ОГЛЯ Floramancer

Всім привіт! Сьогодні я дуже радий поділитися своїми думками про Floramancer, дивовижну та чарівну інді-гру, яку я отримав завдяки Indie Game Collective. Якщо вам подобаються ігри, у яких фермерство поєднується з невеликою кількістю бойовиків у стилі roguelike, то вас чекає задоволення. Давайте зануримося!

Floramancer — не типовий симулятор сільського господарства. Звичайно, ви вирощуєте чарівні рослини, але це набагато більше. Подумайте про це як про цикл, де ви вирощуєте ці чарівні квіти, збираєте їхні сили, а потім використовуєте ці сили, щоб відбиватися від ворогів і долати перешкоди. Кожен цикл наближає вас до збору могутнього насіння та порятунку вашого лісу від вирубки. Вона вказана як фермерська гра, але я б сказав, що це більше рогалик із ботанічним відтінком.

Ігровий процес — це освіжаюче поєднання фермерства та бою. У вас є цей крутий бластер, щоб збирати врожай квітів, і ви використовуєте їхню магію стихій, щоб проходити через виклики гри. Вороги – це механічні роботи, з якими вам доведеться битися. Він має унікальний смак, особливо враховуючи, що його створив окремий розробник, що додає особистого штриху всьому досвіду.

Скажу чесно, я не пройшов багато квестів. Вони досить міцні! Але це частина задоволення. Маючи більше часу, я впевнений, що вони були б більш керованими. На щастя, є багато інших геймерів з Indie Game Collective, які занурюються в гру та демонструють більше деталей, тож якщо ви застрягнете, ви знайдете велику допомогу.

Однією з моїх улюблених речей у Floramancer є те, як у ньому поєднується невимушеність із залученням. Ви часто блукаєте тихими лісами чи темними таємничими шахтами з приємною музикою на фоні. Потім раптом ви натрапите на робота і вам доведеться з ним битися. Цей мікс тримає вас на ногах і створює веселий, динамічний досвід.

У грі є механізм подорожі, який натякає на більший світ, ніж той, який ви бачите спочатку. Це говорить про те, що є ще багато чого для вивчення, у що я не встиг повністю зануритися, але це безперечно додає додатковий рівень глибини та захвату до гри.

Я настійно рекомендую спробувати, особливо якщо вам подобаються інді-ігри з унікальною родзинкою. Піксельне мистецтво чарівне, а концепція ігрового процесу — це те, чого ви більше ніде не знайдете. Крім того, доступна демонстраційна версія, тож ви можете отримати короткий огляд безкоштовно. Демонстраційні версії чудові, тому що вони дозволяють спробувати, перш ніж купувати, і підтримати незалежних розробників у процесі.

Коротше кажучи, Floramancer — це чудове поєднання фермерства та бойовика, що нагадує жуликів, яке пропонує щось свіже та захоплююче. Поєднання заклинань, бойових дій і красивого піксельного мистецтва робить його видатним заголовком серед інді-ігор. Не забудьте перевірити гру, коли вона вийде, і висловіть любов до талановитого сольного розробника, який оживив цей чарівний світ. Посилання на гру ви знайдете в описі. Щасливої гри!

Floramancer пропонує освіжаючий погляд на фермерську та бойову механіку, плавно поєднуючи їх у єдиний досвід, який одночасно розслабляє та захоплює.

Ваша подорож починається в самому серці лісу, де ви вирощуєте різноманітні чарівні рослини. Кожна рослина, яку ви вирощуєте, має унікальні властивості та силу стихій, якими ви можете скористатися після того, як зіберете врожай. Фермерський аспект гри чудово інтегрований із загальною механікою, оскільки рослини, які ви вирощуєте, призначені не лише для показу — це необхідні інструменти для вашого виживання та прогресу.

Зібравши магічні рослини, ви зможете використовувати їхні стихійні сили для заклинань. Ці заклинання мають вирішальне значення для подолання перешкод і боротьби з ворогами. Бойова система Floramancer захоплює і вимагає стратегічного мислення. Ви зіткнетеся з різними механічними роботами, які випробуватимуть ваші навички чаклування. До кожного ворога потрібен різний підхід, що робить бій свіжим і динамічним. Вам потрібно буде вибрати правильні заклинання, щоб використати їхні слабкі сторони, додаючи шару глибини кожній зустрічі.

Бойова система Floramancer є видатною функцією, яка поєднує стратегію, дію та магічні елементи для створення унікального захоплюючого досвіду. Ось докладний погляд на те, як відбувається бій у цій захоплюючій грі.

