Коли справа доходить до ігор на Nintendo Switch, я завжди відчував слабкість до дивного та прекрасного. Ігри, які не вписуються в жодний жанр, які дивують вас химерним геймплеєм чи незвичайним гумором, ось ті, які, як правило, залишаються за мною. Тож коли я почув про The Godfeather, я був заінтригований. Гра, у якій ви граєте за голуба, бомбардуючи нічого не підозрюючих мешканців міста, скажімо так, «голубиним послідом» — це звучало як дивовижний досвід, який мені може сподобатися.
І спочатку так і було. Передумова, безсумнівно, смішна, особливо якщо у вас є почуття гумору, яке схиляється до скатології. Є щось надзвичайне задоволення в тому, щоб ширяти над жвавим містом, помічати свою ціль внизу, а потім випускати її з унікальної рідкої артилерії. Гра не сприймає себе серйозно, і це частина її чарівності. Ви не просто виконуєте місії; ти робиш це з усмішкою, знаючи, наскільки все це смішно.
Досягнувши мети, ви відкриваєте нові місії та отримуєте крихти та спеціальні гілки. Їх можна використати, щоб купити дурне вбрання для свого голуба або зробити покращення, які допоможуть вам прогресувати. Це весела маленька система, яка додає стимулу продовжувати. Але як би я не хотів полюбити The Godfeather, тріщини почали проявлятися досить швидко.
Першою проблемою, з якою я зіткнувся, була відсутність чітких вказівок. Гра занурює вас у дію за допомогою лише кількох коротких підказок, а далі вам залишається з’ясувати решту. Це могло б бути добре, якби механіка була інтуїтивно зрозумілою, але коли ви раптово стикаєтеся з птахами-суперниками або намагаєтеся уникнути підступних поліцейських дронів, відсутність орієнтування стає розчаровуючою. У вас не так багато місця, щоб побачити, що буде, і вас дуже легко застати зненацька дроном, який, здавалося, з’явився нізвідки.
Але найбільша проблема полягає в тому, що початковий жарт — новинка пікіруючих бомбардувальників — через деякий час зникає. Коли ви вразите кілька цілей, почнеться повторення. У грі недостатньо нових елементів, щоб підтримувати все свіжим, і невдовзі веселощі починають зникати. Те, що спочатку було смішним і цікавим, стає трохи неприємним.
До того часу, коли я програв значний шматок The Godfeather, я почувався менш веселим і більш розчарованим. Вигадливий гумор і дивна передумова можуть лише продовжити гру, і коли сам геймплей починає здаватися несвіжим, важко залишатися залученим.
The Godfeather — це гра, яка має потенціал, але не зовсім його виправдовує. Деякий час це весело, особливо якщо вам подобаються трохи незвичайні ігри, але воно не має достатньої сили, щоб змусити вас повертатися. Якщо вам цікаво й у вашій кишені є 8,99 доларів, можливо, варто спробувати. Тільки не очікуйте, що це буде гра, про яку ви ще довго будете говорити.
Godfeather дає вам шанс потрапити в пір’я голуба, пірнати та ширяти навколо міського пейзажу, щоб виконувати місії у спосіб, який точно є незвичайним. Ваше головне завдання — скинути, ну, скажімо, «голубиний послід», на нічого не підозрюючі цілі нижче. Це концепція, яка водночас дивна та забавна, і коли ви починаєте, важко не посміхнутися над абсурдністю всього цього.
Основний цикл гри простий: ви літаєте навколо, знаходите свої цілі та дозволяєте своїм боєприпасам летіти. Виконуючи ці місії, ви отримуєте крихти та гілки, які можна витратити на різні костюми для вашого голуба та покращення для покращення ваших здібностей. Спочатку це весела, безтурботна розвага з унікальною родзинкою.
Але тут все починає ставати трохи складніше. Гра не дуже допомагає вам ознайомитися з її механікою. Вам майже все доведеться розбиратися самостійно, і це може засмучувати. Наприклад, мати справу з іншими голубами або уникати надокучливих поліцейських дронів не так просто, як мало б бути. Ваше поле зору досить обмежене, а це означає, що ви можете не помітити загроз, доки не стане надто пізно. Відсутність чіткого зворотного зв’язку може перетворити те, що має бути химерним викликом, на вправу методом проб і помилок.
Елементи керування пристойні, а маневрування вашим голубом не надто складне, але без чіткого розуміння того, як вирішувати різні ситуації, ви будете спотикатися в грі частіше, ніж хотілося б. Відсутність поглиблених підручників чи чітких інструкцій означає, що навчитися ефективно використовувати свої здібності та розробляти стратегію більше розчаровує, ніж розважає.
Інша проблема – повторення. Основний ігровий процес — літати, прицілюватися й кидати — залишається незмінним, і без нових елементів чи викликів він може здатися трохи одноманітним. Початкова новизна концепції зникає, оскільки цикл гри стає повторюваним, що ускладнює залишатися залученим.
Godfeather може похвалитися візуальним стилем, який доповнює його химерну передумову, але це дещо змішане мішок з точки зору виконання. У грі використовується чарівна мультяшна естетика, яка добре поєднується з неординарним гумором. Міський пейзаж має грайливий, майже перебільшений вигляд, що надає міському середовищу химерного відчуття. Кольори яскраві та живі, що допомагає підкреслити комедійні елементи гри та додає її загальної легкої атмосфери.
Ваш персонаж-голуб створено з гумористичним відтінком, із перебільшеними рисами обличчя та різними безглуздими нарядами, які можна розблокувати в міру прогресу. Ці вбрання візуально вирізняються та додають цікавий рівень персоналізації. Однак анімація для польоту голуба та дій бомбардування відносно проста. Вони виконують роботу, але не виділяються особливо витонченими чи динамічними.
Цільові зони та середовища візуально достатньо чіткі, щоб зрозуміти, куди вам потрібно прицілитися, але іноді вони можуть здаватись повторюваними. Відсутність різноманітності в дизайні міста та повторюваність цільових візуальних ефектів можуть призвести до того, що гра з часом візуально застоїться.
З точки зору продуктивності, The Godfeather плавно працює на Switch. Немає серйозних проблем із падінням частоти кадрів або графічними збоями, що забезпечує стабільний ігровий процес. Однак загальний графічний лак скромний. Незважаючи на те, що стиль гри навмисно спрощений і мультяшний, іноді здається, що є місце для більшої кількості деталей або витонченості, щоб покращити візуальний досвід.
Pros
+ Грайливий мультяшний художній стиль додає грі дивного шарму.
+ Яскраві яскраві кольори підсилюють жартівливий тон і видимість цілей.
+ Плавна робота комутатора забезпечує стабільний ігровий процес.
Cons
– Обмежене поле зору дозволяє легко пропустити загрози та розчаруватися.
– Повторюваний цикл гри з часом стає монотонним.
– Основній анімації та графіці бракує глибини та різноманітності.
– Візуальні елементи можуть відчувати себе застійними з мінімальною різноманітністю середовища.
музыка - 6.5
гісторыя - 6
геймплэй - 7
графічны - 7.5
6.8
The Godfeather пропонує жартівливу та унікальну передумову, де ви граєте за голуба, який скидає «бомби» на цілі згори. Його яскрава мультяшна графіка та грайлива концепція спочатку захоплюють, але ігровий процес страждає від відсутності чітких інструкцій, повторюваних місій та базової анімації.