ОГЛЯ Gimmick! 2

Коли мова заходить про ретро-ігри, які, можливо, дозріли для продовження, назва Gimmick зазвичай не спадає на думку. Випущений у 1992 році з мінімальною помпою і так і не досягнувши берегів Америки, він здавався забутою реліквією. Проте через 32 роки з’явилася гра «Gimmick 2», люб’язно надана компанією Clear River Games, яка оживила цю незрозумілу класику.

Gimmick 2 запрошує гравців приєднатися до своєї улюбленої маленької зеленої іграшки для ще однієї пригоди. Він зберігає суть оригіналу, показуючи знайомі стрибки на основі імпульсу та різноманітні зіркові здібності. Однак він представляє сучасні вдосконалення, які роблять ігровий процес більш доступним і захоплюючим порівняно з його попередником.

Цей сиквел відрізняється від типового жанру платформера тим, що вимагає не лише швидких рефлексів. Хоча Gimmick 2 не є повноцінним платформером-головоломкою, він змушує гравців критично думати про те, як проходити кожен рівень. Гра поділена на шість великих етапів, проходження кожного з яких вимагає близько 20 хвилин. Для тих, хто прагне досягти 100% завершення, розраховуйте витратити значно більше часу на розкриття прихованих секретів і вирішення складних завдань.

Крива складності в Gimmick 2 крута, особливо коли гравці просуваються по рівнях. На рівні складності «Gimmick», що нагадує суворе завдання оригіналу, гравці стикаються лише з трьома хітами, що робить гру справжнім випробуванням навичок. Навіть у «допоміжному» режимі, де гравці отримують п’ять очок життя, складність гри може бути досить великою, особливо на останніх етапах, де точне володіння механікою є вирішальним.

Візуально Gimmick 2 — це справжня насолода, адже її барвистий і химерний дизайн оживляє ігровий світ. Атмосфера гри, доповнена захоплюючим саундтреком від Девіда Вайза, є одночасно захоплюючою та чарівною. Незважаючи на чарівний зовнішній вигляд, складність гри гарантує, що гравці залишаються напоготові, особливо під час креативно розроблених битв з босами, які вимагають стратегічного мислення.

Як людина, яка не надто любила оригінальний Гіммік, я поставився до його продовження з часткою скептицизму. На мою радість, Gimmick 2 перевершив мої очікування. Його інноваційний ігровий процес, змістовні зустрічі з босами та включення зручної системи швидкого пересування для повторного перегляду рівнів сприяють приємному досвіду. Гра часто зберігає прогрес, завдяки чому можна грати короткими сериями без значних невдач.

Ігровий процес у Gimmick 2 обертається навколо освоєння системи стрибків на основі імпульсу. На відміну від багатьох платформерів, де стрибки здаються більш передбачуваними, тут вам потрібно ретельно керувати часом і рухами, щоб орієнтуватися на складній місцевості гри. Надійна зірка є центральною особливістю іграшки: ви можете кидати її, щоб натискати перемикачі, перемагати ворогів або навіть використовувати її як платформу для досягнення вищих місць. Зірка підстрибує з власною фізикою, додаючи додатковий рівень стратегії, коли ви з’ясовуєте, як її ефективно використовувати. Це інтуїтивно зрозуміла і складна механіка, що вимагає чіткого відчуття часу та просторового усвідомлення.

Рівні гри створені так, щоб ви думали стільки, скільки стрибали. Кожен із шести етапів наповнений перешкодами та пастками, які вимагають творчого вирішення проблем. Ви не будете просто бігати зліва направо; замість цього вам потрібно буде розробити стратегію, як керувати платформами, уникати небезпек і використовувати свою зірку для вирішення екологічних головоломок. Рівні великі та наповнені прихованими секретами, що спонукає до ретельного дослідження. Незалежно від того, чи йдеться про пошук прихованих предметів колекціонування чи розблокування нових областей, Gimmick 2 винагородить тих, хто не поспішає досліджувати кожен закуток і щілину.

Gimmick 2 пропонує два параметри складності: «Допомога» та «Gimmick». На рівні складності «Допомога» ви починаєте з п’ятьма хітами, що робить гру дещо пробачливішою. Однак, якщо ви готові до справжнього виклику, режим «Gimmick» зменшує ваші очки життя до трьох, що відображає складність оригінальної гри. У міру того, як ви просуваєтеся, особливо коли ви досягли середини, складність і складність гри зростає. Рівні стають складнішими, і вам потрібно буде відточувати свої навички та вдосконалювати свій час, щоб уникнути розчарування. Ця гра вимагає терпіння та практики, але винагороджує вас глибоким почуттям досягнення.

