ОГЛЯ Ghosts and Apples

Ghosts and Apples, гра-головоломка, яка вносить унікальний поворот у жанр. Якщо ви фанат Tetris, Lumens або Puyo Puyo, ця гра вам підійде. Замість того, щоб падати блоки, ви матимете справу з чарівними привидами та зіставлятимете їх розумними й захоплюючими способами. Давайте заглибимося в деталі.

Історія «Привидів і яблук» обертається навколо молодого хлопчика, чия душа потрапляє в пастку в маріонетку на ім’я Джек після того, як він потрапляє в таємничий будинок. Досліджуючи дивовижний особняк, відмикаючи кімнати та зустрічаючи інших маріонеток у пастці, таких як Шеллі, ви повинні працювати разом, щоб знайти шлях назад до власних тіл і втекти. Історія подається через загадкові рими та вірші, що додає грі інтригуючого шару.

Механіка ігрового процесу проста для сприйняття, що дозволяє швидко переходити до головоломок. Граючи за Джека, ваша мета — збирати яблука та інші предмети, вирішуючи головоломки. Ці яблука можна використовувати для придбання ключів у моторошного персонажа, відкривання нових кімнат і подальшого просування в будинку. Зіставлення трьох привидів одного кольору в трубках знищує їх, і вам потрібно буде очистити певну кількість, щоб пройти кожен рівень. У грі представлені різні типи привидів і рівні викликів, що забезпечує додаткову різноманітність і складність.

Механіка головоломки в Ghosts and Apples приємна й унікальна, пропонуючи освіжаючий досвід у жанрі головоломки. Гра добре справляється зі своєю роботою, поступово вводячи нові механіки, гарантуючи, що гравці можуть навчатися та адаптуватися в міру прогресу. Ритмічний ігровий процес із попередньо встановленими шаблонами появи привидів додає досвіду захоплюючий поворот. Крім того, включення Шеллі як ігрового персонажа з різними механіками додає ще більше різноманітності до головоломок.

Візуально «Привиди та яблука» представляє захоплюючий художній стиль, що нагадує роботи Тіма Бертона. Середовище та дизайн персонажів у кожній кімнаті особняка детально розроблені та чудово створені. У той час як етапи головоломки зберігають простий візуальний стиль для ясності, загальне художнє керівництво додає чарівності гри. Аудіо дизайн добре доповнює ігровий процес із задовільними звуковими ефектами та химерним, моторошним саундтреком.

З точки зору продуктивності, гра працює плавно на комутаторі Nintendo, забезпечуючи плавну роботу без будь-яких помітних проблем з частотою кадрів. Елементи керування чуйні, що дозволяє швидко реагувати під час швидких сегментів ігрового процесу.

З точки зору недоліків, у грі час від часу виникають стрибки складності, для подолання яких може знадобитися кілька спроб. Обмежену кількість звукових доріжок можна було розширити, щоб покращити ритмічний ігровий процес.

його ігровий процес збагачений різними предметами, які покращують загальну механіку. Ці предмети вводять стратегічні елементи та додають глибини геймплею, дозволяючи гравцям підходити до головоломок різними способами. Ось ближчий погляд на елементи ігрового процесу в грі:

Під час вашої подорожі в таємничому особняку ви зустрінете предмети, що підвищують потужність, які надають тимчасові посилення та особливі здібності. Вони можуть варіюватися від збільшення швидкості появи привидів до надання додаткових життів або активації здатності уповільнення привидів. Ці бонуси приносять додатковий рівень стратегії та можуть кардинально змінити гру на складних рівнях.

Ключі відіграють вирішальну роль у відкриванні нових кімнат у особняку. Збираючи яблука та обмінюючись ними з персонажем, схожим на диявола, ви можете отримати ключі, які надають доступ до додаткових кімнат. Це розширює ігровий світ і представляє нові головоломки, які потрібно вирішити, додаючи загальної глибини ігрового процесу.

Коли ви прогресуєте та розблоковуєте Шеллі як ігрового персонажа, з’являється нова ігрова механіка. Замість трубок Шеллі спрямовує привидів до заперів, розташованих по обидва боки екрана. Ці запери часто змінюють колір, вимагаючи швидкого мислення та координації, щоб направити привидів до правильних цілей. Це додає свіжий поворот до ігрового процесу та робить його привабливим.

Спеціальні рівні викликів забезпечують додаткове захоплення. Ці рівні мають різну складність і створюють унікальні ефекти для привидів, збільшуючи складність головоломок. Вони пропонують освіжаючий і різноманітний досвід, вимагаючи від гравців адаптації своїх стратегій і подолання нових перешкод.

