Evil Wizard кидає виклик звичайним ігровим наративам, ставлячи гравців на місце антагоніста. Освіжаючий відхід від типової подорожі героя, історія розгортається після того, як герої вже досягли успіху, залишивши вас, злого чарівника, щоб повернути свій вкрадений замок. Ця унікальна перспектива закладає основу для захоплюючого ігрового досвіду, який багатий як на здивування, так і на хвилю.
Коріння гри Metroidvania стають очевидними відразу, коли ви пересуваєтеся замком, відкриваючи приховані проходи та повертаючись назад, щоб отримати доступ до раніше заблокованих областей. Ваш прогрес залежить від ряду стихійних сил, зокрема вогню, льоду, землі, електрики та загадкового заклинання порожнечі. Ці здібності служать подвійній меті: допомога в бою та уможливлення обходу замку. Наприклад, замерзання водойм за допомогою чар льоду дозволяє легко проходити.
Боротьба відіграє центральну роль у Evil Wizard, а вороги чатують за кожним кутом. Ви часто будете обмежені певними кімнатами, щоб перемогти всіх ворогів перед наступом. Гра може похвалитися набором босів, деякі необов’язкові, а інші важливі для сюжетної лінії. Ці зіткнення додають геймплею глибини та складності, гарантуючи, що кожен крок через замок сповнений хвилювання.
Одним з аспектів Evil Wizard, який привернув увагу, є його складний рівень складності та нечасті точки збереження. Хоча це може випробувати навіть найтерплячіших гравців, гра пропонує порятунок у формі доступності. Ви маєте свободу регулювати швидкість атаки противника та шкоду, щоб адаптувати досвід до свого рівня майстерності, роблячи його доступним для широкого кола гравців.
Однією з видатних особливостей Evil Wizard є його гумор, який часто ламає четверту стіну та безпосередньо взаємодіє з гравцем. Цей підхід, схожий на Дедпула, додає грі зрілий і нешанобливий тон із дотепними дотепами, натяками та жартівливими діалогами, які розважать дорослих геймерів. Однак варто зазначити, що цей гумор може не підійти молодшій аудиторії.
Дослідження дуже заохочуються в Evil Wizard, з численними предметами колекціонування, включаючи гумових качечок із веселими назвами, як-от «залізна качка». Ці предмети колекціонування можна обміняти на валюту, яку, у свою чергу, можна використати для покращення ваших стихійних сил. У грі досягнуто чудового балансу в системі оновлення, гарантуючи, що гравці не будуть перевантажені вибором, пропонуючи можливості налаштування.
Evil Wizard представляє візуально приголомшливий стиль піксельного мистецтва, що супроводжується відповідною музикою та озвучкою, що запам’ятовується. Хоча озвучка не надто велика, вона додає глибини персонажам і загальному досвіду, посилюючи чарівність гри.
Давайте глибше заглибимося в деталі ігрового процесу Evil Wizard, щоб дати вам більш повне розуміння того, що робить цю гру унікальною та привабливою.
Однією з визначальних особливостей гри є її елементна система живлення. Як злий чарівник ви отримаєте різноманітні елементарні заклинання, зокрема вогонь, лід, землю, електрику та порожнечу. Кожна сила має свої власні здібності та застосування, як у бою, так і для вирішення головоломок. Наприклад, заклинання вогню може спалювати перешкоди, заклинання льоду може заморожувати ворогів і водні поверхні, а заклинання порожнечі надає вам таємничий і універсальний набір навичок.
Evil Wizard пропонує нелінійний підхід до прогресу. Незважаючи на те, що гра передбачає чіткі цілі, вона не змушує вас йти лінійним шляхом. Натомість ви можете вибрати, як ви хочете підходити до викликів і досліджувати замок. Нелінійність спонукає гравців експериментувати з різними стратегіями та відкривати приховані секрети.
Зворотне відстеження є фундаментальним аспектом жанру Metroidvania, і «Злий чарівник» приймає цю філософію дизайну. Протягом усієї гри ви стикатиметеся з областями, до яких ви не зможете отримати доступ, доки не отримаєте певні стихійні сили. Це вимагає повторного перегляду попередніх локацій, що додає глибини геймплею, коли ви відкриваєте нові здібності та відкриваєте приховані проходи.
У Evil Wizard є різноманітні вороги, кожен зі своїми сильними та слабкими сторонами. Деякі вороги можуть бути вразливими до конкретних стихійних атак, а іншим потрібен більш стратегічний підхід, щоб перемогти. Ця різноманітність зберігає бойові зіткнення свіжими та захоплюючими, змушуючи гравців адаптуватися та експериментувати зі своїми стихійними здібностями.
