Режисер гри Сомервілль каже, що його новий проект не буде просто головоломкою -платформерною грою.
Режисер Somerville Кріс Олсен оприлюднив нові подробиці про свій новий проект в новому інтерв’ю веб -сайту Game Industry. Олсен співзасновник Jumpship Studios у 2017 році разом з Діно Патті, співзасновником Playdead Studios та продюсером ігор Limbo та Inside у Великобританії.
Новий трейлер гри, який був представлений на конференції Microsoft E3 2021, включав такі елементи, як перетягування та натискання ящиків та предметів, що призвело до переконання, що гра має бути у стилі 2D та платформерних ігор. Тепер директор гри каже, що ці сцени-лише мала частина гри, і буде повна підтримка для переміщення в будь-якому напрямку або тривимірного руху в грі. Олсен пояснює:
“Коли ми вперше презентували гру, репортери намагалися з’ясувати, до якого жанру проекту належить проект, і я сказав їм, що немає конкретного жанру, який ми могли б віднести Сомервілла до цієї категорії. Пояснити основну концепцію гри трохи важко, тому що гра у стилі, який ніколи раніше не бачився ні з точки зору механіки ігрового процесу, ні з точки зору розповіді, яку ми мали намір визначити.
Тоді існували хибні думки, що Сомервілль мав бути інді -2D -платформерною грою; Все, що я можу сказати з цього приводу, це те, що ми, напевно, натхненні механікою та елементами цього стилю гри під час створення Сомервіля, але з внесеними нами змінами кожна з них стала новою механікою та функцією, а отже, і «пригодою» “Наукова фантастика – єдиний жанр, який я можу зараз віднести до гри”.