У ігровому середовищі, що постійно розвивається, два критичні фактори, які впливають на якість вмісту, — це заплутаність і розрив. Здивування вимірює складність тексту, а розрив вимірює варіації в реченнях. Встановлення правильного балансу між цими факторами може покращити ігровий досвід і створити захоплюючі оповіді. У цій статті ми заглибимося у світ двох візуальних романів, дія яких відбувається у всесвіті Vampire: The Masquerade, досліджуючи їх заплутану історію та вплив вибору гравців на оповідь. Ці ігри, «Coteries of New York» і її продовження «Shadows of New York», пропонують гравцям унікальну можливість зануритися в надприродний світ вампірів, де повно інтриг і темряви.
Всесвіт The Vampire: The Masquerade, натхненний романами Енн Райс, захоплює шанувальників протягом десятиліть. Він обертається навколо вампірів, які ховаються серед людей, маніпулюючи підчерев’ям суспільства, дотримуючись «Маскараду», мережі таємниць, яка прикриває їх існування. Ігри «Coteries of New York» і «Shadows of New York» занурюють гравців у це надприродне царство, дозволяючи їм взяти на себе ролі вампірів, ще більше розширюючи оповідь за межі романів Енн Райс.
“Coteries of New York” переносить гравців у сюжетну подорож у Світ Темряви. Вирушаючи в цю інтерактивну пригоду, ви берете на себе роль одного з трьох різних персонажів, кожен з яких походить з іншого вампірського клану. Вибір, який ви робите, впливає на вашу взаємодію, союзи та ваш Коттері, групу вампірів, об’єднаних спільними цілями.
Гра чудово створює захоплюючу атмосферу, насамперед завдяки своїй презентації. Живописні пейзажі, оживлені сміливим вибором кольорів, передають знайомий, але інтригуючий світ. Ці динамічні настройки контрастують із нежиттю персонажа вампіра гравця, підкреслюючи їхню хижу природу.
Візуальні та звукові елементи «Coteries of New York» працюють у гармонії, створюючи основу для захоплюючого досвіду. Жваві рухи пейзажів у поєднанні зі звуковим оформленням, яке ідеально поєднується з добре підібраним списком відтворення, посилюють розгортання подій, ефективно залучаючи уяву гравця.
Персонажі в грі представлені в живописному стилі, що нагадує карткову гру «Vampire: The Eternal Struggle», що додає досвіду знайомства. Ця синергія між оповіданням і презентацією дозволяє грі змусити розум гравця повірити, що відбувається щось більше, ніж просто читання тексту на екрані.
Незважаючи на те, що «Coteries of New York» критикували за лінійний сюжет, вибір гравців все ще має значення з точки зору розвитку персонажів і альянсів. Діалоги здаються природними, а взаємодія персонажів є свідченням гарного написання гри. Цей досвід схожий на добре розказаний діалог, де різноманітні вибори ведуть до унікальної подорожі в межах однієї загальної оповіді.
Однак важливо визнати, що «Коттері Нью-Йорка» є першою частиною історії з двох частин, яка може залишити деяких гравців із незадовільним закінченням і бажанням більше контролювати розповідь.
«Тіні Нью-Йорка» виходять як продовження, пропонуючи окремий досвід, але найкраще насолоджуватися ним, попередньо знаючи першу частину. Ця гра трохи коротша, триває близько двох з половиною годин, але це компенсується винятковим мистецтвом, красивою музикою та динамічним фоном, які відрізняють її від більшості візуальних романів.
Однак у ньому зберігається критика вибору, який суттєво не впливає на оповідь. Гра більше нагадує інтерактивний фільм, де гравці керують історією. Тим не менш, він пропонує дві різні кінцівки, додаючи нотку різноманітності до досвіду.
На відміну від свого попередника, «Тіні Нью-Йорка» розповідають про одного персонажа з більш чіткою індивідуальністю. Хоча діалоги можуть бути претензійними, а політика трохи на носі, глибина та унікальність головного героя просвічується.
Гра представляє інтригуючу концепцію особистісних рис, що впливають на кінцівку, де персонаж гравця приймає рішення на основі цих рис. Однак це може розчарувати гравців, які шукають більше свободи в оповіді.
