ОГЛЯ Monster Jam Showdown

Коли справа доходить до гоночних ігор, моєю зоною комфорту є мотоцикли. Я проводжу свій ігровий час, орієнтуючись на поворотах різних мотоциклетних трас. Однак занурення в Monster Jam Showdown стало свіжою зміною, як стрибок у абсолютно новий світ. Завдяки Premier Coms і Milestone я отримав цю гру і годинами вивчав усе, що вона може запропонувати. А тепер перейдемо до суті мого досвіду.

Спочатку я був повним новачком у світі Monster Trucks. Я очікував крутої кривої навчання, але те, що я знайшов, це гра, яка є чистою аркадною розвагою. Monster Jam Showdown полягає в тому, щоб взяти свій контролер і зануритися прямо в нього. Звичайно, є нюанси, які варто навчитися, особливо з унікальною двовісною системою керування, де ви використовуєте різні аналогові ручки для керування передніми та задніми колесами. Це дозволяє творчо дріфувати та перевертати, особливо в режимах фрістайлу.

Якщо говорити про фрістайл, хоча виконувати трюки та сальто назад у цих величезних транспортних засобах весело, справжня суть гри полягає в режимах перегонів. Фізика, особливо з подвійними осями, дозволяє створювати захоплюючі моменти, як-от дрейфування в поворотах і налаштування на обгони. Однак інколи ШІ може бути надто агресивним, що призводить до неприємних ситуацій, коли вас збивають із курсу або застрягають через дивну динаміку зіткнень.

Складність може бути влучена або промахнута. У найважчих умовах деякі гонки надто легкі, а інші, як-от траси у вигляді вісімки, майже неможливі без використання брудної тактики. Невідповідність тут може погіршити загальний досвід, зробивши певні завдання менш корисними.

Monster Jam Showdown знаменує собою перший набіг Milestone на Unreal Engine 5, і це приголомшливий дебют. Візуальні ефекти вражаючі: оточення, що виринає, і транспортні засоби, які з часом реалістично погіршуються. Увага до деталей очевидна — від того, як сніг налипає на шини вантажівки, до сміття, яке розлітається, коли ви проїжджаєте через перешкоди. Динамічне освітлення та деталі текстури додають ефекту занурення, роблячи кожну гонку візуальною справою.

Але не все ідеально. Гра страждає від деяких технічних проблем, як-от погане виявлення зіткнень, що може призвести до занурення. Було дуже багато випадків, коли моя вантажівка перекидалася або застрягала на тому, що здавалося б нічим — на гілці, уламках чи навіть на краю колії. Це засмучує, особливо коли це відбувається в середині напруженої гонки, і я сподіваюся, що це скоро буде виправлено.

Showdown Tour, який є режимом кар’єри в грі, — це те, чого ви очікуєте, якщо ви знайомі з іншими іграми Milestone. Це стандартна система прогресування: виконуйте цілі в кожній локації, відкривайте нові вантажівки, промивайте та повторюйте. Різноманітність ігрових режимів — кільцеві перегони, екстремальний фрістайл, змагання у вигляді вісімки та прямих змагань — додає трохи смаку, але повторення може початися через кілька годин.

Крім режиму кар’єри, є чим зайнятися, від налаштування вантажівок до виконання завдань. Однак оновлення більше схожі на косметичні покращення, а не на підвищення продуктивності. Вони допомагають отримати більше очок досвіду або швидше виконувати завдання, але не очікуйте, що вони зроблять вашу вантажівку значно швидшою або потужнішою.

Перш ніж завершити, я маю зазначити, що я не зміг протестувати функції багатокористувацьких функцій через гру, але включення кросплатформної підтримки на PlayStation, Xbox і ПК є захоплюючим. Це перша гра Milestone, яка містить таку функцію, і це може змінити правила гри для інших їхніх франшиз.

Одна з перших речей, які ви помітите, це те, що Monster Jam Showdown створено для доступу. Незалежно від того, чи ви ветеран гоночних ігор, чи зовсім новачок, ви можете взяти контролер і почати грати, не потребуючи великих посібників. Однак під цією доступністю лежить рівень складності, який надає ігровому процесу його глибини.

