ОГЛЯ Morbid: The Lords of Ire

Гаразд, я знаю, що багато хто з вас, напевно, відчувають дещо втому від нескінченного потоку ігор, схожих на Souls. Але як відданий шанувальник жанру, я не можу не занурюватися в кожну нову назву, яка з’являється на моєму шляху. Enter Morbid: The Lords of Ire, гра, розроблена невеликою командою Still Running і опублікована Merge Games. Маючи за собою таку скромну команду, мені було цікаво побачити, чи зможе Morbid виділятися серед переповненого ландшафту, схожого на Souls, чи він просто зливатиметься з іншими. Давайте зануримося в цей огляд помилок Xbox і дізнаємося.

Morbid: The Lords of Ire технічно є продовженням попередньої гри Morbid: The Seven Acolytes від Still Running. Але не хвилюйтеся, якщо ви не грали в першу — я не грав, і я досить швидко навчився. Ви граєте за Страйвера, воїна, який має перемогти п’ятьох злих Аколітів. Сюжет простий: відвідайте п’ять областей, перемогти босів і очистити землю. Однак сюжет не є головним у грі. Вся справа в ігровому процесі.

Знання є, якщо ви хочете в них покопатися, але вам їх не сунуть в очі. Вороги одержимі цими моторошними сутностями, які називаються Галерами, і ваше завдання — звільнити їх. Озвучка та розповідь пристойні, але явно не те, на чому розробники зосередили свою енергію.

Коли я тільки починав, у мене були сумніви. Багато ігор, схожих на Souls, можуть бути незграбними, з незграбною механікою та неприємними стрибками складності. Але Morbid швидко довів, що я помилявся. Бій простий і захоплюючий. Кожна зброя має унікальний набір рухів, і ви можете поєднувати та поєднувати, щоб знайти те, що вам найкраще підходить. Елементи керування інтуїтивно зрозумілі: RB для стандартних атак і RT для важких ударів, що викликають хитання. У кожного ворога є два показники — здоров’я та стійкість до хитання, — що додає хороший рівень стратегії.

Мене справді вразило те, наскільки плавним був бій. Йшлося не лише про розтирання ґудзиків; потрібно думати і адаптуватися. У грі вам надається рушниця дальнього бою, яка перезаряджається, коли ви вбиваєте ворогів, додаючи тактичний елемент. Парування також є ключовою механікою, і, потренувавшись, ви можете виконати кілька справді задовільних контрів.

Рух має вирішальне значення в будь-якій грі, схожій на Souls, і Morbid справляється з цим. Ви можете кинути за допомогою B або виконати швидке ухилення за допомогою A. Особисто я виявив, що дотримуюся кидка, ймовірно, за звичкою з інших ігор. Блокування та парирування лівим бампером додає більше глибини, роблячи бої динамічними та захоплюючими.

Morbid також представляє систему безумства, яка впливає на ваш ігровий процес, змінюючи множник досвіду та бойову ефективність. Це цікава ідея, хоча я не знайшов, що вона кардинально змінила мій підхід до гри.

Коли справа доходить до різноманітності ворогів і дизайну рівнів, Morbid сяє. Вороги різноманітні та складні, вимагаючи від вас вивчення їхніх моделей і мислення на ногах. Бої з босами — це видатна функція, кожна з яких пропонує унікальні виклики та вимагає від вас адаптації та розробки стратегії.

Самі рівні здебільшого лінійні з деякими розгалуженими шляхами та ярликами. У ньому немає нічого революційного, але він надійний і змушує вас рухатися вперед. Досліджувати кожен закуток і щілину — це корисно, особливо коли ви натрапляєте на витратні матеріали або додаткових босів.

Досвід (EXP) і система підвищення рівня — це ще одна сфера, де Morbid додає власну родзинку. Коли ви перемагаєте ворогів, ваш множник досвіду збільшується, але скидається, коли ви помрете. Ви заробляєте очки навичок, які можете використовувати для покращення благословень, які функціонують як кільця в Dark Souls, пропонуючи різні бафи. Система покращення зброї передбачає розміщення рун для покращення вашої зброї, додаючи ще один рівень налаштування.

