ОГЛЯ Liberté

Liberté, розроблений Super Static і опублікований Anshar Publishing, пропонує гравцям захоплюючу подорож крізь дивовижну альтернативну історію. У цій інтригуючій розповіді Французьку революцію перериває прихід леді Блісс, колосальної істоти Лавкрафта, яка зриває коронацію принца Філіпа та занурює Францію в хаос. Як гравець, ви втілюєте Рене Містраля, воїна, створеного, щоб служити леді Блісс, у цій рогалійній пригоді.

Дія гри відбувається на вулицях Парижа, де гравці повинні вибрати, до якої фракції приєднатися: церкви, племені, принца чи повстанців. Повстанці, очолювані Анною та Максиміліаном, стають головними союзниками в цьому спритному та швидкому темпі. На початку гравці мають доступ лише до базової атаки та кидка на ухилення, які можна налаштувати в міру прогресу.

Ключовим аспектом Liberté є його надійна система побудови, яка дозволяє гравцям створювати власну колоду до 40 карт, включаючи дублікати. Ці картки складаються як з активних, так і з пасивних навичок, що забезпечує широкий спектр можливостей для налаштування. Завдяки понад 100 карткам, які можна відкрити або створити, починаючи від потужних пістолетних пострілів і закінчуючи грозою, гравці можуть формувати свій ігровий процес відповідно до своїх уподобань.

Управління ресурсами є життєво важливим для виживання в Liberté. Гравці збирають ресурси, перш за все, відкриваючи розшукові плакати та опановуючи відчайдушні навички, щоб долати відстань і залишатися в живих. Замість того, щоб покладатися на таймер, ігрова механіка сприяє активній грі та перешкоджає пасивному очікуванню. Ця динамічна система покращує загальну взаємодію та тримає гравців у напрузі.

У грі гравці стикаються з різноманітними предметами, такими як бомби, флакони з отрутою та їжа, кожен з яких пропонує унікальні переваги під час пробігу. Однак лікувальних предметів мало, що додає додатковий рівень викликів і вимагає від гравців ретельного управління своїми ресурсами. Розблокування нових скінів для Рене, головного героя, дозволяє косметично налаштувати та додає візуальну різноманітність ігрового процесу.

Lady Bliss представляє концепцію корупції, з якою гравці можуть боротися. Увійшовши в її домен, гравці звільняють монстрів, яких вона створює, які, у свою чергу, зміцнюють ворогів. Це рішення посилює зв’язок Рене з магією, але також створює величезні труднощі, оскільки вороги високого рівня стають нормою.

Завершення дій кампанії нагороджує гравців прокляттями Bliss, які значно збільшують складність гри. Ці прокляття можуть призвести до воскресіння ворога, перетворивши його на зомбі або плотоїдних істот. У той час як прокляття додають додатковий рівень виклику, їх баланс по відношенню до колоди гравця іноді може відчуватися неправильно, що призводить до неприємних зіткнень.

Однією з сфер, де Liberté не вистачає, є відсутність різноманітності в місцях, особливо на ранніх стадіях гри. Неодноразове повернення до тих самих вулиць Парижа може призвести до відчуття повторюваності та одноманітності. Однак цей недолік пом’якшується придатністю гри для коротших ігрових сесій.

Liberté пропонує можливість локальної багатокористувацької гри, яка додає ігровому процесу аркадний досвід. Однак загальна суть гри залишається незмінною, екран стає більш завантаженим, а розрізнення дій гравця та ворога — ускладнюється.

Історія в Liberté розгортається поступово, коли гравці взаємодіють з різними персонажами та роблять вибір, який формує оповідь. Інтригуючий сюжет у поєднанні з добре прописаними персонажами робить гру захоплюючою. Бій у Liberté швидкий, плавний і корисний, хоча випадкові збої можуть погіршити загальний досвід.

Хоча механіка створення колод і ізометричний геймплей Liberté можуть не впроваджувати новаторських інновацій, поєднання інтригуючої історії, захоплюючих персонажів і захоплюючих боїв робить цю гру захоплюючою та новою пригодою. Зусилля Super Static у розробці Liberté заслуговують на визнання, незважаючи на випадкові збої в грі та потребу в більшому.

