ОГЛЯД Sofiya and the Ancient Clan

Сьогодні ми відвідали огляд іншої 2D-ігри та пригоди під назвою «такий-то». У цій грі ви граєте роль «такого-то». Вас чекають пригоди, які ми продовжимо переглядати. Отже, ви вагаєтесь купити цю гру та не можете вирішити? Прочитайте цей огляд і прийміть остаточне рішення, тому що в цьому огляді ми хочемо детально вказати на всі частини цієї гри та з’ясувати, чи варто її випробувати чи ні.
Зазвичай у двовимірних іграх наш персонаж вирушає в пригоду, у нас є прості історії, хоча цього не можна сказати про всі, але гра, яка сьогодні перед нами, і ми повинні особливо подякувати видавцям, тому що цифрові коди цього надали нам гру, щоб ми могли поділитися нашим досвідом цієї гри для вас
Історія гри досить проста, і вона розповідає про дівчину, яка хворіє, і вирушає в пригоду, щоб знайти власне лікування, і в цій пригоді вона стикається з різними ворожими істотами.
Так, це правда, що історія може бути коротко викладена в цій людині, і, як ми вже згадували, у цій двовимірній пригодницькій грі ми маємо ті самі дуже прості історії, які можуть бути лише приводом для початку гри.

Але коли гра починається, історія розвивається по-іншому. З першої миті, коли ви входите в гру, ви можете бачити, як вороги ходять у двох вимірах у навколишньому середовищі, а також вас і ваше життя, якщо ви вдарите їх. Ви можете побачити це життя у верхній і лівій частині екрана, і з кожним зіткненням ваше життя буде трохи зменшуватися, поки ви не програєте гру повністю під водою
Наразі нічого особливого та унікального в грі не видно, і ми зіткнулися з іншою двовимірною назвою та пригодою, яка прийшла до мене з повторюваним стилем, стилем, у якому навіть творчість не використовується, я маю на увазі під творчістю, У рухах і анімації ворога чи навіть головного героя нічого особливого не упущено, наприклад, коли ви стикаєтеся з ворогом, вони ходять так само, як завжди, і не атакують вас, це багато для гри нового покоління. Можливо, нам потрібна анімація, яка принаймні задовольняє нас з точки зору реалістичності гри
Але ми не тільки не бачимо спеціальної анімації, ми також не бачимо різноманітних ворогів, оскільки вони відрізняються від інших лише зовнішнім виглядом, їхнім механізмом руху та обличчям до вас абсолютно однаково, і ми бачимо ворогів, які в середовищі або в Тепер, йдучи зі столиці рівномірно, замість того, щоб стояти, ми втратимо частину нашого життя, якщо натрапимо на вас.
Говорячи про анімацію, ми повинні говорити про анімацію головного героя.В Nebazi немає спеціальних анімацій про персонажа, є лише той факт, що він неодноразово моргає та рухається в цьому середовищі, або що він може використовувати стріляти в вороги з його магічною силою та рухами в грі обмежені цими рухами та стрибають на різні об’єкти, проходять повз них і намагаються не вдарити ворогів. Усі основні механізми гри в цих кількох словах підсумовують
Графіка гри не може запропонувати нічого особливого, і ми стикаємося з тією ж відомою піксельною графікою двовимірних ігор, яку ми бачимо в більшості ігор, які цінуються в цьому стилі.Все інше, що привернуло мою увагу, це дизайн Існують різні сцени, а також художні малюнки, які показуються вам, наприклад, Кетрін посеред сцен. Звичайно, я повинен зазначити, що більшість із цих дизайнів дуже сексуальні та зображують головного героя в дуже провокаційний спосіб.
Від форми битв до битв із босами, їхній дизайн чудово зроблений, особливо фонові зображення, які ми бачимо з різних замків і неба, дуже красиві, вони створюють гарну атмосферу грі, але цього недостатньо щоб зберегти загальну частину гри. Нам потрібен більш різноманітний геймплей, через деякий час ця гра стає дуже повторюваною, тому ви хочете продовжувати грати, що може бути одним із факторів, що псують гру.
У моїй мрії, якщо ми хочемо поговорити кілька слів про цю гру та поділитися з вами моїм підсумковим підсумком цієї гри, якщо ви не встигли прочитати огляд повністю, прийміть власне рішення, прочитавши це, і, нарешті, я Маю сказати, що ця гра змогла досягти успіху, якого хотіла від вас, а також завдяки своїм провокаційним і сексуальним дизайнам вона також не змогла залучити свою особливу аудиторію, оскільки геймплей і різноманітність ворогів дуже невеликі, і ми ми не є свідками, і єдине, що я можу вказати, що може надихнути, це дизайн сцен і дизайн.

Pros

+ Дуже хороші сценічні конструкції

+ Красиві художні дизайни

Cons

– Геймплей дуже повторюється

– У пересуванні ворогів дуже мало різноманітності

– Штучний інтелект супротивника дуже слабкий

– Історія гри занадто проста

музыка - 5
гісторыя - 4.5
геймплэй - 4
графічны - 5.5

4.8

Гарне художнє оформлення етапів не могло врятувати ігровий процес цієї гри, і завжди через короткий проміжок часу ми маємо невимовне повторення, яке завжди заважає грі, а також повторювані частини та рухи ворогів, які є все, що Повторюю, вони завжди присутні в цій грі, їх інтенсивність ніколи не зменшується

ОГЛЯД Vampire The Masquerade

ОГЛЯД MARAUDERS