Огляд Resident Evil Village

Серія Resident Evil зазнала багатьох змін з моменту свого першого випуску і познайомила нас зі своїм світом зомбі, від вулиць Єнота -Сіті до села в Африці, до його власних пригод. На додаток до всіх основних та підверсій та онлайн-ігор, про які краще взагалі не говорити, основні та пронумеровані версії цієї гри досягли Resident Evil Village або Resident Evil 8 на найновішій станції. Гра є продовженням сьомої версії, і ми повинні побачити, наскільки успішним був Capcom у наданні хорошого досвіду Resident Evil у цій версії. Тож спочатку перегляньте відеоогляд гри, щоб пізніше ми могли більше розповісти про це:

Історія Resident Evil Village починається після подій попередньої версії. Зараз Ітан Вінтерс живе начебто мирним життям з Мією, його дружиною та донькою. Але цей мир не дуже тривалий, і, як ми багато разів бачили в трейлерах, однієї ночі з викраденням дочки Ітона все руйнується тим, хто цього не очікує. Цей інцидент відкриває Ітон до села, де смерть і нещастя можна побачити з першої ж зустрічі. Вся історія гри проста, і, поблукавши деякий час по селу та переживши деякі події, ми з’ясовуємо, що Ітан повинен спочатку піти до чотирьох персонажів з чотирьох різних сімей, щоб дістатися до дочки, і нарешті познайомитися з матір’ю Міранди, хто на вершині піраміди антагоніста. Це гра.
Події Resident Evil Village відбуваються через три роки після сьомої версії. Ітан з дружиною Мією та донькою Роуз зараз живуть у будинку в невідомому районі Європи і далеко від будь -яких інцидентів. Незважаючи на те, що минуло кілька років після подій у Бейкер -Мансі, Міа та Ітан досі пам’ятають про ці зловісні події з ними. Після народження їхньої дочки Роузи вони сподівалися раз і назавжди пережити події минулого і жити добре і щасливо разом, але оскільки добре і солодке життя, або, на щастя, назавжди у світі Resident Evil недосяжна мрія, з цією сім’єю знову трапиться погане. Поки Міа та Ітан розмовляють і вечеряють, Кріс Редфілд з групою підлеглих солдатів раптово вривається до їхнього будинку і стріляє в Мію, вбиваючи її. Після цього випадку Кріс наказав своїм солдатам випустити Ітана та Роуз.
Перша особливість історії гри та її подій – це загадковість. Ми вже бачили цей стиль розповіді в деяких подібних творах жахів виживання, таких як «Зло всередині». Коли глядачі просуваються по історії гри, вони стикаються з надзвичайними сюжетними поворотами, і, отримуючи відповіді на деякі свої відповіді, у їх свідомості виникає все більше питань.
У Capcom також є ряд чудових поворотів історії в грі, які значно додають привабливості розповіді, і саме там, де ви найменше цього очікуєте, відбуваються речі, які можуть відповісти на багато ваших запитань. Зрештою, все зводиться до вражаючого, якісного оздоблення, яке є в кінцевому рахунку цінним для цієї версії та основою для наступної версії або навіть можливих версій. Але незважаючи на всі ці хороші риси, проблема в грі дуже поверхнева і проста, і це не що інше, як характеристика деяких негативних персонажів гри, особливо родини Дмитреськ (це ім’я вимовляється в грі персонажем за іронією долі У них було багато реклами на плечах гри, і ці очікування від цієї леді та її дочок значно зросли.

Що я маю на увазі під поверхневою характеристикою? Розумієте, коли ми говоримо про Resident Evil, ми не можемо забути це блискуче минуле гри в будь -якому аспекті, і однією з частин, в якій серіал завжди мав особливий блиск, було вступне повідомлення та спосіб використання антагоністів. Від знаменитого немезида Resident Evil 3 до Вескера та містера X та багатьох інших, вони або записані у нашій свідомості з їхньою роллю в історії та складністю надзвичайної особистості, або з їхньою сильною присутністю в процесі гри та з’ясування незабутні зустрічі. Але тепер повернемося до Resident Evil Village; У цій версії, чесно кажучи, хоча власна характеристика Ітана Вінтерса добре зроблена, і цей персонаж може відкрити місце в серці глядачів, але деякі особливо негативні персонажі просто здаються привабливими, сильними та небезпечними, а гра, як Він не повинен бути в змозі використати їх потенціал або перетворити протистояння з ними на досвід, який не здається поверхневим і незабутнім.
Тим часом, однак, був один дратівливий момент, і це були послідовності, в яких ми зіткнулися з головними антагоністами гри. Ці сцени зустрічі та розмови з антагоністами – від леді Димітреску до Гейзенберга та матері Міранди – дуже клішовані та ірраціональні, і, треба сказати, погано оформлені. Як завжди, ми бачимо сцени, в яких антагоніст, про якого йдеться, незважаючи на визнання сили та небезпеки головного героя, безглуздо кидає його або придумує дурні змови, щоб вбити його. Серйозність і чорнота історії та теми гри, на жаль, втратили частину своєї цінності через ці послідовності. На жаль, через те, що важливі події не зіпсовані, мені шкода згадувати більш детальну інформацію, але якщо ви самі переживете гру, ви це добре зрозумієте.
Але в цілому сюжет Resident Evil Village був надзвичайно вражаючим і задовільним.