Двовісна система керування грі є видатною особливістю. Це дозволяє незалежно керувати передніми та задніми колесами за допомогою різних аналогових джойстиків. Наприклад, лівий джойстик керує передніми колесами, а правий — задніми. Ця система — не просто трюк; це невід’ємна частина того, як ви пересуваєтеся трасами та виконуєте трюки. Задні колеса можна використовувати для дріфту, що дає вам більше контролю над вузькими поворотами, тоді як передні колеса керують вантажівкою. Таке налаштування дозволяє творчо керувати автомобілем, особливо коли справа доходить до проходження заносів і підготовки до обгонів.

У режимах вільного стилю ця система керування справді сяє. Ви можете бути надзвичайно креативними у тому, як керувати вантажівками-монстрами, будь то сальто назад, перекиди бочками або стрибки з рампи. Свобода експериментувати з трюками робить ці режими неймовірно цікавими — принаймні для перших кількох спроб. Однак новизна може згаснути після повторних проходжень, особливо після того, як ви освоїте основні елементи керування та прийоми.

У той час як фрістайл пропонує майданчик для творчості, ядро ​​Monster Jam Showdown полягає в його гоночних режимах. Тут система керування подвійною віссю знову відіграє вирішальну роль, особливо коли йдеться про проходження поворотів і підтримку швидкості. Здатність дрифтувати в поворотах додає рівень стратегії, оскільки ви можете влаштовувати обгони або оговтатися з поганої позиції за допомогою вмілого водіння.

Однак досвід перегонів не позбавлений розчарувань. Противники зі штучним інтелектом агресивні, часто настільки руйнівні. Вони врізатимуться у вас, збиватимуть із курсу, а іноді й зовсім перекритимуть вам шлях. Це може призвести до ситуацій, коли ви несправедливо застрягнете або змушені вступити в контакт з іншими транспортними засобами, що може спричинити непостійні та непередбачувані реакції фізики.

Інша проблема полягає в непослідовній складності. У найскладніших умовах деякі гонки проходять легко, а інші, як-от траси у вигляді вісімки, майже неможливо виграти, не вдаючись до тактики грубої сили. Ця невідповідність може засмучувати, особливо коли ви змушені перезапускати гонки кілька разів через обставини, які не залежать від вас.

Однією з найяскравіших проблем у ігровому процесі є виявлення зіткнень. Дуже часто ваша вантажівка перевертається або застрягає на тому, що здається нічим — на невеликому шматку сміття, гілці чи навіть на краю колії. Це може дуже засмучувати, особливо коли це відбувається у вирішальний момент перегонів. Ігрове середовище, незважаючи на чудове відтворення, іноді може здаватися більше перешкодами, ніж фоном, з випадковими об’єктами та рельєфом, які непередбачувано втручаються в ігровий процес.

Хоча гра пропонує різні вантажівки для розблокування та оновлення, параметри налаштування здаються дещо поверхневими. Оновлення не обов’язково суттєво покращують продуктивність ваших транспортних засобів; замість цього вони пропонують такі бонуси, як додаткові очки досвіду або множники за виконання трюків. Ця система може сподобатися комплеціоністам, але вона суттєво не змінює основний ігровий процес.

Monster Jam Showdown знаменує собою перше підприємство Milestone у Unreal Engine 5, і результати не що інше, як вражаючі. Середовища гри багаті деталями, від яскравих текстур ґрунтових трас до динамічних погодних ефектів, які змінюють атмосферу кожної гонки. Особливої ​​уваги заслуговує освітлення з реалістичними тінями та відображеннями, які оживляють світ гри. Незалежно від того, чи берете ви участь у перегонах під сяйвом вогнів стадіону чи подорожуєте засніженим ландшафтом, освітлення додає рівня реалізму, який залучає вас у відчуття.

Самі вантажівки-монстри чудово відтворені, кожен транспортний засіб містить складні деталі, які змушують їх почуватися справжніми, громіздкими машинами. Текстури вантажівок чіткі та деталізовані, демонструючи все: від металевого блиску кузова до міцних, вкритих брудом шин. Одним із найбільш вражаючих аспектів є те, як ці вантажівки реагують на навколишнє середовище. Під час перегонів ви помітите, що шини спочатку чисті, але поступово накопичують бруд, бруд або сніг, залежно від траси. Ця увага до деталей також поширюється на моделювання пошкоджень; після кількох кіл або грубих зіткнень ви побачите, що частини кузова вантажівки пом’яті, подряпані або навіть відірвані.