Бої з босами є важливою родзинкою гри. Ці зіткнення не тільки складні, але й містять креативні механізми, завдяки яким кожна битва виглядає унікальною. Деякі боси є необов’язковими, що забезпечує додаткові виклики та нагороди для тих, хто готовий їх взяти.
Як згадувалося раніше, Evil Wizard може бути досить складним завданням, з точками збереження, розташованими через стратегічні проміжки часу. Це може бути як джерелом напруги, так і розчарування, особливо під час складних боїв. Проте параметри доступності дозволяють гравцям регулювати параметри складності відповідно до своїх уподобань, пом’якшуючи деяке розчарування, пов’язане зі складними розділами.
Система покращень. У грі є система покращень, яка винагороджує дослідження та виконання побічних квестів. Збираючи гумових качечок і здаючи їх, ви можете заробляти валюту, яку можна використовувати для посилення своїх стихійних сил. Ця система забезпечує відчуття прогресу та заохочує гравців взаємодіяти зі світом та його предметами колекціонування.
Злий Чарівник виділяється своєю гумористичною та самосвідомою розповіддю. Гра часто ламає четверту стіну і звертається безпосередньо до гравця, додаючи в сюжет дотепні коментарі та гумор. Цей нешанобливий підхід додає додатковий рівень задоволення для гравців, які цінують його комедійний стиль.
Візуально Evil Wizard вражає своїм стилем піксельного мистецтва, який випромінює шарм і ностальгію. Музика доповнює ретро-естетику, створюючи настрій для різних середовищ і зустрічей. Хоча озвучка обмежена, якість озвучення додає глибини персонажам та їх взаємодії.
У Evil Wizard битва відіграє ключову роль, пропонуючи гравцям динамічний і захоплюючий досвід. Суть бою обертається навколо стихійних сил, кожна зі своїми унікальними атрибутами. Заклинання вогню запалюють ворогів і перешкоди, завдаючи з часом шкоди, тоді як заклинання льоду заморожують ворогів і перетворюють водні поверхні на шляхи, які можна пройти. Земні заклинання, ймовірно, маніпулюють навколишнім середовищем, тоді як електрика може шокувати та завдати шкоди ворогам, потенційно оглушаючи їх. Заклинання порожнечі надає універсальність, дозволяючи маніпулювати простором і ворогами.
Розуміння слабких сторін ворога є вирішальним, оскільки використання вразливостей може полегшити бої. Проте гра надає гнучкість підходу, тому гравці не обмежені елементарними недоліками. Стратегічний бій передбачає ухилення від ворожих атак, використання середовища та творче перемикання між елементарними силами.
Битви з босами — це найскладніше випробування, яке вимагає точного часу, розумної тактики та розуміння схеми атак боса. Покращення здібностей елементарів підвищує їхню ефективність і універсальність, дозволяючи гравцям адаптувати свій стиль бою. Параметри доступності регулюють складність бою, враховуючи гравців різного рівня кваліфікації.
Бойова система Evil Wizard підтримує плавний потік, переплітаючи напружені битви з дослідженням і вирішенням головоломок. Різноманітні вороги гри, можливості налаштування та стратегічна глибина гарантують, що бій залишається центральним і корисним аспектом ігрового процесу.
Pros
+ Гра в ролі антагоніста додає свіжого повороту в розповідь.
+ стихійні заклинання надають можливості творчого бою та вирішення головоломок.
+ Гра заохочує повертатися назад і винагороджує дослідження.
+ Захопливі зустрічі вимагають стратегії та навичок.
+ Регульована складність вміщує широкий діапазон гравців.
+ Нешанобливий гумор гри та розриви четвертої стіни пропонують розвагу.
Cons
– Незважаючи на хорошу якість, озвучка дещо обмежена.
– Гумор і зміст гри можуть підходити не для всіх глядачів.
музыка - 8
гісторыя - 8.5
геймплэй - 9
графічны - 8
8.4
У Evil Wizard гравці беруть на себе роль лиходія в елементах екшн-RPG. Ви повинні відвоювати свій замок у героїв, які раніше його захопили, використовуючи сили стихій для бою та головоломок. Нелінійне дослідження гри, складні битви з босами та гумористична розповідь створюють захоплюючий досвід. Однак складність гри та обмежена озвучка можуть стати проблемою для деяких, а її теми для зрілих людей можуть не підходити для всіх аудиторій.