ОГЛЯ Harmony: The Fall of Reverie

Harmony: The Fall of Reverie відправляє гравців у захоплюючу подорож світом, наповненим богами, духовністю та нотками кіберпанку. Цей візуальний роман, що розгортається в унікальному майбутньому, де зникнення матері головного героя створює основу для захоплюючої розповіді, пропонує ігровий досвід, який обертається навколо отримання прихильності духовних прагнень під час прийняття рішень, укладання союзів і виявлення підказок.

Візуально Harmony представляє особливий художній стиль, що нагадує пастельні та м’які палітри, які надають відчуття знайомства місцям, водночас переймаючи почуття ностальгії. Графіка, хоч і не така візуально просунута, як Life is Strange, ефективно передає атмосферу гри та забезпечує невеликі анімації, які покращують досвід оповідання. Однак є втрачені можливості для дослідження, оскільки певні місця здаються обмеженими та обмежують здатність гравця повністю зв’язатися з ігровим світом.

Однією з видатних особливостей Harmony є система розгалуження оповіді, яка дозволяє гравцям бачити та відчувати наслідки свого вибору через розгалужену дошку. Здатність відстежувати та розуміти вплив прийнятих рішень додає глибини розповіді та забезпечує потужний наративний механізм. Незважаючи на те, що гра намагається включити елементи ігрового процесу та написання, іноді здається, що вона захаращена піктограмами, символами та вибором, що потребує певних ресурсів, подібно до мобільної гри. Спочатку це може бути приголомшливим і заплутаним, погіршуючи загальний досвід.

З точки зору оповідання, Harmony вирізняється тим, що представляє інтригуючу передумову та пропонує гравцям свободу визначати свою власну долю через кілька проходжень. Однак це не вдається створити цілісну та повністю конкретизовану розповідь. У грі представлені елементи, які можуть заплутати, і вона не забезпечує достатнього пояснення чи пов’язує всі точки розповіді. Це може призвести до того, що гравці почуватимуться відключеними та перешкодять їхній здатності повністю залучитися в історію.

На фронті презентації Harmony вражає повноцінним озвученням діалогів із чудовим голосом, який відповідає художньому стилю гри та емоційним моментам. Музика, хоч і не особливо примітна, доповнює атмосферу гри невимушеними та плавними треками. Однак загальна відсутність різноманітності та видатних композицій заважає музиці підняти враження, як слід.

Коли справа доходить до фактора задоволення, Harmony намагається знайти свій крок. Гра значною мірою покладається на свою історію, яка розгортається в повільному темпі, і не в змозі використати її унікальну духовну природу до наступних розділів. Навіть тоді розповіді не вистачає драйву та пристрасті, необхідних для справжнього захоплення гравців. Розрізнений наратив і обмежене розуміння гравцем перешкоджають формуванню міцного зв’язку, що призводить до загального прохолодного досвіду.

Це інтригуюча передумова, яка розгортається у світі, де поєднуються боги, духовність і елементи кіберпанку. Візуальний стиль гри, розгалужена система оповіді та озвучка сприяють її привабливості. Однак повільний темп розповіді, відсутність цілісності оповіді та заплутана ігрова механіка заважають йому повністю розкрити свій потенціал. Якщо ви шанувальник візуальних романів і не проти повільного темпу з деякими прогалинами в оповіді, Harmony все одно варто вивчити. Однак для інших, хто шукає більш захоплюючий і щільно сплетений наратив, можливо, краще зачекати на покращення або розглянути інші варіанти.

Розвиток сюжету в Harmony: The Fall of Reverie є неоднозначним. Гра знайомить гравців із захоплюючою передумовою, зосередженою навколо таємничого зникнення матері головного героя. Коли гравці беруть на себе роль Поллі, вони вирушають у подорож, щоб розкрити правду про зникнення її матері та її потенційний зв’язок із потужним технологічним конгломератом, який панує в їхньому світі.

Історія починається яскраво, коли Поллі повертається додому після багатьох років відсутності та бере участь у розслідуванні, щоб знайти свою зниклу матір. Гравцеві пропонуються варіанти, які формують розповідь, розвивають дружбу та створюють союзи, водночас заводячи ворогів на цьому шляху. Гра дозволяє гравцям побачити наслідки свого вибору, надаючи проблиски майбутніх подій, що додає елемент очікування та свободи волі.

Однак у міру розвитку історії стає очевидним, що в розповіді є значні прогалини та відсутні частини. Розробники ризикують, вводячи несподівані елементи історії та унікальну термінологію, але вони часто не можуть повністю пояснити або пов’язати ці елементи із загальною історією. Це може змусити гравців почуватися збентеженими та відчуженими від подій, що розгортаються, ніби вони пропускають важливу інформацію.

