ОГЛЯ Raging Bytes

Гаразд, тож давайте поговоримо про Raging Bytes, японську рольову гру survival-horror, розроблену Hit Point і видану Kemco. Події відбуваються в 1978 році. Ви вирушаєте в моторошну пригоду з групою стереотипних персонажів, досліджуючи локації, що нагадують популярні фільми жахів. Гра обертається навколо таємничої інфекції під назвою «зонування божевілля», викликаної ефектом ерозії.

А тепер, перш ніж ми зануримося, я маю згадати, що я міг би зіпсувати деякі шматочки кінцівки, обговорюючи історію. Отже, якщо ви хочете відчути розповідь гри з перших вуст, ви можете пропустити вперед або приділити половину уваги. переходимо до ігрового процесу.

Гра починається зі вступної сцени з матір’ю та донькою на святкуванні дня народження. Ці повітряні кулі відіграють важливу роль, хоча в грі це прямо не сказано. Потім ви керуєте Барбарою, яка намагається знайти безпеку під час спалаху. Історія забігає на кілька тижнів вперед, і ви берете під контроль Бена, батька зі сцени дня народження, який опиняється в покинутій лікарні після автомобільної аварії.

Перший розділ розповідає про те, як Бен досліджує лікарню, збирає свою першу зброю (сокиру) і розгадує події останніх двох тижнів. Просуваючись, ви зустрінете зомбі в покроковій бойовій системі гри. Це досить акуратно, з родзинкою. Зомбі повільно наближаються до вас з кожним ходом, подібно до тих грізних Тонберрі з Final Fantasy. У вашому розпорядженні буде цілий ряд зброї, включаючи пістолети та зброю ближнього бою, але боєприпаси обмежені, тому вибирайте постріли з розумом.

Бойова система – це те, де гра сяє. Ви можете стріляти в зомбі здалеку або використовувати атаки ближнього бою, щоб відштовхнути їх назад. Однак атаки ближнього бою пов’язані з ризиком, оскільки вони виснажують здоров’я вашої зброї та можуть зробити вас уразливими для контратак. Кожен персонаж у вашій групі також має унікальну спеціальну здатність, яка залишається незмінною протягом усієї гри.

Поза боями ви досліджуватимете різні території, шукаючи предмети для збору. Кожен екран заповнений прихованими предметами, будь то на полицях, автомобілях або навіть на тілах мертвих зомбі. Збирання цих предметів збільшує ваш рахунок, хоча система підрахунку очок не має особливого впливу, крім досягнень.

Тепер розглянемо кілька недоліків. Гра йде дуже лінійним і залізним шляхом, завдяки чому навіть Final Fantasy XIII виглядає як гра з відкритим світом. Це простий, керований досвід, який триває близько чотирьох-п’яти годин. Відсутність покращень персонажів, окрім зброї, та обмежені побічні історії зменшують потенціал для глибшого ігрового процесу.

Незважаючи на недоліки, Raging Bytes має потенціал. З деякими вдосконаленнями, такими як розширені побічні історії, оновлення персонажів і більше агентства гравців, це може стати надійною назвою. Можливо, продовження могло б вирішити ці проблеми та запропонувати більше можливостей для дослідження та відтворення.

Підсумовуючи, Raging Bytes — це приємна RPG у стилі виживання та жахів із цікавою бойовою системою та атмосферним геймплеєм. Незважаючи на те, що він не встигає в певних аспектах і може отримати користь від додаткових функцій, він все одно забезпечує гідний досвід для шанувальників жанру. Спасибі Kemco та Hit Point за їхні зусилля та дякуємо за те, що залишилися до кінця огляду. Я Кічірі, і спіймаємо вас наступного разу!

Ігровий процес зосереджений навколо таємничої інфекції, відомої як «зонування безумства», яка викликає жахливий ефект ерозії. Тепер варто зазначити, що гра уникає прямого посилання на своїх істот як зомбі, вибираючи більш унікальний термін, похідний від центральноафриканських мов.

Щоб не зіпсувати історію, я дам вам загальний огляд ігрової механіки. У грі представлена покрокова бойова система, схожа на традиційні японські рольові ігри. Однак це додає родзинку, яка зберігає речі свіжими та привабливими. Уявіть тих повільних, грізних ворогів у таких іграх, як Final Fantasy або Tonberries. Що ж, у Raging Bytes зомбі з’являються на різних позиціях на полі бою та повільно пробираються до вашої групи з кожним ходом.

Під час битв у вашому розпорядженні буде безліч варіантів. Ви можете використовувати зброю далекого бою, щоб знищити зомбі на відстані, але пам’ятайте про обмежені боєприпаси. Крім того, ви можете вибрати атаки ближнього бою, щоб відштовхнути зомбі, завдаючи значної шкоди. Однак використання зброї ближнього бою коштує дорого, оскільки вона має шкалу здоров’я, яка зменшується з кожним ударом. Зомбі контратакуватимуть, наражаючи ваших персонажів на небезпеку. Щоб вижити, вам потрібно ретельно збалансувати свою тактику та управління ресурсами.

