ОГЛЯД Martha is Dead

Жанр жахів завжди мав особливу базу прихильників, яка приваблює певні групи гравців. Сьогодні ми хочемо перевірити це на власні очі, він намагався працювати в цьому жанрі, і тепер ми повинні перевірити, чи вдалось це чи ні.
Martha is Dead — це гра від першої особи, в якій ви є головною героїнею звичайної дівчини як Джулія, яка бере активну участь у грі, і розповідь гри розгортається в Італії в 1944 році, і, як ви можете бачити з початку гри, Ігрове середовище дуже влаштовано відповідно до часу, щоб ви могли почути повні новини про війну по радіо та погуляти в італійському середовищі, яке існувало на той час.
Історія гри полягає в тому, що ви перебуваєте в ролі дочки генерала і знаходите свою сестру на ім’я Марта мертвою в озері, а потім ми маємо завдання побачити, що стало причиною її смерті і що з нею сталося. Звичайно, коли історія розвивається певним чином, і ти певним чином усвідомлюєш, що ти граєш роль Марти, і опиняєшся мертвим на річці, що робить цю історію дуже страшною, тому що вона може змусити вас почувати себе так погано. щоб спонукати деяких гравців
Дитина, яка під час гри та інших ігор жахів психологічно досліджувала цей візит жахів і намагалася радикально налякати гравців, хоча в деяких частинах він, можливо, не був таким успішним, як мав би бути, але в деяких інших частинах було добре Як ми вже згадували в історії цієї гри, ми зрозуміли, як змінюється місце сестер і хто насправді мертвий, а хто живий.
Розуміння правди не завжди може бути гірким, але воно набагато страшніше, ніж те, що ми всі думали у своїй свідомості. У цій грі воно прищеплює гравцям саме всі ці речі разом. Але коли ми йдемо вперед, ми можемо зрозуміти стосунки персонажів один з одним і усвідомлюючи, що у головного героя не добрі стосунки з матір’ю, ми стикаємося з хорошими деталями гри, які відповідають на багато нових запитань до початкової відповіді на гру. У нас немає і ми можемо зрозуміти що насправді відбувається.


Діалоги, які ми чуємо по телефону чи по радіо, дуже добре зроблені, і, як ми вже згадували на початку огляду, вони дуже нагадують Італію того часу, особливо під час війни, тому що все є пунктом у Надано, і всі новини, які ми можемо слідкувати з радіо та різних інших епізодів, стосуються подій, що відбулися в один і той же період часу, і ми не можемо розглянути їх окремо, а також голос за телефоном Різні персонажі мають певні акценти і діалекти водночас, і ми можемо сказати, розмовляючи, що це місцеві люди з однієї місцевості.
Але окрім історії та дизайну середовища, в якому існує гра, ми повинні згадати ігровий процес для гри. Я хочу, щоб ви мали на увазі графіку гри. Наприклад, ходити в цій грі мене дуже дратувало тому що в деяких частинах мені доводилося ходити на дуже великі відстані на ногах персонажа, що набагато повільніше, ніж будь-що інше. Що можна очікувати, а в деяких місцях це дуже дратує, оскільки я вже згадував, що гравцям, можливо, доведеться довго ходити дистанції пізніше, і ви, можливо, захочете рухати гру швидше і дати в деяких частинах. Треба сказати, що це можливо не в усіх частинах, і навіть біг, який також є в деяких частинах, не такий, як здається, і ви мало чим відрізняються від ходьби в грі, і загалом в грі все йде гладко і де вони рухалися в тій грі скільки для ніг персонажа На велосипеді в цій грі є те, що ви можете знайти вміння їздити на велосипеді на більш високих рівнях, це робиться повільно
Але ситуація з їздою на велосипеді, про яку ми згадували в цій грі, навіть гірша, ніж пішки з Ірану, коли ви їздите на велосипеді, і ви можете знайти можливість їздити на велосипеді на найдовші відстані, що їзда на велосипеді нічим не відрізняється від дороги. в цій грі, але в ній також є більш дратівливі режими, вони не потрібні, і це змушує деяких гравців нервувати і не продовжувати гру.
У нас є певні ігрові головоломки, які в деяких частинах може бути дуже приємно розв’язувати, але я повинен сказати, що деякі з них додають грі забагато складності, наприклад, у деяких частинах ви повинні телеграфувати на частину Сходу, це можливість Зробіть це за допомогою азбуки Морзе, що забирає дуже багато часу в цій грі. Виконання цих головоломок стає дуже складним і складним після більш складним, ніж миНам це потрібно в цій грі, і можна сказати, що ця проблема в стратегічній грі гравцям може бути викликана в інших частинах, в тих частинах, які цього не потребують.
Також в грі у нас не було дуже серйозних режимів для детектива.Ви шукаєте в різних частинах і я намагався розгадати таємницю вбивства вашої сестри-близнюка, щоб ми змогли дізнатися, як його вбили, тому вставте камери ліси. Ви посадили, і насправді ми йдемо на інші вбивства, які відбуваються в Нангархарі, і ми намагаємося з’ясувати, що його сестра якимось чином була вбита. Це було дуже приємно і приємно, хоча це може бути Страшніше, ніж звучить, змінювати час дня і ночі на день у нав’язаній війні. Це дуже позитивний момент для гри, яка спробувала. Дійте в жанрі жахів.