**Заклинання стихій**

Суть бою Floramancer полягає в заклинаннях магічних рослин, які ви вирощуєте. Кожен тип рослин відповідає різним силам стихій, таким як вогонь, вода, земля та повітря. Ці заклинання служать різним цілям:
– **Вогняні заклинання**: завдають прямої шкоди ворогам, корисні для сильних атак.

– **Заклинання води**: часто мають можливості зони дії, контролюючи групи ворогів.

– **Земні заклинання**: надають захисні переваги, як-от щити чи бар’єри.

– **Повітряні заклинання**: підвищують швидкість і спритність, допомагають у швидких маневрах і ухиленні.

Боротьба вимагає стратегічного мислення, оскільки ви повинні вибрати правильні заклинання, щоб протистояти різним ворогам і ситуаціям. Наприклад, заклинання вогню можуть бути більш ефективними проти певних роботів, тоді як заклинання води можуть бути важливими для боротьби з кількома ворогами одночасно. Цей елемент стратегії робить бій свіжим і складним.

У Floramancer є різноманітні механічні вороги, кожен з яких має унікальну поведінку та слабкі сторони. Деякі вороги можуть атакувати вас прямо, вимагаючи швидких рефлексів і спритних рухів, тоді як інші можуть атакувати з відстані, вимагаючи заклинань на великій відстані. Розуміння моделей кожного ворога та відповідне адаптування стратегії є ключовим для майстерності бою.

Поєднання різних заклинань може створити потужні комбо та синергію. Наприклад, використання заклинання землі для створення бар’єру, а потім заклинання вогню для атаки з-за безпеки вашого щита може бути дуже ефективною тактикою. Експериментування з різними комбінаціями заклинань дозволяє відкривати нові та потужні стратегії.

Заклинання споживають ману, яка є обмеженим ресурсом. Ефективне управління маною має вирішальне значення для стійкої бойової ефективності. Ви повинні балансувати, використовуючи потужні заклинання, зберігаючи достатньо мани, щоб продовжувати боротьбу, особливо під час тривалих зіткнень або битв з босами.

Середовище у Floramancer — це не просто фони; вони відіграють активну роль у бою. Певні заклинання можуть взаємодіяти з оточенням, створюючи переваги або долаючи перешкоди. Наприклад, використання заклинань води для гасіння пожеж або заклинань землі для маніпулювання місцевістю додає ще один рівень глибини бойовій системі.

У міру проходження гри ви можете покращувати свої заклинання та отримувати нові, покращуючи свої бойові можливості. Ці оновлення дозволяють використовувати потужніші атаки, більшу ефективність мани та додаткові стратегічні параметри, гарантуючи, що бій залишається захоплюючим і розвивається разом із ростом вашого персонажа.

Бойова система Floramancer є багатим і динамічним компонентом гри, що вимагає стратегічного використання стихійних заклинань, розуміння поведінки ворога та ефективного управління ресурсами. Це складне поєднання дії та стратегії робить кожну зустріч захоплюючим і корисним випробуванням.

Pros

+ Різноманітні стихійні заклинання пропонують різноманітні бойові стратегії.

+ Стратегічна глибина вимагає продуманого вибору заклинань.

+ Унікальні типи ворогів вимагають адаптивної тактики.

+ Комбо та синергія сприяють творчому геймплею.

+ Управління маною ускладнює ресурс.

+ Взаємодія оточення забезпечує тактичні варіанти.

+ Оновлення забезпечують захоплюючий бойовий прогрес.

Cons

– Обмежений вибір ворогів може призвести до повторних зіткнень.

– Відсутність чіткого відгуку про ефективність заклинань.

– Управління маною іноді може здаватися обмежувальним.

– Взаємодія з навколишнім середовищем не завжди може мати вплив.

– Оновлення можуть істотно не змінити ігровий процес.

– Бойова механіка може здаватися недосконалою в певних областях.

музыка - 7
гісторыя - 7.5
геймплэй - 6.5
графічны - 7.5

7.1

Floromancer поєднує в собі фермерство та пригодницьку гру, де гравці вирощують заклинання для боротьби з вирубкою лісів. Його бойова система, що включає різноманітні стихійні заклинання та стратегічну глибину, забезпечує захоплюючий ігровий процес. Однак він може мати круту криву навчання та обмежену кількість ворогів. Загалом Floromancer представляє інноваційну концепцію з можливістю вдосконалення певних аспектів її виконання.

Продюсер і режисер NieR розробляють нову гру.

Реліз Ghost of Tsushima в Steam був дуже успішним.