Огляд Grand Theft Auto: The Trilogy-The definitive edition

Як ми вже згадували, серія GTA Triple Remaster включає в себе три дуже запам’ятовуються версії серії, яким, чесно кажучи, навіть сьогодні є що сказати серед ігор з відкритим світом. Rockstar був настільки креативним, коли справа дійшла до створення оригінальної версії ігор, і, наскільки дозволяли апаратні обмеження того часу, є ще багато функцій, які можуть розважити нас, коли справа доходить до ігор. Супроводжуючи персонажів Клода в третій версії, Томмі у версії Vice Vice і чудового CJ в Сан-Андреасі для виконання різноманітних, іноді дивовижних місій або навіть просто прогулянок у знайомому оточенні, є ще дуже веселі та незабутні кроки, такі як танці. автомобіль в SA або управління гелікоптером для бомбардування будівлі у Vice City, вони не втратили своєї чарівності з часом.
Серію GTA Triple Remaster розробила Grove Street Games Studios, яка раніше відповідала за портування ігор JT на мобільні платформи, і, за словами Rockstar, студія також відносно довго готувала оновлені версії трьох ігор. Однак, не витрачаючи багато часу на експерименти з переглянутими версіями, ви швидко зрозумієте, що кінцевий результат цих дій є не що інше, як справжнє розчарування, а Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition – не те, що ви очікували від покращена версія або ремастер не працює.


Вам не потрібно бути дуже обережним і нав’язливим, щоб зрозуміти слабкі сторони цієї колекції; Перше, що ви помітите після входу в кожну з трьох версій, — це новий підхід, який творці використали, щоб прикрасити обличчя героїв, надаючи їм мультфільм; Що саме по собі непогано, і, за іронією долі, це також може бути смішним графічним стилем, але проблема в тому, що в перероблених іграх GTA це зроблено дуже потворно і смішно, і в результаті обличчя деяких персонажів мати гарну пам’ять. У нас це змінилося дуже сильно і дивно, і навіть для тих, хто, здається, не на боці графічної помилки, обличчя героїв часто далекі від оригіналу, що все ще впливає на атмосферу гри. .
Ці дивовижні графічні ефекти присутні і в інших частинах гри, одна з яких – боротьба з ворогами за допомогою вогнепальної зброї. Особливо в GTA 3 і Vice City боротьба з вогнепальною зброєю дійсно приголомшлива і створює відчуття, що ви стріляєте невидимими кулями в картонних ворогів, і, чесно кажучи, іноді у вас виникають сумніви в цих сценах. Мені було цікаво, чи може бути проблема з тим, що пістолет не стріляє! Пам’ятайте, що, особливо у версії Vice City, вороги з штучним інтелектом іноді зазнають невдачі в бою, і деякі вороги залишаються під фіксованим кутом, щоб бути вбитими замість того, щоб стріляти у вас. Ця проблема зі слабкістю штучного інтелекту стосується навіть поліції.
Справа в тому, що майже всі три версії GTA із серії Remaster на той момент не були позбавлені фізичних та графічних помилок, що частково було пов’язано з обмеженнями апаратного часу ігор. Але коли справа доходить до покращених і переглянутих версій, очікується, що ці проблеми будуть виправлені та покращені до певної міри, і навіть якщо ми знизимо наші очікування дуже-дуже низько, я не думаю, що буде великий попит, щоб принаймні додати нові проблеми і боги в грі; Але потрійний набір ремастерів в цьому плані розчаровує глядачів, і в грі є ряд дивних помилок, які досить характерні для цих версій ремастера.
Щоб зіткнутися з цими труднощами, які, звичайно, набагато рідше зустрічаються в Сан-Андреасі, і ця версія має більш стабільні умови в цьому відношенні, досить пройтися вулицями кілька хвилин, особливо на машині або мотоциклі, щоб здивувати свою гру. Автомобілі, які стикаються без причини, можуть бути одними з найпоширеніших і прийнятних типів помилок, але вас чекає набагато більше дивовижних речей, і, наприклад, якщо ви наїдете на якісь об’єкти на машині, вони трохи крутяться з кумедною фізикою, щоб зникнути. Або в іншому прикладі двигун може раптово з’явитися під одним із автомобілів, що рухаються по вулиці, і спричинити відскок цього автомобіля. Однією з найдивніших помилок у грі, яка часто траплялася зі мною, особливо у версії Vice City, була раптова поява автомобілів посеред нікуди, і навіть у версії San Andreas деякі периферійні об’єкти, такі як серія мостів, стають невидимий!

