ОГЛЯД Paradise Killer

Наявність простору для майстерні можлива у всіх іграх і створює красу, яку хоче відчути кожен і хоче відкрити секрети майстерні звичайним способом.
Поки ми збираємося досліджувати сьогодні, саме Paradise Killer поміщає вас у робочий простір, де ви можете відкрити секрети продовження та побачити, хто є головним убивцею серед персонажів у грі. Звичайно, один із позитивних моментів полягає в тому, що він включає багато сцен, які ви збираєте з різних місць у предметах, які Картер носить із собою, щоб ви могли використовувати їх у потрібний час і мати можливість дізнатися від персонажів, з якими ми розмовляємо, і зганьбити його чи її , і покажіть рефері загальні докази, які він чи вона зібрав під час гри, погоджується він чи ні, після показу всіх сцен. Якщо суддя достатньо визначив, знайдіть потрібну шину, і, знайшовши її, і попередні справи можуть бути закриті, і перейти до справи, де може бути більше вбивць, і вам слід усунути. Знайдіть одного з людей у ​​цьому місті, але як воно там працює? Можливо, ми хочемо полежати всередині міста, познайомитися з кожним його персонажем і подивитися, чи змогли будівельники створити для нас правдоподібно місто чи ні.
Так, оскільки на початку огляду гра розповідає про природу майстерні, де ви, як детектив Lady Love Dies, присутні в грі і повинні розгадати таємницю вбивства чи того, що сталося в журналі. Будьте з будь-яким із персонажі, які з’являються на екрані як намальовані. Ці персонажі можуть спілкуватися з вами, і в цих зв’язках обмінюються діалогами, кожен з яких може мати свій шарм. Вони мають і можуть значно внести в атмосферу ігрового детектива . Крім того, ще одна річ, яка може допомогти грі, — це створити ці діалоги та зберегти їх на екрані. Ви можете побачити ці діалоги у правій частині вашої сторінки. І коли діалоги рухаються вперед, ви можете бачити їх і з усіх діалоги, які ви мали з персонажем, ви можете видалити брехню або навпаки.

Правда, у Paradise Killer є багато малюнків персонажів та інших частин, але треба сказати, що ця гра загалом є тривимірною грою від першої особи, в якій ви можете гуляти містом і різними його частинами. А також варто згадати, що середовище і карта, яка існує в цій грі, – це середовище і роль детектива, і ви можете вільно переходити в різні частини карти, бачити їх і відкривати секрети різних частин. в різні частини карти та відкривайте нові середовища, щоб знайти нові підказки, які ви можете використовувати, щоб розмовляти з різними персонажами, щоб отримати їх у потрібний момент.