Рельєф також відіграє важливу роль у візуальній привабливості гри. Кожна траса наповнена візуальним розмаїттям: від нерівних гравійних текстур ґрунтових доріг до гладких крижаних поверхонь засніжених арен. Те, як транспортні засоби взаємодіють із цими поверхнями, вражає. Наприклад, під час перегонів на засніженій трасі ви побачите, як сніг піднімають шини, залишаючи за собою слід, який виглядає неймовірно реалістично. Об’єкти та бар’єри на трасі динамічно реагують на зіткнення, розбиваючись на тисячі частин, коли п’ятитонна вантажівка прорізує їх. Це не тільки додає занурення, але й робить кожну гонку динамічною та візуально привабливою.

Однією з видатних особливостей Monster Jam Showdown є вплив навколишнього середовища, інтегрований у кожну расу. У грі використовуються вдосконалені ефекти частинок, щоб підвищити реалістичність перегонів. Коли вантажівки врізаються в об’єкти, уламки розлітаються в усіх напрямках, а руйнування відображаються з приголомшливою деталізацією. Незалежно від того, бризки бруду на екрані, сніг, що летить по доріжці, чи хмара пилу, що слідує за дрейфуючою вантажівкою, ці ефекти створені, щоб занурити вас глибше в подію.

Погодні ефекти – це ще одна особливість. Гра включає різноманітні погодні умови, які не тільки впливають на ігровий процес, але й додають візуального ефекту. Наприклад, гонка під час зливи змінює усе відчуття від гонки: на екрані розлітаються краплі води, а на трасі утворюються світловідбиваючі калюжі. Подібним чином гонки під час снігової бурі огортають навколишнє середовище морозним серпанком, коли сніг накопичується на вантажівках і трасі.

Щоб доповнити вражаючі візуальні ефекти гри, Monster Jam Showdown включає режим фотозйомки, який дозволяє гравцям фіксувати свої найнапруженіші моменти з приголомшливою деталізацією. Цей режим дозволяє призупинити дію та досліджувати будь-який кут вашої вантажівки та навколишнього середовища. Незалежно від того, чи це крупний план вантажівки, що перевертається, демонструючи бруд, що зліпився на її шинах, чи широкий знімок хаосу, коли сміття летить у повітрі, режим фото підкреслює графічні переваги гри. Текстури високої роздільної здатності та динамічне освітлення особливо помітні в цьому режимі, дозволяючи вам оцінити ретельну роботу, яка вкладена в кожен візуальний елемент.

Хоча графіка в Monster Jam Showdown загалом вражає, є кілька областей, де візуальні враження можна покращити. Незважаючи на загальний досконалість гри, випадкові проблеми з відсіканням і неідеальні ефекти зіткнень можуть порушити занурення. Наприклад, бувають моменти, коли уламки можуть поводитися не так, як очікувалося, або коли деталі вантажівки перетинаються одна з одною під час інтенсивних аварій. Крім того, незважаючи на візуальну насиченість середовища, деякі текстури на задньому плані можуть виглядати менш деталізованими, якщо дивитися зблизька, що трохи погіршує візуальні ефекти високої якості.

Слуховий досвід у Monster Jam Showdown є критично важливим компонентом, який доповнює його високооктановий геймплей і візуально приголомшливу графіку. Звуковий дизайн і музика гри створюють атмосферу, яка водночас захоплює та заряджає енергією, що робить кожну гонку інтенсивною та захоплюючою.

Звуковий дизайн у Monster Jam Showdown є однією з видатних особливостей, яка оживляє вантажівки-монстри гри. Кожен автомобіль має унікальний звук двигуна, що відображає потужність і розміри цих величезних машин. Глибокий хрипкий рев двигунів ретельно розроблено з увагою до деталей, що змушує вас відчути грубу силу, що стоїть за кожним прискоренням. Звук двигуна динамічно змінюється під час перемикання передач, збільшення обертів або зменшення газу, створюючи тактильне відчуття швидкості та потужності.

Окрім звуків двигуна, у грі є низка інших звукових елементів, які підвищують реалістичність. Хрускіт металу об метал під час зіткнення вантажівок, розбиття скла та брязкіт уламків під шинами – усе це сприяє хаосу та захвату гонок. Звуки навколишнього середовища також відіграють значну роль; Шум натовпу, луна двигунів на закритих аренах і звук рельєфу під шинами — гравій, бруд чи сніг — додають шари занурення, які змушують перегони відчувати себе живими.