. Від захоплюючої історії, яка сповнена дивовижних таємниць і загадок, до захоплюючої характеристики персонажів, які доповнюють один одного, які чудово підходять до розповіді. Єдиний мінус історії, який, мабуть, є невеликим недоліком, – це той, про який я згадував раніше. Послідовності зустрічей та взаємодії з антагоністами могли бути спроектовані набагато логічніше та принциповіше, оскільки професії антагоністів своїми діями майже не узгоджуються між собою. Повторюю, що ви можете трохи заплутатися, прочитавши це, але якщо ви самі відчуєте гру, ви зрозумієте, що я маю на увазі.
Але, незважаючи на це, Resident Evil Village має дуже хороший ігровий процес в цілому і, що найголовніше, дуже хороший ігровий баланс. Цей баланс видно, з одного боку, у дотриманні корінням колекції села та водночас у його сучасності, а з іншого боку, усі аспекти ігрового процесу, від частин дії до розділів головоломки та навігації, однаково важливі. Наприклад, одна з найкращих особливостей цієї версії-це заохочення і навіть вимога від гравця орієнтуватися в середовищі, а у нас є дійсно добре зроблені частини гри, в яких для досягнення мети вам потрібно шукати середовища так само, як класичні версії та знайдіть потрібні предмети. Нарешті, подолайте провідну перешкоду.

Хоча ігри -головоломки не такі чудові, і у вас не виникло особливих проблем з їх вирішенням, але як тільки творці оцінили аспект гри -головоломки та розглянули для неї різні головоломки, вона цінна і дуже допомагає завершити ігровий процес. Це дотримання принципів та підписів Resident Evil можна побачити навіть у екшн -іграх; Вороги в цій версії набагато різноманітніші, ніж Resident Evil 7, і кожен ворог, від ліканів до зомбі та літаючих істот, вимагає власного стилю бою. Але боротьба – це не завжди єдиний спосіб, і, як і старі версії, втеча часто може бути дуже ідеальним варіантом; Тим більше, що гра не надто щедра у видачі боєприпасів, і дуже добре дає відчуття зусиль, щоб вижити таким чином, а також завдяки конструкції предмета, який змушує вас виготовляти кожен предмет до того, як це буде потрібно. , враховуючи ресурси, про які ви думаєте, і ці аспекти ще більш виражені на вищих ступенях складності.

До речі, не забудьмо згадати такі функції, як система управління запасами, натхненна четвертою версією, і особливо ігровий магазин, який сам по собі є подвійним стимулом піти далі в середовищі, щоб знайти цінні ресурси та перетворити їх на гроші, щоб купувати предметів. Закінчивши Village, ви також можете перейти до режиму Mercenary, який, незважаючи на всеохоплюючу чарівність, пропонує дуже короткий та обмежений досвід, і нам, ймовірно, доведеться чекати, поки з часом буде додано більше середовищ.
Перша велика відмінність між ігровим процесом та попередньою версією – це значне збільшення швидкості Ітана. У Evil 7 Ітан не міг спринтувати або бігати, і зазвичай мав повільну швидкість, і багато ворогів гри були набагато швидшими за нього. Крім того, швидкість Етена в сьомому варіанті була значно знижена при прицілюванні, і втекти під час прицілювання було практично неможливо. Але в селі ці речі повністю змінилися. Ітан не тільки рухався набагато швидше, але й тепер має здатність бігати, а найголовніше, що при цілюванні його швидкість більше не значно сповільнюється. Ці зміни в швидкості та спритності Ітана пояснюються тим, що Resident Evil Village-це дуже насичена дія. У десятки разів більше дій, швидше та зайнятіше, ніж сьома версія. Для кращого порівняння, врахуйте, що кількість ворогів, яких ви повинні перемогти за перші дві години села, більше, ніж усіх ворогів у сьомій версії! І цей випадок, про який я згадував, був без перебільшення!Точніше, у старих версіях особливий страх переважав цю колекцію; Страх опинитися у світі зомбі та темних вулицях міста Єнот або вузьких коридорах різних будівель, що іноді посилюється присутністю ворогів, таких як Немезіда. Коли Resident Evil 7 був випущений, Capcom зобразив порівняно інший вид страху, цього разу на основі правильного використання стрибунів або зосередження на демонстрації насильства та протистоянні гравців з дикими істотами у стилі фільмів Slasher. Але проблема Resident Evil 8 полягає в тому, що на практиці, за винятком кількох обмежених епізодів, які за іронією долі вважаються одним з найкращих моментів, як, наприклад, ляльковий спектакль, гра дуже схильна лякати і лякати глядачів. проте не закінчується, наприклад, проявом насильства, яке не тільки не допомагає почуттю страху, яке іноді навіть здається розпущеним, або призводить до серії переслідувань, які навіть не такі напружені.
Звичайно, це почуття якось навмисне і взяте з рішення самих творців; Оскільки кілька днів тому було оголошено, що багато гравців скаржаться на рівень страху перед Resident Evil 7, і з цієї причини ми спостерігаємо більш м’який страх у Resident Evil 8. Подія, яка, якщо ви запитаєте мене, не має дуже хороших результатів у цьому аспекті гри, і, окрім дебатів про те, чи страшно це чи ні, Resident Evil Village насправді не визначився із відчуттям страху, і багато разів, хоча гра має свій потенціал, він сам потрапляє у своєрідний страх залякати аудиторію і не може досягти певної ідентичності в цьому плані.

