ОГЛЯД RICO: London

Ігри від першої особи завжди були однією з ігор, які ми переживали в різні епохи, і сам досвід гри в якості глядача від першої особи може викликати нові емоції у гравця, який переживає гру передачі, тому що гравці можуть поставити себе на місце головного героя і фактично брати участь у битві та битві, яка відбувається в цій грі

Ця гра насправді є першою грою від першої особи незалежної компанії Ground Shatter, тому її виробництво та випуск не спрацювали, але сьогодні ми маємо намір продовжити перегляд цієї гри, тому слідкуйте за оновленнями з нами та нашою командою.

Насправді, історія гри відбувається на Різдво 1999 року, коли поліція цілодобово працює, щоб заарештувати злочинну групу, яка захопила повний контроль над однією з найбільших будівель міста, але вони зазнають невдачі, і одна з сил цих 16-ти -мм пістолет хоче потрапити в будівлю один.

Тут ви, як головний герой, входите в кримінальну будівлю, щоб очистити всі труби і дамби цієї будівлі і перейти на наступний рівень.

І взагалі, вся гра розповідається так само, що ви повинні крок за кроком очищати різні поверхи цієї будівлі від злочинців і злочинців у ній, щоб ви могли перейти на наступний поверх, щоб зіткнутися з новими і міцними сокирами. Виконуючи ці кроки, ви також підніметеся на верхні рівні, щоб закінчити гру.

Тепер ви можете запитати себе, що повторення цих вправ і етапів лікування через деякий час може стати нудним. Треба сказати, що ви праві і ця гра через деякий час втрачає свій початковий стан, але головна суть цієї гри Насправді є режим для двох гравців, в якому є гра, ви можете вибрати одну з двох головні герої, в яких є двоє поліцейських і виступають у їх ролі, а в консолі Nintendo перемикачі можна локалізувати за допомогою двох. Спробуйте ці ігри зі своїми друзями і родичами якомога більше і отримайте хороший досвід у режимі розділеного екрана.

На початку гри, коли ви вибрали свого персонажа та увійшли в будівлю рік тому, насправді графіка гри має режим мультфільму та коміксів, у якому ви входите на сцену, зламавши двері всередині гри, які повинні бути в Вбивайте ворогів у кімнаті

І ви можете побачити, що після удару по голові ви можете побачити режим коміксів, як ця гра, з графічним текстовим режимом, який з’являється на екрані.

На мій погляд, цей мультфільм, а також текст уповільненої сцени та інший, що з’являється на екрані, добре сумісні з сюжетом і темою гри і можуть бути дуже приємними для гравців.

Поки ми розуміємо, що під час гри ви входите в повільну сцену, розбиваючи їх, за якою на вас чекають вороги, щоб ви могли вбити їх і перейти до наступних кроків.

На поверхах цієї будівлі також є інші гвинтівки та зброя, які ви можете знайти після вбивства ворогів або в іншому місці, і можна сказати, що ці гвинтівки дуже хороші в плані різноманітності і допомагають вам проходити етапи. підлога світліша

Після завершення кожного рівня є останні двері, які ви можете зламати, щоб перейти до наступного етапу, а перед цим ви можете побачити свої очки, які з’являються на екрані в кінці кожного етапу. Подивіться, а потім бувають ситуації, коли ви можете купувати оновлення для своєї зброї та інших речей за очки, накопичені в класах і етапах, через які ми можемо легко проходити етапи. Заповніть більше.

У грі я зробив користувацький режим, і оновлення дано тут, і немає іншого сенсу і іншого режиму для оновлення зброї, яку ви знайдете в грі, і тільки в кінці кожного рівня кожен крок є духовною покупкою гри, яка насправді покращує вашу зброю з засідки, якщо ви хочете легше позбутися ворогів.