У грі також є спеціальні типи привидів, які додають геймплею ще більше динаміки. Чорні привиди неможливо порівняти, тому потрібне ретельне планування та стратегічне мислення. Білі привиди миттєво знищують усіх привидів у трубі, коли вони збігаються, допомагаючи ефективніше розгадувати головоломки. Ці особливі типи привидів створюють складність і виклик, роблячи кожен рівень унікальною головоломкою.

Використовуючи ці ігрові елементи, Ghosts and Apples пропонує різноманітний і динамічний досвід вирішення головоломок. Підсилення, ключі, замикачі, рівні викликів і спеціальні типи привидів сприяють відтворюваності гри та захоплюють гравців протягом їхньої подорожі таємничим особняком. Освоєння використання цих предметів стає вирішальним, оскільки складність зростає, додаючи додаткового рівня задоволення до ваших досягнень.

Художній напрямок і вибір дизайну створюють унікальний і інтригуючий візуальний досвід для гравців. Давайте заглибимося у візуальні ефекти та графіку гри:

Етапи головоломки мають чисті та мінімалістичні візуальні ефекти, зосереджені на основних елементах ігрового процесу. Привиди, труби та об’єкти представлені в простому та легко помітному вигляді, що дозволяє гравцям зосередитися на розгадуванні головоломок без візуального безладу.

Кімнати особняка демонструють різноманітні та оригінальні дизайни, кожна зі своєю окремою темою та естетикою. Від моторошних бібліотек до химерних садів, увага до деталей у середовищі додає глибини та занурення в ігровий процес. Рівень складності в дизайні кімнат демонструє креативність розробників і посилює відчуття дослідження в грі.

Дизайн персонажів візуально привабливий і унікальний. Джек і Шеллі, головні герої, мають виразну лялькову зовнішність, яка відповідає загальному художньому стилю гри. Різноманітні мешканці особняка, з якими можна зустрітися через листи та подарунки, мають оригінальні конструкції, які викликають відчуття таємниці та інтриги.

Анімація в Ghosts and Apples плавна та плавна, оживляючи ігровий процес і персонажів. Привиди спливають і рухаються по екрану, жваво рухаючись, додаючи грайливий і динамічний елемент до розгадування головоломок. Увага до деталей в анімації покращує загальне занурення та задоволення від гри.

Палітра кольорів, яка використовується в грі, добре підібрана, створюючи візуально приємну атмосферу. Кожна кімната та сцена має власну колірну гамму, яка доповнює загальну тему, незалежно від того, чи це темніша та таємничіша обстановка чи яскраве та химерне середовище. Вибір кольорів допомагає створити настрій і сприяє загальній візуальній оповіді.

Ghosts and Apples забезпечує візуально захоплюючу графіку, яка покращує ігровий процес. Чисті та мінімалістичні етапи головоломки, оригінальний дизайн кімнат, унікальна естетика персонажів, плавна анімація та вдало підібрана палітра кольорів — усе це поєднується, щоб створити візуально привабливий та захоплюючий світ. Незалежно від того, розв’язуєте ви головоломки чи досліджуєте особняк, візуальні ефекти та графіка Ghosts and Apples додають глибини та шарму загальному досвіду гри.

Pros

+ Унікальна ігрова механіка зі свіжим відтінком ігор-головоломок.

+ Захоплюючі та творчі візуальні ефекти, які покращують атмосферу гри.

+ Плавна анімація оживляє персонажів і ігровий процес.

+ Різноманітні дизайни кімнат в особняку створюють відчуття дослідження.

+ Грамотно підібрана колірна палітра створює настрій і додає візуальної привабливості.

+ Доступний геймплей, який легко підібрати та грати.

+ Складні рівні, які поступово збільшують складність.

+ Додаткові типи привидів і рівні викликів додають різноманітності та глибини.

+ Ігрові персонажі з різними механіками пропонують різноманітність ігрового процесу.

+ Режим Versus для багатокористувацьких змагань.

Cons

– Обмежені звукові доріжки

музыка - 8
гісторыя - 8.5
геймплэй - 9.5
графічны - 10

9

Механіку ігрового процесу легко зрозуміти, але складні рівні та різноманітність типів привидів залучають гравців. Включення різних ігрових персонажів і режим протистояння додають різноманітності ігрового процесу. Хоча обмежені аудіодоріжки та випадкові стрибки складності можуть бути незначними недоліками, вони не затьмарюють загального задоволення від гри.

ОГЛЯ Ghostpia

ОГЛЯ Raging Bytes