Якщо бути точним, то в грі більше технічних проблем, графічних помилок і фізичних дефектів, і, наприклад, інколи ШІ поводиться дивно під час ігрових місій, що може коштувати знищення сцени або, як завгодно, персонажів. в периферійному середовищі і об’єкти застряють і створюються смішні сцени. Мушу повторити, що деякі з них ми бачили в оригінальних версіях, але очікується, що покращена версія буде менш задіяна в таких проблемах через відсутність апаратних обмежень у часі в оригінальних версіях; У Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition сталося навпаки, і не тільки не було покращень, але в деяких випадках ми бачили збої та додавали нові помилки.
Справа в тому, що всі три версії Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition настільки цінні ігри, які ми надали; Оскільки ігри ніколи не потрапляють в цей неігровий режим, ви просто повинні бути готові зіткнутися з дивними помилками та проблемами, деяких з яких навіть не було в оригінальних версіях. Ці проблеми змусили нас вважати це невтішним досвідом під час перегляду переглянутої версії Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition; Оскільки в цій версії, за винятком ряду елементів, таких як освітлення, не тільки не було досягнуто значного прогресу, але й такі елементи, як нові стилі дизайну, нові фізичні та графічні помилки та інші елементи, які ми згадували, навіть викликали загальний досвід зменшиться.
Перше, на що варто звернути увагу в трьох версіях, що пропонуються як на консолі, так і на комп’ютері, це якість візуальних ефектів і текстур гри. Усі три оновлені версії зазнали серйозних змін у порівнянні з їх класичною версією. Гра помітно покращилася з точки зору візуальної якості. Текстура, текстура і деталі середовища спеціально покращені в порівнянні з класичною версією, включаючи збільшення відстані малювання і вирішено проблему повільного завантаження. . Незважаючи на покращення в порівнянні з попередніми версіями, якість візуальних ефектів випущеної версії все ще не конкурує з сучасними іграми.

Як ми вже говорили, висвітлення трьох ігор зазнало багато змін, і гра має набагато кращий ефект на день, ніж попередні версії. З іншого боку, немає туману чи сильного освітлення, щоб прикрити погане навантаження на навколишнє середовище. Але як би Remaster не був успішним у освітленні та затіненні денного середовища, у нічному середовищі ці три ігри не є привабливими. Ця проблема настільки серйозна разом із сильними дощами, особливо у версії Grand Theft Auto: San Andreas, що в деяких середовищах зір користувачів практично погіршується, а гра стає нестерпною. З іншого боку, в оновленій версії є режими під назвою Fidelity і Performance, які дозволяють дивитися гру в розділі форка до 60 кадрів в секунду, що здається непотрібним для назви такої якості. Це призвело до того, що гра на потужних консолях дев’ятого покоління скидає кадри і передає неприємні враження.

музыка - 5
гісторыя - 4.5
геймплэй - 6
графічны - 4.5

5

Цінні лише в тих аспектах, які вони успадкували від оригіналу; Аспекти, як цікава історія з пам’ятними персонажами та різноманітними та творчими етапами. Але коли ми дивимося на цю серію з точки зору ремастера, студія Grove Street Games взагалі не змогла запропонувати гідного досвіду, і гра була випущена з дивовижними недоліками.

Можливість розробки гри «Володар кілець» від Veta Studio

Пояснення виробника Hilo Infinity щодо затримки в режимі Coop в розділі історії