Студія Bend, творча сила, що стоїть за відомим Days Gone, переживає кардинальний шлях, який очевидний у їх прагненні до ігрової моделі на основі послуг, як зазначено в нещодавньому оголошенні про роботу. Ця стратегічна зміна, підкреслена пошуком досвідченого старшого менеджера проекту з багатим досвідом роботи в онлайн-сервісах, натякає на поворотний момент для студії. Хоча список вакансій утримується від явних посилань на продовження Days Gone, індустрія шепочеться про таку можливість, повторюючи очікування шанувальників.
Цей еволюційний крок підкреслює непохитну відданість Studio Bend задовольняти зростаючі вимоги гравців. Застосовуючи сервісно-орієнтований підхід, студія прагне використати стійку залученість і потенціал прибутку, притаманний цій ігровій парадигмі. Постійний наголос на сервісно-орієнтованій розробці ігор в оголошенні про роботу пропонує спокусливі проблиски погляду на майбутні зусилля студії та стратегічний напрямок.
Крім того, інформація про те, що майбутня гра використовуватиме потужність Unreal Engine 5, додає ще один рівень до розповіді Studio Bend про зростання та інновації. Співпраця з Valkyrie Entertainment, відомими своїм внеском у такі флагманські ігри, як God of War, є значним відхиленням від усталеної репутації Band Studio щодо створення захоплюючих одиночних ігор, орієнтованих на розповіді.
Спадщина Days Gone, відома своїм захоплюючим екшеном у розгалуженому відкритому світі, збагаченому глибоким оповіданням, служить міцною основою, на якій Studio Bend тепер прагне будувати. Цей перехід відображає не лише технічний стрибок, але й сміливе прагнення досліджувати нові горизонти в іграх. Поки Studio Bend планує цей новий курс, індустрія з нетерпінням чекає побачити плоди їхньої праці та розгортання наступної ігрової епопеї.