«Котерії Нью-Йорка» та «Тіні Нью-Йорка» пропонують захоплююче занурення у захоплюючий світ Vampire: The Masquerade. Ці сюжетні візуальні романи вирізняються оповіданням і презентацією, створюючи атмосферу, яка занурює гравців у світ темряви та інтриг.
Вибір персонажа: у Coteries of New York гравці починають з вибору одного з трьох персонажів, кожен з яких належить до іншого вампірського клану. Вибір персонажа впливає на розповідь і взаємодію протягом усієї гри, пропонуючи певний ступінь відтворення.
Основний геймплей Coteries of New York зосереджений на виборі сюжету. Гравці вступають у діалоги та вибирають відповіді, які впливають на стосунки з іншими персонажами, альянси та розвиток персонажа. Ваш вибір впливає на розвиток історії, надаючи кілька шляхів у всеохоплюючій оповіді.
Щоб відобразити природу вампіра, гра містить елементи управління ресурсами. Гравцям потрібно впоратися з жагою свого персонажа до крові. Якщо цього не зробити, це може призвести до жахливих наслідків, у тому числі ваш персонаж увійде в божевільний стан. Збалансування потреб у крові вашого персонажа додає ігровому процесу додатковий рівень стратегії.
По ходу гри гравці мають можливість створити власну групу, наймаючи інших вампірів. Склад вашої групи впливає на історію та здібності, які ви можете використовувати для проходження викликів.
Формат візуального роману: Coteries of New York переважно використовує формат візуального роману, що означає, що більша частина ігрового процесу передбачає читання тексту, вибір і спостереження за розгортанням історії. Немає елементів дії чи дослідження в традиційному розумінні.
На відміну від свого попередника, «Тіні Нью-Йорка» представлені одним головним героєм із більш чіткою особистістю. Цей персонаж попередньо заданий, і гравці ведуть його через розповідь.
Однією з видатних особливостей «Тіней Нью-Йорка» є покращене візуальне представлення. Динамічний фон і тонка анімація оживляють середовище та персонажів, забезпечуючи більш захоплюючий досвід порівняно з традиційними статичними візуальними романами.
Це продовження вводить концепцію особистісних рис, які впливають на розповідь. Протягом гри особистість вашого персонажа розвивається залежно від вашого вибору. Ці риси зрештою визначають фінал, який ви досягнете, додаючи унікальний шар до розповіді.
Shadows of New York пропонує дві різні кінцівки, що забезпечує трохи більше різноманітності порівняно з оригінальним «Coteries of New York». На ці кінцівки впливають риси характеру вашого персонажа, які ви формуєте завдяки своєму вибору.
Геймплей у Shadows of New York залишається сильно зосередженим на діалогах і варіантах оповідання. Гравці керують своїм персонажем через розмови та взаємодію, приймаючи рішення, які направляють історію в різних напрямках.
У той час як гра зберігає обмежену дію свого попередника, з вибором, який не сильно змінює загальний наратив, наявність кількох кінцівок додає нотку різноманітності.
В обох іграх основна увага зосереджена на розповіді історій і виборі гравців. Гравців часто заохочують грати роль своїх персонажів, і наслідки їхнього вибору, особливо ті, що стосуються стосунків персонажів, відіграють значну роль у формуванні оповіді. Незважаючи на обмежену агенцію з точки зору кардинально різних сюжетних шляхів, ці ігри чудово створюють захоплюючі, орієнтовані на персонажів оповіді, дія яких відбувається в темному та таємничому світі Vampire: The Masquerade.
У Coteries of New York гравці починають з вибору одного з трьох окремих персонажів, кожен з яких представляє окремий клан вампірів. Цей вибір істотно впливає на розвиток характеру. Кожен персонаж має унікальні здібності, досвід і характеристики.
Розвиток персонажа в Coteries of New York залежить від вибору гравця протягом усієї гри. Діалоги та взаємодії дають гравцеві можливість сформувати особистість і цінності персонажа. Зроблений вибір впливає на стосунки, союзи та особистісний ріст персонажа.
Кожен персонаж належить до певного вампірського клану, і ця приналежність істотно впливає на розвиток персонажа. Клан визначає спеціальні дисципліни та здібності, до яких персонаж може отримати доступ. Це може істотно вплинути на ігровий процес і динаміку персонажа.
