Якщо вам подобаються такі ігри, як Limbo та Inside, хлопче, продовжуйте цей огляд разом із нами, тому що ми хочемо переглянути назву, яка може бути особливо цікавою для будь-кого, і це повністю залежить від вас, як ви бачите гру.
У цій грі є щось спільне, і суть усіх цих ігор очевидна в тому, що в Nines ми всі тікаємо від того, що є в цих двовимірних пригодницьких іграх, хоча це може бути тлом того, у що ви рухаєтеся. немає, але ми повинні бачити, що через деякий час у грі будуть особливі стосунки з вами і змусить вас рухатися вперед якомога більше.
Ця гра має багато подібності до Qazvin з іграми, про які ми згадували, тому ми в цілому можемо розглядати ці ігри як ослаблену гру цих ігор, і тому що, якщо ви стикалися з іграми, які ми згадували, ви можете знати, що водні ігри мають дуже історичні історії в якій проводяться експерименти над людьми і рятуються від рук цих злих сил, і вони завжди шукають вас, і коли ви це робите, увійдіть, ви отримаєте пригоди та труднощі, які супроводжують вас у грі ефектів. Тепер кошмарна гра Рітчі це також гра, яка має майже подібну історію, і історія гри викладена таким чином, що одного разу ваша сім’я пішла на пікнік, але дитина Молодша сім’я не слухає їх і заходить до кімнати, а коли біля них розбивається машина, його мати кидається посеред траси, щоб врятувати його, але замість цього її мати врізається в машину.Мама може втратити життя, і це стає приводом для дитини піти туди вночі під приводом Шосе змусило смерть його матері щоночі бачити сни та кошмари, які є приводом для початку нашої гри, і насправді ці пригоди — кошмари цієї самої дитини, які були сформовані цією подією.
Кошмар Рітчі в різних частинах страждає єдиною ірраціональністю, так що в деяких частинах, коли головний герой рухається на холоді і сторінка якого знаходиться в грі, є системи управління та переміщення, які для головного героя Сущі настільки рідкісні, що в деяких частинах вона повністю виходить за межі області, і гра стає занадто складною, і складність полягає не в тому, що творці хотіли, щоб ви зіткнулися з дуже серйозними викликами, а тому, що гра Без логіки вашої частини, не знаючи причини, ви втрачати своє життя одна за одною. У іграх, про які ми згадували, ми зазвичай повинні рухатися вперед з думкою, тобто ми повинні використовувати себе в різних частинах, і залишати головоломки та загадки, які має для нас гра, з рухом системи і карти, які є в грі, але про яку б гру ми сьогодні не говорили, я намагався надихнутися і в деяких частинах ці ігри хороші, але можу сказати, що в багатьох частинах це було можливо. Які повинні діяти і відповідати очікуванням
Мета, яка стоїть за головоломками та загадками творців, просто розставляючи їх одну за одною, є негативним моментом у грі, а також рух і механічна система головного героя несправні на самому початку гри, коли ми хочемо перекласти гра Ми бачимо, що ці технічні проблеми можуть викликати багато проблем для гри
У деяких частинах карате потрібно пройти, а цього не відбувається, і контролювати персонажа в середині гри може бути дуже важко, щоб робити те, що ви відчуваєте, частинами, що великий м’яч слідує за вами, і ви повинні бути дуже швидкими, рухаючись занадто багато без руху душі в цій грі може стати причиною удару гравця з цієї гри
Звичайно, неправильно порівнювати гру з такими великими іграми, як Limbo, хоча ця гра створена незалежною компанією, і, створюючи цю гру, ми не маємо величезного бюджету та величезних грошей, але ця гра зроблена з особистими бюджет. І це чудово, але в багатьох частинах ми стикаємося з дуже чіткими проблемами, що ця гра може мати хоча б коротші години гри, але вона вирішує ці проблеми, наприклад, ті ж системи та механіка ходьби головного героя та шлях Переходячи до ігрового процесу гри, про яку ви згадали в огляді, усі вони мають проблеми з тим, що в цьому огляді, посилаючись на деякі тексти, книги гравців дуже рівні і викликають бажання продовжувати гру, а деякі частини, коли вам захочеться перестрибнути з однієї сотні на інший рівень, гра буде вас турбувати, і ви, можливо, не зможете розмістити упаковку адресного символу Тебріз, що може трохи дратувати, особливо частинами від однієї частини до іншої, остерігайтеся явища в дірках Підготував.
Але фон і тло гри стоять за роботою і на ній розповідається про гру. Це дуже красиво, у нас дуже гарне поєднання кольорів. Ми стикаємося з багатьма речами, які є ще одним моментом, який робить інші творці не докладають особливих зусиль для створення ігрових моделей, і ця проблема змусила розробників ігнорувати інші частини гри, такі як ходьба та механічні системи.У цій грі є гра, кожна з яких має технічні проблеми, які можна вирішити в повітрі. На жаль, з випуском цієї гри було трохи поспіхом, через що ми зіткнулися з цим ефектом сьогодні.
Pros
+ Досить захоплююча історія гри
+ Красивий фоновий дизайн
Cons
– Головоломки та загадки гри повторюються
– Механіка руху в грі несправна
– Система переміщення персонажів трохи повільна
– Відсутність належної фізики
музыка - 5.5
гісторыя - 6.5
геймплэй - 5
графічны - 5.5
5.6
Натхненна чудовими іграми, такими як Limbo, ця гра намагалася створити прекрасний незалежний ефект, який, звичайно, в певній мірі вдалося, але технічні проблеми в грі ніколи не виходять за рамки цієї гри. Це виходить за рамки того, що розробники гри хотіли, щоб вона була , що робить її однією з ігор, яку потрібно виправити, щоб отримати більше помилок. Щоб отримати повний огляд цієї гри, перегляньте огляд, який ви бачите вище.