Існує гра, яка трохи виводить гру із звичайного стану, полягає в тому, що ви витрачаєте багато часу на карті. Під роллю, яка існує в грі, частина 7 має велику втому, в якій ви ходите, і є немає необхідності, щоб ця частина існувала в грі, і творці хотіли продемонструвати свою ігрову силу всім. Якщо ви хочете спілкуватися з персонажами в грі, я хочу втекти від вас таким чином, щоб ваша гра була в роль дуже великої карти, яка не надихає нічого конкретного для вас і просто ходить різними частинами. Графіка гри дуже чиста і роздільна і, можна сказати, має гарну ігрову графіку
Хіба та сама хороша графіка не може врятувати гру в багатьох частинах, тому що вона настільки повторюється, що може навіть втомити гру?
Збір підказок у грі може бути дуже приємним на початку гри, але через деякий час я повинен сказати, що в цій ролі, тому що можна зробити багато роботи, тому збирання лише підказок, які можуть існувати, може дратувати. Крім того, інше Те, що не можна назвати негативним моментом на карті, полягає в тому, що ви можете бачити на карті будь-які речі, з якими ми хочемо поговорити, і бачити, де вони знаходяться, і чим ближче ви до них підходите. Ви можете знайти більше підказок про це персонажа в оточенні та використовуйте цю підказку проти того самого персонажа, а коли ви дійдете до цього карате, ви можете перетворити діалоги в режим 3D-малювання, щоб грати з ним. Мати персонажа. діалоги, які висловлювали персонажі, були сформовані роботизованим способом, і в деяких частинах діалоги не мали нічого спільного з текстом, який з’являвся на екрані, і персонажами загалом. Я говорив щось інше і інший текст на с. Виявилося, що це не можна назвати ударом по основному зв’язку, з яким хотів встановити головний герой, адже це могло передати тему та концепцію, якою вони обмінювалися.Ван також взяв із текстів, які з’являються на екрані, і зробив з них висновок, чи є персонаж, з яким ми говоримо, вбивцею чи просто одним із інших субперсонажів, які хочуть позбутися ваших запитань. Будьте врятовані
Історія гри може бути схожа на багато інших ігор, які пропонуються на тему детективу, але не можна сказати, що історія гри не могла бути дуже вдалою з іншими гравцями, тому що історія гри, хоча і проста , але в ньому відбуваються події, які можуть стати приводом для детективного середовища. Форма формується в грі, і цього достатньо, щоб ми могли отримати багато досвіду і задоволення від кожного пункту цієї гри, використати це і побачити що таке бути детективом десь, а решта через роботу, яка звинувачує їх у тому, що вони роблять або не роблять, і задають їм запитання
Звуки та музика в Paradise Killer, хоча вони не можуть бути чимось особливим і складним, вони чують музику та звуки, які потрібно відтворити в потрібний момент, хоча, як ми вже згадували, діалоги та звуки для діалогів у багато в чому , частини та режими роботи схожі, що, можна сказати, є одним із недоліків, що робить гру та штучний режим схожими, але в цілому та в багатьох інших випадках, коли персонажі розмовляють один з одним. Можна сказати що звуки працювали природним чином, а музика, яка відтворюється у фоновому режимі, також може бути почута і певним чином пов’язана з нею.

Якщо ми хочемо розповісти про цю гру в останніх кількох реченнях, ми повинні сказати, що ця гра з її гарною графікою може бути хорошим середовищем для тих, хто її відчуває, а також з її персонажами, вона може встановити цей зв’язок, перш ніж передбачити робочий стіл, як персонаж. Вони можуть спілкуватися один з одним, багатьма обмінюються між ними, і використання підказок у цій грі може зробити гру реалістичнішою, і це змусить вас вступити в середовище OpenWorld. Натисніть і зберіть більше підказок, щоб що в момент, коли ви показуєте їх судді, у вас є власні причини показати судді конкретного вбивцю, якого ви розглядаєте, і прийняти його як вбивцю.
Ігровий процес веселий, хоча в багатьох випадках він може бути трохи повторюваним, але це не може бути настільки, щоб гравці відмовилися від гри і могли показати нове слово тим, хто відчуває це в будь-який момент, тому, якщо ви хочете, послухайте до досвіду, який ми мали, це був приємний досвід у середині робочого середовища, яке, можливо, в деяких місцях мені набридло, але не можна сказати, що загалом перед нами погана гра І багато моментів, включаючи діалоги та дизайн різні персонажі в половині гри виконані найкращим чином, і якщо ви хочете потрапити в одне з детективних інтерв’ю з різними функціями та багатьма діалогами, обов’язково пограйте в цю гру. Я пропоную вам, що ця гра може створити дуже гарний час для вас, яким ви можете насолоджуватися, переживаючи його.

Pros

+ Маючи відповідну графіку та зроблену за допомогою Unreal Engine 4

+ Відкритий і красиве середовище

+ Чудовий і чудовий дизайн персонажів

+ Цікаві та цікаві діалоги

+ Прийнятна музика та звук

+ Ідеальна історія для детективної атмосфери

Cons

– Роботизовані голоси в деяких діалогах

– Марні частини карти, які не мають ролі в грі

музыка - 8
гісторыя - 8.5
геймплэй - 9
графічны - 9

8.6

Загальна схема Якщо ми хочемо поговорити про гру, ми повинні сказати, що ця гра з її дуже прийнятною графікою, а також дуже цікавим ігровим процесом і надихає свою аудиторію змогла уповільнити і зробити гравця цікавим у різних частинах, щоб побачити, хто Головний вбивця - це. І як тільки вона була дуже успішною в цьому плані, я можу сказати, що ця гра виконала свою роботу в цьому світі і надала нам дуже красиву детективну гру, і вона обов'язково порекомендує цю гру вам .

ОГЛЯД From Heaven To Earth

ОГЛЯД Breakneck City