Огляд Far Cry 6

Як не дивно, але рівні складності Far Cry 6 навмисно чи ненавмисно підкреслюють проблему. Вибираючи між режимом дії та режимом історії, ви практично вирішуєте, чи бажаєте ви невимушеного або легкого досвіду. Таким чином, вибравши сюжетний режим, геймер практично бачить деякі перешкоди перед собою. Тому що Денні Рохас (головний герой Far Cry 6, який може бути як чоловіком, так і жінкою) в даному випадку здається настільки стійким, що гравець може перейти до основних етапів, не підвищуючи постійно свій рівень в часі, і має значні шанси доставити їх. . У той час як режим дії на практиці іноді дає мало шансів гравцеві через здібності гравця і лише на основі його низького рівня.
Тож схоже, що якщо ви обираєте сюжетний режим, то майже обходите логіку бойової системи гри, у чомусь у вас більше шансів не нудьгувати в Far Cry 6. Оскільки вам більше не потрібно мати справу з контрольними точками, переповнені бази та інші повторювані завдання, такі як отримання інформації з комп’ютерів або знищення зенітної установки. Коли геймер грає на підетапі під тиском «намагається піднятися на рівень, щоб випробувати основні етапи історії», він, природно, буде більш суворо дивитися на свій дизайн. Залишається побачити, наскільки подібне мислення, створене для гравця, зменшує його занурення в ігровий світ і постійно «будучи відеогрою» занурює продукт у мої та ваші очі.


Але, на жаль, щоразу ціною досягнення кожного з них є досвід кроків, які не були креативними у своєму розвитку. Повірте, якби Ubisoft перетворила багато повторюваних завдань, покладених на аудиторію, на абсолютно необов’язкові дії, які могли б служити іншим цілям, наприклад, придбання певної зброї, результат був би набагато кращим, ніж сьогодні. Сьогоднішня аудиторія часто чує про грошову вартість ігор за тривалістю представленого в них досвіду. Але Far Cry 6 знову нагадує нам, що кількість годин, які ми витрачаємо на ігри, не так важлива, як загальна якість досвіду.
Хоча Far Cry 6 не настільки захоплююча, як постійна атака на два великі кораблі або захист уразливого пристрою, готового вибухнути, ігровий процес залишається постійно захоплюючим. Ubisoft докладає всіх зусиль, щоб надати різноманітну зброю та персоналізувати її. Геймер може постійно прагнути придбати найкращу зброю і перетворити її на бойову, збираючи необхідні ресурси. Отже, крок за кроком порох формується більше йому до душі, і навіть якщо дії повторюються, знаходьте різні способи знищення ворогів.
Наскільки ви дбаєте про секретність? Шукаєте гучних вибухів? Скільки часу ви витрачаєте на те, щоб мати чудовий лук, щоб стріляти у ворогів? Система збору та персоналізації зброї в Far Cry 6 привертає увагу до відповідей гравця на ці питання. В результаті команда розробників створила великий майданчик для різноманітної зброї.
Світ Far Cry 6 величезний і прекрасний. Звичайно, в цьому продукті Ubisoft ви часто бачите NPC з однаковими обличчям і тілом. Але на консолі 9-го покоління завдяки зменшенню збоїв і покращеній ігровій графікі в порівнянні з попереднім Far Cry ми бачимо дійсно хороші зображення; Коли ми бачимо зграю птахів, що летять у небі, або коли ми пливемо, щоб обійти острів. Якість текстур і освітлення, особливо під час завантаження HD Texture Pack, виглядає дуже добре і робить перегляд у середовищі привабливим.
Успіх Far Cry 6 у створенні космосу, природно, дає авторам хорошу можливість розповісти історію. Але ступінь, до якої Ubisoft змогла використовувати цю платформу для переконливого оповідання, все ще пов’язана з тим самим основним досвідом. Насправді, хоча більшість акторів озвучування, а особливо Джанкарло Еспозіто, зробили чудову роботу, і слабкість катаклізмів у зображенні деяких виразів обличчя здається пробачною, надмірна фрагментація історії не дозволяє йому стати блискучим оповідачем. .

Far Cry 3, який Ubisoft ще не повторив свій художній успіх в жодному з основних епізодів серіалу, тримав глядачів щомиті залученими до історії, позитивних героїв і божевільних негативних персонажів. Але у творі, який підкреслює високе і велике, історія розповідається фрагментарно. Через дві години після того, як ви побачите загалом двох персонажів, зосереджених на кішках, спостерігаючи, як він раптово помирає під час чергового катаклізму, ви не матимете значного емоційного впливу; Незалежно від того, наскільки добре ці три епізоди виграли від режисури та виконання.
Не можна заперечувати, що дуже делікатні та складні історії, як-от історія людей, що борються за революцію, в цих роботах Ubisoft є лише приводом для гравця використовувати різну зброю та транспортні засоби. У результаті, на жаль, від цього багато чого чекати не доводиться. Той, хто цікавиться ігровим процесом, звуком і графікою Far Cry 6, швидше за все, ніколи не буде розчарований історією. Тому що не можна заперечувати, що ця історія часом може бути захоплюючою та цікавою. Але тут ми маємо справу не з незвичайною і менш помітною історією, через яку просто хочеться отримати 10 годин нового ігрового досвіду Ubisoft.
У цьому заголовку ви керуєте персонажем на ім’я Дані.

