ОГЛЯ The Crust

Якщо ви коли-небудь мріяли про те, щоб керувати містом на Місяці, The Crust може здатися вашою мрією. Нещодавно я провів деякий час із цим новим містобудівником, і хоча він має кілька цікавих функцій, він не позбавлений недоліків. Ось інформація про те, чи варта ця гра ваших важко зароблених грошей, чи вам варто просто продовжувати мріяти про місячні пригоди.

Почнемо з основ. Crust розпочинається з підручника, який добре знайомить вас із основними елементами — подумайте про налаштування живлення, видобутку ресурсів і забезпечення безперебійної роботи вашої бази. Коли ви почуваєтесь комфортно, гра закидає вас у кампанію, де все стає дещо напруженішим. Вам доручено побудувати базу з нуля, керуючи всім – від сонячних панелей до видобутку. Спочатку це захоплююче спостерігати, як росте та розвивається ваша місячна база.

Але ось де все стає трохи неприємним. Перебіг гри виглядає як повільне повзання. Дослідницькі завдання можуть тривати вічно — іноді понад 200 ігрових днів. Це дуже багато чекання, і це може почати здаватися скоріше тренуванням, ніж викликом. Захоплення від будівництва та розширення часто затьмарюється тим, скільки часу потрібно, щоб побачити будь-який значний прогрес.

Інша річ, яка може влізти вам під шкіру, це те, наскільки жорсткі налаштування виробництва. Після того, як ви налаштували свої видобувні та переробні потужності, зміна того, над чим вони працюють, викликає клопоти. Вам доведеться знести та відновити, що може стати справжньою проблемою, якщо ви зрозумієте, що зробили помилку або хочете змінити налаштування. Це трохи збентежує голову, і здається, що ви втрачаєте можливість для більш гнучкої системи.

Потім є система ручного ремонту. Зі збільшенням вашої бази зростає і список речей, які виходять із ладу: сонячні панелі, майнінгові установки, що завгодно. Звичайно, з часом ви можете знайти спосіб автоматизувати ремонт, але до того часу може здатися, що ви постійно бігаєте, ремонтуючи щось. Це повинно бути викликом, але часто здається просто напруженою роботою.

З іншого боку, у грі є кілька серйозних моментів. Захід місяця — це ковток свіжого повітря, і гра працює гладко, без серйозних помилок. Дослідницька система з її здатністю ставити завдання в чергу допомагає підтримувати роботу в пристойному темпі, навіть якщо прогрес усе ще виглядає повільним.

Можливо, Crust варто спробувати, якщо ви в захваті від ідеї керувати місячним містом. Однак, враховуючи його особливості та ймовірність зростання цін у міру розвитку гри, ви можете зачекати розпродажу чи подальших оновлень, перш ніж занурюватися.

З самого початку The Crust занурює вас у гострі відчуття від будівництва міста на Місяці. Посібник є гідним початком, він дає вам основи керування живленням, налаштування операцій видобутку та обробки ресурсів. Це просто і допомагає вам зрозуміти основні механізми гри. Але не очікуйте, що він охопить усе — деякі складніші деталі, як-от дослідницькі та виробничі налаштування, залишаються для вас, щоб з’ясувати, поки ви йдете.

Коли ви починаєте кампанію, ви починаєте з «голих кісток». Вам потрібно буде підключити сонячні батареї до Інтернету, щоб не вмикалося світло, а налаштування видобутку корисних копалин має вирішальне значення для збору необхідних вам ресурсів. Дуже приємно бачити, як ваша база оживає, особливо коли ви розширюєте свої можливості та починаєте досліджувати поверхню Місяця за допомогою марсоходів. Відчуття прогресу під час розбудови інфраструктури є однією з головних переваг гри.

Однак хвилювання від розширення може бути затьмарене повільним прогресом гри. Для виконання дослідницьких завдань потрібно багато часу — іноді понад 200 ігрових днів. Це може бути непростим завданням, особливо коли ви прагнете розблокувати нові технології чи ще більше розширити свою базу. Очікування може перетворитися з виклику на невелику тягу, сповільнюючи відчуття досягнення, яке ви отримуєте від просування.

Іншим елементом ігрового процесу, який може викликати розчарування, є негнучкість виробничої системи. Після того, як ви налаштуєте свої видобувні та переробні підприємства, змінити те, над чим вони працюють, непросто. Ви не можете просто змінити налаштування на льоту. Натомість вам доведеться знести та відновити частини вашої бази, щоб внести зміни. Це може бути справжньою проблемою, якщо ви на півдорозі зрозумієте, що все налаштували неправильно або хочете змінити фокус виробництва.

Система ручного ремонту — ще одна функція, яка ускладнює гру. З ростом вашої бази зростає і список речей, які ламаються. Сонячні батареї, шахтні установки та інші важливі компоненти можуть вийти з ладу та вимагати ручного ремонту. Хоча є спосіб автоматизувати цей процес шляхом дослідження пізніше в грі, мати справу з постійними поломками може бути виснажливим. Це має на меті додати рівень виклику, але часто це більше нагадує зайнятість, відриваючи вас від більш приємних аспектів будівництва та розширення.