Візуально Morbid може вас не вразити. Графіка виглядає як щось із попереднього покоління консолей, але художній дизайн має свою чарівність. Естетика гри похмура та сувора, з великою кількістю крові та бризок крові, які виглядають швидше гумористично, ніж серйозно. Звуковий дизайн виконує свою роботу: музика, яка посилюється під час бою, і ембієнтні треки створюють настрій.

Ви можете сказати, що гра створена з обмеженим бюджетом, особливо якщо ви подивіться на базові меню та інтерфейс користувача. Але ці незначні проблеми насправді не погіршують загальний досвід. Я радий повідомити, що моє проходження було здебільшого без помилок, лише з кількома незначними збоями.

Morbid: The Lords of Ire — приємний сюрприз. Незважаючи на невелику команду та бюджетні обмеження, гра забезпечує переконливі та приємні враження. Бій захоплюючий, вороги складні, а загальний ігровий процес задовольняє. Хоча це може бути не найкращий Souls-подібний, він, безперечно, є одним із кращих. Якщо ви фанат цього жанру, Morbid: The Lords of Ire точно вартий вашого часу.

Гаразд, я знаю, що багато хто з вас, напевно, відчувають дещо втому від нескінченного потоку ігор, схожих на Souls. Але як відданий шанувальник жанру, я не можу не занурюватися в кожну нову назву, яка з’являється на моєму шляху. Enter Morbid: The Lords of Ire, гра, розроблена невеликою командою Still Running і опублікована Merge Games. Маючи за собою таку скромну команду, мені було цікаво побачити, чи зможе Morbid виділятися серед переповненого ландшафту, схожого на Souls, чи він просто зливатиметься з іншими. Давайте зануримося в цей огляд помилок Xbox і дізнаємося.

Morbid: The Lords of Ire технічно є продовженням попередньої гри Morbid: The Seven Acolytes від Still Running. Але не хвилюйтеся, якщо ви не грали в першу — я не грав, і я досить швидко навчився. Ви граєте за Страйвера, воїна, який має перемогти п’ятьох злих Аколітів. Сюжет простий: відвідайте п’ять областей, перемогти босів і очистити землю. Однак сюжет не є головним у грі. Вся справа в ігровому процесі.

Знання є, якщо ви хочете в них покопатися, але вам їх не сунуть в очі. Вороги одержимі цими моторошними сутностями, які називаються Галерами, і ваше завдання — звільнити їх. Озвучка та розповідь пристойні, але явно не те, на чому розробники зосередили свою енергію.

Коли я тільки починав, у мене були сумніви. Багато ігор, схожих на Souls, можуть бути незграбними, з незграбною механікою та неприємними стрибками складності. Але Morbid швидко довів, що я помилявся. Бій простий і захоплюючий. Кожна зброя має унікальний набір рухів, і ви можете поєднувати та поєднувати, щоб знайти те, що вам найкраще підходить. Елементи керування інтуїтивно зрозумілі: RB для стандартних атак і RT для важких ударів, що викликають хитання. У кожного ворога є два показники — здоров’я та стійкість до хитання, — що додає хороший рівень стратегії.

Мене справді вразило те, наскільки плавним був бій. Йшлося не лише про розтирання ґудзиків; потрібно думати і адаптуватися. У грі вам надається рушниця дальнього бою, яка перезаряджається, коли ви вбиваєте ворогів, додаючи тактичний елемент. Парування також є ключовою механікою, і, потренувавшись, ви можете виконати кілька справді задовільних контрів.

Включення дистанційної зброї є розумним дотиком. Це одноразова вогнепальна зброя, яка перезаряджається після того, як ви вбиваєте ворога, забезпечуючи стратегічний спосіб вразити ворогів на відстані. Ця функція додає рівень глибини бою, дозволяючи вам ефективніше керувати натовпами ворогів і створювати отвори для потужних атак.