Гра графічно дуже добре опрацьована з різних частин, ви можете побачити дуже різні та різноманітні предмети, які дають нам гарне відчуття часу, а також інші предмети та тривимірні моделі, які іноді знаходяться в оточенні. Воно може бути більше ніж це виглядає, і це може стримувати кінцівки, і разом з жахливою механікою ходьби персонажі великих моделей можуть дуже дратувати, але я повинен сказати, що ці моделі мають дуже гарну графіку. Освітлення, як і інші моделі з дуже повтори були включені в цю гру, і гра має дуже гарний візуально і графічно.
Але завжди ці графічні режими мають свої специфічні та стандартні режими протягом усього концерту. Коли ви відчуваєте гру, ми побачимо деякі технічні проблеми та банки в цій грі, які цього разу є візуальними, але можуть викликати у вас дратування, наприклад, деякі тіньові режими виходять за межі стандартного режиму, і ми стикаємося з безтіньовим полем, по якому гравці можуть ходити, і немає проблем, а також в деяких частинах, де текстури змішані. Ми бачимо деякі прийоми та технічні недоліки які сидять на тривимірних моделях і створюють банки в Небазі, а також інші механіки, такі як ходьба в Небазі, а також фізика деяких частин. Це не повинно було працювати так добре, як має, і гравець може легко пройти їх. Те, що ми згадували, деякі частини цієї гри працювали добре.
Сцени, які виконуються в грі, іноді більше, ніж зазвичай, можуть вразити гравців і зробити їх більш схильними до гри, тому деякі сцени з трупами можуть бути набагато страшнішими. Від того, що очікується, і змушує гравців знайти більше дивовижних режимів і в міру того, як історія гри продовжується, і, як ми вже згадували, гра отримує більше деталей, незважаючи на ці сцени, вона стає все більш дивовижною.
Інші частини гри швидкі в лісі, коли ви рухаєтеся, і ви повинні вибрати слова, які знаходяться по обидва боки слова. Давайте виберемо з самого початку, що ми повинні сказати, що існування цього режиму не було необхідним для цього гра і не створює особливого режиму і не створює особливого дизайну з іншого боку, і можна сказати, що це була лише частина, яку потрібно було додати в гру. У гру було додано силу, щоб надати грі трохи більше різноманітності, але не можу сказати, що там не було зовсім необхідності

Сюжет гри йде вперед, і ви можете знайти більше секретів таємничого озера вашої сестри-близнюка в джунглях. Давайте доведемо вам гру, але, рухаючись вперед, ви зможете зрозуміти, чому з’являються ці страшні сцени, і чим більше деталей містить гра , тим більше, здається, вони самі хочуть зрозуміти основну історію.

Нарешті, якщо я хочу сказати кілька слів про гру, я повинен сказати, що ця гра з її особливою графікою та особливою красою, які існують візуально в цій грі, тому що ви можете встановити особливі відносини з самого початку гри, хоча багато хто символи На вашому шляху не так багато, і вам доводиться йти шляхом більшу частину часу, але можна сказати, що за телефоном і радіо ми можемо почути різні звуки від різних персонажів, які дають нам конкретні діалекти та настрої того часу Надихає загальну форму, і ми можемо зрозуміти їх і встановити більш конкретний зв’язок з навколишнім середовищем у структурному плані.
Я трохи більше, ніж звичайні та стандартні моделі 3D-моделей, які розміщуються в середовищах, але можна сказати, що загалом текстури, які використовуються в напівсерцях, роблять їх більш природними. Реальність близька і іноді є сцени у грі, яка прибиває вас на своє місце, тому що ця гра, як ми вже згадували, психологічно перевірила свої слова та спробувала змусити гравців боятися свого вкоріненного та підсвідомого обличчяОтже, якщо ми пропонуємо вам випробувати цю гру, ми повинні сказати, що ви повинні бути одним з тих гравців, які виявляють особливий опір страху та паніці, і якщо ви не досягли бажаного віку, щоб випробувати цю гру. досвіду взагалі, але мушу сказати, що відчуття жаху в цій грі було дуже приємним для мене, і за це їм слід подякувати видавцям гри за те, що вони надали нам цифрові коди цієї гри. Щоб мати можливість випробувати цю гру та принести хороший і очікуваний огляд для ваших гравців.

 

Pros

+ Красива і приваблива графіка

+ Хороша атмосфера

+ Шокуючі та дивовижні сцени

+ Хороші деталі фотозйомки

Cons

– Система повільної і стимулюючої ходьби

– Деякі головоломки дуже складні

– Дивна їзда на велосипеді, яка нічим не відрізняється від ходьби

– Деякі 3D-моделі дуже великі

– технічні проблеми

музыка - 6.5
гісторыя - 6
геймплэй - 5
графічны - 7

6.1

Незважаючи на дуже красиву і привабливу графіку, яка є в грі, і в деяких частинах, ця графіка може дуже допомогти в передачі відчуття страху, але слід сказати, що гра має дуже чіткі недоліки в ігровому процесі, якщо цих недоліків не існувало, він міг би стати одним із тривалих назв у цьому жанрі

ОГЛЯД Mages and Treasures

ОГЛЯД JACK ‘N’ HAT