ОГЛЯ Gourmet Warriors

У світі відеоігор є приховані перлини, які чекають, щоб їх відкрили любителі пригод. Однією з таких перлин є Gourmet Warriors, менш відома гра Beat ’em Up, яка походить із 16-бітної ери. Ця гра, розроблена та опублікована бразильською компанією Qubyte Interactive, є свідченням їхньої відданості збереженню багатої історії ретро-ігор.

Qubyte Interactive зробила собі ім’я, вивівши в центр уваги старі та незрозумілі ігри beat’em up. Багато з цих ігор були практично невідомі більшості гравців, а деякі ніколи не бачили світ на Заході. Хоча не кожна гра може претендувати на те, щоб бути однією з найкращих 16-бітної ери, усі вони посідають унікальне місце в історії ігор, яке заслуговує на визнання.

Однією з таких ігор є Gourmet Warriors, пізній випуск Super Nintendo, який так і не дійшов до західних берегів. Випущений в Японії 29 вересня 1995 року, рішення не випускати його на Заході було зрозумілим. Протягом цього часу Super Nintendo втрачала позиції до PlayStation, Saturn і майбутньої Nintendo 64. Крім того, химерні сценарії ворогів і персонажі в грі були не зовсім тим, у що хотіли інвестувати західні розробники та видавці. Однак «Gourmet Warriors» “має власний шарм, тому його варто зберегти.

Почнемо з історії або її відсутності. Оповідь гри можна підсумувати двома рядками, які не мають сенсу або не мають сенсу. У той час як 16-бітні beat’em ups не відомі своєю глибокою оповіддю, «Gourmet Warriors» виводить мінімалізм на абсолютно новий рівень. Однак ця простота не є недоліком, а додає чарівності цим старовинним іграм. Вони забезпечують достатньо контексту, щоб підготувати сцену для дії, не забиваючи гравців непотрібною експозицією.

Одним із аспектів, де Gourmet Warriors справді сяє, є його візуальні ефекти. Гра може похвалитися чіткою та деталізованою графікою, що робить її однією з найкращих 16-розрядних ігор Beat ’em Up на Super Nintendo. Фони — це видовище, яке має ефект паралакса та велику кількість складних деталей. Деякі рівні, наприклад, зі скляною підлогою, особливо вражають. Не можна не побажати більше рівнів для дослідження, враховуючи проявлену креативність.

Дизайн персонажів і ворогів – це те, де Gourmet Warriors стає особливо дивним. Вороги є одними з найдивніших, з якими ви можете зіткнутися в будь-якій грі, і хоча вони можуть повторюватися на рівнях, з ними приємно битися, і вони часто супроводжуються дивовижними поворотами. На той час анімація плавна, персонажі та вороги рухаються плавно, а атаки, особливо спеціальні, виглядають вражаюче. Гнучкість переходу між позами додає грі додатковий рівень характеру.

Коли справа доходить до саундтреку гри, Gourmet Warriors використовує дещо незвичайний підхід. Хоча музика, безсумнівно, чудова, деякі мелодії не зовсім відповідають жанру beat ’em up. Ці композиції ввічливі та мелодійні, зі спокійними, заспокійливими ритмами, які можуть здатися недоречними в грі, зосередженій на бійки. Однак якість мелодій така, що гравці не заперечуватимуть час від часу відступати від умовностей жанру. Також є кілька видатних треків, які можуть конкурувати з найкращими на Super Nintendo.

З іншого боку, звукові ефекти в грі справні, але нічим не примітні. Удари руками та ногами не мають ефекту, і хоча час від часу лунають крики та бурчання, вони не надто додають загального враження. Вони виконують свою роботу, не виділяючись.

Тепер давайте заглибимося в те, що справді має значення — ігровий процес і бойову механіку Gourmet Warriors. Гравцям пропонується вибір із трьох персонажів: Bonjour, Mademoiselle і Très bien, названих на честь французьких привітань. Імена персонажів, як і багато інших аспектів цієї гри, додають їй ексцентричності.

Gourmet Warriors відривається від умовностей типових beat ’em ups. На додаток до стандартних кнопок атаки та стрибка, він представляє гнучку кнопку — незвичайне доповнення, яке лише для того, щоб збивати ворогів, не завдаючи їм шкоди, мало що служить. Також є дві командні кнопки, які відіграють вирішальну роль у бою.

Базові атаки та комбо спочатку можуть здатися неприголомшливими, але вони навмисно розроблені, щоб бути менш ефективними. Щоб досягти успіху в грі, гравці повинні використовувати спеціальні захоплення, які відіграють ключову роль у боротьбі з ворогами, особливо босами. «Gourmet Warriors» представляє концепцію рівнів оглушення, представлених зірками над головою ворога. Ці зірочки вказують на рівень оглушення ворога та на те, як довго його можна утримувати в такому стані.

