ОГЛЯ Schim

Якщо ви коли-небудь замислювалися, як це – грати за маленького пустотливого духа, Шім може відповісти на це запитання найприємнішим способом. Цей чарівний платформер-головоломка запрошує вас у світ, де тіні — це не просто темні місця; вони ваш ігровий майданчик.

З моменту, коли ви починаєте, Schim огортає вас своєю магією. Ви починаєте з тихої, але гострої історії, яка готує основу для емоційної подорожі. Відокремившись від свого друга-людини, ви вирушаєте в дивовижну пригоду яскравим голландським міським пейзажем, подорожуючи світом тіней. Це подорож, сповнена дива і, як не дивно, трохи душевного болю, оскільки ви намагаєтеся возз’єднатися зі своїм тілесним супутником.

У Schim ви керуєте жабоподібним спрайтом, який процвітає в темряві. Ваше головне завдання — спритно маневрувати рівнями, стрибаючи від тіні до тіні. Світло — ваш ворог, але це також інструмент — один невірний рух — і вас викриють, тому ретельне планування має вирішальне значення. Це трохи схоже на гру з високими ставками «підлога — лава», але замість цього з тінями.

Дизайн гри сяє креативністю. Кожен об’єкт у навколишньому середовищі відкидає тіні, якими можна керувати для вирішення головоломок, створюючи захоплюючу взаємодію між світлом і темрявою. Незалежно від того, дзвоніть у велосипедний дзвінок або регулюйте світлофор, щоб створити ідеальну тіньову доріжку, ці взаємодії не тільки веселі, але й часто супроводжуються чарівною анімацією, яка оживляє світ.

Навігація по Schim здебільшого плавна завдяки його ізометричній перспективі, яку можна повертати, щоб допомогти вам отримати кращий огляд. Хоча це загалом працює добре, є моменти, коли фіксовані кути камери можуть дещо дезорієнтувати певні завдання. На щастя, зручна функція дозволяє ненадовго зосередити камеру на вашій меті, що допоможе розібратися з будь-якою плутаниною.

У міру просування в грі з’являються нові елементи, які зберігають досвід свіжим. Ви керуєте будівельною технікою, маніпулюєте тінями, стрибаєте жвавими вулицями, користуючись схемою дорожнього руху, і навіть справляєтесь із сильними грозами. Ці повороти додають рівні складності, не відчуваючи приголомшливих.

Що робить Schim справді особливим, так це його атмосфера. Двоколірна палітра кольорів і грайлива анімація надають грі унікального та яскравого відчуття. У поєднанні із заспокійливим lo-fi саундтреком легко загубитися в його красі. Незважаючи на те, що історія не досягає емоційної глибини, про яку було натякано на початку, сама подорож захоплює.

Приблизно за чотири години ви пройдете 65 невеликих етапів, кожен з яких пропонує власний шматочок темних пригод. Schim не досяг таких висот, як деякі улюбленці інді з минулого, як-от Braid або Fez, але все одно грати в нього одне задоволення. Це ідеальна гра для затишних вихідних, де ви можете поринути в чарівний світ і фантастичні головоломки.

Schim — це чудове дослідження світла й тіні, що пропонує свіжий погляд на платформер-головоломку. За своєю суттю ігровий процес обертається навколо маневрування маленьким спрайтом у світі, де тіні є вашим рятівним кругом. Уявіть собі: ви маленький персонаж, схожий на жабу, який може існувати лише в тіні, що відкидають предмети навколо вас. Рухайтеся до світла, і ви стаєте вразливими, обмежені лише одним стрибком, перш ніж вам доведеться зануритися назад у темряву. Ця проста механіка перетворюється на складну та захоплюючу задачу, коли ви проходите дедалі заплутаніші рівні.

Одним із найбільш захоплюючих елементів Schim є його підхід до вирішення головоломок. Кожен рівень — це полотно, де тіні відіграють вирішальну роль. Щоб просунутися, вам потрібно ретельно вивчити навколишнє середовище та з’ясувати, як використовувати тіні в своїх інтересах. Наприклад, вам може знадобитися маніпулювати велосипедним дзвінком, щоб відкинути тінь, яка дозволить вам перетинати прогалину, або налаштувати світлофор, щоб змінити потік тіней пішоходів, створюючи безпечний шлях через жваві вулиці. Задоволення приходить від творчої взаємодії з вашим оточенням, щоб створити ідеальний маршрут тіні.

Ізометричний вигляд гри — це палка з двома кінцями. Загалом це корисно для отримання гарної перспективи на макет сцени, але іноді це може бути складним у більш тісних частинах, де огляд закритий. На щастя, у грі є чудова функція, яка дозволяє тимчасово сфокусувати камеру на вашій меті, допомагаючи вам побачити найкращий шлях вперед без зайвого розчарування.

По мірі того, як ви прогресуєте, ігровий процес представляє різні повороти, які роблять речі цікавими. На початку ви будете відносно легко перемикатися між тінями, але пізніші рівні додадуть нові рівні складності. Ви можете помітити, що керуєте будівельним обладнанням, щоб зміщувати тіні або синхронізувати свої стрибки з ритмом світлофора. Існує навіть завдання, пов’язане з раптовими спалахами блискавки, які миттєво освітлюють увесь рівень, додаючи шару терміновості вашому стрибку тіні.