Історія в Liberté розгортається в химерній альтернативній історії, де Французьку революцію зірвало з колії через несподіваний прихід леді Блісс, гігантської істоти Лавкрафта. Ця драматична подія зриває коронацію принца Філіпа і занурює Францію в хаос. Коли гравці беруть на себе роль Рене Містраля, воїна, створеного для служіння леді Блісс, вони вирушають у квест вулицями Парижа, щоб розгадати таємниці, які оточують цей надзвичайний поворот подій.

Розповідь розгортається поступово, коли гравці взаємодіють з різними фракціями та персонажами, кожен зі своїми планами та мотиваціями. Церква, плем’я, князь і повстанці є основними фракціями, до яких гравці можуть приєднатися, і їхній вибір визначає хід історії. Повстанці, очолювані Анною та Максиміліаном, стають цінними союзниками в подорожі Рене, пропонуючи підтримку та керівництво під час його подорожей підступними вулицями Парижа.

У міру просування гравці стикаються з безліччю випробувань, завдань і подій, кожна з яких розкриває більше про інтригуючу історію. Гра надає гравцям численні можливості приймати рішення, які впливають на розповідь, пропонуючи розгалужені шляхи та численні фракції. Ці варіанти не лише впливають на напрямок історії, але й впливають на виклики та нагороди, з якими гравці стикаються протягом своєї подорожі.

Розповідь наповнена перипетіями, розкриває таємниці та розкриває справжню природу леді Блісс та її зв’язок із головним героєм. Гравцями постійно керує бажання знайти відповіді на запитання, які виникають на кожному кроці. Історія досліджує теми влади, корупції та наслідків власного вибору, занурюючи гравців у світ, де межі реальності та надприродного стираються.

Хоча персонажі в Liberté добре прописані, їх глибина та розвиток можуть відрізнятися. Деякі персонажі пропонують інтригуючу передісторію та захоплюючу взаємодію, тоді як інші можуть здаватися менш детальними. Тим не менш, розповідь вдається створити атмосферу інтриги та таємниці, залучаючи гравців глибше у захоплюючий світ Liberté.

історія в Liberté є невід’ємною частиною ігрового процесу, поєднуючи елементи альтернативної історії, надприродних істот і вибору гравця. Він створює переконливий фон для стрімкого бою та механіки будівництва колоди, спонукаючи гравців розкрити правду про леді Блісс та її вплив на долю Франції.

Liberté пропонує швидкий і корисний ігровий процес, який поєднує в собі елементи механіки roguelike, побудови колоди та ізометричного бою. Як гравці втілюють Рене Містраля, вони мандрують вулицями Парижа, беручи участь у напружених битвах, роблячи стратегічний вибір і налаштовуючи свої здібності відповідно до свого стилю гри.

В основі ігрового процесу Liberté лежить система побудови колод. Гравці починають із базової колоди, яка складається з рукопашних і шахрайських атак, але по мірі прогресу вони можуть налаштовувати свою колоду, отримуючи нові карти. Завдяки понад 100 карткам, які можна відкрити або створити, гравці мають у своєму розпорядженні широкий спектр активних і пасивних навичок. Кожен запуск дозволяє гравцям вибрати іншу колоду, пропонуючи різноманітність і можливості для експериментів.

Бої в Liberté плавні та швидкі. Гравці мають доступ до базової атаки, яку можна посилити, виконавши інвазивний кидок довгим натисканням. Ця комбінація атак і маневрів ухилення створює плавну бойову систему, яка винагороджує вмілий розбір часу та позиціонування. Гравці повинні стратегічно керувати ресурсами та ефективно використовувати свої карти, щоб долати складних ворогів і босів.

Управління ресурсами має вирішальне значення в Liberté, оскільки гравці збирають ресурси в основному, відкриваючи розшукові плакати та опановуючи відчайдушні навички. Цей ігровий процес, що керується ресурсами, заохочує активну гру, а не покладається на таймер, залишаючи гравців залученими та постійно в русі. Гра сприяє динамічному прийняттю рішень, дозволяючи гравцям адаптувати свої стратегії на основі наявних у них ресурсів.

