Якщо ви фанат Night in the Woods і шукаєте подібні ігри, які досліджують такі теми, як психічні захворювання, боротьба повсякденних робітників і спілкування, то вас може зацікавити Fall of Porcupine. Ця майбутня пригодницька гра, розроблена компанією Critical Rabbit, створена під сильним впливом Night in the Woods і має вийти 15 червня.
Fall of Porcupine розповідає про Фінлі, антропоморфного птаха та медичного резидента, який розгадує похмурі таємниці міста Porcupine і має справу з психічними та емоційними навантаженнями роботи в охороні здоров’я. Гра має на меті забезпечити надійний досвід розповіді з інтригуючими персонажами та захоплюючим сюжетом.
Одним із видатних аспектів Fall of Porcupine є його чудовий саундтрек. Акустична інді-музика створює ностальгічну та захоплюючу атмосферу, нагадуючи пам’ятний саундтрек із Life is Strange 1. Саундтрек гри ефективно доповнює тон історії та покращує загальне враження.
З точки зору персонажів, Fall of Porcupine, здається, надає пріоритет розвитку персонажів і стосунків. Акторський склад другого плану, включаючи таких компаньйонів, як Карл і Піма, симпатичний і має потенціал зіграти важливу роль у подорожі Фінлі. Буде цікаво спостерігати, як ці стосунки розвиватимуться та сприятимуть загальному наративу.
Передумова гри про лікаря-ідеаліста, який працює в занедбаній лікарні, додає унікальний і захоплюючий поворот. Замість того, щоб зосереджуватися на головному герої, який відновлюється, як це можна побачити в інших іграх, таких як Night in the Woods, Fall of Porcupine представляє головного героя, який спочатку на висоті своєї гри, але стикається з труднощами роботи в нездоровому середовищі. Цей свіжий підхід до оповідання виділяє гру та обіцяє інтригуючу розповідь.
Крім того, похвали заслуговує увага гри до деталей у описі лікарняного середовища. Від опису погіршення стану лікарні до винахідливості лікарів, він ефективно передає складні умови праці, з якими стикаються медичні працівники. Ця автентичність додає ігровому світу глибини та реалістичності.
Хоча про механіку ігрового процесу розкрито небагато, Fall of Porcupine включає міні-ігри, які забезпечують приємний досвід. Однак ще невідомо, як гравці сприймуть ці міні-ігри, особливо враховуючи цільову аудиторію гри – ігри, орієнтовані на розповідь.
ця гра є багатообіцяючою як розповідна гра, яка розглядає теми, подібні до Night in the Woods. Завдяки приголомшливому саундтреку, добре розробленим персонажам і унікальному підходу до оповідання він має потенціал захопити гравців, які шукають значущого та захоплюючого ігрового досвіду. Відданість Critical Rabbit створенню автентичного та захоплюючого ігрового світу очевидна. З наближенням дати релізу шанувальникам Night in the Woods та сюжетних ігор є на що чекати Fall of Porcupine.
У грі є різноманітні міні-ігри, які додають приємного повороту до загального досвіду. Ці міні-ігри пропонують інтерактивні виклики та можливості перевірити свої навички. Кожна міні-гра пропонує унікальний і цікавий елемент ігрового процесу, починаючи від розв’язування головоломок і закінчуючи завданнями на час.
Хоча специфіка ігрової механіки детально не розкрита, Fall of Porcupine прагне забезпечити плавний та інтуїтивно зрозумілий ігровий процес. Ви досліджуватимете місто Поркапайн і спілкуватиметеся з його мешканцями, розкриваючи таємниці та розвиваючи розповідь. Управління грою розроблено таким чином, щоб бути зручним для користувача, що дозволяє легко орієнтуватися в середовищі та взаємодіяти з об’єктами та персонажами.
Розробники також підкреслили важливість вибору гравців у формуванні історії. Ваші рішення та дії протягом гри матимуть наслідки, впливаючи на стосунки та результати, з якими ви стикаєтесь. Цей елемент додає глибини та цінності повтору, оскільки ви можете досліджувати різні шляхи та бачити вплив свого вибору.
