ОГЛЯ THE SHORE

Я отримав оглядову копію цієї гри від видавця або команди розробників. The shore — спочатку чудова гра, яка відправляє вас у таємничу подорож чарівними берегами в пошуках вашої дочки. Цей досвід викликає почуття ностальгії завдяки музиці, дизайну рівнів і захоплюючому середовищу. Таке відчуття, ніби вирушаєш у захоплюючу пригоду, досліджуєш глибини океану, розгадуєш головоломки та відкриваєш, що ховається за кожним рогом.

Однак, як би мені не подобався початок, я повинен визнати, що берег стає менш приємним, коли ви просуваєтесь. Він страждає від деяких невідшліфованих елементів і випадкових помилок, які можуть засмучувати. Бувають випадки, коли ви отримуєте предмети, щоб перемогти ворогів, а потім стикаєтеся з могутніми деревними монстрами, які невпинно переслідують вас. Цей конкретний розділ може бути надзвичайно складним і погано збалансованим.

Крім того, гра стає все більш заплутаною та не має логічних пояснень у головоломках та розділах. Наприклад, є кімната, заповнена сотнями голів, і гра очікує, що ви знайдете потрібну, не надаючи жодних підказок чи вказівок. Такі моменти можуть бути невтішними, тому важко рекомендувати гру від усього серця.

На візуальному фронті берег представляє собою атмосферне та спокійне середовище. Сіро-блакитний океан, безплідні скелі та занедбані споруди створюють відчуття самотності. Увага до деталей заслуговує похвали, з хитромудрими конструкціями на маяку та залишками човнів, розкиданих на березі. Проте включення елементів Лавкрафта у всю гру здається дещо вимушеним і позбавленим витонченості, що погіршує загальний досвід.

По мірі того, як ви просуваєтеся далі, середовище стає все більш зловісним і моторошним, показуючи такі тривожні елементи, як стіни з плоті, чорні камені та інопланетні споруди. Незважаючи на візуальну інтригу, є відчуття штучності в їх реалізації, з видимими межами, які обмежують дослідження, і елементами, які відчуваються відірваними від наративу острова.

На пізніших етапах гра зміщує свою увагу з дослідження, натомість наголошуючи на бойових зіткненнях і головоломках. На жаль, ці сегменти не залишають тривалого впливу і часто не мають значущої глибини. Загальний досвід може здатися безжиттєвим і часом не мати відчуття терміновості чи мети.

Хоча берег спочатку сильний і представляє захоплюючі візуальні ефекти та оточення, зрештою він не вдається виконати. Невідшліфовані аспекти, заплутані головоломки та розрив між певними елементами заважають мені щиро рекомендувати гру. Однак, якщо ви є прихильником дослідження атмосфери та готові не помічати деяких недоліків, елементи насолоди все одно можна знайти на березі.
Графічне представлення в The Shore є неоднозначним. Хоча він може не похвалитися передовими візуальними ефектами, він має певний шарм, який додає ностальгічної привабливості. Середовище, хоч і дещо застаріле, розроблене детально та ретельно. Від предметів, розкиданих навколо маяка, до човнів, викинутих на берег, кожен елемент створює відчуття того, що цей світ колись був населений, але тепер його покинули.

Палітра кольорів, де переважають відтінки сірого та блакитного, створює похмуру й безлюдну атмосферу, яка відповідає таємничій розповіді гри. Океан і безплідні скелі випромінюють відчуття порожнечі, але в їхній простоті є дивна краса. Візуальний стиль гри встановлює баланс між спокоєм і моторошністю, створюючи захоплюючий досвід.

Одним із помітних аспектів графіки є включення елементів Лавкрафта. натхненні істоти та сутності розкидані по всьому ігровому світу, додаючи відтінок потойбічного жаху. Від демонічних риб’ячих голів на воротах до моторошних малюнків на дошках, ці елементи вносять відчуття надприродного в інакше покинутий ландшафт. Однак іноді велика кількість цих елементів виглядає дещо нав’язаною, зменшуючи тонкість і занурення, які початково створює гра.