З іншого боку, у грі є кілька гарних елементів. Система дослідження, наприклад, дозволяє розміщувати завдання в черзі, щоб, щойно одне буде виконано, починалося наступне. Це допомагає продовжувати рух, навіть якщо прогрес усе ще повільний. Захід Місяця є унікальним поворотом, і спостерігати, як ваша база розвивається на тлі суворого місячного ландшафту, може бути дуже корисно.

Візуальні елементи створення бази – це дещо складніше. Споруди, які ви будуєте, від сонячних панелей до шахтних установок, мають чистий, футуристичний вигляд, який відповідає заходу місяця. Дизайн функціональний і технічний, що добре підходить для теми наукової фантастики. Однак деталі на деяких з цих структур можуть здатися дещо недостатніми, особливо в порівнянні з більш відполірованим місячним фоном. Схоже, що сама основа не зовсім відповідає величі поверхні Місяця.

Анімація в грі функціональна, але її можна було б трохи доопрацювати. Ваші марсоходи та дрони рухаються плавно, але в їхніх діях є певна жорсткість, яка може порушити занурення. Наприклад, те, як працюють ваші майнінгові установки, і анімація ресурсів, що видобуваються, через деякий час здаються трохи механічними та повторюваними. Також бракує динамічних змін навколишнього середовища, які могли б додати додатковий рівень глибини візуальному досвіду.

Одне, що виділяється, – це світлові ефекти. Те, як гра обробляє світло і тінь, особливо під час місячних денних і нічних циклів, додає приємний відтінок реалізму. Сонячні батареї блищать під різким сонячним світлом, а контраст між освітленими ділянками та темними тінями справді посилює відчуття перебування на безлюдному місяці. Перехід між днем ​​і ніччю плавний, а навколишнє освітлення гри допомагає створити настрій і атмосферу.

З іншого боку, інтерфейс користувача та деякі текстові елементи можуть здатися трохи сірими та утилітарними. Вони виконують свою роботу, але їм не вистачає особливостей, які могли б зробити інтерфейс гри привабливішим. Меню та елементи керування зрозумілі, але можна було б трохи покращити візуальний вигляд, щоб зробити їх більш інтегрованими в загальну тему.

Звукові ефекти для різних дій у грі загалом хороші. Коли ви будуєте або модернізуєте структури, звуки задовільні та чіткі, даючи вам чіткий відгук про те, що щось завершено або триває. Особливо помітні шуми від видобутку корисних копалин. Вони мають ритмічну якість, яка відповідає темпу гри, що робить ці завдання більш захоплюючими. Однак з часом повторення цих звуків може стати помітним. Хоча початковий ефект захоплює, постійна петля схожих звуків може почати дещо слабшати, коли ви витрачаєте більше годин на керування місячною базою.

Що стосується музики, у The Crust є тонкий, атмосферний саундтрек, який добре відповідає темі гри. Музика має простір, ембієнт з великою кількістю електронних елементів, які допомагають створити відчуття ізоляції та подиву. Це не саундтрек, який буде домінувати у вашій увазі, а той, який тонко покращує настрій. Композиції заспокійливі та відображають, що відповідає споглядальному характеру управління місячною базою. Однак іноді музика може здаватися занадто приглушеною. Він забезпечує гарний фон, але не завжди виділяється або додає особливого захоплення ігровому процесу.

Однією з областей, де The Crust може покращитися, є різноманітність і динамізм його звуку. Хоча навколишні звуки та музика створюють приємну атмосферу, трохи більше різноманітності звукових ефектів і музичних тем може зробити аудіо в грі більш насиченим і привабливим. Саундтрек приємний, але не завжди розвивається відповідно до зростаючої складності вашої бази чи викликів, з якими ви стикаєтесь, що могло б додати ще один рівень занурення.

Pros

+ Місячна обстановка є візуально вражаючою та унікальною.

+ Навколишні звуки ефективно передають відчуття ізоляції та простору.

+ Плавні та чіткі звукові ефекти забезпечують задовільний відгук.

+ Атмосферна музика підвищує споглядальний настрій гри.

+ Ефекти освітлення вражають і додають реалістичності.

+ Автоматизовані черги досліджень допомагають підтримувати стабільний темп.

+ Інтерфейс функціональний і простий у навігації.

Cons

– Прогресування здається повільним і може бути виснажливим.

– Налагодженню виробництва бракує гнучкості, що вимагає дорогих перебудов.

– Ручний ремонт стає повторюваним і громіздким.

– Звукові ефекти можуть повторюватися з часом.

– Музика приглушена і не завжди відповідає азарту гри.

– Деяким візуальним елементам бракує деталей і лаку.

– Обмежена різноманітність аудіо може зробити враження рівним.

музыка - 7.5
гісторыя - 7
геймплэй - 8
графічны - 7

7.4

Crust — це свіжий погляд на містобудівництво з його прохолодною місячною обстановкою та захоплюючою атмосферою. Гра чудово справляється зі створенням примхливої, футуристичної атмосфери завдяки своїм зображенням і звукам. Однак повільний темп і повторювані завдання можуть спричинити відчуття, що це трохи важко. Якщо ви в захваті від управління місячною базою і можете впоратися з деякими з цих примх, можливо, варто перевірити це.

Crash Bandicoot 5 було скасовано після трьох років розробки.

ОГЛЯ Schim