Fall of Porcupine пропонує дружній і доступний ігровий процес, який поєднує дослідження, міні-ігри та прийняття значущих рішень. Це дає можливість зануритися в насичений наративний світ, насолоджуючись інтерактивними завданнями.
Місто Порк’юпайн оживляє своєю химерною та атмосферною обстановкою. Від гамірних вулиць до занедбаної лікарні, кожна локація є візуально привабливою та передає унікальну індивідуальність міста. Увага до деталей у фонових елементах додає глибини та занурення загальному досвіду.
Дизайн персонажів заслуговує на особливу увагу, причому кожен персонаж має свою особливу зовнішність і індивідуальність. Головний герой антропоморфного птаха, Фінлі, та його супутники чудово зображені, ефективно демонструючи їхні емоції та вирази.
Графічне представлення покращує оповідання, дозволяючи використовувати тонкі візуальні підказки та нюанси для передачі розповіді. Використання кольорів, освітлення та затінення допомагає створити настрій і створити захоплюючу атмосферу. Чи то теплі відтінки свята врожаю, чи то похмурі тони лікарні, графіка створює загальний тон гри.
Крім того, анімація у Fall of Porcupine плавна та плавна, додаючи життя та індивідуальності персонажам та їхнім рухам. Увага до деталей в анімації допомагає зробити світ більш динамічним і живим.
Яскравий художній стиль, деталізоване середовище, виразний дизайн персонажів і добре виконана анімація створюють дивовижний і візуально приємний світ, який гравці можуть досліджувати.
Fall of Porcupine має добре продуманий дизайн рівнів. Дія гри відбувається в місті Porcupine, і кожна локація продумано розроблена, щоб запропонувати унікальні виклики та можливості для дослідження.
Рівні розроблені з гарним балансом відкритих просторів і більш обмежених зон, що створює відчуття дослідження та відкриття. Будь то пересування гамірними вулицями Дикобраза чи дослідження внутрішньої частини занедбаної лікарні, дизайн рівнів залучає гравця та мотивує його розкривати таємниці та прогресувати в грі.
Макети рівнів продумано розроблені, пропонуючи кілька шляхів і прихованих областей для відкриття. Це заохочує гравців досліджувати навколишнє середовище та взаємодіяти з ним, винагороджуючи їхню цікавість прихованими предметами колекціонування, побічними квестами та ласими шматочками розповіді.
Дизайн рівнів також доповнює сюжет і теми гри. Місто Поркьюпайн зображено як місце зі своєю індивідуальністю та історією, і рівні ефективно передають це через візуальний дизайн та інтерактивні елементи. Кожне місце розповідає власну історію, додаючи глибини та контексту загальному досвіду розповіді.
Що стосується ігрового процесу, дизайн рівнів забезпечує гарне поєднання викликів і головоломок. Будь то подолання перешкод, розгадування екологічних головоломок або вступ у діалог із неігровими персонажами, рівні пропонують різноманітні ігрові механізми, які роблять процес захоплюючим і приємним.
Крім того, дизайн рівнів доповнюється загальним прогресом гри. У міру того, як гравці просуваються по рівнях, вони відкривають нові області та здібності, які ще більше розширюють ігрові можливості та створюють відчуття зростання та прогресу.
він має добре продуманий дизайн рівнів, який поєднує в собі механізми дослідження, розповіді та ігрового процесу. Рівні розроблені таким чином, щоб запропонувати різноманітність, виклики та можливості для відкриттів, покращуючи загальний досвід гри та занурюючи гравців у світ Дикобраза.
Pros
+ розповідь із темами психічного здоров’я та повсякденних проблем.
+ Милі та добре розвинені характери.
+ приємні візуальні ефекти та графіка
+ Захоплюючий дизайн рівнів
Cons
– проблеми з англійським перекладом.
– Обмежена інформація та розвиток сюжету
музыка - 7
гісторыя - 8.5
геймплэй - 8
графічны - 9
8.1
Увага до деталей у графіці створює візуально привабливий і захоплюючий світ, а дизайн рівнів забезпечує захоплюючий ігровий процес і можливості для пригод.