Крім того, темп історії іноді може бути повільним, а ключові моменти сюжету та викриття відбуваються пізніше в розділах гри. Хоча це може створити напругу та інтригу, це також означає, що гравцям, можливо, доведеться витратити значну кількість часу, перш ніж історія почне справді розгортатися. Цей повільний прогрес може стримувати деяких гравців, які віддають перевагу більш миттєвій і привабливій розповіді.

Незважаючи на свої недоліки, розгалужена система оповіді Harmony дозволяє гравцям робити вибір, який формує історію та впливає на їхні стосунки з іншими персонажами. Цей аспект забезпечує відчуття волі та персоналізації, покращуючи загальний досвід оповідання. Однак важливо зазначити, що прогалини в розповіді та відсутність зв’язних пояснень можуть перешкодити здатності гравця повністю зануритися в історію та підключитися до персонажів на глибшому рівні.

у той час як Harmony: The Fall of Reverie представляє переконливу історію з багатообіцяючим передумовою, її розвиток не вдається забезпечити цілісну та повністю пояснену розповідь. Гра пропонує гравцям вибір, який формує історію, але роз’єднані елементи та повільний темп заважають загальному розвитку історії. Гравці повинні бути готові до прогалин у розповіді та повільнішого просування, що може вплинути на їхнє занурення та зв’язок із світом і персонажами гри.

Harmony: The Fall of Reverie має художній стиль, який нагадує поєднання графічного підходу The Banner Saga та ностальгічних колірних палітр Life is Strange. Візуальні елементи переважно складаються з двовимірних ілюстрацій персонажів у різних середовищах з невеликими анімаціями, що відтворюються, коли гравці роблять вибір.

Художній стиль у Reverie значною мірою схиляється до пастельних і м’яких палітр, що надає грі унікального та характерного вигляду. Такий вибір колірної схеми ефективно передає відчуття знайомства та комфорту, часто викликаючи відчуття того, що ви були в певних місцях раніше, віддзеркалюючи власний досвід персонажів. М’які та ніжні тони створюють загальну атмосферу гри, створюючи безтурботну та мрійливу атмосферу.

Хоча художній стиль в основному зосереджений на ілюстраціях персонажів, є також моменти, коли гра демонструє локації за допомогою рухомого та масштабованого панорамування камери. Ці екземпляри додають динамічний елемент до візуальних ефектів і пропонують проблиски побачити світ, який досліджують гравці. Увага до деталей у цих середовищах помітна, занурюючи гравців у тонкощі ігрового середовища.

Однак одна втрачена можливість з точки зору художнього стилю полягає в обмеженому дослідженні місць. Гра не сприяє активній рекламі та не дозволяє проводити ретельне дослідження, змушуючи гравців час від часу прагнути більше деталей і міцнішого зв’язку з ігровим світом. Такий стриманий підхід до дослідження може бути невеликим розчаруванням для гравців, яким подобається повністю занурюватися в середовище гри.

художній стиль у Harmony: The Fall of Reverie візуально приємний і створює ностальгічну та ефірну атмосферу гри. Палітра пастельних кольорів і увага до деталей в ілюстраціях персонажів і середовищі створюють унікальну візуальну ідентичність. Хоча обмежене дослідження може змусити гравців бажати більшого, загальне художнє керівництво покращує досвід розповіді гри та допомагає занурити гравців у захоплюючий світ Reverie.

Однією з головних переваг ігрового процесу Reverie є можливість взаємодіяти з прагненнями, чарівними духовними істотами, які втілюють різні пристрасті світу, і отримувати прихильність від них. Спілкуючись із цими милими персонажами та узгоджуючи свій вибір із їхніми вподобаннями, ви відкриєте різноманітні шляхи та можливості. Розгалужений характер розповіді чудово візуалізується на дошці, що дозволяє вам побачити вплив ваших рішень і дає вам захоплюючі натяки на те, що вас чекає попереду.

Ігрова механіка Reverie справді блищить, коли мова йде про емоційну подорож, яку вона пропонує. Коли ви спостерігаєте за наслідками свого минулого вибору, ви відчуєте, що відчуваєте цілий ряд емоцій, будь то почуття гордості за добре прийняте рішення чи відтінок каяття за менш сприятливе рішення. Цей наративний прийом додає глибини розповіді та створює справжнє відчуття волі, даючи вам змогу сформувати результат історії відповідно до власних цінностей і бажань.