Що справді захоплює, так це те, як Шім підтримує гру в ігровій формі. Кожна взаємодія з об’єктами в навколишньому середовищі призводить до унікальної та чарівної анімації. Незалежно від того, дзвоните ви в дзвінок чи вмикаєте світлофор, ці анімації додають індивідуальності та оживляють світ. Гра також чудово справляється з балансуванням складності. Хоча деякі головоломки можуть бути складними та вимагати трохи експериментів, функція миттєвого відродження гри — повернення вас до найближчої тіні — означає, що ви можете повторити спробу без особливого розчарування.

Schim — це візуальне задоволення, яке захоплює своїм яскравим і унікальним художнім стилем. Графіка гри характеризується характерною двокольоровою палітрою кольорів, що відрізняє її від більш традиційних ігор. Уявіть собі світ, де контраст між світлим і темним створює яскраву, майже сюрреалістичну атмосферу. Простота колірної схеми, яка часто зосереджена на глибокому чорному та яскравих відтінках, надає грі мінімалістичний, але візуально привабливий вигляд.

Кожен рівень розроблено з увагою до деталей, максимально використовуючи його ізометричну перспективу. Міський пейзаж, який ви проходите, здається живим і метушливим, незважаючи на його дещо стилізоване зображення. Будинки, вулиці та об’єкти відображаються з чіткими лініями та чіткими формами, що дозволяє тіням відігравати центральну роль у ігровому процесі. Цей вибір дизайну допомагає гарантувати, що тіні, які вам потрібні для навігації, завжди будуть чіткими та легко впізнаваними, що робить процес вирішення головоломки привабливим та інтуїтивно зрозумілим.

Анімація в Schim є ще однією родзинкою. Щоразу, коли ви взаємодієте з об’єктами — будь то дзвінок велосипеда, перемикання світлофора чи регулювання будівельного обладнання — гра забезпечує чарівну плавну анімацію. Ці анімації не просто приємні для очей; вони вдихають життя в навколишнє середовище та підсилюють відчуття гри від гри. Кожна маленька дія має свій власний химерний штрих, що робить навіть найменші взаємодії приємними для перегляду.

Особливо варто відзначити використання в грі освітлення та тіней. Шім чудово справляється зі створенням драматичних контрастів, які не лише підкреслюють механіку ігрового процесу, але й сприяють його загальній естетиці. Тіні, які відкидають об’єкти, є чіткими та чіткими, і вони відіграють вирішальну роль у визначенні шляхів, якими вам потрібно рухатися. Взаємодія між світлом і темрявою є не просто функціональною; це невід’ємна частина художнього бачення гри, створюючи візуально динамічний досвід, який виглядає одночасно сучасним і позачасовим.

У Schim звук і музика працюють разом, щоб створити справді захоплюючий досвід, який чудово доповнює візуальні та ігрові елементи. З моменту, коли ви починаєте гру, вас вітає заспокійливий звуковий супровід lo-fi, який ідеально передає химерну та розслаблену атмосферу гри. Музика являє собою поєднання м’яких ритмів і ніжних мелодій, які створюють спокійний, розважливий настрій, що дозволяє легко загубитися у світі тіней і світла.

Саундтрек — це більше, ніж просто фоновий шум — він активно покращує ігровий процес. Кожен рівень супроводжується власною унікальною композицією з музикою, яка тонко змінює тон, коли ви проходите через різні випробування. Цей динамічний підхід до саундтреку допомагає підтримувати зацікавленість і відображає атмосферу гри, що розвивається. Коли ви стрибаєте крізь тіні та розв’язуєте головоломки, музика підлаштовується під ваш настрій, незалежно від того, перебуваєте ви в тихій частині міста чи проходите особливо складну ділянку.

Звукові ефекти в Schim є ще однією родзинкою. Кожна ваша дія супроводжується приємними звуковими підказками, які покращують тактильні відчуття від гри. Взаємодія з об’єктами — будь то дзвінок у велосипедний дзвінок або клацання перемикачем — створює чіткі, чисті звуки, які додають відчуття занурення. Ці звукові ефекти не тільки функціональні, але й додають грі шарму, роблячи кожну взаємодію більш ефектною.

Одним із найприємніших аспектів звукового оформлення є те, як воно поєднується з візуальними ефектами. Навколишні звуки міста, схожі на віддалену балаканину чи гул транспорту, непомітно зливаються з музикою, створюючи багатий слуховий гобелен. Ця увага до деталей у звуковому дизайні допомагає створити цілісну атмосферу, залучаючи вас глибше у світ гри.

Pros

+ Розумна тіньова механіка пропонує новий погляд на створення головоломок.

+ Вражаюча двоколірна палітра кольорів і грайлива анімація оживляють світ гри.

+ Музика lo-fi та динамічні аудіоефекти покращують відчуття занурення.

+ Творчі взаємодії з об’єктами та тінями роблять ігровий процес цікавішим.

+ Навколишні звуки та візуальні деталі створюють захоплюючий цілісний світ.

Cons

– Фіксовані ракурси камери можуть ускладнити навігацію у вузьких місцях.

– Тривалість гри може змусити гравців захотіти більше вмісту.

музыка - 9
гісторыя - 8
геймплэй - 10
графічны - 9.5

9.1

Schim — це візуально вражаючий платформер-головоломка, де ви пересуваєтеся чарівним світом, стрибаючи крізь тіні. Його унікальна ігрова механіка, захоплюючий саундтрек і грайлива анімація створюють враження, хоча випадкові проблеми з камерою та менш вражаюча історія можуть зменшити його загальну привабливість.

ОГЛЯ The Crust

ОГЛЯ Deliver Us the Moon