На пізніх етапах гри екологічні конструкції набувають більш зловісного та моторошного відтінку. Стіни з плоті, чорне каміння та металеві конструкції, схожі на прибульців, створюють відчуття неспокою та інтриги. Однак у цих дизайнах є певна штучність, ніби вони були розміщені без чіткої мети чи зв’язку з оповіддю гри. Відсутність інтерактивності з цими елементами ще більше сприяє відчуттю відстороненості, оскільки вони існують у світі лише як набір, а не значущі інтерактивні компоненти.

Незважаючи на те, що The Shore не може розширити межі графічної точності, його візуальне представлення успішно задає тон таємничій та атмосферній подорожі, яку він пропонує. Увага до деталей у середовищі та включення мотивів Лавкрафта створюють унікальний і захоплюючий досвід. Незважаючи на деякі обмеження, графіка в The Shore сприяє

загальна атмосфера гри, яка переносить гравців у світ, наповнений таємницями й загадками.
Одним з аспектів The Shore, який може призвести до плутанини, є його ігрова механіка. Під час проходження гри гравці можуть зустріти певні розділи чи головоломки, які не мають чітких пояснень чи логічних рішень. Це може змусити гравців збентежитись і не знати, як діяти далі.

Одним із прикладів є кімната, заповнена сотнями голів, мета якої полягає в тому, щоб знайти потрібну без будь-яких вказівок чи вказівок, що шукати. Відсутність орієнтації може бути розчаруванням і змусити гравців сумніватися у своєму виборі та діях. Так само є випадки, коли гравцям дають предмет для вбивства ворогів, але вони потрапляють у розділ, де цей предмет стає неефективним. Ці невідповідності в дизайні ігрового процесу можуть призвести до моментів розчарування та збентеження.

Крім того, дослідженню гри іноді заважають видимі та очевидні межі, які заважають гравцям вільно досліджувати світ. Ці прозорі стіни можуть порушити занурення та зробити гру більш обмеженою та лінійною, ніж хотілося б. Це може дезорієнтувати гравців, коли вони стикаються з невидимими стінами або зонами, де вони очікують свободи пересування, але стикаються з невидимими бар’єрами.

Перехід від початкового ігрового процесу, зосередженого на дослідженні, до більш орієнтованих на бойові послідовності також сприяє почуттю плутанини. Зміни в динаміці ігрового процесу можуть здаватися різкими та незв’язаними, залишаючи гравців невпевненими щодо своїх цілей і загального напрямку гри. Ця відсутність згуртованості може призвести до відчуття дезорієнтації та ускладнити повне залучення до досвіду.

Незважаючи на ці моменти плутанини, важливо відзначити, що The Shore все ще пропонує інтригуючу та атмосферну подорож. Хоча ігрові механізми не завжди можуть надавати чіткі вказівки, вони сприяють відчуттю таємниці та дослідження, яке прагне викликати гра. Маючи терпіння та готовність прийняти невідоме, гравці можуть орієнтуватися в заплутаних аспектах і розкривати таємниці, які ховаються в загадковому світі гри.

Pros

+ візуальні ефекти та графіка прийнятні

+ атмосферне середовище

Cons

– Заплутана ігрова механіка

– заплутане оповідання

– йому бракує чітких вказівок або цілей, що залишає гравців невпевненими щодо їхніх           наступних кроків

– Темп міг бути плавнішим

музыка - 5.5
гісторыя - 4.5
геймплэй - 5
графічны - 6

5.3

Хоча у грі є свої недоліки та моменти плутанини з точки зору ігрової механіки, їй все одно вдається захопити гравців своєю унікальною обстановкою та інтригуючим сюжетом.

ОГЛЯ PROPAGATION PARADISE HOTEL

ОГЛЯ LILA’S TALE AND THE HIDDEN FOREST