Незважаючи на те, що Reverie перевершує свій ігровий процес, орієнтований на прийняття рішень, варто зазначити, що спочатку інтерфейс може здатися трохи приголомшливим, з численними значками, символами та рухами, пов’язаними з вибором елементів історії. Однак, як тільки ви це зрозумієте, механіка стане інтуїтивно зрозумілою та приємною для навігації, як розгадування веселої головоломки.

Хоча дослідження можна було б ще більше підкреслити, чарівний художній стиль гри компенсує це. Візуальні елементи Reverie чудово поєднують двовимірні спрайти персонажів із захоплюючим середовищем, створюючи ностальгічну та знайому атмосферу. Пастельні та м’які палітри, які використовуються протягом усієї гри, оживляють унікальні локації, а невеликі анімації, які супроводжують ваш вибір, додають нотку химерності.

ця гра забезпечує дружній і захоплюючий ігровий процес, де ваші рішення формують захоплюючу історію. Взаємодія з привабливими прагненнями та візуальне представлення розгалужених оповідань на дошці є основними моментами ігрового процесу. Хоча спочатку інтерфейс може здатися приголомшливим, він швидко стає другою натурою, дозволяючи вам повністю зануритися в цей чарівний світ. Завдяки чудовому художньому стилю та емоційно резонансному геймплею Reverie — це подорож, яка неодмінно захопить і зачарує гравців будь-якого походження.

Кожен персонаж, якого ви зустрінете в Reverie, має свою особливу особистість, передісторію та мотивацію, завдяки чому вони відчувають себе справжніми особистостями зі своїми бажаннями та конфліктами. Завдяки добре продуманому діалогу та взаємодії гра дозволяє вам сформувати значущі зв’язки з цими персонажами, поступово розгадуючи їхні шари та розуміючи їхні перспективи.

Однією з сильних сторін гри є її здатність змусити вас піклуватися про персонажів та їхні долі. Роблячи вибір і налагоджуючи стосунки, ви станете свідком того, як ваші дії впливають на їхні життя, зміцнюючи зв’язки чи створюючи розриви. Гра вміло фіксує складність людських стосунків, демонструючи зростання та еволюцію цих персонажів у ході історії.

Крім того, Reverie заохочує вас інвестувати в персонажів, використовуючи механізм отримання прихильності від прагнень. Розуміючи пристрасті та бажання цих духовних істот, ви можете зробити вибір, який відповідає їхнім уподобанням, заслуживши їхню прихильність і відкриваючи нові можливості. Це додає глибини розвитку персонажа, оскільки ваша взаємодія з прагненнями впливає на траєкторію розповіді та стосунки, які ви формуєте.

Розвиток персонажа Reverie покращується завдяки повністю озвученому діалогу гри, який вдихає життя в особистість кожного персонажа. Озвучка доповнює художній стиль і зображені емоції, занурюючи вас у світ і створюючи більш захоплюючий і захоплюючий досвід.

Він чудово розвиває персонажів, пропонуючи різноманітний і всебічний склад персонажів зі своїми унікальними історіями та мотиваціями. Гра дозволяє вам налагоджувати значущі зв’язки, спостерігати вплив вашого вибору на їхнє життя та відчувати їхнє зростання протягом захоплюючої розповіді. У поєднанні з візуально привабливим художнім стилем гри та захоплюючою озвучкою, Reverie представляє справді незабутню та емоційно насичену подорож, наповнену переконливими персонажами, які залишать незабутнє враження.

Pros

+ Захоплюючий розвиток характеру

+ Інтригуючий сюжет із сумішшю богів, духовності та кіберпанку

+ Гарний художній стиль із ностальгічними кольорами та м’якими палітрами

+ Значущий вибір, який впливає на розповідь і стосунки

+ Шляхи розгалуження та візуально представлена система прийняття рішень

Cons

– Відсутність дії та повільний темп можуть не сподобатися тим, хто шукає насиченого ігрового    процесу

– розповідь іноді заплутана

– Ігрова механіка, як-от використання піктограм і символів, спочатку може бути надзвичайною

– Обмежені можливості дослідження та втрачений потенціал для глибшого занурення

– Прогалини в розповіді та запитання без відповідей навіть після кількох проходжень

музыка - 7.5
гісторыя - 7.5
геймплэй - 7
графічны - 8

7.5

Harmony: The Fall of Reverie — це візуальний роман, який пропонує захоплюючий досвід, керований персонажами, в унікальному поєднанні богів, духовності та елементів кіберпанку. Завдяки своєму прекрасному художньому стилю, добре озвученим діалогам і значущим виборам ця гра занурює гравців у свій світ.

«Надії шанувальників зростають, оскільки припущення навколо випуску оновленої класичної версії: Red Dead Redemption повертається?»

Xbox Game Pass дарує гравцям дивовижну планету Лана