Бої з босами в Gimmick 2 — це яскравий момент, кожен з яких пропонує унікальний виклик, який виходить за рамки простого ухилення та атаки. Ці зіткнення вимагають від вас вивчення їхніх моделей атак і використання їхніх слабкостей. Стратегія стає ключовою, коли ви використовуєте свої навички зірок і платформер, щоб подолати цих грізних ворогів. Йдеться не лише про швидку реакцію, а й про планування свого підходу та адаптацію до поведінки кожного боса.

Одним із найпривабливіших аспектів гри є її багатство прихованих секретів. Кожен рівень приховує різні предмети колекціонування та виклики, які додають глибини ігровому процесу. Деякі з них закриті за особливо важкими розділами, пропонуючи корисний досвід для тих, хто шукає кожну приховану перлину. У грі також є система швидкого пересування, яка полегшує повторне проходження рівнів і пошук пропущених предметів без необхідності повторювати цілі етапи.

Одним із найкрутіших аспектів Gimmick 2 є те, як він приховує секрети та відкритий вміст на своїх рівнях. Проходячи гру, ви натраплятимете на секретні місця, які не відразу очевидні. Щоб розкрити ці приховані перлини, часто потрібне поєднання навичок і розумного мислення. Незалежно від того, розв’язуєте ви складні екологічні головоломки чи виконуєте точні стрибки, виявити ці секрети буде неймовірно корисно.

І справа не лише в задоволенні відкриття. Самі секретні рівні схожі на міні-пригоди, наповнені власними унікальними викликами. Ці області відрізняються від основних рівнів, спонукаючи вас використовувати все, що ви дізналися, по-новому та творчо. Вони розроблені, щоб бути жорсткими, змушуючи вас справді працювати заради цих прихованих винагород. Якщо ви готові прийняти виклик, на цих секретних рівнях гра дійсно демонструє свою глибину.

Рівні в Gimmick 2 — це більше, ніж просто місця для бігу та стрибків — вони самі по собі ретельно створені головоломки. Кожен етап наповнений цікавими елементами, які взаємодіють з механікою гри. Ви знайдете рухомі платформи, складні пастки та приховані шляхи, які роблять дослідження ключовою частиною досвіду.

Що виділяє дизайн рівнів, так це те, що він спонукає вас мислити на ногах. Ви постійно жонглюєте між використанням своєї зірки, щоб натискати перемикачі, перемагати ворогів і долати складні перешкоди. Рівні розроблені так, щоб бути великими та наповненими сюрпризами, тому завжди є щось нове для відкриття або нове випробування, яке потрібно подолати.

Бої в Gimmick 2 одночасно стратегічні та динамічні. Ви використовуватимете зірку не лише для того, щоб пересуватися по навколишньому середовищу, а й для боротьби з різними ворогами. До кожного ворога потрібен різний підхід — декому може знадобитися зірковий кидок, у той час як інші можуть вимагати від вас використання середовища на свою користь.

Битви з босами – справжня родзинка. Кожен бос схожий на міні-головоломку, яку вам потрібно вирішити. Вони мають власні моделі атак і слабкі сторони, а це означає, що вам потрібно спостерігати та виробляти стратегію, а не просто натискати кнопки. Ці бої є напруженими і вимагають від вас творчого використання своїх навичок зірок і платформера. Вони складні, але неймовірно задоволені, коли ви нарешті їх розгадаєте.

Пошук усіх цих секретів і прихованих рівнів може бути непростою справою, але Gimmick 2 має чудову систему швидкого подорожі, яка допоможе. Маленькі істоти з рюкзаками виконують функцію швидкого подорожі, дозволяючи вам швидко повернутися на попередні рівні без клопоту. Ця функція спрощує повторне відвідування місцевостей і пошук таємниць, які ви могли пропустити.

Однією з визначальних особливостей битв з босами в Gimmick 2 є їхні унікальні моделі атак. Кожен бос розроблено з окремим набором рухів, які вимагають від вас бути пильними та адаптувати свою стратегію. Замість того, щоб бездумно атакувати, вам потрібно спостерігати за поведінкою боса, розпізнавати закономірності в його атаках і з’ясувати найкращий спосіб відповіді. Це може означати ухилення від складних послідовностей атак, ідеальний розрахунок контратак або використання оточення у своїх інтересах.

Зірка, ключовий компонент вашого арсеналу протягом усієї гри, відіграє вирішальну роль у боях з босами. Кожна зустріч з босом часто вимагає від вас творчого використання зірки. Наприклад, вам може знадобитися кинути його в певні частини боса, щоб виявити вразливі місця, або використовувати його для маніпулювання середовищем, щоб уникнути атак. Навчитися ефективно використовувати зірку в цих битвах має важливе значення для подолання сильніших босів.