Кожен персонаж має унікальний спосіб боротьби із захопленими ворогами. Бонжур відкидає їх, а мадемуазель підкидає їх у повітря, від чого вони приземляються вниз головою. Тричі натиснувши кнопку R, гравці

У світі відеоігор є приховані перлини, які чекають, щоб їх відкрили любителі пригод. Однією з таких перлин є Gourmet Warriors, менш відома гра Beat ’em Up, яка походить із 16-бітної ери. Ця гра, розроблена та опублікована бразильською компанією Qubyte Interactive, є свідченням їхньої відданості збереженню багатої історії ретро-ігор.

Qubyte Interactive зробила собі ім’я, вивівши в центр уваги старі та незрозумілі ігри beat’em up. Багато з цих ігор були практично невідомі більшості гравців, а деякі ніколи не бачили світ на Заході. Хоча не кожна гра може претендувати на те, щоб бути однією з найкращих 16-бітної ери, усі вони посідають унікальне місце в історії ігор, яке заслуговує на визнання.

Однією з таких ігор є Gourmet Warriors, пізній випуск Super Nintendo, який так і не дійшов до західних берегів. Випущений в Японії 29 вересня 1995 року, рішення не випускати його на Заході було зрозумілим. Протягом цього часу Super Nintendo втрачала позиції до PlayStation, Saturn і майбутньої Nintendo 64. Крім того, химерні сценарії ворогів і персонажі в грі були не зовсім тим, у що хотіли інвестувати західні розробники та видавці. Однак «Gourmet Warriors» “має власний шарм, тому його варто зберегти.

Почнемо з історії або її відсутності. Оповідь гри можна підсумувати двома рядками, які не мають сенсу або не мають сенсу. У той час як 16-бітні beat’em ups не відомі своєю глибокою оповіддю, «Gourmet Warriors» виводить мінімалізм на абсолютно новий рівень. Однак ця простота не є недоліком, а додає чарівності цим старовинним іграм. Вони забезпечують достатньо контексту, щоб підготувати сцену для дії, не забиваючи гравців непотрібною експозицією.

Одним із аспектів, де Gourmet Warriors справді сяє, є його візуальні ефекти. Гра може похвалитися чіткою та деталізованою графікою, що робить її однією з найкращих 16-розрядних ігор Beat ’em Up на Super Nintendo. Фони — це видовище, яке має ефект паралакса та велику кількість складних деталей. Деякі рівні, наприклад, зі скляною підлогою, особливо вражають. Не можна не побажати більше рівнів для дослідження, враховуючи проявлену креативність.

Дизайн персонажів і ворогів – це те, де Gourmet Warriors стає особливо дивним. Вороги є одними з найдивніших, з якими ви можете зіткнутися в будь-якій грі, і хоча вони можуть повторюватися на рівнях, з ними приємно битися, і вони часто супроводжуються дивовижними поворотами. На той час анімація плавна, персонажі та вороги рухаються плавно, а атаки, особливо спеціальні, виглядають вражаюче. Гнучкість переходу між позами додає грі додатковий рівень характеру.

Коли справа доходить до саундтреку гри, Gourmet Warriors використовує дещо незвичайний підхід. Хоча музика, безсумнівно, чудова, деякі мелодії не зовсім відповідають жанру beat ’em up. Ці композиції ввічливі та мелодійні, зі спокійними, заспокійливими ритмами, які можуть здатися недоречними в грі, зосередженій на бійки. Однак якість мелодій така, що гравці не заперечуватимуть час від часу відступати від умовностей жанру. Також є кілька видатних треків, які можуть конкурувати з найкращими на Super Nintendo.

З іншого боку, звукові ефекти в грі справні, але нічим не примітні. Удари руками та ногами не мають ефекту, і хоча час від часу лунають крики та бурчання, вони не надто додають загального враження. Вони виконують свою роботу, не виділяючись.

Тепер давайте заглибимося в те, що справді має значення — ігровий процес і бойову механіку Gourmet Warriors. Гравцям пропонується вибір із трьох персонажів: Bonjour, Mademoiselle і Très bien, названих на честь французьких привітань. Імена персонажів, як і багато інших аспектів цієї гри, додають їй ексцентричності.

Gourmet Warriors відривається від умовностей типових beat ’em ups. На додаток до стандартних кнопок атаки та стрибка, він представляє гнучку кнопку — незвичайне доповнення, яке лише для того, щоб збивати ворогів, не завдаючи їм шкоди, мало що служить. Також є дві командні кнопки, які відіграють вирішальну роль у бою.