Рух має вирішальне значення в будь-якій грі, схожій на Souls, і Morbid справляється з цим. Ви можете кинути за допомогою B або виконати швидке ухилення за допомогою A. Особисто я виявив, що дотримуюся кидка, ймовірно, за звичкою з інших ігор. Блокування та парирування лівим бампером додає більше глибини, роблячи бої динамічними та захоплюючими. Можливість викочувати атаки без повної віддачі їм робить бій чуйним і плавним.

Morbid також представляє систему безумства, яка впливає на ваш ігровий процес, змінюючи множник досвіду та бойову ефективність. Коли ви граєте та перемагаєте ворогів, ваш розум коливається, що призводить до різних ефектів гри. Високий рівень розуму збільшує ваш множник досвіду та зменшує споживання витривалості, що робить вас більш ефективними в бою. З іншого боку, низький рівень розсудливості збільшує шкоду, яку ви завдаєте та отримуєте, і може викликати появу привидів переможених ворогів, додаючи додатковий рівень виклику. Ця система додає цікаву динаміку, хоча я не помітив, що вона кардинально змінила мій підхід до гри.

Коли справа доходить до різноманітності ворогів і дизайну рівнів, Morbid сяє. Вороги різноманітні та складні, вимагаючи від вас вивчення їхніх моделей і мислення на ногах. Бої з босами — це видатна функція, кожна з яких пропонує унікальні виклики та вимагає від вас адаптації та розробки стратегії. Гра уникає пастки багатьох подібних до Souls, гарантуючи, що зіткнення з ворогами чесні, але вимогливі, винагороджуючи терпіння та вміння.

Самі рівні здебільшого лінійні з деякими розгалуженими шляхами та ярликами. У ньому немає нічого революційного, але він надійний і змушує вас рухатися вперед. Досліджувати кожен закуток і щілину — це корисно, особливо коли ви натрапляєте на витратні матеріали або додаткових босів.

Досвід (EXP) і система підвищення рівня — це ще одна сфера, де Morbid додає власну родзинку. Коли ви перемагаєте ворогів, ваш множник досвіду збільшується, але скидається, коли ви помрете. Ви заробляєте очки навичок, які можете використовувати для покращення благословень, які функціонують як кільця в Dark Souls, пропонуючи різні бафи. Наприклад, деякі благословення можуть підвищити ваше здоров’я або витривалість, тоді як інші можуть підвищити ваші здібності до зцілення або регенерації витривалості. Ці переваги можна покращувати, додаючи більше шарів до ваших налаштувань збірки.

Система покращення зброї включає розрізання рун для покращення вашої зброї. Ці руни дають такі переваги, як збільшення шкоди, але мають такі компроміси, як зниження швидкості. Як тільки ви заповните всі слоти у зброї.

Pros

+ Гнучкий і захоплюючий із поєднанням механік ближнього бою, дистанції та парирування.

+ Подвійні смужки здоров’я та хитання додають до поєдинків рівні стратегії.

+ Різноманітні та складні вороги з чіткими моделями атак.

+ Унікальний і вимогливий, кожен вимагає різних стратегій.

+ Глибокі системи покращення зброї та благословення дозволяють створювати індивідуальні збірки.

Cons

– Сюжет простий і не дуже захоплюючий.

– Не вистачає блиску та глибини більших постановок.

– Графіка нагадує консоль попереднього покоління.

– Меню та шрифти виглядають простими та невитонченими.

– Дизайн рівнів переважно лінійний з обмеженим дослідженням.

музыка - 7
гісторыя - 7.5
геймплэй - 8
графічны - 8.5

7.8

Morbid: The Lords of Ire — чудова гра в жанрі Souls, що пропонує захоплюючі бої, стратегічну глибину та складних ворогів. Незважаючи на основний сюжет, бюджетні візуальні ефекти та дрібні збої, гра вирізняється тим, що забезпечує задоволення та захоплюючий досвід. Це значне досягнення для невеликої команди розробників, і воно варте того, щоб пройти його для шанувальників жанру.

Dead Island 2 розійшовся тиражем у три мільйони копій по всьому світу.

Call Of Duty зіткнувся з судом через стрілянину в школі в США.