З точки зору атмосфери та атмосфери, Макан, мабуть, найкраща версія серії від часів Resident Evil 4 до наших днів, і в цьому плані вона дуже схожа на справжнє Resident Evil.
Але давайте перейдемо до відповіді на питання, чи стане гра більш насиченою діями, чи збільшується кількість ворогів і прискорюються бої-це негативні моменти? Відповідь – ні. Так, логічно, що суть франшизи Resident Evil – це чистий заголовок Survival Horror, в якому аудиторія не відчуває себе в безпеці ніде, крім Safe Rooms, але суть у тому, що реалізація цього рішення була дуже логічною та розумною. ідеально обумовлена ​​Вся гра послідовна. Так -так, мені це здається лайкою, і мені теж не подобається BT. Тому що немає звісток про повільну та повільну боротьбу сьомої версії, ані про вузьку та невпевнену структуру етапів. Додавання бігу самостійно усунуло багато тривог і невпевненості.
Одним словом, більш насичена діями гра та швидші та швидші поєдинки, в свою чергу, не є негативним моментом, але проблема в тому, що творці взагалі дистанціювалися від елементів жахів і навмисно уникали лякати гру. Насправді, я критикую те, що незалежно від ритму та форми поєдинків, було ще багато ситуацій та моментів, які творці могли використати, щоб передати аудиторії чисте почуття страху та побоювання, що, на жаль, трапилося у 90% випадків. гру. він не дає. Ви запитаєте, до якої частини належать ці десять відсотків? У відповідь я повинен сказати, що в середині гри, на одному з етапів, гра забирає всю зброю та спорядження глядачів і розміщує їх у будинках в’язниць, а глядачі та Ітан повинні врятуватися, вирішуючи різні головоломки . Цей етап і ця частина точно такі ж, як етап з днем ​​народження сьомої версії. Якщо ви грали сьому версію, ви добре пам’ятаєте, що як через одну з касет, так і під час протистояння з Лукасом, Ітан був ув’язнений у беззбройному будинку і мусив розгадувати різні загадки, щоб врятувати своє життя. У Resident Evil Village є подібний етап, за винятком того, що цього разу він набагато страшніший і страшніший, і в останній частині цієї частини гра набуває форми, схожої на Outlast, і Ітана постійно переслідує один з найпотворніших і найбільш плідних монстрів в історії. Resident Evil і навіть історія відеоігор переслідуються, і йому доводиться рятуватися, встаючи в шафі або під ліжком. Ця частина гри, хоча і не дуже довга, була надзвичайно тривожною і жахливою і повністю передала глядачам відчуття невпевненості та страху. Існування цього етапу показало, що якщо будівельники захочуть, вони можуть зробити Resident Evil Village надзвичайно страшним і жахливим титулом, але з причин, про які я згадував раніше, вони відмовились це зробити.

музыка - 7
гісторыя - 8
геймплэй - 8.5
графічны - 8.5

8

Доўгі час, мабыць, сучасная камбінацыя resident Evil здавалася больш парадоксам і зламанай формулай. Але першыя іскры адмовы ад гэтай прэтэнзіі прыйшлі з Resident Evil 7, і цяпер Resident Evil Village - гэта праца, якая даказвае, што можна мець сучасны і сучасны вопыт гэтай калекцыі, у той жа час з яе асаблівымі подпісамі і асаблівасцямі, якія маюць зрабіў яго такім папулярным. Будзьце паслядоўнымі. Апошняя версія Resident Evil, хоць і не здолела знайсці дакладную ідэнтычнасць для свайго жанру жахаў, і некаторыя яго адмоўныя персанажы не блішчаць так моцна, як рэклама ў іх была, але з аднаго боку мы бачым добрую гісторыю і многае іншае што важна, геймплэй настолькі каштоўны, што Бар гуляў у Village і яму спадабалася. Выдатны баланс у гульні паміж займальным дзеяннем і больш спакойнымі хвілінамі, прысвечанымі разгадванню галаваломак або нават сёрфінгу, а таксама атмасфера ступені, якая з'яўляецца ідэальным спалучэннем прыгожай графікі і гукавых эфектаў, робяць Resident Evil Village гульнёй, якую трэба паспрабаваць.

Огляд The Medium

Наступна безкоштовна гра Epic Games Store: загадковий ефект