Базові атаки та комбо спочатку можуть здатися неприголомшливими, але вони навмисно розроблені, щоб бути менш ефективними. Щоб досягти успіху в грі, гравці повинні використовувати спеціальні захоплення, які відіграють ключову роль у боротьбі з ворогами, особливо босами. «Gourmet Warriors» представляє концепцію рівнів оглушення, представлених зірками над головою ворога. Ці зірочки вказують на рівень оглушення ворога та на те, як довго його можна утримувати в такому стані.

Кожен персонаж має унікальний спосіб боротьби із захопленими ворогами. Бонжур відкидає їх, а мадемуазель підкидає їх у повітря, від чого вони приземляються вниз головою. Тричі натиснувши кнопку R, гравці може кидати ворогів у кут екрана, налаштовуючи їх на потужний наступний удар. Крім того, натискання кнопки L після захоплення ворога ініціює спеціальний кидок, який залежить від персонажа. Найруйнівніший хід можна розв’язати, натиснувши ті самі входи точно під час захоплення ворога.

Унікальною особливістю Gourmet Warriors є час від часу поява таємничого персонажа з лампою над головою під час гри. Перемога над цим персонажем дає предмет, який відновлює здоров’я та породжує клон персонажа гравця. Однак клон не завжди найяскравіший, і він може ненавмисно заважати прогресу гравця, додаючи кумедного повороту до ігрового процесу.

Їжа відіграє несподівану роль у Gourmet Warriors. Замість того, щоб просто поповнити здоров’я, продукти харчування, знайдені в грі, є інгредієнтами, які гравці збирають на рівнях. Щоб використати ці інгредієнти, гравці повинні перемогти боса рівня та взяти участь у міні-грі, яка передбачає вибір двох інгредієнтів для приготування їжі. Результати можуть сильно відрізнятися: деякі комбінації суттєво покращують здоров’я, інші приносять незначну користь, а деякі навіть зменшують здоров’я гравця. Експериментування стає необхідним, а швидкі збереження та завантаження можуть бути корисним інструментом для виявлення найвигідніших комбінацій.

Gourmet Warriors — відносно коротка гра, що складається з чотирьох рівнів і останнього етапу з останнім босом. Проходження гри зазвичай займає від 25 до 30 хвилин. Хоча в ньому немає додаткових режимів або вмісту, це було загальною рисою ігор тієї епохи.

Для тих, хто хоче випробувати Gourmet Warriors сьогодні, вона доступна на Nintendo Switch, PlayStation і Xbox. Однак досвід емуляції не позбавлений своїх примх. Хоча гра працює плавно та точно відтворює звуки оригіналу, є кілька дивацтв. Наприклад, інтерфейс меню не зовсім інтуїтивно зрозумілий, і деякі особливості відображення кнопок можуть збити з пантелику. Можливо, невеликий недолік, але його можна було б покращити.

Gourmet Warriors не може бути суперважкою вагою в жанрі beat ’em up, як-от «Final Fight» або «Streets of Rage», але це видатний приклад ігрових пропозицій епохи. Його унікальність виділяє його, а його химерний шарм у поєднанні з доступними рівнями викликів робить його приємним ігровим досвідом. За ціною всього п’ять доларів “Gourmet Warriors” – легка рекомендація для любителів ретро.

Pros

+ Унікальний і незвичайний дизайн персонажів.

+ Приголомшливі 16-бітні зображення з деталізованим фоном.

+ Креативна та захоплююча бойова система зі спеціальними захопленнями.

+ Саундтрек, що запам’ятовується і часом ексцентричний.

+ Нетрадиційна механіка здоров’я на основі їжі додає глибини.

+ Персонажі-клони, які можна грати, додають гумористичний відтінок.

+ Доступний рівень завдання, який підходить для звичайних геймерів.

+ Доступна ціна на різних платформах.

Cons

– Відсутність змістовної розповіді чи історії.

– Обмежена різноманітність типів ворогів.

– Короткий ігровий процес із чотирма рівнями.

– Інтерфейс емуляції може бути більш зручним для користувача.

– Деякі проблеми зіставлення кнопок у версії емуляції.

музыка - 8
гісторыя - 5.5
геймплэй - 7
графічны - 7.5

7

Gourmet Warriors, прихована перлина 16-бітної ери, демонструє роботу Qubyte Interactive, бразильського розробника та видавця, присвяченого відродженню забутої класики Beat 'em Up. Ця гра, випущена в 1995 році, але ніколи не була на Заході, пропонує унікальне поєднання химерних ворогів, приголомшливих зображень і незвичайної бойової системи.

Трасування променів присутня у всіх графічних режимах Marvel’s Spider-Man 2.

ОГЛЯ Super Bomberman R 2