Боси в Gimmick 2 такі ж різноманітні, як і складні. Кожен з них має унікальний дизайн і стиль атаки, що відрізняє його від інших. Від високих гігантів із потужними атаками до менших, швидших ворогів із непостійними візерунками, різноманіття зберігає кожну битву свіжою та захоплюючою. Ця різноманітність гарантує, що ви постійно адаптуєте та вдосконалюєте свою тактику під час проходження гри.

Одним із ключових елементів битв із босами в Gimmick 2 є потреба вчитися та адаптуватися. Кожен бос потребує різного підходу, і ключ до перемоги часто полягає у визначенні правильної стратегії. Це може включати навчання того, як правильно розраховувати стрибки, щоб уникнути нападів, розуміти, коли наносити удари, і як використовувати оточення, щоб залишатися в безпеці. Чим більше ви гратимете, тим краще ви зможете розпізнавати закономірності та знаходити найефективніші стратегії.

Битви з босами в Gimmick 2 складні, але справедливі. Вони спонукають вас використовувати все, чого ви навчилися протягом гри, завдяки чому кожна перемога відчувається важко здобутою та приносить задоволення. Успішне подолання боса не тільки покращує історію, але й дає відчуття досягнення, яке робить зусилля вартими.

Кожен рівень у Gimmick 2 ретельно розроблений з увагою до деталей. Фон багатий візуальними елементами, які створюють атмосферу гри, будь то пишний анімований ліс чи гамірна механічна фабрика. Ці деталізовані середовища не тільки виглядають чудово, але й допомагають занурити гравців у світ гри. Інтерактивні елементи на рівнях, такі як рухомі платформи та пастки, плавно інтегровані у візуальні ефекти, завдяки чому ігрова механіка виглядає як природна частина середовища.

Дизайн персонажів у Gimmick 2 привабливий і повний індивідуальності. Головний герой, маленька зелена іграшка, створений із милим і доступним естетичним виглядом, що робить його миттєво симпатичним. Вороги та боси також мають креативний дизайн, кожен має характерний вигляд, який відображає їхні унікальні здібності та поведінку. Ці конструкції допомагають оживити світ гри та додають загального відчуття задоволення.

Анімація в Gimmick 2 плавна та плавна, що сприяє вишуканому ігровому процесу. Рухи персонажів, від бігу та стрибків до використання зірочки, ретельно анімовані, завдяки чому елементи керування відчуваються чуйними та природними. Ця плавність особливо помітна під час складних послідовностей, таких як навігація складними платформами або участь у швидких битвах з босами. Безперебійна анімація допомагає підтримувати занурення та гарантує, що ігровий процес буде плавним і приємним.

Хоча це не суто візуальний елемент, атмосферна музика гри та звукові ефекти відіграють значну роль у доповненні візуальних ефектів. Саундтрек, створений Девідом Вайзом, чарівний і відповідає химерному тону гри. Звукові ефекти також добре розроблені, покращуючи взаємодію з навколишнім середовищем і додаючи загальний сенсорний досвід.

Pros

+ Чарівні візуальні ефекти, які виділяються яскравими кольорами та химерними штрихами.

+ Розумний дизайн рівнів, повний творчих головоломок і прихованих сюрпризів.

+ Захоплюючі битви з босами, які змушують мислити стратегічно та перевіряти свої навички.

+ Плавна анімація, яка робить гру плавною та чуйною.

+ Веселі секретні рівні, які пропонують додаткові завдання та круті нагороди.

+ Різноманітні вороги, які роблять бій свіжим і захоплюючим.

+ Розумне використання зіркової механіки, що додає глибини як навігації, так і боям.

Cons

– Обмежений вибір ворогів, які з часом можуть повторюватися.

– Скупий сюжет у грі, який залишає бажати кращого щодо глибини оповіді.

– Деякі розділи платформи можуть здатися занадто точними або вибагливими.

музыка - 7
гісторыя - 6.5
геймплэй - 8
графічны - 7.5

7.3

Gimmick 2 забезпечує візуально чудовий і складний досвід роботи на платформі. З його чарівною графікою, розумним дизайном рівнів і захоплюючими битвами з босами, він пропонує освіжаюче поєднання класичної механіки та сучасних налаштувань. Хоча стрибки складності гри та випадкова відсутність різноманітності ворогів можуть створювати труднощі, її приховані секрети та корисний геймплей роблять її переконливим вибором для шанувальників жанру.

ОГЛЯ Can of Wormholes

ОГЛЯ Fitness Boxing feat Hatsune Miku