ОГЛЯД Trophy

Trophy Насправді ви перебуваєте в ролі робота, а гра являє собою двовимірну та екшн-платформу, за якою ви повинні пройти відповідно до карти та знищити ворога, який є на вашому шляху, тому продовжуйте цей огляд разом з нами
Згідно з цією грою, це платформний екшн, і ми можемо грати в неї для консолей, але сьогодні ми вирішили переглянути цю гру для консолі Xbox, щоб ви могли побачити, як вона з’явилася.
У нас дуже складна історія для такої гри з таким стилем, і я повинен розповісти історію, що історія гри – про жахливі ідеї лікаря про з’єднання зв’язок і людини, хоча ця ідея не є гарною в кінець, і, нарешті, ця Ідея не втілилася в життя і ви постаєте в ролі одного з цих роботів, щоб ви могли позбутися від зол, які потрібні, і пройти кроки.


Загалом у грі є дев’ять етапів, кожен з яких надає гравцям різноманітні локації та оточення. Насправді, етапи розміщені поруч із дуже гарними кольорами і можуть викликати у грі 80-х чи 90-х. Хоча багато хто з нас, можливо, не зі старих ігор, цей запис все ще має своїх шанувальників, і я можу сказати, що це одна з таких моделей поведінки.
Двовимірна гра з тією самою музикою, яку, почувши її, ви відразу згадуєте ігри Pixel і Mario, і вам потрібно йти вперед. Насправді, ви повинні рухатися вперед разом з ворогами, які зустрічаються на вашому шляху з різними викликами. Усуньте що на тебе чекає
Механізм атаки гравця-робота, яким ви насправді керуєте, — це кидати малюнки в його ворогів, і ми повинні бачити, що ці вороги не обмежуються лише ворогами, які стоять на вашому шляху, але на їхньому шляху є пастки, які можуть не дозволити вони розбиваються на голову, поки ви не перетнете ту частину, куди хочете увійти.
У грі немає атаки для іншого захисту, і ця гра, як і будь-яка двовимірна гра, і тепер, за іншою формулою, гравець повинен рухатися вперед і знищити існуючого ворога.
Хоча ми вже говорили раніше, що друзі гри занадто складні для такої гри, але це може бути дуже цікаво для гри з таким стилем і створити дуже красиву історію у свідомості своєї аудиторії.
Наприкінці кожного етапу ми стикаємося з мовами, які є дуже серйозними випробуваннями для гравців, тому що кожен з них має конкретну слабкість, і для її подолання потрібно терпіння і виконання цих завдань.

Кольори, які поєднуються в цій грі, я створив дуже гарну гармонію в грі, щоб ви добре пам’ятали попередні ігри. Фон у грі завжди відтворюється
Trophy — це двовимірна піксельна гра з озоном, яка мало що може запропонувати, і гравці не мають нічого, крім кількох годин розваги, і її не можна критикувати негативно, оскільки вона досягла успіху в більшості своїх частин.
Ще один позитивний момент цієї гри, який варто згадати, це наявність різних ворогів від наших ворогів, ми можемо атакувати персонажів своєю організацією в різних режимах, а ви повинні перемогти їх у ролі і знайти спеціальний режим.
Жоден з послідовних етапів не однаковий, і всі вони мають певну різноманітність, наприклад, у нас є етапи під морем, або навіть у простих середовищах, де є інший етап, гру потрібно грати.
Говорячи про цю гру, ми повинні сказати, що ця гра з її старою графікою, а також дуже красивими кольорами змогла створити дуже ностальгічне середовище для гравців і змогла задовольнити потреби, і, як і раніше в цьому, ми згадували в Відгук про те, що ця гра не хоче додавати багато і особливої ​​складності своїм гравцям, а лише хоче створити для них години розваг.
Музика та звук були зроблені найпростішим способом, він міг підходити для цієї гри та зміг створити більш ностальгічне середовище для гравців за допомогою режимів прослуховування.
Але в розділі зворотнього зв’язку, якби було більше наступальних режимів, я можу сказати, що ця гра перейде на повторюваний режим без жодних недоліків, і буде атакувати вас тими ж прийомами, хоча це може бути виснажливим. Вони кидають виклик гравцям арифметично.

Ця гра завжди може привабити багатьох геймерів своїм особливим графічним режимом, як ми вже говорили раніше, ця гра дуже нагадує спогади нашого дитинства і дуже схожа на інші двовимірні екшен, а також механізми захисту в цій грі добре розміщено вбити ворога, але могло бути більше. Відкинути предмет від головного героя гравцям недостатньо, але це виглядало дуже веселою грою.

музыка - 6.5
гісторыя - 5
геймплэй - 5.5
графічны - 6

5.8

Всередині гри нам не потрібна історія та складність історії цієї гри, хоча це дуже допомогло в оповіді гри, але це могло б заплутати гравців, і їм потрібна історія, щоб з цим грати Але в інших частинах, як і в ігровому процесі, ми побачили повторення деяких частин через деякий час, і оскільки в грі бракує етапів, це відчувалося сильно, хоча в грі є різні місця.

ОГЛЯД Gardener’s Path

ОГЛЯД Forgotten Hill Disillusion