Кожен персонаж у вашій групі володіє унікальною особливою здатністю, яка залишається незмінною протягом усієї гри. Наприклад, Бен може кидати каміння, Барбара може лікувати невелику кількість очок життя, Хелен може посилювати атаку союзника, а Гаррі може кидати світлошумові гранати, щоб завдати шкоди зомбі та, можливо, запобігти їхнім ходам.

Поза битвами, дослідження відіграє життєво важливу роль. Вам потрібно буде прошукати кожен екран у пошуках прихованих елементів, які впливають на ваш загальний бал. Ці предмети можна знайти в різних місцях, наприклад на полицях, в автомобілях або навіть на тілах переможених зомбі. Важливо зібрати якомога більше предметів, щоб підвищити свій рахунок і, можливо, розблокувати досягнення.

Незважаючи на те, що механіка гри надійна, а бойова система захоплює, у грі є деякі недоліки. Лінійний характер гри може зробити її дещо обмеженою, нагадуючи лінійний шлях у Final Fantasy XIII. Крім того, розвиток персонажа обмежується вдосконаленням зброї, а відсутність розгалужених шляхів або значущих виборів перешкоджає потенціалу гри для глибшого дослідження та відтворення.

Графіка зображує різні сцени, що нагадують популярні фільми жахів, занурюючи гравців у моторошне та моторошне середовище. Увага до деталей у місцях гри, таких як покинута лікарня та інші райони, допомагає створити відчуття тривоги та напруги. Розробникам вдалося відтворити настрій та естетику, які зазвичай асоціюються з жанром жахів, додавши загального занурення та інтенсивності ігрового процесу.

Варто зазначити, що Raging Bytes уникає прямого використання терміну «зомбі» для опису своїх істот. Натомість вони черпають натхнення з центральноафриканських мов, використовуючи унікальний дизайн і характеристики. Цей підхід додає свіжий відтінок традиційному архетипу зомбі, привносячи в гру виразний візуальний штрих.

Дизайн персонажів у Raging Bytes різноманітний і добре продуманий, кожен з яких відповідає знайомим образам, які зазвичай зустрічаються у фільмах жахів. Від рішучого головного героя до інших членів групи, візуальні елементи ефективно передають їхні індивідуальні особистості та ролі в сюжеті гри.

Графіка гри представлена в англійській версії, що демонструє рівень досконалості та увагу до деталей. Не розсуваючи межі реалізму, візуальні ефекти залишаються послідовними та служать своїй меті, занурюючи гравців у захоплюючий світ гри.

Ще одна деталь, яку варто згадати, — це впровадження унікальної інфекції, відомої як «зонування божевілля за допомогою інфекційної ерозії». Хоча в грі уникають прямого називання істот зомбі, вона представляє свіжу та інтригуючу концепцію. Включаючи елементи центральноафриканських мов, гра додає цікавий поворот до традиційного образа нежиті, завдяки чому істоти виглядають виразними та оригінальними.

Крім того, заслуговує на увагу бойова система гри. У Raging Bytes використовується покрокова бойова система, яка зазвичай зустрічається в японських рольових іграх. Однак це додає формулі зомбі. Зомбі повільно просуваються до персонажів гравців, створюючи відчуття напруги та терміновості. Ця механіка потребує стратегічного позиціонування та прийняття рішень, оскільки гравці повинні розглянути варіанти атаки на відстані та ближнього бою, щоб ефективно протистояти загрозам, що вторгаються.

Крім того, гра містить приховані предмети, розкидані по всьому середовищу. Від полиць до автомобілів і навіть мертвих тіл зомбі, гравцям пропонується досліджувати кожен екран, щоб розкрити ці приховані скарби. Ця увага до деталей винагороджує гравців, які ретельно досліджують ігровий світ, додаючи додатковий рівень глибини та відкриття до ігрового процесу.

Приділяючи увагу цим деталям, Raging Bytes пропонує гравцям більш захоплюючий і захоплюючий ігровий процес. Продумане налаштування, унікальна концепція зараження, бойова механіка та приховані предмети сприяють загальному насолоді та глибині гри.

Pros

+ Ностальгічна обстановка

+ Унікальна концепція інфекції

+ дивовижна бойова механіка

+ Приховані предмети для дослідження

+ прекрасна атмосфера

Cons

– Лінійний і залізничний шлях

– Обмежені покращення персонажа

– Необов’язкові підісторії здаються вимушеними

– Система відрахувань за бої з зомбі

музыка - 7.5
гісторыя - 7
геймплэй - 8.5
графічны - 8

7.8

Raging Bytes — це японська рольова гра типу survival-horror, яка пропонує ностальгічну обстановку та унікальну концепцію зараження. Гра має захоплюючу бойову механіку та заохочує досліджувати за допомогою прихованих предметів. Атмосферна подача додає загального враження

ОГЛЯ Ghosts and Apples

ОГЛЯ Little Friends: Puppy Island