Кілька років тому, коли ігри почали переходити до кінематографічних і телевізійних режимів, ми побачили початок нового типу відеоігор, які сьогодні ми бачимо багато відеоігор у цих жанрах. Випуск – це ігри, які ми хочемо вивчити сьогодні, тобто він був випущений у вигляді серії послідовних фотографій
The Uncertain: Last Quiet Day — це серіал, у якому ви, як робот, живете у світі, з якого забрали людське життя, і він має апокаліптичний стан, де роботи всюди, і як один із цих роботів ви живуть і відштовхуються в цих державах і в апокаліптичних світах у різних місцях.
І тепер вітри застрягли у світі без людей, чим більше вони рухаються вперед, тим більше схожі на людей. Саме це речення ви можете побачити на початку гри, яке, на мою думку, може бути основною ідеєю створення гри.
Дивіться дуже красиво в різних частинах карти. Графіка, що якщо ми хочемо зробити відеогру від російської студії, то це вперше, і ми можемо сказати, що гра, яка сьогодні перед нами, і ми цифрові коди цієї гри. Ми зобов’язані надати вам повний і вичерпний огляд. Насправді, це перший досвід створення відеоігри для цієї компанії, і я можу надіслати їм дуже великий комплімент, коли вони спробують , тому що ми бачимо унікальну графіку, і як незалежна та групова команда, а також перший ігровий досвід цього проекту, це дуже красивий та ефективний проект, але хоча в ньому є деякі недоліки, які ми будемо розглядати повністю обговоримо далі, але загалом, на перший погляд, коли ви відчуваєте гру і переходите до неї з думкою, що The Uncertain: Last Quiet Day був зроблений незалежною компанією як їх перший досвід, ви будете здивовані і Повне обличчя графіки та краси та красивих сцен, які створюють творці Ваші очі створені так, щоб дивитися, і ви будете повністю вражені.
Дуже розслаблюючі сцени кінця часу без теми зомбі, а також звук вітру та дощу без людського голосу можуть створити справді красиві сцени та побачити, як природа росте сама по собі без будь-якого втручання людини. У межах міста вони можуть усі бути страшними сценами, але водночас розслаблюючими, красивими. Це назва з такою ж атмосферою, яка занурює нас усіх у себе
Всередині гри ми бачимо дуже серйозні консультації з іншими серійними іграми з моменту гри, оскільки ви можете ходити в інші серійні ігри за допомогою своєї функції, а основним предметом цих ходів є спілкування з іншими і створення діалогу. . Між різними персонажами трапляється багато речей, але в The Uncertain: Last Quiet Day у нас трохи менше діалогів. Натомість персонаж може нарешті вільно ходити й мати справу з різними предметами, які розміщені в кожному середовищі. І маємо своє особливе, і тоді ми можемо побачити середовище, яке є основним пунктом оцінки цієї гри, що всередині кожної частини риби, на яку ви крокуєте, ми зустрічаємо унікальні деталі, які, якщо ми звернемо на них увагу, ми зможемо спробувати створити творці гра та Дивіться мікроскопію та частину носа, щоб створити часткову область поруч один з одним у зоні
Як я вже згадував, у нас є багато предметів у грі в деталях, і ми також можемо побачити ряд предметів, які згадують інші ігри серії з цього приводу, наприклад, мені було дуже цікаво, що я міг знайти Clementine’s капелюх із серії ігор The Walking Dead у цій грі, і якщо ви знайдете її, гра насправді дасть вам винагороду за це.
У цій грі так багато американських туристів, що я не маю наміру балувати їх для вас, і якщо ви отримаєте ці секретні повідомлення з різних сторін, ми побачимо, що ви отримаєте кілька нагород від гри. була випущена на консолі PlayStation, і якщо ви все ще сумніваєтеся, чи може ця гра залишити вас задоволеними чи ні, тоді приєднуйтесь до нас, тому що я хочу повністю розглянути негативні моменти цієї гри, тож якщо ви сумніваєтеся. близькі там зовсім зникнуть з повною впевненістю переходите в цю гру
Коли ви витрачаєте більше часу на гру, і перший момент у грі, коли ви відчуваєте трохи роздратування, це коли ви хочете піти в різні місця зі своїм персонажем, так, ця прогулянка може працювати різними способами, працюючи в різних місцях. дратувати, тому що цей спосіб виконується не тільки в звичайному режимі, він менше, ніж у звичайному режимі, і його швидкість не така швидка, і якщо ви хочете вирішити кілька головоломок за певний час, це може бути дуже складно, а також в інших місцях це може керувати роботом. Серед деяких предметів і деталей, які занадто багато розміщені в деяких частинах середовища, щоб бути набагато складнішими, ніж зазвичай, а з режимами та фізикою трохи важко ходити по соломі
Це не ускладнює цю проблему, ніж раніше
На мою думку, діалоги, які встановлювали ці роботи, були трохи зайвими, це була гра, і нам потрібно було побачити щось подібне від людей чи навіть від їхніх решток, але добре, тому що гра про назву після людського часу , ми не можемо мати нічого від людей і повинні мати інших роботів у цій грі.
Загальною темою між цією категорією ігор і цим жанром відеоігор є загадки та головоломки, з якими може зіткнутися кожен гравець і які потрібно розгадати, щоб продовжити етапи, але я хочу розповісти про ті самі головоломки та загадки, які створили творці ця гра внесла більше різноманітності в ігровий процес цієї гри, і ми стикаємося з занадто великою кількістю головоломок і загадок, кожна з яких може кинути нам виклик певним режимом. Але я повинен вам сказати, що деякі з загадок і головоломок в цій грі занадто складно і складно очікувати, і вони можуть не зацікавити тих гравців, які дуже зацікавлені в розгадуванні складних головоломок. І вони хотіли б швидше завершити розділ головоломок, щоб я міг пробачити авантюрну частину гри .
Крім того, якщо ви були шанувальником цієї гри і стежили за процесом створення цієї гри, ви вже повинні усвідомити, що ця гра вже була оцінена для інших платформ, і тепер ви можете побачити, що ця гра з’являється для нових платформ і На ринку є й інші платформи, щоб кожен, хто зацікавлений у цій грі, міг повністю відчути цю гру.
У грі є дуже особливі звуки та музика. Звичайно, варто зазначити, що в багатьох частинах і в основній частині нашої гри немає музики, а лише фонові звуки природи та інші частини, які включають у нас побутова техніка і у нас немає особливих і дуже складних звуків, і це ще одна проблема, через яку процес розповіді в цій грі здається трохи повільнішим, ніж зазвичай, це вже інша проблема. Ось що може зробити гру нудною
Pros
+ Дуже красива і приваблива графіка
+ Дуже приємна та відповідна атмосфера та пейзажі та атмосфера останнього разу
+ Спеціальна музика та звук
Cons
– Режим ходьби головного героя
– Діалоги без впливу інших персонажів
– Надмірна тиша і повільність гри
музыка - 8
гісторыя - 7.5
геймплэй - 7
графічны - 8.5
7.8
У першій частині цієї серії ми можемо бути вражені, від дуже красивої та чудової графіки гри до моментів і сцен, які ми бачимо у великих іграх, створених більшими студіями, але дивно, що ця гра є першою роботу цієї незалежної компанії.Це є і можна привітати як цю тему і подякувати їм за цю прекрасну роботу