Assassin’s Creed Mirage є однією з найбільш очікуваних ігор року, особливо для відданих шанувальників серії Assassin’s Creed, які прагнули повернутися до класичної структури, що нагадує її попередні версії.
Стівен Бодан, креативний директор Assassin’s Creed Mirage, нещодавно взяв участь у сесії запитань і відповідей на Reddit, де він обговорював вміст гри після запуску. Один користувач запитав про можливість введення місій і повторів етапів через оновлення після запуску. У відповідь Бодан повідомив, що наразі команда розробників «не планує випускати пакет розширення» або надавати підтримку для вмісту Assassin’s Creed Mirage після запуску.
Це відкриття може бути водночас несподіваним та інтригуючим для шанувальників, які звикли до традиції оновлень і розширень після запуску у франшизі Assassin’s Creed. Історично Ubisoft була відома тим, що доповнювала свої ігри додатковим вмістом, покращуючи загальний досвід і подовжуючи довговічність кожної гри.
Хоча відсутність планів щодо вмісту після запуску може викликати запитання, це також свідчить про те, що розробники створили комплексний і повністю реалізований досвід у початковому випуску гри. Зосереджуючись на досконалому та захоплюючому ігровому процесі з самого початку, творча команда прагне задовольнити бажання шанувальників, яким потрібна класична пригода Assassin’s Creed.
Повернення Assassin’s Creed Mirage до своїх витоків, охоплення улюблених елементів минулого серіалу, демонструє прагнення Ubisoft розуміти бажання своїх шанувальників і відповідати їм. Привабливість гри полягає в її здатності пробуджувати ностальгічні почуття, одночасно представляючи нові випробування та захоплюючі оповіді.
Поки гравці чекають довгоочікуваного релізу гри, вони можуть з нетерпінням чекати вирушення в захоплюючу подорож чудово створеним світом, який кишить історичними інтригами, захоплюючим екшеном і культовим геймплеєм на основі стелсу, який визначив франшизу.