Компанія Massive Entertainment розробила Star Wars Outlaws, щоб запропонувати великий всесвіт, багатий і захоплюючий, але не настільки приголомшливий, щоб здаватись некерованим. У грі представлено п’ять різних планет і супутників: Тушара, Аківа, Кіджімі, Кантоніка і Татуїн. Однак гравці не матимуть негайного доступу до всіх цих місць. Натомість вони повинні просуватися в грі, щоб розблокувати нові області по мірі просування.
В інтерв’ю Навід Хаварі, режисер оповіді Star Wars Outlaws, розповів про структуру гри. Він розповів, що гравці починають свою подорож на Тушарі, місяці, створеному у співпраці з командою Lucasfilm Games. Ця початкова фаза передбачає виконання серії місій лінійної історії на Тушарі. Після завершення цих місій гравці отримують свободу досліджувати інші планети нелінійним способом, дозволяючи більш персоналізований і відкритий прогрес у грі.
Джуліан Грітті, креативний директор гри, додав, що подорож через Тушару займає приблизно чотири-п’ять хвилин на спідеру. Протягом цього часу гравці зустрінуться з різноманітним захоплюючим контентом і заходами, які розважать їх і інвестують у дослідження.
На відміну від багатьох інших ігор з відкритим світом Ubisoft, Star Wars Outlaws відхиляється від звичайного захаращення карти численними символами та маркерами. Натомість у грі наголошується на дослідженні та відкритті, узгоджуючи це з незнайомістю головного героя Кея з галактикою. Маттіас Карлссон, директор гри, підкреслив, що гравці починатимуть із основної карти, на якій позначено загальні орієнтири, такі як гори та ключові місця. Однак більшість детальної інформації та додаткових відкриттів отримані в результаті активного дослідження світу, що відображає подорож головного героя, яка відкриває таємниці галактики з перших вуст.