я дуже нагадав старі ігри, де нам доводилося стикатися з піксельною та двовимірною графікою, яка змушувала персонажа протистояти певним ворогам що спричинило Виведення їх вперед, ми завершуємо етапи один за одним, і з минулим різними мандрівками ми можемо завершити гру.
З самого початку, коли ви переходите на етапи гри, ви можете бачити різні режими, які відображає геймплей, у кожному з яких ми можемо бачити зображення персонажа
Але ці персонажі, чиї зображення можна відображати в потоці етапу, насправді є босами, і добре, що вам доведеться зіткнутися з цією особою під час етапів і після завершення цього конкретного етапу в кінці цього етапу, і з вбивством і силою, і чим більше ворогів ви можете вбити, чиї фотографії можуть бути відображені на половині етапів, тим більше повноважень ви можете отримати і тим легшими будуть наступні етапи.

Але яка історія цих різних космічних персонажів і як кожен з них походить звідси? Як виявилося, активувавши цю машину часу, вони фактично відкривають ворота, через які інопланетяни висадяться на землю, і цим вони хочуть забрати цю церкву з рук людей, і головні герої разом зі своїми друзями підвладні цьому.Зупинити цих космічних людей стає справжньою пригодою
Якщо ви хочете оцінити мою думку про історію гри, я повинен сказати, що питання порятунку землі від рук ряду інопланетян і будь-яке виправдання може бути шаблонним і повторюваним питанням, хоча в нашій грі, незважаючи на катсцени, які показуються в режимі коміксів. Виявляється, творці гри намагалися створити катсцени, щоб заповнити порожні частини та простори історії, але я не пов’язувався з жодними діалогами, які використовувалися в них, і я думаю що він не грає в штучному режимі, а також у режимі Комічна форма гри також не змогла допомогти порожнім сюжетним просторам гри.На мій погляд, загальні рамки, в яких повинна бути історія гри має фундаментальний недолік, який навряд чи є культиватором стереотипів і старих країв миттєвої історії у відеоіграх. І, на мій погляд, над історією гри було зроблено мало роботи і, принаймні, не було зроблено творчості це
Геймплей однаковий, тобто ви повинні знищувати різних ворогів, які стоять на вашому шляху, звичайно, ця різноманітність ворогів закінчується лише їхньою формою, і єдине, що вони роблять, це ходити в оточенні. може бачити ваше життя у верхній і лівій частині екрану, що, звичайно, впоравшись з цим ворогом, ваше життя буде трохи менше початкового стану, а після кількох пружин ви можете взагалі втратити життя. або ходять пішки, або ширяють у середовищі. На кожному етапі ви стикатиметеся з різними ворогами з точки зору зовнішнього вигляду, але загалом ефективними. Вони є такими ж, що вони або підвішені в середовищі, або вони піші та вам потрібно наблизитися до них і вдарити їх своїм мечем на початкових етапах і знищити їх.Після того, як ви пройдете перші етапи і зможете перемогти боса першого етапу, ви увійдете в список повноважень. Як ви бачите, перша сила відкриється для вас, наприклад, після проходження першого етапу та перемоги над першим босом цього етапу ви можете відкрити сили та використовувати магію, яку ви можете використовувати таким чином. Ви можете видалити їм легше.

Крім того, щоб пройти кожен етап, ви входите в частину, де ви можете бачити інших членів екіпажу та ваших друзів, які зайняті вашою роботою.Ви можете насолоджуватися досвідом відеоігор іншої двовимірної гри, яка має той самий ігровий процес, що й у наша оригінальна гра. На мій погляд, існування такої гри може бути трохи креативним у цій грі, тому що ми не бачили такої форми гри в цьому стилі ігор, і це може бути інновацією, хоча цього недостатньо на мою думку.

Pros

+ Різні магічні сили

+ Особливі невеликі нововведення в ігровому процесі

Cons

– Трафаретна і повторювана історія

– Безцільні комічні ролики

– Відсутність різноманітності в бойових рухах противника

музыка - 4.5
гісторыя - 5
геймплэй - 5.5
графічны - 5

5

Незважаючи на невеликі та особливі нововведення, які творці намагалися впровадити в різні частини цієї гри, ця гра не могла бути такою, якою хотіла, і досягти певного успіху завдяки своїм особливим та інноваційним режимам, хоча це може бути виправданням.Для ностальгічного досвіду і пригадати минулі спогади про відеоігри, які всі ми маємо в голові

ОГЛЯД Strange Horticulture

ОГЛЯД Vampire The Masquerade