Вороги не дуже різноманітні, і всі вони в кімнатах і чекають, коли ви станете на шляху, щоб застрелити вас, але є групи ворогів, які атакують вас палицею, що, на мою думку, є анімацією, яка працює всередині цих ворогів . Там не дуже добре зроблено

Ще одна проблема, яку я бачив у грі, полягає в тому, що коли ви стріляєте у ворогів, вони падають на землю. У грі є помилка, яка змушує ворогів завжди рухатися, вмираючи на землі, що робить цю гру трохи страшною, якщо ця гра взагалі не в цьому жанрі

І є інші банки в області фізики ігор, які розробники могли легко вирішити, але цей клуб завжди в грі, що змушує гру витрачати в цілому, і нам доведеться знову запускати вас з самого початку.

Загалом, якщо ви упустите ці моменти, режим для двох гравців і те, що ви можете дійсно перемогти ворогів на гральній карті разом зі своїми друзями та родичами – це дуже приємна і красива ситуація.

Насправді в цій грі є багатокористувацькі та багатокористувацькі режими, з якими ви можете зіткнутися з іншими онлайн-гравцями через ігрові сервери, але треба сказати, що в розділі для кількох гравців, все розповідається по-іншому.

Оформлення ігрових етапів в основній грі насправді виконано найкращим чином, щоб ви могли перемогти ворогів за допомогою спеціальних стратегій, а в режимі для кількох гравців це не виглядає як в основній частині.

Насправді, творцям цього розділу для кількох гравців вдалося зробити картки трохи меншими, і незрозуміло, чому це вводить так багато ігор у розділ для кількох гравців.

У цій грі є обмеження, які ви можете використати, щоб знову вбити свого сусіда, тому що і через те, що ви отримуєте травму в грі, життя головного героя не повернеться до початкового стану, але ви повинні існувати, незважаючи на обмеження, які існують у грі. Ви збираєтеся повернути цю душу до її початкового стану, інакше ваш персонаж втратить життя.

Краще поговорити більше про ігровий процес і подивитися, що вона може запропонувати. Перейдіть на вищі рівні, і це суть цієї гри

Але треба сказати, що в історії вашої гри ми маємо справу з картками і розробляємо кроки, які пропонують вам особливий настрій і атмосферу на кожному поверсі і ні в якому разі не повторяться.

Звичайно, я повинен сказати, що незважаючи на безліч класів, які існують у грі, і безліч режимів, які існують у грі, ці атмосфери продовжуються до певного місця і десь закінчуються, і через деякий час всі етапи повторюються. Спіймати гру в нудному процесі

Процес, який може не сподобатися багатьом гравцям, а також ускладнює його перенесення. Келлі відрізняється для гравців

Наприклад, у звичайній складності ви можете стріляти у своїх друзів у грі, і вони отримають поранення і в кінцевому підсумку загинуть, а також у ворогів буде більше проблем для вас. Щоб їх перемогти, знадобиться більше часу. На цих етапах є більше дубів і очок, які ви можете отримати більше на цьому рівні

Але в легкій складності ви не можете розстріляти своїх друзів, так як у ворогів менше проблем і їх легше перемогти, а гра зазвичай для тих гравців, які не шукають багато проблем.

Я думаю, що досі ми говорили про бажання, засноване на бажанні, і, нарешті, ця частина залишається, коли справа доходить до звуку та музики в грі. Давайте трохи поговоримо про звук гри, щоб побачити, що ця гра принесла нам.

У грі немає певної музики і це музика, по суті, всі етапи етапів повторюються, що робить гру певним повторенням.

А також голоси героїв, яких ви бачите в мультфільмі, а також ворога, про якого погано розповідають і голоси не добрі, хоча ці голоси дуже допомагають розповісти історію, але могли бути набагато краще. Дійте з того, чим вони є.

музыка - 6
гісторыя - 6.5
геймплэй - 6.5
графічны - 6

6.3

Якщо ми хочемо спостерігати за тим, як у складі двох гульців, і не враховуємо інші елементи, ми в баку дуже хороші ігри, але це неможливо зробити, і в гру партії графічних помилок, а також технічні проблеми, але це все ще буде досвід .

ОГЛЯД After the Fall

Визначення дати виходу A Memoir Blue