Важливим елементом розвитку персонажа в Coteries of New York є боротьба між людством і звіром усередині. Гравці повинні впоратися з жагою свого персонажа до крові та зробити вибір, який або враховує їх вампірську природу, або намагається зберегти свою людяність. Цей вибір веде до різних шляхів розвитку персонажа.
У Shadows of New York гравець керує одним, заздалегідь визначеним головним героєм із добре встановленою особистістю та минулим. Цей персонаж пропонує більш зосереджений і орієнтований на розповідь досвід.
Shadows of New York представляє концепцію особистісних рис, які розвиваються на основі вибору гравця. Ці риси впливають на рішення персонажа і, зрештою, на закінчення гри. Розвиток персонажа залежить від того, як гравець формує ці риси протягом історії.
Історія персонажа Хоча головний герой у Shadows of New York має певну історію, гравці все ще мають певний контроль над тим, як персонаж сприймає світ і реагує на нього. Це сприяє розвитку персонажа та унікальним реакціям у різних ситуаціях.
Альянси та стосунки включають Побудова стосунків з іншими персонажами залишається невід’ємною частиною розвитку персонажа. Своїм вибором гравці можуть впливати на ставлення головного героя та його взаємодію з іншими, що призводить до різних результатів історії.
Визначена особистість Порівняно з Coteries of New York, де персонажі мають ширші особистості, залежні від вибору гравця, головний герой у «Тіні Нью-Йорка» має більш визначену та послідовну особистість. Розвиток персонажа зосереджується на тому, як розвиваються особистісні риси персонажа.
Розвиток персонажа в Coteries of New York і Shadows of New York глибоко залежить від вибору гравців. “Coteries of New York” забезпечує більшу гнучкість у створенні та розвитку персонажів, з можливістю вибору з кількох персонажів і формування їхніх особистостей. На відміну від цього, «Тіні Нью-Йорка» пропонують більш зосереджену розповідь з одним головним героєм, але все ще дозволяють гравцям впливати на риси характеру персонажа, які, у свою чергу, формують рішення персонажа та кінцевий кінець гри. Обидві ігри підкреслюють важливість стосунків, альянсів і боротьби між людством і вампірською природою в розвитку персонажа.
Pros
+ Інтригуючий вибір оповіді та розвиток персонажів.
+ Захоплюючий аспект створення гуртківства.
+ Сильна візуальна презентація роману.
+ Покращена візуальна презентація з динамічним фоном.
+ Унікальна система рис особистості додає глибини.
+ Кілька кінцівок для підвищення цінності повтору.
+ Чітко визначений, захоплюючий герой.
+ Сильний характер взаємодії та стосунків.
+ Глибоке дослідження всесвіту Vampire: The Masquerade.
Cons
– Лінійний наратив із обмеженим впливом вибору на загальну історію.
– Геймплей переважно текстовий, у якому відсутні традиційні елементи дослідження чи дії.
– Геймплей більше схиляється до інтерактивного фільму, що може розчарувати гравців, які прагнуть більше контролю.
– Деякі діалоги та політичні теми можуть здатися претензійними або проповідницькими.
– Історія гри іноді може здаватися заплутаною, вимагаючи ретельного розгляду.
музыка - 6.5
гісторыя - 7
геймплэй - 6
графічны - 7.4
6.7
І «Coteries of New York», і «Shadows of New York» пропонують захоплюючий наратив у всесвіті Vampire: The Masquerade. Незважаючи на те, що вони поділяють сильну розповідь і розвиток персонажів, їхні мінуси включають обмежений ігровий процес і певні аспекти розповіді, які можуть не сподобатися всім гравцям. Якщо ви любитель візуальних романів, насолоджуєтеся історіями, орієнтованими на персонажів, і насолоджуєтеся темним і таємничим світом вампірів, ці ігри варті того, щоб їх вивчити, адже «Тіні Нью-Йорка» пропонують покращений візуальний досвід і представлення рис особистості впливати на розповідь. Однак для тих, хто шукає експансивне агентство гравців або традиційні елементи ігрового процесу, ці назви можуть не виправдати очікувань.