На додаток до бою, Liberté пропонує ряд предметів, таких як бомби, флакони з отрутою та їжа, кожен з яких надає різні переваги під час пробіжок. Ці предмети можуть бути життєво важливими для виживання, особливо тому, що цілющі предмети є дефіцитними, і гравці повинні ретельно збалансувати їх використання. Дефіцит лікувальних предметів додає шар напруги та вимагає від гравців стратегічного мислення щодо свого вибору та розподілу ресурсів.

Однією з помітних ігрових особливостей у Liberté є механіка корупції, пов’язана з Леді Блісс. Гравці можуть увійти в її домен, який звільняє її монстрів і зміцнює ворогів. Хоча це посилює виклик, це також посилює зв’язок Рене з магією. Рішення вступити в боротьбу з Леді Блісс та її зіпсованістю додає додатковий рівень глибини та ризику за винагороду.

Однак у Liberté є кілька недоліків. Відсутність різноманітності в місцях, особливо на ранніх стадіях, може призвести до відчуття повторення. Повернення на ті самі вулиці Парижа та зустріч з тими ж цілями та подіями може зменшити загальне враження. Тим не менш, коротша структура ігрового процесу сеансу гри допомагає пом’якшити цю проблему.

Незважаючи на випадкові збої, Liberté вирізняється тим, що забезпечує відчуття прогресу та унікальний досвід побудови колоди. Розблокування нових скінів для Рене та наполегливе просування через кілька втілень додає загального відчуття досягнення та зростання. Поєднання захоплюючої оповіді, добре продуманих персонажів і задовільної бойової механіки робить Liberté захоплюючою та новою пригодою в жанрі roguelike.

Музика в Liberté відіграє важливу роль у покращенні атмосфери та зануренні гравців у її унікальний світ. У грі є ретельно продуманий саундтрек, який доповнює ігровий процес і розповідь, створюючи захоплюючий і захоплюючий звук.

Музика в Liberté відображає альтернативну історію та надприродні елементи гри. Він поєднує різні жанри та стилі, щоб створити характерне звучання, яке передає суть Французької революції, що пішла невдало. Саундтрек поєднує оркестрові композиції з елементами електронної музики, створюючи злиття, яке додає глибини та інтенсивності ігрового процесу.

Під час бойових дій музика посилюється, піднімаючи адреналін у гравців і посилюючи відчуття терміновості. Динамічні та енергійні треки підсилюють хвилювання та роблять кожен бій епічним та вражаючим. Швидкість і ритм музики синхронізуються зі стрімкою бойовою механікою, підсилюючи загальний ігровий процес.

Навпаки, у моменти дослідження чи споглядання музика набуває більш атмосферного та ембієнтного тону. Заспокійливі мелодії та ефірні звуки створюють відчуття таємниці та інтриги, занурюючи гравців у світ Liberté. Ці атмосферні доріжки створюють фон для гравців, щоб поглинути оточення, оцінити візуальний дизайн і глибше заглибитися в розповідь.

Звукові ефекти в Liberté також відіграють важливу роль у покращенні загального звуку. Від брязкоту зброї до ревів жахливих істот, звукові ефекти занурюють гравців у дію, роблячи кожну зустріч інтуїтивною та вражаючою. Увага до деталей у звуковому дизайні додає ігровому процесу додатковий рівень занурення.

Хоча конкретні відомості про музичних композиторів і окремі треки в Liberté можуть відрізнятися, загальна якість і ефективність музики впливають на атмосферу гри та загальний досвід. Саундтрек служить потужним інструментом для посилення емоцій, передачі тем гри та створення пам’ятної та захоплюючої ігрової подорожі.

Pros

+ Інтригуюча альтернативна історія

+ Захоплююча ігрова механіка

+ Настроювана колода

+ нові розблоковані скіни

Cons

– Удача різноманітності в місцях

– Випадкові збої

– Повторювані цілі та події

музыка - 8
гісторыя - 8.5
геймплэй - 7.5
графічны - 8

8

Liberté пропонує інтригуючу та унікальну альтернативну історію, де Французьку революцію переривають надприродні елементи. Завдяки захоплюючій ігровій механіці, створенню колод, що налаштовується, і сенсу прогресу гра забезпечує складний і корисний досвід.

ОГЛЯ Pixel Driver

ОГЛЯ The Pale Beyond