Звуки навколишнього середовища та ударні звуки: занурюємо вас у дію
Звук навколишнього середовища, що реагує на вантажівки, є ще однією областю, де гра перевершує. Коли ви їдете по різних місцевостях, звук змінюється відповідно. Наприклад, перегони на ґрунтовій доріжці створюють задовольняючий хрускіт, тоді як швидкість крізь сніг призводить до приглушеного, м’якшого звуку, оскільки шини борються за зчеплення. Ця увага до деталей допомагає гравцеві орієнтуватися в навколишньому середовищі, роблячи кожен трек виразним не лише візуально, але й звуково.

Ударні звуки не менш вражаючі. Коли ви врізаєтеся в іншу вантажівку, гра видає гучний гуркіт, який передає вагу та силу зіткнення. Звук уламків, що розлітаються по доріжці, або шкрябання металу, коли ви торкаєтеся об бар’єри, додає внутрішнього відчуття ігрового процесу. Ці звуки є не просто фоновим шумом; вони є невід’ємною частиною досвіду, тримаючи вас на межі та повністю залученими в гонку.

Музика в Monster Jam Showdown ідеально підігнана до напруженої атмосфери гри. Саундтрек наповнений композиціями, що викликають адреналін, і серце прискорює биття, коли ви проходите крізь хаос кожної гонки. Музика поєднує в собі елементи року, електроніки та металу, створюючи високооктанове тло, яке відповідає інтенсивності гонок на вантажівках-монстрах.

Кожна траса ретельно розрахована на розвиток у вирішальні моменти, наприклад, на останніх колах гонки або під час особливо складних трюків, що додає додатковий рівень хвилювання. Музика не просто грає у фоновому режимі; він взаємодіє з ігровим процесом, створюючи напругу та хвилювання, коли ви наближаєтеся до фінішу або намагаєтесь виконати сміливий трюк. Цей динамічний підхід до музики допомагає підтримувати відчуття терміновості та імпульсу протягом кожної події.

Особливо ефективним у звукі та музиці у Monster Jam Showdown є те, наскільки вони легко інтегруються в ігровий процес. Перехід між звуковими ефектами та музикою плавний, тому жоден елемент не здається недоречним. Наприклад, коли дія посилюється, як-от під час розборок чи великої аварії, музика наростає, а звукові ефекти стають виразнішими, залучаючи вас углиб.

Гра також знає, коли відключити музику, щоб звукові ефекти посіли центральне місце, наприклад, у тихі моменти або коли ви пересуваєтеся по складній місцевості. Такий баланс гарантує, що аудіо ніколи не буде перевантажувати, а натомість посилить загальне занурення, роблячи кожен момент ще більш вражаючим.

Pros

+ Розширений графічний механізм Unreal Engine 5 забезпечує приголомшливі візуальні ефекти.

+ Складний дизайн вантажівки та реалістичне моделювання пошкоджень покращують візуальну автентичність.

+ Реалістичне руйнування об’єктів і сміття під час гонок.

+ Режим фото Дозволяє робити високоякісні знімки візуально вражаючих моментів гри.

+ Задовільні, ефектні звуки аварій і зіткнень.

Cons

– Непослідовні ефекти зіткнення та випадкові відрізки порушують занурення.

– Агресивні супротивники штучного інтелекту можуть бути несправедливо руйнівними під час. перегонів.

– Деяким фоновим текстурам і деталям навколишнього середовища бракує глибини зблизька.

– Модернізація транспортного засобу має обмежений вплив на продуктивність.

музыка - 7.5
гісторыя - 6.5
геймплэй - 7
графічны - 8

7.3

Monster Jam Showdown оживляє гонки на вантажівках-монстрах із вражаючою графікою, потужними звуками двигуна та енергійною музикою, яка справді піднімає адреналін. Незважаючи на те, що гра блищить своїми детальними візуальними зображеннями та захоплюючим звуком, у ній є кілька недоліків, як-от повторювані мелодії та деякі неприємні проблеми зі штучним інтелектом і зіткненнями.

ОГЛЯ Star Wars Outlaws

Capcom оголосила про свій склад для Tokyo Game Show 2024.