Capcom оголосила, що Resident Evil Village тепер підтримує технологію AMD FSR, яка збільшила частоту кадрів гри та зробила роботу більш гладкою.
Resident Evil 8 була однією з тих ігор, які раніше, за чутками, підтримували технологію суперсемплірування FSR, коли вона виходила на ПК. Зараз Capcom у своєму обліковому записі Resident Evil у Twitter повідомила, що FSR було додано до ПК -версії Resident Evil Village в оновленні.
За даними Capcom, оновлення дозволяє Resident Evil Village працювати з більш високою частотою кадрів, що “покращує ігровий досвід”. Нещодавно повідомлялося, що блокування DRM на Resident Evil Village порушило технічні характеристики гри. Тепер Capcom каже, що оновлення, крім додавання FSR до Resident Evil 8, внесе інші зміни в гру, щоб “оптимізувати технологію боротьби з тріщинами”.
Технологія AMD FSR також деякий час була додана до набору для розробки консолей Xbox X, Xbox S та Xbox One, що означає, що консольні ігри, ймовірно, використовуватимуть цю технологію найближчим часом. Звичайно, враховуючи те, що багато розробників сказали, що впровадити FSR у своїх іграх легко, навряд чи нова технологія AMD стане повсюдною раніше, ніж ми думаємо.
Resident Evil Village доступний на PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox X Series, Xbox S Series, Xbox One, ПК та консолях Google Stadium. Нещодавно Capcom оголосила, що випуск багатокористувацької шутерної гри Resident Evil Re: Verse відкладено до 2022 року.