Своє дитинство він провів без батьків і з друзями в нетрях Есперанси. Зараз він намагається втекти від Ярі і шукати притулку в Сполучених Штатах, але став свідком смерті своїх друзів дитинства. А після зустрічі з Кларою, лідером ліберальної групи Лібертад, він змінив свою думку і приєднався до народного руху проти диктаторського уряду Ярі.
Серія Far Cry відома тим, що в ній є такі незабутні та популярні антагоністи, як Ваас Чорногорія та Джозеф Сід, і Far Cry 6 не є винятком. Фашистський уряд Яри очолює Антон Кастільо, якого грає популярний актор серіалу «Вибух усього» з Джанкарло Еспозіто.
Кастілья змогла зайняти лідерство в Ярі, пообіцявши відкрити ліки від раку та покращити економічне становище країни. Але після приходу до влади він найняв своїх опонентів і навіть простих і нейтральних людей як «іноземців» для роботи в центрах виробництва ліків від раку в середовищі, повному токсичних і канцерогенних газів, і всі, хто рішеннями Антона і його режиму демонструють найменшу опозицію, будуть. негайно засуджений до страти.
Одним із факторів, що робить негативних героїв серіалу Far Cry більш привабливими, є розмова між головним героєм і антагоністом у цих назвах. На жаль, незважаючи на присутність Джанкарло Еспозіто та його бездоганну гру, через відсутність зв’язку з Денні (головний герой), потенціал Антона використовується не повністю і його роль негативного персонажа в грі, особливо в порівнянні з таким персонажем, як Село Чорногорія. Це було нижче, ніж очікувалося.
Ще одна проблема, яку можна побачити не тільки в історії Far Cry 6, але й у останніх іграх Ubisoft, — це те, як вони проявляються; У цій грі очікується глибокий зв’язок з головним героєм гри під час її 20-хвилинного вступу, і спостереження за смертю його друзів (тих, хто менше ніж через кілька хвилин після його першої появи в грі) змусить вас відчути сумний і засмучений. Будьте провокаційними. На жаль, ця тенденція повторюється в більшості арк Far Cry 6. Денні зустрічає різних людей у ​​кожному регіоні країни; Люди, для яких немає особливих причин для емоційної прихильності. Ці люди відправлять вас на роботу, яка не має нічого спільного з їх минулим або стосунками з ними. Зрештою, після виконання всіх місій в одній області, ви прямуєте в іншу частину яру, і більшість людей, яких ви зустрічали, покидають сюжетну лінію.
Нарешті, що стосується світу Far Cry 6, я повинен сказати, що дизайн Yara Island, як і інших останніх робіт Ubisoft, надзвичайно привабливий і красивий. Природа цього острова нагадує мені красиві зелені квартали Shadow of Tomb Raider, а також ліси та прибережні райони Assassin’s Creed Origins. Yara занурює вас у своє природне та прекрасне середовище із системою постійної зміни клімату, реалістичним освітленням та густими лісами.
Геймплей у Far Cry завжди був однією з сильних сторін цієї франшизи, і Far Cry 6 не є винятком. Як ми вже говорили раніше, хоча ця гра використовує нові ідеї в ігровому процесі, але загалом, як тільки гра почнеться, ви зрозумієте, що суть і основна спрямованість цієї гри залишилися незмінними в порівнянні з іншими роботами цієї серії..
Фактично, Ubisoft скористалася найбезпечнішим способом створення Far Cry 6, зосередившись на вдосконаленні та виділенні частин гри, які витримали випробування часом. Це не обов’язково помилка, але враховуючи, що Ubisoft не змінює свій курс у розробці ігор Far Cry вчетверте, це може стати джерелом розчарування та розчарування для шанувальників серії.

Far Cry 6, як і інші роботи Ubisoft, дає вам чудову карту, повну різних місій і контрольних списків. Захоплення аванпостів у франшизі Far Cry було популярним і розважальним заняттям для багатьох, включаючи мене, і Ubisoft вирішила більше зосередитися на них. Тепер, окрім військових баз (відомих як база FND у шостій версії цієї серії), у гру також додані блокпости FND (які блокують ваші транспортні засоби на дорозі) та бази протиповітряної оборони (аеродром). . Far Cry 6, як і його попередня назва, включає три категорії місій.
Усі назви серіалу Far Cry відомі радістю, яку вони приносять своїй аудиторії, створюючи хаос. Основні місії Far Cry 6, які складають історію гри, повністю віддані витокам цієї франшизи і не мають проблем у цьому плані. Але якщо ви шукаєте роботу, яка, окрім того, що дотримуєтесь елемента, який перетворив Far Cry у Far Cry, також робить великі кроки до змін, інновацій та розвитку, я повинен сказати, що ця гра може вас не задовольнити.
Пам’ятаєте місію Kick The Hornet’s Nest у Far Cry 3? У Far Cry 6 той же крок повторюється у вигляді палаючих тютюнових полів. Як щодо етапів, на яких головний герой був обдурений? Ці місії також переробляються в Far Cry 6.
На жаль, ця гра не знає нічого, крім повторення популярних кроків попередніх ігор, і, як я згадував у вступі

Тут я повинен сказати, що оскільки у мене було не так багато часу для виконання значної кількості побічних місій, елементи, які я згадую в цьому розділі, засновані на обмеженому досвіді, який я мав до цього часу від цих кроків. Якщо в майбутньому я буду іншим, обов’язково оновлю огляд.

музыка - 8.5
гісторыя - 8
геймплэй - 9
графічны - 8

8.4

Окрім різноманітності зброї та численних можливостей для її персоналізації, сильні сторони Far Cry 6 є розсіяними. Catsins, багато з яких, ймовірно, самі по собі, часто здаються неефективними, якщо грати протягом тривалого періоду часу. Так як геймер давно зробив багато подібних речей, щоб підняти рівень персонажа

Випробуйте безкоштовний пакет розширень Second Assault для Battlefield 4

Нові образи Darksiders, ймовірно, пов’язані з продовженням цієї серії ігор